December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @sanka: Hebben jullie katten? Een kattennageltje is namelijk zo scherp en dun dat het het wondje weer helemaal sluit er dus niks te zien is. Alleen kan het wel dat er toch bacterien achterblijven die gaan ontsteken...

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Sanka wat gek zeg! Je zal wel geschrokken zijn toen je hem zo zag met zijn vinger! Hij heeft er verder geen last van?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Jullie moeten dus ook nog wel ff wachten voordat je aan de slag kan in het nieuwe baby-kamertje...hier idem....wel jammer hoor. Ik hoop toch echt ergens in december al te kunnen beginnen.
    We moeten zelfs het kamertje nog bestellen.

@Manoe; Klinkt misschien gek maar ik vind een passende naam bij Beau nog best wel lastig. We willen wel iets in dezelfde trant zeg maar.....niet echt een normale naam. En het moet vooral weer passen bij onze achternaam.

@Panos; Dat is idd vroeg! Nou ja lekker genieten vandaag van jullie meisje :) De stad in is altijd goed!

@Sanka; Met de kat is alles prima, die is weer helemaal op zijn gemak. Die heeft gisteravond de hele tijd bij mijn man op de bank gelegen. Hihi.
    Ohw je auto moet gekeurd worden, verwacht je problemen of gaat de auto het wel halen?
    Voor het bibabad moet je bij suus zijn, ik weet dat zij er pas geleden 1 heeft aangeschaft en het volgens mij wel een succes moet zijn.

@Roeltje; Jeuj, manlief is weer thuis. Tot wanneer blijft hij thuis? Groot gelijk dat je morgen wilt uitslapen, dat wil ik ook wel aangezien ik morgenavond weer mag werken tot 23u. Anders wordt het een lange dag! Veel plezier vandaag :)

@hier; Beau werd om 8.30 wakker....hij bleek een flinke poepluier te hebben. Ik ben er samen met hem maar uit gegaan en zitten nu lekker beneden. Mannetje ligt nog op bed, die laat ik nog maar ff uitslapen vandaag.
    Heel irritant maar Beau heeft het knarsetanden uitgevonden!! Wat een akelig geluid :(

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Boehoe:( Hij wilde niet slapen :( Gelukkig duurde het wel korter als normaal.. Ben maar 10 minuten bezig geweest.. Nouja, het gaat vooruit gelukkig..

Moest vanmorgen toch wel lachen:) Manlief was naar de keuken gelopen en had dus de deur dicht gedaan.. lenn was daar niet zo blij mee.. Kroop als een speer naar de deur en ging er tegen aan staan.. Hij was een uh, beetje boos:D staat daar zo'n ukkie dat nét door het raam kan kijken.. Boos te zijn op zijn pa haha..

manlief is even vis wegbrengen, Lenn slaapt, hond slaapt.. Ik duik op de bank.. vanmiddag alleen nog even een was op hangen en verder helemaal niks:D

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: jeej manlief is weer thuis!!! Geniet van je niks doen relax dagje :)Heb je we verdiend hoor!
    Haha zie t helemaal voor me dat Lenn boos wordt op zn papa hahaha

@Dees: oehh knarstanden iehh eng geluid, ook niet zo goed voor zn tandjes geloof ik, maar ja niks aan te doen

@Sanka: las het op je hyves van Luuk zn vinger, hoe is het er nu mee?

@Hier: beide kids om 9 uur pas wakker!! ahh dat was lekker uitslapen!
    Strakjes als ze geslapen hebben gaan we naar Oosterhout om eventjes te winkelen, meteen ff kijken voor hoestdrankje voor Layla die is ook keelverkouden ipv in dr neus alleen.

Lekker ff met die kids de buitenlucht in! Zal ze goed doen

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Nee ik begreep ook dat het niet zo best is voor de tandjes maar ik kan er helaas zo weinig aan doen. Als hij het doet zeg ik er wel wat van maar dan kijkt hij me onbegrijpelijk aan ;)

Ook lekker uitgeslapen dus, heerlijk kan je dag dan zo beginnen.

Had je trouwens mijn e-mail nog gehad?

@hier; brrr het was hier koud, heb de verwarming aangezet :D

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; hahaha toen ging het nog over verbouwen, dat vind ik (gelukkig) ook nog steeds leuk (aangezien er nog héel veel moet gebeuren). Maar verhuizen....:$:x:(:$:x:(. Mijn man daarentegen gaat helemaal los, die houdt erg van verhuizen en staat dan ook vooraan anderen te helpen, liefst met de wasmachine en zo :(:(.

ik zit nu dan ook stilletjes in een hoekje, piza's te bakken voor de verhuislunch en te wachten tot Maura wakker wordt terwijl hij rondstuitert met schroevendraaiers en dozen...nou gelukkig maar ;)

Leuk zo'n cursus, helemaal als je een gezellige club vrouwen treft.
    Wat leuk dat jullie al een naam hebben! Kan me goed voorstellen dat je handen jeuken voor het kamertje, nog even geduld.

