Manoe Graag gedaan. Denk dat je best aan je man kan vragen of hij nu niet alleen ja voor jou zegt. Succes! Collo Whaha, denk dat ik dat misschien ook wel zou hebben als het gratis was. Heb toen wel gekeken, maar was hier 130,-! Of een goedkopere, maar dan moest ik 40min rijden...had ik geen zin in Dretjuh Gelukkig eet Dani weer goed. Fijn om te horen! Hier Ga er vandoor. Eten bij mn schoonouders. xxx
Net nog even naar de autodealer geweest. Binnenkort mag mijn man een nieuwe auto bestellen. We twijfelen tussen de Skoda Octavia station of de Seat Altea XL. Vooral die laatste vind ik wel mooi, maar mijn man gaat meer voor de ruimte van de Octavia... Dretjuh Joepie weer "normaal" eten. hoop dat de trend zich doorzet en dat het gewoon een fase is geweest. Juttel Da's wel jammer dat je niet met je beroep aan de slag kan. Full time mama is ook leuk, maar kan me voorstellen dat het wel een beetje kriebelt om iets buiten huis te doen. Denk dat ik een beetje zou vereenzamen...zeker in Frankrijk. Zorg maar dat je man snel aan de bak kan hier... Bapsie He wat jammer....lekker chocolade eten dan maar?
dames, vraagje: ik ben nu voor't eerst ongesteld aan het worden nu ;as ik steeds dat je de 1ste keer geen tampons mag gebruiken, maar de bevalling is al dik 10 maanden geleden.. mag dat dan nog steeds niet?
oh ff sne"l: werk bevalt goed, goeie sfeer, leuke collegas.. en lianne missen is niet leuk lianne doet nu langs de tafel en aan de hand lopen en met de stoelen en ons schema: 6:30 BV bij mama in bed, daarna slapen 10:00 fruithapje, daarna spelen 12:15 boterham (evt 1,5 boterham) en daarna op werkdagen een flesje afgekolfde bv en anders bij mama BV dan lekker slapen 16:00 flesje diksap met soepstengle, rijstwafel etc evt tussendoor nog een rijstwafel of wat water soms rond 17 ff op bed voor'n tukkie 19:00 groentenhapje met yoghurt erna en dan daarna een flesje KV mroos: wij hadden 16 ook melk, en dus vervangen door diksap.. verder niks gelezen.. sorry!
Hoii allemaal! Pff, ik ben het thuiszitten nu echt zat haha. 1 november ga ik beginnen, ik heb er zo zin in. Nog 1 vrij weekje dus. Ik zal Boaz zeker missen maar ben er echt aan toe om weer lekker te werken (en geld te verdienen haha). @Joyce, diksap met een tussendoortje is wel een idee ja, nu krijgt hij een fles diksap bij zijn middageten, maar dat kunnen natuurlijk ook een paar slokjes water zijn en dan daarna diksap, ik ga even wat proberen! Fijn dat het werk zo bevalt, en Lianne gaat goed zo te horen, knap hoor! @Lotte, ik denk dat omdat alles haar best zwaar valt, ze wat somber is, gaat niet zo goed met de relatie, etc. Ze zorgt goed voor de baby hoor, en ze straalt ook als de baby lacht enzo, maar het valt dr dus wel heel zwaar. Ik heb het al naar dr genoemd en ze zou er wat over op zoeken. @Riti, enn hoe is het allemaal gegaan? @Roeltje, zoo lekker hoor, lekkere nacht gehad dus, hopelijk morgenochtend weer! @Dretjuh, fijn dat Dani weer goed eet @Dees, dus beau had een feestje vannacht, gelukkig ging hij wel weer fijn verder slapen. @Juttel, knap hoor, thuismama in een ander land waar je de taal ook niet heel goed spreekt! Waar woon je ergens in Frankrijk? Boaz trekt zich nu overal aan op met een steeds groter gemak, lopen aan 2 handen gaat ook hartstikke goed. Ik geniet ervan om hem zo te zien genieten. Hij jammert wel steeds vaker, als hij de box uit wilt bijvoorbeeld, of als je hem op de grond neerzet. Ik probeer het te negeren omdat ik het wel belangrijk vind dat hij zichzelf korte momenten kan vermaken, maar vermoeiend is het soms wel.. Vanavond even lekker internetten en spelletjes doen met mijn man. Hij heeft morgen een vrij dagje dus dan gaan we lekker winkelen.
