@manoe: idd die hormonen he maar ik snap ook wel dat het voor mn moeder heel moeilijk was, na zoveel verdriet eindelijk een 2e kindje en dan is je 1e zo dwars/boos. Maar het is helemaal goed gekomen tussen broerlief en mij hoor!! @deesdees: hihi leuke naam! Idd een flinke commode is ook prima. Leuk hoor haha wij hebben ook altijd " weekendeten" vandaag dus bij mn schoonzus dus verassing en morgen hebben we gebakken piepers met spekjes en uitjes, spruitjes en lekker gemarineerde filetlapjes mmmmmm @riti: maura heeft groot gelijk, ze zal idd wel voelen dat er heel wat gaande is! Papa/mama: is bij emma om het even geloof ik. Zolang 1 van beide er maar is dan is het goed.
goedemiddag, Robijn heeft besloten om vanaf nu maar 1 slaapje te doen En ligt nu lekker te slapen. Vannacht weer 3 of 4 keer mijn bed uit geweest om dat ze huilde, is dan wel meteen over. Maar was eerst nooit. Gelukkig wel tot 9 uur geslapen. @Roeltje:wat fijn voor jullie dat Lenn weer lekker slaapt. @2de kindje: in principe wilde wij zo snel mogelijk een tweede maar door mijn psychisch zware zwangerschap en postnatale depressie hebben we toch besloten om te wachten tot dat Robijn naar school gaat. Een andere reden hiervoor is dat we ook nog lekker willen reizen met de kleine.En met Robijn gaat dat goed, en we weten niet hoe dat met een tweede gaat. Als Robijn dan naar school gaat zitten we toch vast aan schoolvakanties. Maar allebei heeft zijn voor- en nadelen inderdaad, is voor ieder persoonlijk. Het gaat trouwens erg goed met me. Ga binnenkort weer 50% werken. Hier nog een leuke vakantiespam: Lekker chillen in het zwembad. Bekijk bijlage 102980
@ Pelikaantje; wat een heerlijk relaxte spam! Fijn dat het goed met je gaat, knap dat je je uit het dal hebt weten te trekken. @ PSje; Lijkt me erg moeilijk als je kleine frummel 'boos' is vanwege de baby. Al weet je dat het niet persoonlijk is, kinderleed is op die leeftijd al behoorlijk 'echt' en dan je eigen hormonen en drukte. Respect voor je moeder! Eten; laatste restjes diepvriesinhoud opeten. Nu is die hier altijd heel lekker gevuld . Naast de pompoensoep, kipdrumsticks in rozemarijn citroen en net een enorme bak frambozen met yoghurt ge-staafmixt.
@ Dees klinkt lekker hoor! @ Collo ja inderdaad je hebt wel gelijk, denk alleen dat manlief graag Morris uit wil leggen waarom mama even bezig is en dat hij dat dan begrijpt...maar volgens mij als ze 2 zijn snappen ze toch ook een hele boel? @ Roeltje super zeg!!! Weet je dat ook weer inderdaad @ Riti aaah lief zeg van Maura! Mama plak haha jij bent lekker gezond bezig!!! Is trouwens erg lekker frambozen met yoghurt! @ Psje tja inderdaad, gelukkig is alles goed gekomen hier is ook papa/mama om het even! @ Pelikaantje aaah lieve foto zeg! Tja je weet het inderdaad niet hoe het met een 2e gaat. Lekker dat je weer gaat werken zeg! Ben je zeker wel blij om! Zo ik ben net weer thuis, wilde boodschappen doen doet me auto het niet, ik met start kabels aan de gang en ja hoor, blijkt me accu overleden te zijn dus hub garage gebeld en gelijk langs gegaan nieuwe accu erin gezet, 68 euro lichter maar hij doet het w Genoeg gedaan voor vandaag weer haha. Heb echt een lui dagje! Ik wilde het met me man over hebben maar is er niet echt ban gekomen dus dat komt wel weer...snel... @ Gimena wanneer ga je testen?!!
Hoi allemaal, Heb redelijk bijgelezen haha. @Dees, ik vind het bij je passen omdat je meningen altijd formuleert zonder iemand voor het hoofd te stoten, dat kan niet iedereen (ik niet altijd haha) @Pelikaantje, wat een leuke foto! Waardoor ben jij hulp gaan zoeken? Ik vermoed dat mijn schoonzusje (een lichte vorm van) pnd heeft, maar weet niet zo goed wat ik er mee moet, zie dr wel heel vaak.. Sorry, Boaz wordt wakker! Ga nog even snel wat boodschapjes doen.