@ Panos; wat een moeilijke situatie met de boekhouder, zo lastig. Hoop dat hij jullie los kan laten en iedereen weer verder kan.
    En mogelijk een tweede, spannend, ik duim!
    Boven bij je naam staat Eindhoven, maar daar woon je dus niet :p. Het is goed dat we weg gaan, maar heb het nog nooit zo moeilijk gehad met het verlaten van een stek, de binnenstad van Utrecht is mijn broekzak geworden en die zit lekker :). Ik ga na 18 jaar 'terug' naar een dorp :D maar gelukkig nog wel dicht bij een stad.

@ Sanka; Oh lekker zwemmen met Luuk, leuk zeg. Wordt zijn vinger al wel een heel klein beetje dunner?
    Ja duur he zo'n bibabad :$. Mijn schoonouders zijn vaak nogal royaal met cadeaus en ze hebben ons gevraagd aan te geven wat we voor Maura willen voor haar verjaardag. Wij gaan hem aan hun vragen, of anders een deel, als ze dat willen (duimduim).

@ Dees; knarsetanden , brrrr

@ Manoe; klinkt als een heerlijke start van de dag :D

@ Suus; hoe gaat het met je?

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Toch nog ruim 3 kwartier geslapen :) Nog even spelen en dan broodje eten .. ben er de rest van het weekend niet denk ik.. vanmiddag misschien even de stad in, vanavond avondje tv op de bank.. morgen uitslapen:D en 's middags (bier) drinken bij mijn ouders met zussen en zwager..
    daaahaaag!!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees bedankt voor je reacties via hyves :D
    Ja kan me voorstellen dat je een soort gelijke naam als Beau wil...zat even te denken maar is inderdaad wel lastig! Maar jullie komen vast weer een mooie naam tegen!

@ Dretjuh lekker naam buiten! Gezellig! Nou hier regent het steeds maar weer...bleeeh

@ Roeltje 10 minuten klinkt al een stuk beter! lekker een ui dagje dus! Heerlijk!

@ Riti lekker he dat wij dan vrouwen zijn, beetje eten verzorgen kindjes verzorgen en hier en daar wat bij springen ;) en die mannen maar zwoegen!!! Druk he!

o Morris is wakker! Wilde net mijn verhaal neer gaan typen hier! Nou dat doen ik zo dan maar die houden jullie nog tegoed ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Klinkt alsof je ons iets belangrijks wilt vertellen ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees/Manoe
    haha dat idee heb ik ook, dus kom nog steeds af en toe buurten :D hen nog genoeg te doen hier maar ja, zo komt er niks van haha

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Als je iets wilt weten over Den Bosch, buurten ofzo, moet je het maar even zeggen. Ben, doordat ik bij een woningcorporatie werk, in veel delen van Den Bosch aardig bekend.

Roeltje
    Gewoon iedere nacht dus even een autoritje maken voortaan:D

Sanka
    Moet zeggen dat deze zwangerschap wat meer aan me voorbij gaat dan bij Amy. Toen was ik er echt iedere seconde van de dag mee bezig. Toen had ik daar ook de tijd voor. Nu slokt Amy de meeste tijd op. Maar begin nu toch wel erg zwanger te raken. Buik begint in de weg te zitten en de kleine schopt steeds harder, dus begint wel meer te leven.
    Zo zielig trouwens van Luuk's vingertje. Hoop dat het snel beter gaat.

Manoe
    Ja, naam zijn we redelijk uit. Het wordt weer wat met een "ie" klank op het einde. Daar hebben we toch schijnbaar iets mee. Wij: Valerie & Ferdy, katten: Ren & Stimpy & Pinky en mutske 1 Amy... Daar moet toch bijna wel een andere "ie" naam bij?

Ben benieuwd naar je verhaal...

RiTi
    Andere mensen verhuizen, geen probleem. Trouwens, verhuizen an sich vind ik niet zo erg. Maar dat eindeloze geklus....daar werd ik echt helemaal gek van.

Hier
    Heel gek, Amy was vannacht om 02.30uur wakker. Lag echt te huilen...doet ze anders nooit. Heb zelf nog maar even haar luier verwisseld maar dat was het niet. Gelukkig ging ze vrij snel weer slapen na even geknuffeld te zijn.

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    #953 Zia86, 23 okt 2010
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
    haha nee hoor :p

Het begon gister avond, me mannetje wilde misschien toch even wachten met een 2e. ... . hij wil Morris niks te kort doen en hij is bang als er een 2e is dat Morris veel dingen nog niet zal begrijpen. Ik snapte hem en gaf hem ook gelijk maar zij ook dat ik het wel erg jammer vind had me er zo op verheugd!

vanmorgen kwam hij thuis van zijn werk en toen zij hij oke ik ben er ook wel een hoor maar december is toch ook wel een goed idee,. Ik vind het ook erg leuk maar wil Morris niks te kort doen.

Ik blij natuurlijk maar ik begin ook wel weer te twijfelen omdat het toch wel weer blijft dat hij diep in zijn hart toch even wil wachten en dat hij het toch een beetje voor mij doet!
    Wat moet ik nou!!?

