December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Zeg svp voorlopig nog even niks tegen je zus! Wil het graag nog even geheim houden op het werk... Thanks!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Staat je goed, die banner;)

Lenn ligt al met een vol buikje op bed.. Strontvervelend was ie vanaf 15.00 uur en ik aardig wat van hem hebben..
    Pff, geloof dat hij zijn eigen willetje aan het ontwikkelen is.. Zijn zin willen hebben en dan huilen als het niet mag.. Plus daarbij dat hij maar een half uur heeft geslapen vandaag.. Ligt nu ook wat te mopperen op bed dus ben benieuwd wat hij gaat doen vanavond..

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nou ik heb ze op bed liggen. Het op bed leggen ging opvallend gemakkelijk. Nu hopen dat ze niet wakker worden vannacht want dan kan ik ze niet zo makkelijk omkopen met een cadeautje denk ik. Ach ik stel me in op een helse nacht, dan kan het alleen maar meevallen.

Roeltje, hopen dat Lenn na het mopperen gewoon lief gaat slapen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau ligt hier ook net op bed, die was ook alweer goed moe terwijl hij vanmiddag rond 15u nog uit bed kwam en toen 2uurtjes geslapen heeft.

@Panos; Leuk die banner!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: JEEEEEEEEEEEEEEJ gefeliciteerd!!!!!!!!!!! super super super!!!! Gefeliciteerd joh

@Elmo: nou nee niet echt zindelijkheidsprobleem. Maar ze wil gewoon niet meer poepen heb ik t idee.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou hij slaapt;) ineens overstuur.. WEER een ander soort huiltje.. (Volgens mij verzint hij er elke dag één bij;))

Zetpil geven, had geen verhoging ofzo, maarja, ik weet het anders echt niet meer.. Even op de arm gehad en kon hem zo wegleggen.. Ligt nu lekker te slapen..

7. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    PANOS GEFELICITEERD!!!! SUper zeg, had je zelf ook al het gevoel dat het wel eens raak kon zijn???

Hier ligt Twan ook al in diepe rust, moe van het spelen met 2 meisjes en hun speelgoed, vooral de muziekinstrumentjes waren favoriet, die misschien ook maar gaan aanschaffen?
    Ga even eten koken en wachten tot manlief thuis is. DOei!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: heej mooi nu je moderator naam en icoontje :) Je wordt in de Lounge ook al netjes aangekondigd :)

@Hier: Dani is nog volop aant spelen *LOL* maar die gaat er ook NU in :D

9. gimena

gimena Niet meer actief

@panos GEFELICITEERD :D hahah geweldig :D

@dees jeeeh je bent een monitor :D leuk leuk

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey, Nou net even gekeken en alles is in diepe rust.

Dees, leuk zo officieel een operator naam etc. hihi

Roeltje, ik geef ook weleens een zetpil als laatste "redmiddel"hoor.
    Dan weet je gewoon zeker dat ze geen honger, poepbroek of pijn hebben en is het minder "erg"voor je gevoel als je ze even moet laten huilen...;)

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    HAai, Daar was ik weer. K was heel de ZW pagina kwijt. MOet nu de maart mamas nog terug vinden.Ik kwam er steeds niet op:(
    KUs,
    Mili

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Blafje
    Hier ook een blaffend kindje, maar is nu al ruim 2 weken en wordt niet beter. Morgen toch maar even de HA bellen of hij even wil luisteren naar haar longetjes. Volgens mijn moeder klonk ik vroeger net zo, maar hoop echt niet dat ze zo'n bronchitis krijgt als ik vroeger...

Dees
    Ah, bultspam van Beau...hij ziet er niet erg verdrietig meer uit gelukkig...

Lotte
    Hahaha....wat zijn die kriebels toch erg he? verslavend hoor, dat zwanger zijn.

Panos
    Whhhhaaaaaaahhhhhh Van harte meid! Join the club!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Panos: hey gaaf!!! Van harte!!!!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ha Mili
    dacht laatst nog aan je.. was/ben benieuwd hoe het nu met jullie is..

zo, schilderij is bijna klaar :D slinger met bladeren en bloemen.. moet even beetje opdrogen en dan morgenavond de overgangen van kleuren er nog op en dan klaar :D Hij is absoluut niet perfect en sommige bladeren zien er heel raar uit eigenlijk, maar vind het toch mooi geworden :D

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @panos: gefeliciteerd!!! Wat leuk voor jullie! Ik snap dat het nog spannend is ivm eerdere mk's. Ik duim dat alles goed is! Geniet van je zwangerschap!

@all: sorry haak hier weer in!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Lach jij maar:p:p Geintje hoor;) Indd echt erg die kriebels. En welke gek heeft het bedacht dat je rond je ei meer zin hebt in klusserdeklussen???? GRRRRRRRRRRR hahaha.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    daarom ben ik blij dat ik aan de pil ben;) zou wat zijn, wedden dat mijn ei precies zou vallen als manlief er niet is? zit ik dan met m'n uh zin..;):D

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whaha dat zou lullig zijn..... nou ja eigenlijk niet lullig ;) whahaahaha

19. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, wat leeeuk, gefeliciteerd!! Leuk hoor, waren jullie nou al bezig?

@Dees, staat je goed, zo'n groene naam;)

@2e kindje, ik voel eerlijk gezegd niet zo veel kriebelen, ik denk dat dat bij mij ineens komt haha. Als ik mijn schoonzusje en vriendin zie dan vind ik het hartstikke mooi maar voor mezelf nog even niet.
    Sowieso wil ik deze zwangerschap alle 'randvoorwaarden' beter in orde hebben; een vaste baan waardoor meer geld en langer verlof, géén verhuizing waardoor meer rust tijdens de zwangerschap en nog wel wat dingetjes.
    Zal denk ik nog wel een jaartje duren!

Morgen ga ik lekker voor de laatste keer babyzwemmen met Boaz en even wegen op het cb, heb dr zin in.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    haha ja het is maar hoe je het bekijkt he;)

Mroos
    hier kriebelt er ook niks hoor.. Hartstikke leuk om weer zo'n minimensje vast te houden ofzo, maar ben wel blij dat hij of zij dan terug gaat naar mama;) Ik geniet volop van Lenn en heb totaal geen behoefte aan een tweede nu.. Ooit wel denk ik, maar sta er niet raar van te kijken dat het nog wel zo'n 2 jaar duurt voor de wens er echt weer is.. Manlief denkt er ook zo over dus dat scheelt..

ik lig al lang en breed in bedje :) Trusten allemaal en tot morgen!

Deel Deze Pagina