@Pelikaantje, fijn dat het goed met je gaat! @Manoe, spannend hoor, voor een tweede..! Denk dat wij nog even wachten, kriebelt bij mij wel, maar wil aan de andere kant ook graag eerst weer in NL wonen zodat ik het daar ook eens allemaal anders mee maak. Nouja, manlief vindt het nu eerst al druk genoeg, dus nog maar even geduld. @Roeltje,fijn dat het slapen nu zo goed gaat overdag! Echt helemaal niets anders dan anders gedaan? Hier is het overdag ook steeds drama om te gaan slapen. Ga nu vanaf vandaag hem pas naar bed brengen als hij echt heel moe is, misschien heeft ie gewoon niet zoveel slaap nodig overdag. En...het werkte net al (of toeval??), dus wie weet is dat het gewoon. @rest....eeehm..... Hier nu even rust, lekker. Zal nu maar even een dweil pakken, stofzuigen al wel gedaan, maar met Twan in de buurt is dweilen niet echt handig hihi.
even snel tussen door heb net getest en helaas negatief maja zit nog voor me NOD dus wacht netjes af.bij sophie was het ook pas overtijd positief. dus wie weet of ik wordt gewoon ziek kan ook heerst ook he kom later weer eens spieken en alles bij lezen maar we hebben bij me ouders bezoek
@Gimena; Was je destijds bij Sophie snel zwanger? Volgens mij zijn er ook wel wat rondes aan vooraf gegaan of niet. @PSje; Hmm dat klinkt ook wel lekker. Hier is het toch echt super makkelijk eten geworden Vanavond bolletjes met vette hap en morgen pizza. @Manoe; Vervelend een overleden accu, wel een probleem wat weer snel te verhelpen is. Je kan weer een paar jaar voort nu Kamertje is trouwens besteld! Yahoo! Ben helemaal happy, gelijk een matras erbij besteld + de bijbehorende matrasbeschermer. Gelijk ook nog weer korting gekregen Ideaal! @Pelikaantje; Wat een relaxte spam....Robijn heeft lange benen zeg! Lekker dat het weer wat beter met je gaat, je hebt weer zin om te gaan werken? @mroos; Thanx voor je compliment! @hier; Baby-kamer is dus besteld, wordt eind december/begin januari geleverd. Nu maar hopen dat we nog net daarvoor kunnen verhuizen....al zie ik het somber in. Net ff wat gegeten en nu een beetje genieten van de zaterdagavond. Beau gaat zo nog ff in bad, daarna zijn papfles en hop naar bed.
Goedeavond Allemaal, Nou ik heb een bibabad joepie. Zometeen maar eens proberen. Heb hem wel via MP gekocht. Ging heel snel vanochtend, geboden en vanmiddag kon ik hem al halen. @2e Nog volgens mij weten jullie het van mij wel voorlopig niet. Als er al een tweede komt. @roeltje JOEPIE Lenn slaapt weer smiddags. Wat fijn voor je zeg. @psje Lekker ik heb ook zin in spruitjes. Maar die eet ik morgen. Strakjes spareribs bestellen. Heeft mijn man zin in. @pelikaantje Wat een leuke spam van Robijn. En inderdaad wat een mooie lange benen. En wat fijn dat het weer beter met je gaat. @dees Leuke naam. Oh ja heb net trouwens Luuk zijn nieuwe slofjes al binnen. Ze zijn super. @mroos Was je nu aangenomen? Ja toch? Wanneer kan je beginnen? heb ik volgens mij niet mee gekregen, sorry. @gimena Wat jammer dat de test negatief is. Laten we duimen dat het gewoon nog te vroeg is. @all Nou ga zometeen maar eens Luuk zijn bad klaar maken. Naar bed zit er voorlopig niet in. Heeft net nog geslapen en hij moet twee uur na of een uur voor het eten zijn ABkuur. Is lastiger dan je denkt. Maar goed het werkt volgens mij wel zijn vingertje is iniedergeval niet dikker geworden. Meiden allemaal een hele fijne avond!
