spannend ginema en panos! lottie (alweer naamswijzinging???) dus jullie mss ook een brusje, ben t met panos eens dat t ideaale moment nooit zal zijn er is altijd wel een maar te bedenken....doe wat je gevoel je zegt...
Bapsie Ja, want door de crash was het weer Lotte1987 geworden. En de vorige keer had ik Lotjuh gedaan, maar later zag ik dat we ook al Dretjuh hadden. Had ik niet aan gedacht toen en dit was dus mooi een kans om het anders te veranderen
@Gimena: hahaha zo in slaap gesukkeld, haha hier krijssen ze dan de boel bij elkaar Lijkt me een leuke foto! @Lotte: Lotjuh mag ook hoor Maarehm.. identiteitscrisis met je naamswijzigingen ? hahaha geintje. @Hier: Nou layla weer iets meer de oude, probeer nu luierbroekjes aan te doen en het potje beneden. Maar ze wil gewoon niet..
Hoi,hoi. Deesdees, ach Beau gevallen,kan gebeuren hoor! Dretjuh,wat is er met layla? Zindelijkheidsproblemen? Hey, Lotte nu Lottie? Leuk. Roeltje, ja misschien baalt Lenn ook wel dat je mannetje weer weg is( hij merkt het sowieso aan jou) wel vermoeiend voor je. Wens me succes, onze meiden slapen nog steeds met een fles water snachts. Aankomende nacht moeten ze zonder fles water slapen.... Heb ze beloofd dat ze dan een cadeau mogen uitzoeken morgen, dus ben benieuwd.
Panos We hebben het er nu al een maandje niet meer echt over gehad, maar elke keer als we het erover hebben dan zegt hij wel dat hij het erg leuk zou vinden een broertje of zusje voor Milan. En als ik dan zeg dat we met het huis zitten dan reageert hij niet echt heel erg eigenlijk. Vind het zelf ook moeilijk om echt te vragen of hij een idee heeft wanneer we voor n brusje zullen gaan. Maar ik zei een tijdje terug bijvoorbeeld wel dat het wel weer lastig is met werken dan. Ik zou binnenkort weer beginnen met werken als ik iets kan vinden, maar dan moet ik daarna misschien weer stoppen. Of we weten dan iig nog niet hoe we dat dan moeten gaan doen. Maar je hebt wel gelijk hoor, je blijft dingen bedenken waarom het nog even niet zou kunnen. Over een jaar heb ik misschien wel werk en dan zou het weer niet handig zijn, misschien moeten we dan net verhuizen en dan is het ook niet handig enz enz. Dus dat is ook wel zo...Zou er eigenlijk wel weer over willen beginnen wat hij ervan denkt, maar durf niet haha. Misschien toch een beetje bang dat hij niet wil binnenkort ofzo?! Al heeft ie wel gezegd dat hij het ook vindt dat er niet te lang tussen Milan en brusje moet zitten. Haha, ik maak mezelf helemaal gek geloof ik. Een paar maandjes geleden begon het af en toe al wel te kriebelen, maar toen was het ECHT sowieso geen goed moment. We wisten nog niet waar we zouden komen te wonen en er moest nog zoveel gedaan worden. We hebben in het andere huis maar 2 slaapkamers, eentje voor ons en eentje voor Milan...waar moet brusje dan? Tijdelijk bij ons kan misschien nog wel, we moeten daar toch ook weer weg...Of kan je een kleintje niet bij je op de kamer laten slapen? Spannend hoor, wel laten weten als je gaat testen he?
Dretjuh Nee, ik had Lotte1987 en dat veranderd in Lotjuh, maar door de crash was het terug veranderd. Beetje irri. En omdat ik Lotjuh eigenlijk toch ook al niet zo leuk vond, dacht ik Lottie. Had eigenlijk verwacht dat die bezet zou zijn haha Maar niet dus.
