December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje Hooi :D alles goed??

@dees aaaah een bult op zijn bollentje. kan gebeuren hoor! hopelijk heeft hij er niet te veel last van

2. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh bijna is je moppie 11 maandjes :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    hier gaat het lekker hoor :)

Lenn ligt alweer lekker te slapen.. was even weer ouderwets drama maar merken wel dat als hij weer zo'n bui heeft het veel minder lang duurt.. Vaak maar 10 minuten en valt dan op de arm in slaap.. voorheen was dat ruim 3 kwartier;) Gaat al sinds donderdag ofzo helemaal goed, alleen vandaag even niet.. Maar volgens mij komt dat ook omdat papa er niet is.. Vanmorgen toen mn man bij de auto wegliep keek ie hem helemaal na en toen hij uit het zicht was, begon hij te jammeren:( Zo sneu:(

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Verschrikkelijk he Roel, dat ze dat nu doorkrijgen dat er iemand weggaat...:(

Dikke knuffel voor Beau (en jou Dees!), er zullen nog wat builen en bulten voorbij komen hier over een tijdje. Gelukkig is hij weer lekker vrolijk.

Tijs vandaag 10 maanden!! Gisteren op bezoek geweest bij mijn zus. Ons neefje is 2 1/2 en het is zo leuk die twee samen bezig te zien. Echt gaaf. Vandaag werken, nu even pauze. Ga eens een catering service zoeken voor zijn verjaardag...(zal allemaal wel extra kosten met kerst, fijn...)

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou net alles kunnen lezen. Maar nu is mijn pauze alweer om.

Hier is het nadat Luuk vorige week ziek was snachts weer raak. Meneer word gewoon weer rond 04.30 wakker. :( het papje helpt dus niet meer. Bah. het is zo vervelend om er snachts uit te moeten. Nou ja het is niet anders. *gaap*
    Nou ja weer aan het werk.

Fijne dag iedereen.

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @sanka: Vervelend dat Luuk weer zo vroeg wakker wordt!! Gaat ie daarna wel weer slapen?

@dees: Arme Beau!! Maar het zal idd niet de laatste keer zijn... Gelukkig heeft ie er zelf geen last meer van!

@gimena: Hoooooi!!! Hoest nu met jou? En met je moeder?

Dadelijk naar de tandarts. Zucht. Wortelkanaalbehandeling van donderdag afmaken, want toen bleef 1 kanaal steeds bloeden...

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haaai

Hier
    Ben bang dat Milan ook op 1 slaapje over gaat. Hij heeft gisteren ook maar 1x een uur geslapen en tot nu toe nog niet weer nadat hij vanmorgen om 9:15 wakker werd...

Mroos
    Oei vervelend zeg voor je vriendin...ging het al niet goed in de relatie voor ze zwanger was? Goed dat je het hebt durven zeggen! En hopelijk voelt ze zich snel beter...

Panos
    Zeker irritant haha. En zeker nu, want mn ei zit eraan te komen volgens mij:p. Dus dan lijkt t juist weer meer te gaan kriebelen! Heb gisteren weer eens heel goed na zitten denken...En het enige echt "probleem" is, dat het evt. nieuwe ukje dan misschien geen eigen kamertje heeft het eerste half jaar en we nog moeten verhuizen. En dan denk ik...is dat echt een probleem? Maar ja...hihi
    Een zomerbeebje zou wel leuk zijn:p. HELP!

Hopelijk wordt je meisje niet ziek!

Dees
    Oeps...arme Beau!

Happy
    Jippie 10mnd!

Sanka
    Vervelend! Volgens het cb gebeurt dat vaak nadat ze ziek zijn geweest of een sprong hebben gehad. Dan worden ze 's nachts wakker en raken ze er al snel weer aan gewend. Hopelijk leert hij het snel weer af;)

Panos
    Sterkte!!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: jeej 10 maanden, gefeliciteerd!
    Pff dani overmorgen al 11 maanden, gaat veel te snel!

@Panos: nou succes vandaag met je wortelkanaalbehandeling, is geen pretje lijkt me!

@Dees: ahhh arme beau, gossie :(

@Hier: nou layla de halve ochtend gehuild, geen idee waarom.
    Misschien omdat ze nog zo verkouden is, weet t niet. had dr maar een zetpil gegeven en sinds dien is het weer oke.
    Ze heeft niet geslapen, dus leg haar strakjes nog op bed.
    Hopelijk wordt ze snel weer beter!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Beau lijkt er gelukkig geen last van te hebben.

@Roeltje; Lenn zal vast merken dat zijn vader er ff niet is, niks aan te doen. Des te leuker is het straks wanneer papa weer thuis komt.

@Sanka; Balen zeg van die nachten, heeft Luuk dan echt honger of is het wat anders? Begint hij gelijk te huilen?

@Panos; Succes zo bij de tandarts...ik kan er gelukkig niet over mee praten...heb werkelijk waar nog nooit gaatjes o.i.d gehad :)

@Happy; Gefeliciteerd met Tijs zijn 10 maand! Nou idd, ik denk wel dat je iets meer moet gaan betalen.