@ Gimena; jammer dat de test negatief was, maar het kan nog, wie weet. @ Dees; Leuk dat jullie het kamertje besteld hebben, is het die van de link die je een tijdje terug had geplaatst? mooi @ Juttel; goed bezig, lekker dweilen @ Sanka; o wauw! Ben heel erg benieuwd hoe hij bevalt. Als we hem niet cadeau krijgen ga ik ook op mp kijken. jeetje lijkt me inderdaad niet handig zo de AB en het eten moeten plannen, lastig als hij honger heeft om omvalt van de slaap.
@Gimena; Yup, vond dit toch net wat leuker @Sanka; Hihi, dat heb je snel gedaan met dat Biba-bad. Veel spetterplezier! De slofjes al binnen dus, ik vind ze iig super. @RiTi; Klopt, het is kamertje Turijn geworden. Alleen de commode + ledikant. Voordat we weggingen heb ik even de maten opgenomen en moet het precies passen hier. Nu nog leuke aankleding bedenken, net wel wat ideeën opgedaan.
Nou het bibabad is helemaal geweldig. Luuk was flink aan het spetteren. Mama is er ook maar bij in gaan zitten. Gaat net. hihihihi. En een schik dat Luuk had.
@Sanka; Goed om te horen dat het biba-bad een succes is! Lekker samen spetteren @hier; Beau is net ook in bad geweest, zeer waarschijnlijk was hij al een beetje aan het einde van zijn latijn waardoor hij na het badderen compleet uit zijn doen was en niet lekker in zijn hum zat. Hij was erg tegendraads tijdens het afdrogen + aankleden.....pfff hij heeft daarna gelijk zijn flesje gehad en ging rechtstreeks door naar bed. Daar heeft hij nog even liggen mopperen en is daarna gaan slapen. Ik ben ook echt zo gaar als een klontje....kruip zo lekker op de bank om IHVH te kijken. Als dat is afgelopen ga ik naar hotel horizontaal....
Hoooiiii, Ben ik weer eens, heb globaal terug gelezen. Dees, waarom heet je nu Dees Dees?? en proficiat met je nieuwe functie, en fijn dat jullie kat weer terecht is. Je gebruikt zeker de band die je per zijde kan bijstellen het meest? MRoos, langslapers... Beau slaapt s'morgens van 09.00- 11.30 en s'middags van 13.30 tot 15.30 ongeveer en dan van 19.00 tot 07.00. Roeltje, fijn dat je nu serieus genomen wordt en uitgezocht wordt waarom Lenn zo slecht slaapt. Sugarsnaps... jammie. Hier, Beau vind spruiten heerlijk haha dat verwacht je toch niet? Vandaag had ik stampot rauwe andijvie met spekjes en blokjes kaas en daar heeft hij ook flink van gegeten.... Sanka, Gaat het al beter met Luuk zijn vinger? en wat lekker dat hij ineens zo'n sprong heeft gemaakt!!! Dretjuh, Heeft Dani geen pijn aan zijn tandjes?? zo niet dan is het toch niet erg dat het wat langer duurt? O zo schattig, Renée en Nikki vroegen vanavond of ze in 1 bed mochten slapen, ze liggen nu dus heerlijk in het bed van Renée te slapen. Net even gekeken en ze liggen met hun koppies tegen elkaar aan echt super schattig!! nu hopen dat ze vannacht lekker blijven slapen. Ik duik er vroeg in, ben niet helemaal jofel, koppijn en 40 graden koorts.
Pelikaantje Super dat alles bij jou weer de goede kant heen gaat. Heb je wel zin om weer te gaan werken? Die lange beentjes van Robijn vielen mij ook al op... Manoe Weet niet zo goed wat ze wel en niet begrijpen op welke leeftijd. Ik denk dat als je je gevoel volgt het altijd wel goed komt. Het is natuurlijk wel leuk als de eerste de zwangerschap echt bewust meemaakt, maar dan moeten ze denk ik toch nog iets ouder zijn denk ik... Roeltje Super dat het drama met de slaapjes over is.... En logisch natuurlijk dat Lenn aan papa plakt als die er is. De rest van de tijd is ie natuurlijk helemaal voor jou alleen... Juttel Waarom zijn jullie eigenlijk naar FR verhuist? En zit het erin dat jullie ook weer terugkomen dan? Gimena We wachten mee af meid. Hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn... Eten Ben trots op mezelf: Stoofpotje van varkenslapjes met champignons, spruitjes en krieltjes. Heerlijk! Dees Heb je een Aerosleep gekocht? Elmo Beterschap!