@Lotte; Ik doelde dus eigenlijk op hetgeen jijzelf vertelde over wat jij als probleem zou ervaren. Dat de kids beide op 1 kamer moeten slapen....ik bedoel hiermee dat ik dit eigenlijk niet als een groot probleem zie. Je moet natuurlijk wel zeker weten dat het financieel ook haalbaar is voor jullie... @Roeltje; Oef dat is ff balen...lastig hoor als ze je het niet kunnen vertellen! Sterkte! @Elmo; Ik ben benieuwd of het werkt @hier; Jan is net hier op bezoek geweest en hebben het moderatorschap besproken, ik vond het best gezellig en hadden zo gelijk een leuke 1e kennismaking. Ik zit nu te wachten totdat mijn account geactiveerd wordt.
@lotte: Miss toch weer eens met Ronald over hebben. Het klinkt of hij het stiekem ook wel wil... En het 2e ukje kan toch een tijdje bij jullie op de kamer blijven? @dees: Leuk hoor! Ben benieuwd! Wat moet je precies doen en kost dat je veel tijd? Net stiekem een test gedaan en ben dus gewoon zwanger. Vriend en ik zijn nog een beetje in ontkenning... Vinden het supergaaf, maar moeten nog een beetje wennen.
Dees Ow haha. Wij dachten er meer aan dat die kleine dan bij ons zou slapen. Denk niet dat ze op 1 kamer passen daar. Volgens mij is het kamertje iets meer dan 7 vierkante meter. Financieën zijn idd ook belangrijk, maar we zitten momenteel krap doordat we van alles moesten aanpassen aan dit huis door die #@$%$% camping eigenaren...Zoals het dak, wat ons opnieuw 500,- heeft gekost. Dat is nu bijna voorbij dat gedoe en dan wordt het sparen enz. We zullen het zeker nog krap hebben als ik niet werk, maar ik ben niet van plan thuis te blijven eigenlijk... Ik ben mn schoonouders iig erg dankbaar, zonder hun hadden we t echt niet gered de afgelopen maanden...
Dees Owww, klik ik mn berichtje al weg. Spannend hoor Dees! Moet wel een beetje wennen aan het idee dat je straks moderator bent... Panos Ja, aan de ene kant denk ik dat ie ook heel graag wil. Aan de andere kant is hij denk ik ook bang dat het allemaal niet lukt ofzo. Zit misschien over te veel na te denken, maar ja het is ook wel een grote beslissing nog een kindje! Zo ben ik dan bijv. bang dat het kindje daarna niet meer op een eigen kamer wil als hij/zij gewend is bij ons te slapen Whaaaaaaaaaaaaaa lees nu pas de rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!! Wat gaaf! Men mn hart gaat serieus tekeer haha, krijg gelijk extra kriebels! FLAUW!! Hihi, echt super leuk voor jullie!!! Nou, jouw evt. bedenkingen kun je allemaal laten varen
@Lotte; Ik begrijp je volkomen! Maak alles iig goed bespreekbaar @Panos; WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA je meent het!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Hoe voel je je? Enig idee hoever je al bent?
Panos WWHHHHOOOOOOOEEEEEEHHHHOOOOOEEEEEE!!!!! Gefeliciteerd!!! *foto foto foto* Oh meid, wat gaaaaaf!! haha helemaal leuk!!
THanks meiden!! Ben nog beetje hyper... Ben trouwens 5 juli uitgerekend, dus een zomerbaby. Errug spannend allemaal, zeker omdat ik voor ons meisje 2 miskramen heb gehad. Geloof het dus pas echt na een goede echo!
@Panos; Logisch dat je het spannend vind, 2 mk's zijn niet niks! Ik denk wel dat je nu goed in de gaten gehouden wordt toch, je zal al vroeg een echo kunnen vragen. 5 Juli....mooie periode zeg!....dus nu 3wkn + 6 dagen
Panos Kan me voorstellen dat het nu extra spannend voor je is! Hopelijk gaat de eerste periode snel en krijg je een goede echo. Hihi, ik had stiekem ook al zitten berekenen dat als ik nu zwanger zou raken dat het een Juli baby zou zijn En dat me dat leuk lijkt!!