December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Sanka, leuk dat het bad zo goed bevalt!En mooi dat zijn vinger niet erger wordt, gelukkig!
    @Riti, ja zou dweilen, maar op het moment dat ik de emmer zou vullen werd Twan alweer huilend wakker....dus morgen maar even dweilen.
    @Deesdees,lekker vroeg naar bedje, ga ook zo!
    @Elmo, oooh watlief die 2 saampjes in bed, foto??
    @Sugersnaps? Wat is/zijn dat?
    @Langslapers....alleen 'snachts, mag overdag blij zijn met 2 x een half uur!
    @Colloo, leuk dat je het vraagt. Manlief werkt in de luchtvaart en kon in NL niet aan het werk komen, dus 3 jaar geleden hierheen verhuisd (of eigenlijk naar zwitserland en vorig jaar verhuisd naar FR). Maar we, voornamelijk ik, wil heel graag weer terug naar NL. Maar eenvoudig is dat nog niet, manlief zal toch eerst een baan moeten vinden...

Ga m'n bedje in ladies, lekker slapen en tot morgen maar weer! X

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel even ego....

kids liggen op bed nu lekke rmet drankej erbij.. dadelijk even lekker feestje.. gewoon thuis..
    qyano had vandaag echt een hang dag pfff. maargoed hij slaapt nu lekker..... fijne avond allemaal!!

(K)

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Gimena: ahh jammer dat hij negatief was, maar het kan nog wel positief zijn hoor!

@Elmo: Gefeliciteerd met Beau zijn 10maanden!
    Enneh tja hij heeft er op dit moment geen last van, wel veel gehad.

@Collo: hmmm klinkt lekker!!

@Spruitjes: jahh eet Dani ook :) Hmmm krijg er meteen weer zin in

@Hier: vanmiddag nieuwe schoentjes en slofjes gekocht voor Dani. meneer heeft nu 3 paar, moet vast wel genoeg zijn.
    Hopelijk slapen de kids net zo goed als vanochtend lang door tot 9 uur *hmm heerlijk*

morgen een lekker pyjamadagje helemaal niks doen en lekker koken/eten :) heerlijk!!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Ik gebruik idd die band die je eerst om je middel vast kan doen en daarna per zijde bij kan stellen, echt heerlijk!
    Ik heb mijn naam laten wijzigen omdat ik van mijn geboortejaar afwilde, en vond DeesDees ook wel leuk. De naam "Dees" is helaas al in gebruik.
    Ja, ik ben ook reuze benieuwd naar die 2 dames van je...foto?

@Collo; Nee, heb geen aerosleep gekocht. Geen idee waarom niet maar heb ik voor Beau ook niet gekocht. Wat is er nu precies de functie van en vervangt het een hoeslaken?

@Juttel; Nog ffies en dan lekker in mijn warme waterbedje...van daaruit kijk ik misschien nog wel ff TV.

@chiquita; Geniet van je avond!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dames...

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Ik ga m afkoppelen en inpakken....

Tot in het nieuwe huis!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Succes!!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    succes!!!! Snel weer hier komen he!! ;)

verder nog niks terug gelezen:)
    ik duik zo mijn bedje in met een kruik..

Heb mijn eerste echte schilderij gemaakt.. weliswaar op papier om te klooien met kleuren mengen.. Maar het is nog best leuk geworden ook:) Hij staat nu te drogen.. Morgen maar eens op een schildersdoek beginnen.. ben benieuwd wat het gaat worden..

Trusten!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Verhuis ze meid! Hoop dat je snel weer terug bent!

Dees
    Nee, de Aerosleep zorg ervoor dat er geen vloeistoffen op het matras kunnen komen en zorgt ervoor dat er een goede luchtcirculatie onder het je kindje is. Ze kunnen dus ademen in het matras. Tis verder geen must hoor, maar ik ben er best blij mee. Amy heeft ook regelmatig zulke spuitluirers gehad, dat ik blij ben dat er niks doorheen heeft kunnen komen en dat ik alleen het Aerosleep dekje in de was hoefde te gooien. Over het Aerosleep dekje doe je gewoon een hoeslaken. Hier heb je ook wel weer speciale voor met gaatjes, maar dat vond ik niks...

Juttel
    En werk jij ook daar of blijf je thuis? Hou ontzettend van Frankrijk, maar zou er toch niet zomaar willen wonen. Lijkt me echt best pittig. Spreek je een beetje Frans?