Weer lekker druk weekend achter de rug! Waarom gaan die 2 dagen toch altijd zo snel?? Tis niet eerlijk... Morgen weer fijn aan het werk, wel vanuit huis gelukkig. Ons meisje is trouwens nog steeds verkouden. Snot overal en nu ook een schor stemmetje. Zielig! Gelukkig is ze nog wel haar gezellige zelf. Oja.. weet niet meer wie het vroeg, maar ik woon idd niet EHV zelf, maar in een wijkje (Oerle) in Veldhoven. En Veldhoven is zeker geen enorm gat, maar Oerle dus wel. Op zich prima alleen val ik nogal buiten de toom (accent, werkende moeder, andere opvattingen, etc). @joyce: Super dat het werken zo goed bevalt!! Kan me voorstellen dat je Lianne nog wel mist. @bapsie: Jeetje, jammer meid! Hopelijk is het snel raak!! @collo: Nog bedankt voor de tip. Mochten we actief op zoek gaan (en ook in Den Bosch) dan heb ik zeker nog wel wat vragen over leuke wijken!! @lotte: Irritant he als je door omstandigheden nog even moet wachten met een 2e uk? Hopelijk hebben jullie alles snel weer onder controle en woon je dadelijk fijn in een mooi huis (waar jullie ook kunnen blijven). @roeltje: Lekker hoor dat Lenn weer wat beter slaapt 's nachts en overdag. Op naar de volgende sprong ... @dretjuh: Fijn dat Dani weer wat beter eet! Ons meisje eet eigenlijk pas sinds een week haar avondeten (potje of vers). Voor die tijd kregen we er echt maar maximaal 2 hapjes in... @juttel: Knap hoor zo in je uppie in een ander land! Ik woon nu een paar jaar in Brabant, maar moet er nog steeds aan wennen.. @mroos: Geniet van je laatste week vrijheid!!
Hé meiden, daar ben ik ook weer eens! @Joyce, ja hoor, je mag weer tampons gebruiken! Dat is alleen maar als je vlak na de bevalling weer voor het eerst ongi wordt, of voor het bloedverlies na de bevalling. Nu is alles al lang weer genezen. Hoe is het verder met iedereen? Hier alles goed, druk en we leven erg naar de vakantie toe.
@ chicken: had wel zo'n vermoeden maar thanks voor je reactie ik ga weer snel bank hangen en huishouden enzo doen (Was) en brood smeren enzo..
Zo, we zijn weer thuis Was gezellig.. Lekker gegeten.. Lenn zijn avondeten en toetje helemaal op.. Hij gaat lekker de laatste dagen Rond half 9 waren we thuis.. Daar nog wel even klein drama gehad om te slapen, maar goed dat kwam volgens mij omdat hij daar nooit in bedje ligt.. Maar 10 minuutjes bij mama op de arm en kon hem zo overleggen in bed.. Thuis even snel verschoond (blegh, vieze plasluier) en even 5 minuten huilen.. Maar met mama boven het bedje was het prima (manlief moest nog even wat ophalen bij zijn tante).. Ondertussen kwam zijn oom aan de deur om een bakkie te doen.. Manlief zat bij hun en hij zat bij mij haha.. Die is net weg, was ook heel gezellig.. Biertje drinken, wat bijpraten en klaar.. Heb de tekening overgezet op een Canvasdoek, wilde daar vanavond nog even mee bezig maar dat wordt m ook niet meer, ik ga zo lekker naar bed.. Morgenvroeg rond kw voor 8 van huis om hubbie weer weg te brengen GEEN ZIN IN!!! hopelijk heeft hij voor de kerst nog een weekje vrij maar ben er bang voor.. Heb verder nog niks teruggelezen, heb geen energie meer geloof ik.. Doe ik morgenvroeg even.. Morgen krijgt hij voor het eerst een boterham als ontbijt met een klein flesje melk.. Kijken hoe dat loopt.. Trusten alvast!!