Ik denk niet dat we Morris iets te kort doen, ik denk dat als de baby er is (mocht het binnen een paar maanden raak zijn) dan is hij bijna 2 of 2 jaar en dan begrijpt hij toch wel dingen? Dat hij bijvoorbeeld even moet wachten? ofzo? Ik twijfel nu toch wel een beetje ik wil echt zooo graag wacht al maanden ;) maar wil niet dan manlief het alleen maar doet om mij een geluks gevoel kan geven, hij zegt altijd:, als ik jou zie lachen en zo gelukkig zie dan ben ik ook zo gelukkig....aaargggh oke meiden moest er even uit sorry hoor!

Iemand nog adviezen? Ik weet namelijk niet zo goed meer wat ik hier mee moet doen!

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Collo wat leuk zeg dat jullie iets met de "ie" hebben! Wij hebben dat toch schaanbaar met de M Onze katten heten Momo & Mila en dan onze Morris maar we hebben ook al een andere jongens naam en meiden naam en die zijn niet met een M. Had wel leuk geweest natuurlijk :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Ja, lastig is het wel. Vind het wel moeilijk om advies te geven aangezien wij het niet echt besproken hebben van tevoren...een wens voor een 2e is/was er wel maar het liep toch net even wat vlotter dan verwacht ;)
    Ik denk dat je er goed aan doet om er nogmaals over te praten, leg je man uit dat jij nu het gevoel hebt dat hij het voor jou doet...jullie moeten er immers beide duidelijk achter staan.
    En ik denk heus wel dat hij het ook wel wil...hij zal (denk ik) niet zomaar zeggen: "Ja, het is goed" Toch?

Geen idee of je er wat aan hebt hoor, dit is wat er bij mij als 1e opkomt.

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Thnax dees, nee hij zegt ook niet zomaar ja is goed doen we! Inderdaad hij wil het ook echt graag maar hij kan ook nog wel een paar maanden wachten. Hij wilde graag in mei weer beginnen en ik een paar maanden geleden al ;) toen hebben we besloten tot december te wachten zodat er wel ongeveer 2 jaar tussen zit!

Het is ook lastig! Vanmorgen kwam hij thuis en zij hij dat december goed is, dan vraag ik maar vind je het dan echt leuk?! Ja zegt hij dan tuurlijk! En ik weet dat jij het ook zo graag wil!!! En nou is het ook een schat, maar hij denk vaak eerst aan anderen en dan aan zich zelf en ik wil daar echt geen misbruik van maken!!! Ik zal het vanmiddag nog 1 keer vragen wat we nu gaan doen! Ik wil ook gewoon weten waar ik aan toe ben!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @manoe; Ik denk dat je daar juist goed aan doet, misschien vind hij je dan wel een zeur :p maar liever zekerheid voordat het ook misschien een klein oops gevalletje wordt.
    December is toch al een mooie tijd, dan is Morris (als het vlot wil lukken) 2 jaar. Lijkt me juist ook een mooie combinatie. En morris zal dan vast wel een deel begrijpen hoor.
    Je man zal het vast wel goed vinden :)

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ dees ahah inderdaad een zeur ben ik wel een beetje :p
    Maar bedankt voor je steun hier :D en inderdaad me man vind het ook heus wel goed, maar wel dat hij het ook echt leuk vind! Ik laat het hier nog wel weten!

Zo Morris is weer lekker aan het spelen in de box, was 2 weken terug nog naar het CB en had aan hun gevraagd of Morris niet een beetje achter loopt met zijn grove motoriek! Maar dingen die hij nog niet doet dat hoeft hij ook nog niet te kunnen ook al doen de meeste kindjes het wel, hij zit tijgert om zijn as staat met 1 hand aan de box maar dan moet ik hem wel zelf neerzetten hij gaat niet zelf staan. Komt vanzelf wel :D

Wat een rot weer hier in Noord Holland zeg! Waaien en regen :( echt herfst weer!
    Hoe is het weer verder in het land?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Ik ben reuze benieuwd, ik lees het hier wel!
    Morris zal vast wat vlotter zijn met zijn fijne motoriek..de grove motoriek komt vaak wat later. Wees niet bang, ze kunnen het op de duur vast wel allemaal.

Hier is het weer ook bagger, koud en het ziet er triest uit...het regent ook nog eens. Beau ligt te slapen, ik ben ondertussen maar gaan stofzuigen + dweilen beneden. Gisteren heb ik de bovenverdieping gehad. Vaatwasser is weer leeg...nu kan ik weer ff genieten van de rust.
    Mannetje zit nog aan zijn koffie achter zijn laptop.
    Hopelijk vanmiddag er nog ff op uit, wil eigenlijk wel graag het baby-kamertje bestellen....ben anders te bang dat we te laat zijn.

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees inderdaad Morris is sterk met zijn fijne motoriek! Ja leuk kamertje bestellen! Hoop dat jullie dat straks lekker gaan doen :D
    Lekker aan de schoonmaak gegaan ;) doe je goed! Hier ook net nog even wat wasjes weg gedraaid en het eten is al klaar voor vanavond!
    Morris heb ik net weer in bed gedaan, hij moppert nog wat maar over een paar minuten zal hij wel gaan slapen.

Deel Deze Pagina