@Lotte; Moeilijk he die keuzes....opzich hoeft jou "probleem" natuurlijk niet het probleem te zijn.
    Hier hadden we niet echt een keuze :)

@hier; Beau ligt nu net op bed, ik zit in afwachting tot de komst van Jan....en dan straks moderator zijn :D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Arme Layla, lastig als je niet precies weet wat er is:(. Sterkte voor je meisje

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Ik weet niet of je een tijdje terug ook had gelezen dat ik bang was hoe mn schoonouders erover zouden denken? Maar die zeiden gisteren dus ook iets waardoor wij allebei dachten dat ze misschien toch wel denken dat er ooit n tweede komt:p. Ze hadden namelijk een Isofix systeem gekocht voor in hun auto, maar het stoeltje dat wij hebben past daar niet in. Dus Ronald zei dat ze m ook konden verkopen op internet en toen zei zn moeder: 'oh nee, we bewaren m nog wel een paar jaar, misschien hebben we m nog nodig voor een andere..." En toen viel ze stil:p

Maar hoe bedoel je dat mijn probleem niet het probleem hoeft te zijn? Dat het zichzelf altijd wel oplost dat soort dingen?

12. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Dees, kan gebeuren, zal ons allemaal nog wel overkomen,maar is idd wel zielig. Eens moet de eerste keer zijn!
    @PAnos, succes bij de tandarts, heb het er niet zo op, maar valt meestal achteraf weer mee.
    @Sanka, he balen dat ie zo vroeg is. Kun je niet meer pap geven s avonds of is het niet honger?
    @Happy, 10mnd! Jeuh! Hier ook bijna!
    @Dretjuh, jee gaat echt snel al 11 maanden, is Dani de eerste die een jaar gaat worden?

Wie heeft raad? Twan wordt eigenlijk altijd huilend wakker als hij overdag een slaapje doet. Na de nacht soms ook, maar lang niet altijd. Het lijkt me zo lekker als hij gewoon nog wat speelt als hij wakker wordt, in ieder geval niet zo...Sneu... Iemand een idee wat het kan zijn? Hij slaapt vaak maar een half uur, dus het zou vermoeidheid kunnen zijn, maar verder is hij helemaal niet chagrijnig ofzo.

13. gimena

gimena Niet meer actief

@happy gefeliciteerd met de 10 maandjes :)

@panos goed hoor :D bedankt en met jou? met sophie gaat het ook prima hoor :)
    met me moeder gaat het zo zijn gangetje zo ze het meestal zegt :) weet dat ze om 14:00 naar de revalidatie moet voor nieuwe spalken.
    en eventueel ander aanpassingen en hulp uitleggen hoe ze heb besten dingen kan doen.
    en morgen moet ze naar de diathese voor hoe ze het besten kan eten. en dan komt de fysio bij haar thuis.
    dit is wat ik tot nu toe heb gehoord van haar :D
    doe dat pijn zo behandeling zo klinkt het namelijk wel.
    succes en hopelijk krijg je zo niet te veel last er van anders kusje erop ;) *SMAK*

@dretjuh beterschap voor layla.

@dees gelukkig dat hij geen last ervan heeft. ze zijn tegen wordig zo snel de kids. voor je weet trekken ze iets om of stoten hun bol.

14. gimena

gimena Niet meer actief

@juttel geen raad sorry :(

@hier was zo druk aan het poetsen dat ik niet meer wist dat het al 12 uur was. madam lag te slapen in hoor loop stoel :( woepsie
    had even fotoje gemaakt vond het zo schattig.
    heb haar lekker in bedje gelegd.
    nu ligt ze weer een uurtje te slapen. :D

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Even klagen: Heb de tandarts overleefd. Helaas niet geheel pijnloos. Heb even last van ernstig-zelfmedelijden-moment. Zucht.

Oja.. Morgen ongesteld of niet natuurlijk :D

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Juttel
    sorry geen tips, hier werkt namelijk niks:(

Het is weer feest hoor :( Hij ligt nu te huilen in zijn bed.. ik weet echt niet meer wat het is hoor.. het ging net zo goed een paar dagen, maar het lijkt nu weer van voren af aan te beginnen..
    ga maar weer naar boven..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    Je bent er iig vanaf:D:D Gelukkig! Kheb op de vorige pagina nog een bericht aan jou getypt;).

Denk je dat je ongi wordt? Voorgevoel? Wanneer wil je evt. testen?

Roeltje
    Je zou nu bijna gaan denken dat t toch ook met papa te maken heeft......Misschien gaat het morgen wel beter, niet gelijk de hoop opgegeven:) Knufffffff

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Ben idd wel blij dat ik er vanaf ben!! Gelukkig nu ook geen last meer, alleen de behandeling zelf was minder.... Vervelend hoor zo'n dilemma. Hoe denkt Ronald erover? Het lastige met uitstellen is dat ik geloof dat de ideale situatie toch nooit komt. Er zijn altijd redenen om het wel te doen en redenen om iets niet te doen. Er bestaat niet zoiets als het ideale moment. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je iets niet eventjes kan uitstellen. Een paar maandjes is natuurlijk geen drama. Maar goed, luister vooral naar je gevoel! Ook hier geen ideale situatie. Mijn vriend en ik vinden beiden dit huis niet geschikt voor 2 kids. Dus ja, als het snel raak is moeten we daar toch iets aan doen. En dat betekent of verhuizen (als we het huis verkocht krijgen) of investeren in bijvoorbeeld een vast trap naar zolder (maar eigenlijk wil ik het liefste verhuizen). Over mijn voorgevoel.. Ik weet het niet.. Zou zo maar eens raak kunen zijn, of niet... Ga sowieso morgen testen, maar miss vandaag al wel stiekem...

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Balen van Lenn!!! En net als je man weer weg is....

20. gimena

gimena Niet meer actief

@panos :( beterschap meis ..en spannend of je wel of niet ongesteld wordt :D

@hier gaat weer verder bezig met me vissen kom :)

Deel Deze Pagina