@Dani eten: had ik maar niks gezegd, meneer heeft geen hap avondeten of toetje op .. hmmm xeg niks meer @Panos: hier ook beide verkouden! Stoombadje en neusspray helpt wel goed, maar het duurt altijd zo lang bij die kleintjes he. @Mroos: geniet nog van je laatste weekje vrij en je shopsessie morgen met je manneke Altijd leuk @Hier: pff net enkele cupcakes gemaakt, de meeste niet echt naar mn zin, sommige weer wel. Maar ach ben in ieder geval lekker 2 uurtjes bezig geweest
Goedemorgen! Uk ligt nog lekker te tukken en ik zit al helemaal klaar. Ze gaat zo naar het KDV en dan werk ik thuis. Altijd beetje raar zo'n dagje thuis zonder ons mutsje (maar stiekem ook wel errug fijn!). Ons meisje heeft nu trouwens zo'n zielig hoestje. KLinkt echt heel dramatisch, maar heb niet het idee dat ze er last van heeft. Vannacht kwam er echt af en toe zo'n zeehonden-blaf uit haar kamertje. Zo eens kijken of ik nog druppeltjes heb... @roeltje: Fijn dat Lenn het zo goed gedaan heeft gister! En hopelijk laat ie je weer een beetje uitslapen vanmorgen. Balen dag je man alweer weg gaat! @dretjuh: Irritant van Dani! Hier dus ook een slecht eter, maar het gaat de laatste week echt opeens stukken beter. De aanhouder wint . Heeft Dani overal moeite mee? Ons meisje at eigenlijk best goed, op het avondeten na, daarvan lustte ze dus echt NIKS.
het was hier weer eens kw over 6 ofzo vanavond kijken of hij om half 8 ofzo naar bed wil i.p.v. 7 uur.. niet dat het helpt ofzo maar je weet maar nooit Manlief net teruggebracht.. Die had ook wel weer een actie vanmorgen Hadden overlegd om Lenn een boterham als ontbijt te geven met een klein flesje melk.. Dus hij vanmorgen met Lenn naar beneden, boterham gegeven.. "Schat hij heeft 50cc thee op!!" Uh, oke.. geen melk? vanmiddag dus maar 1 boterham en alsnog zijn flesje melk
@Panos: haha hier het tegenovergestelde, hij eet normaal ALLEEN zn avondeten en de rest opzich niet. maar soms zn boterhammen erg goed en dan 's avonds weer niet. @Roeltje: jammer dat je man weer weg is.. maar thee ipv melk is ook niet zo erg hoor. @Hier: pff dani tussen 10 en 11 wakker, waarschijnlijk van de honger maar ook op dat moment wilde hij niet eten. Toen tussen 4 en 5 weer wakker.. en GILLEN!!! uiteindelijk in slaap laten huilen. Dat is goed gelukt, hij sliep binnen 15 minuten (was wel zielig en erg moeilijk) en toen tot half 9 doorgeslapen. Nu zijn de kids lekker met hun grote halfbroer aant spelen. Best druk en vermoeiend 3 kids bijhouden, pff ben blij dat Peter vanaf woensdag thuis aant werk is. Kan hij toch een klein beetje meehelpen Ik heb nu ondertussen de tijd om aan mn visagie website te werken, word ook tijd dat die online gaat.
@dretjuh jammer dat Dani nog zo moeilijk doet met eten hopelijk gaat dat snel over. lukt het met een huisje vinden ??? veders alles goed??? @panos is af en toe wel even fijn als je kindje weg is zo je rustig je ding kan doen. hier ook een hoesten kindje naar haar prikje. wij zijn zelf nu ook een beetje snotterig @alle HOI alles goed met jullie?
Gimena hoooooiiiiii!!!!!! Lenn zit in de kamer te mokken Wil weer eens niet slapen.. ik denk dat hij nu overgaat naar 1 slaapje.. gister ook al van half 11 tot half 1 ofzo geslapen..
Goedemorgen dames! Boehoe...ik heb het 1e flinke baalmomentje ook bereikt Beau is vanmorgen bij ons van het bed gevallen, hij kroop naar de rand van het bed toe en wilde zich langzaam naar beneden laten glijden maar kukelde zo voorover met zijn hoofd op het tapijt....gevolg een flinke rode plek op zijn voorhoofd Daarna wel even gehuild maar al gauw was het weer goed en was Beau weer vrolijk. Ik kon het niet laten om er een foto van te maken....
@Roeltje; Ik weet het idd, het zat er ooit eens aan te komen. Maar als ze zo'n zichtbare plek hebben voel je je toch wel schuldig...hij was me vanmorgen net iets te snel af.