Chiquita
    Geniet van de avond!

Hier
    Morgen wil ik eigenlijk even naar een rommelmarkt hier in de Brabanthallen. Kijken of ik nog wat mooie dingen kan scoren. Ik hou zo van koopjes... Ga morgen maar eens kijken of ik leuke schoentjes voor Amy kan scoren.

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

fe kort ongi zaterdag toch doorgebroken :( nieuwe ronden nieuwe kansen...mega last van nu maar met een kruikje weer in bed...

ei wel goed gevoeld dus...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaah Bapsie wat k*t:(!!
    Hopelijk is het voor jou ook heeeel snel raak
    kuffel!!

*Rekt zich nu heeel tevreden uit*
    7.10!!! wat ie 'pas' wakker.. Kan me ook niet herinneren wanneer hij vóór het slaapdrama zo laat wakker was.. ALtijd stipt kw voor 7..
    Niks anders dan anders gedaan gisteravond.. Hij lag maar 5 minuten later op bed dan normaal.. Lijkt me niet dat dat ervoor zorgt dat hij bijna 1.5 uur langer doorslaapt haha..

Wel een beetje jammer dat manlief dus nog op bed ligt:( Had het gisteravond toen we naar bed gingen nog gevraagd en hij zou er uit vanmorgen.. Nouja, is niet anders..

lekker relaxdagje vandaag, vanmiddag naar mijn ouders :) Word weer gezellig dus:D

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Ik zal me er eens over gaan buigen!

@Bapsie; Ahh balen meid, heb je nog een beetje lekker kunnen slapen?

@Roeltje; Jaaa, je hebt iig al wat langer kunnen uitslapen :)
    Heerlijk hoor. Geniet van je dag vandaag.

@hier; Ik heb niet zo best geslapen helaas, ik werd rond 3u wakker van Beau. Die was klaarwakker en lag echt een feestje te bouwen in bed....zei niks anders dan JAJAJAJA.....zooo grappig maar niet midden in de nacht.
    Ik heb hem maar laten liggen, na zo'n 20min. werd het gelukkig ook wel weer stil vanuit die kamer.
    Alleen daarna kreeg ik weer eens buikkrampen...pfff niet leuk!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Pff lekker om 3 uur 's nachts:) Lenn heeft dat ook wel eens gehad en vond het echt niet leuk.. meestal sliep hij binnen 10 minuten wel weer maar echt prettig is het niet op dat tijdstip haha..
    Ja was echt een cadeautje.. 1.5 uur extra slaap:D heerlijk..

Kon inmiddels de rest van de was wegwerken en opvouwen.. Beneden even gezogen en gedweild.. Daarna alvast eten gekookt voor Lenn voor vanavond.. Wij eten bij mijn ouders en meestal is dat later dan dat Lenn altijd eet.. Dus dat staat af te koelen..
    Hij slaapt nog steeds! Hij is rond kw voor 11 gaan slapen en het is inmiddels 12 uur.. Manlief is achter het huis bezig om schoon te spuiten en zelfs daar is hij (nog) niet wakker van geworden (hij slaapt aan de achterkant).. Ik heb zo'n idee dat hij het bij één slaapje houdt haha.. Hij gaat echt niet slapen met al die aandacht van tantes, ooms, opa en oma:D

Ach vanavond op tijd naar bed dan vind ik het goed :)

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Bapsie: hee jammer.... hopelijk is het de volgende ronde wel raak!

@Roeltje: wauw da's best lang voor lenn's doen :) Lekker hoor!!
    Fijn voor jullie! Fijne dag vandaag ook

@Dees: oehh da's minder, vooral de buikkrampen!

@Hier: kids hebben vanochend lekker gespeeld, layla is met duplo bezig geweest, Dani kwam t door de war halen ;)
    Ze liggen nu lekker op bed :)
    beide kids weer om 9 uur wakker :D alleen dani weer rond half 6 voor een flesje. Maar is weer gaan slapen daarna

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai...

Zwangerschapsgym
    Ook niet gedaan, maar dat was omdat het duur is. Volgende keer zou ik het wel graag willen doen. Of iets anders:)

Panos
    Vervelend dat gedoe met je boekhouder! Spannend dinsdag! Ga voor je duimen!

Manoe
    Moeilijk hoor, maar ik herken je verhaal wel een beetje. Maar ik heb dat ik zelf ook twijfel. Ik denk zeker niet dat je Morris te kort doet, je gaat m toch niet ineens verwaarlozen als er een andere baby bij komt;)?? Als ze 2 zijn begrijpen ze zeker weten wel dingen hoor! Mijn neefje kreeg een broertje toen hij bijna 2 was, als je zag hoe ontzettend lief hij daarmee omging!! Alleen maar kusjes geven en aaien en er naar kijken! Ik vind de reactie van je man wel erg lief dat hij zegt dat hij zo blij is als hij jou gelukkig ziet! Heb je al aan m gevraagd waarom hij denkt dat jullie Morris dan te kort doen? Wij willen aan de ene kant ook graag een broertje of zusje voor Milan, maar omdat we nu erg druk zijn en de situatie nog niet helemaal stabiel is twijfelen we nu nog...Of nou ja, we weten nog niet wanneer we voor een tweede zullen gaan.

Gimena
    Je bent wel vaker misselijk rond je nod he;). Hopelijk dit keer met n goede rede:D;)

Dees
    Haha, jij wilde ook geen getal meer achter je naam?? Die van mij is terug veranderd:(. Moet ik nog even melden...

Pelikaantje
    Super dat het zo goed met je gaat:D Leuke zwembad spam!

Mroos
    Waarom denk je dat van je zusje? Wat merk je aan dr? Ben wel benieuwd.....

Dees
    Leuk dat de kamer is besteld!

Sanka
    Leuk dat je het badje hebt!
    Ik wilde de slofjes ook bestellen, maar weet niet welke maat. Klopt de maat met het aantal cm van de voeten? Soms klopt vallen schoentjes enzo namelijk klein...zou btje zonde zijn.

Gimena
    Jammer van de test!

Riti
    Doei doei, tot snel! Veel succes nog en vooral ook veel geluk alvast voor in jullie nieuwe huisje!

Bapsie
    Balen!!!

Roeltje
    Hij is vast blij dat zn papa er weer is en heeft daardoor lekker geslapen hihi.

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey,

Balen Bapsie!

Roeltje, zo Lenn gaat het goed doen zeg!

Dretjuh, lekker he als de kinderen zoet spelen.

Deesdees, haha dus Beau had een feestje vannacht? Gelukkig dat hij weer is gaan slapen. Vervelend zeg die buikkrampen.

Hier een slechte nacht gehad, toen ik naar bed ging begonnen de meiden te knokken om de deken dus Nikki maar in haar eigen bed gelegd.
    Helaas werd ze een uur erna wakker met oorpijn.
    Dat heeft de hele nacht geduurd. Nu is volgens mij haar trommelvlies weer geknapt want ze is weer vrolijk en haar oor loopt leeg.

Dat wordt dus weer nieuwe buisjes plaatsen, deze zijn er te vlot uitgegroeid. Een maand terug had ze ook al een geknapt trommelvlies aan de andere kant toen zei de dokter al dat als ze weer een ontsteking krijgt ze opnieuw buisjes moet. Helaas.
    Morgen dus maar even naar de huisarts.

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees balen 3 uur en daarna kramp in je buik, dat zal wel een rot nachtje geweest zijn!

@ Lotte thanx voor je reactie en wat leuk dat je neefje zo reageerde, ik zal het me man zeggen! Ben wel benieuwd wanneer jullie voor een 2e gaan! Zwangerschapsgym vind ik wel erg leuk! Hier was zwanger en fit gratis! Als ik weer zwanger mag zijn ga ik nog wat er bij doen, zwemmen en dan samen met Morris!

@ Elmo wat zielig joh van haar oortje! Ik weet zelf hoe pijn dat kan doen!!! Arm kind hopenlijk werken die buisjes goed!

@ Riti Succes met het inrichten van je nieuwe stekkie!!!

@ Dretjuh 9 uur niet verkeerd :D Hier was hij al om 7.00 uur huilend wakker, niks voor hem maar na een fles weer om 8.00 uur in bed gedaan en toen werd hij om 11.00 uur weer wakker...zal weer naar gedroomd hebben ofzow..

@ Roeltje je hebt me aangestoken met je bezigheden vanmorgen! heb ook maar ff gezogen en gedweild, weer lekker schoon hier en bij jou ;)

Zo de vloer is aan het drogen dus ja even verplicht op de bank zitten :D Morris slaapt sinds 14.00 uur weer en als hij wakker is dan naar me schoonouders lekker eten ! (me man is half indo dus lekker eten kan ik daar zeker)!

Ik hoorde echt een heel zielig verhaal van een collega van me man zijn vrouwtje, die heeft met 16 weken een mk gekregen echt zo zielig moet er steeds aan denken! Rond die tijd voelde ik Morris bewegen, echt heel erg voor ze...sorry moest ik hier ook ff kwijt hoor..

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Zwangerschapscursus/gym/voorbereiding is hier gratis vanuit de kraamzorg instantie geregeld. Anders had ik het ook niet gedaan denk ik. Zo heb ik ook een gratis curus baby-massage gevolgd. Als het gratis is, wordt ik ineens heel actief:)

Vanmorgen lekker over de rommelmarkt gelopen. Wat wel rottig is, hoop dat iemand dit herkent is dat ik met lopen steeds vaker echt iets voel "knoepen" in mijn bekken. Alsof twee knoken langs elkaar "knoepen". Wet niet echt hoe ik het anders moet omschrijven. En als ik daar lang mee doorloop dan krijg ik nogal pijn in mijn bil/been.. Hoop maar dat het niet erger wordt.

Verder wel lekker veel kunnen kopen. Ook voor nr2.. Veel mooie merkkleertjes voor heel weinig.

Elmo
    Wat naar voor Nikki... zo'n ellende altijd met die buisjes...

18. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Colloo, leuk he rommelmarkt, ben zelf vanmorgen ook geweest. Heb een 'skipak' gekocht voor 2 euro en een houten puzzel!Leuke koopjes! Vervelend dat je steeds wat voelt knakken, misschien eens aan de verloskundige vragen wat het kan zijn? Heeft misschien wel te maken dat de botten al wat 'weker' worden?
    Om even terug te komen op je vraag, nee ik werk hier niet (meer). Voor ik zwanger was was ik als een soort nanny aan het werk. Nu fulltime mama, leuk maar zou ook wel graag weer af en toe aan het werk willen. Alleen is dat erg lastig ivm de taal. Mijn frans is niet echt goed, ben ook niet echt meer gemotiveerd om het beter te leren. En ik ben verpleegkundige, dus dan moet je de taal ook wel goed spreken omdat je je geen fouten kunt veroorloven.
    @Manoe, ooh wat sneu bij 16 weken...dan reken je er ip ook echt niet meer op... Lekker even bijkomen op de bank!
    @Elmo, AU oorontsteking....
    @Dretjuh, lekker hoor zolang uitslapen!
    @Roeltje, lekker actief vanmorgen, nu maar fijn op bezoek. Enneh zag je andere topic, Twan krijgt al een tijd brood als ontbijt.
    @Dees, balen van je buikkrampen, wat kan het zijn? Je darmen hoop ik?
    @Bapsie, idd nieuwe ronden,nieuwe kansen, heeft nog niet zo moeten zijn...

Twan is net lekker in slaap gevallen. Heb nu iets meer een ritueel voor het middagslaapje en heb wel het idee dat dat werkt.Na een minuutje huilen is het stil... Ben wel weer benieuwd voor hoe lang, ik gok een half uur. Haha.

19. gimena

gimena Niet meer actief

@lotte ronde hier voor was ik ook misselijk ja.klopt maar heb dat niet elke keer.

@bapsie jammer :( volgende ronde raak he ;)

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Elmo: ahh wat sneu voor Nikki!

@Collo: ohh dat zijn wel leuke cursussen ja! Ga ik bij de volgende ook doen ;) hahaha

@Manoe: kan ook niet tegen dat soort verhalen, zooo sneu! 16 weken is al behoorlijk ver voor een MK, je denkt dat je veilig zit in die tijd... :( Zo zie je dat het altijd mis kan gaan en een zwangerschap echt een wonder is

@Hier: ik ga Dani maar ns ff'tjes nog in bedje liggen voor zn middagdutje :) Hij is nog niet echt al te slaperig maar normaal ligt hij er allang in, toch maar ff in bedje leggen dan ;)

Vandaag heeft hij eindelijk weer goed gegeten, alles op wat hij "moet" binnenkrijgen.. pff normaal maar de helft! JEEJ ikke blij ;)

Deel Deze Pagina