December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #1101 Lemi, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
    Roeltje
    haha zou je net zien ja! Volgens mij is Ronald
    erg moe, dus denk dat t wel goed komt:p

all
    hoorde Milan net, maar geloof dat ie toch verder gaat slapen...pfew!
    Truste

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Weltrusten voor de dames die gaan slapen!
    Ik kom nu net thuis van mijn werk, ben nog tot 23u bereikbaar voor noodgevallen.

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Weltrusten, hopelijk geen noodgevallen voor jou Dees.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

kw over 5 was meneer wakker.. had ik al rekening mee gehouden aangezien hij er behoorlijk vroeg in lag.. flesje gehad en een boterham.. ligt nu weer in bed, maar geloof niet dat ie er veel zin in heeft haha.. ligt wat te mopperen..
    zo maar even douchen en meneertje aankleden.. dan met mn moeder naar de markt en even boodschappen doen..

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen.... veel te vroeg hier... gaaaaaaaaaaap....

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, gedouched en beide aangekleed.. Even gespeeld, nu een kop koffie en zp :D
    Hopelijk gaat hij vanmiddag nog 2 uurtjes slapen, heb gisteren een nieuw spel besteld voor de Nintendo DS.. komt vandaag al binnen haha..

Mm , Lenn heeft weer iets nieuws dat ie kan;) Deuren open maken als ze niet goed in het slot zitten.. hoeft maar iets op een kier te staan en hij trekt de deur open.. De deur naar de keuken zit altijd helemaal dicht en probeert het dan alsnog open te trekken.. Wat niet lukt natuurlijk, en tja, dan is ie boos:D zal er vandaag eens een filmpje van maken, batterij zit in de lader..

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en we beginnen weer van voren af aan :( Ben ALWEER een half uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen.. Telkens als hij zijn oogjes dicht doet is het 3 tellen stil en dan begint hij weer te huilen..
    Geloof dat ik nu echt wanhopig ben.. De vrouw die ik vorige week gesproken heb, heb ik een mail gestuurd dat het weer opnieuw bal is met slapen.. hopelijk mailt of belt ze vandaag nog terug.. Als ze geen afspraak kan krijgen met die orthopedagoog bel ik de huisarts maar weer op..

Edit: Ga ook niet wachten op een telefoontje.. Gelijk de ha maar gebeld en om 10.40 uur kan ik terecht..

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, hee wat leuk dat doet Boaz ook haha, helemaal gefascineerd door deuren en dan de hele tijd open en dicht doen. Als wij met hem in de arm lopen wil hij ook de deuren(met hulp) open en dicht doen. Superleuk om te zien hé:).

Nou meiden, ik ga lekker zwemmen:D Adios.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Aii wat vroeg zeg!! Lenn zal zo straks toch nog wel gaan slapen hoop ik. Als hij slaapt kruip jij toch ook nog ff lekker weer je bed in?
    Nu maar hopen dat ze redelijk vlot verder actie kunnen ondernemen op het slaapprobleem....afspraak bij de orthopeet staat toch al vast nietwaar?

@Bapsie; Ook een korte nacht gehad?

@mroos; Lekker zwemmen! Geniet ervan :D
    Ik mag donderdag weer....kijk er nu al naar uit!

@hier; Ik heb heerlijk geslapen, alleen lijken de nachten zo snel voorbij te gaan :) Ik werd om 8.15 wakker, 15 min. later werd Beau wakker en zijn we uit bed gegaan.
    Straks even langs het kruidvat, hadden leuke aanbiedingen in de folder. Daarna even langs het gezondheidscentrum, moet een drankje ophalen om te testen of mijn suikergehalte wel goed is. De afgelopen 2 weken kan en moet ik echt enorm veel drinken, ik heb de hele dag dorst.

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Zo ik zit weer op mijn werk en.... de nacht is super gegaan, ze hebben alledrie doorgeslapen tot 06.45 dus mag niet klagen!!! allemaal dik 12 uur geslapen.

Roeltje, groot gelijk dat je gebeld hebt, hopelijk vinden ze er iets op.

Dees, hopen dat je suiker goed is.... Ik had nij Nikki ook erg veel dorst geen suiker wel megaveel vruchtwater en een reuzenbaby haha.

Deuren: Beau trekt hier ook alle deuren open.
    Gisteren zat het traphekje beneden niet dicht en de keukendeur stond op een kier met het resultaat dat Beau op de vierde trede zat voor ik merkte dat hij uit de kamer was.;)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Ohw lekker zeg, zo'n cadeau wat er dan tegenoverstaat is toch zinvol zou je zeggen. Leuk hoor!
    Hoeveelheid vruchtwater wat ik nu heb geen idee, kindje loopt (voor een paar weken terug) wel op schema.

Ohw ja, moet zo ook nog bloed laten prikken ivm HB controle, dat vergeet ik dus telkens....

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nikki liep bij de 20 weken ook nog op schema, pas na de 25 weken liep ze echt voor en kreeg ik ook zoveel vruchtwater ( volgens mij ook door het overmatig drinken haha)
    resultaat Nikki 4785 gram bij 38 weken hihi.

Maar ben benieuwd wat je suiker is... en of je HB goed is.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!

Zo, we hebben hier een slaapkopje. Om 9.00 teruggelegd op bed en slaapt nu nog...zal zo wel wakker worden. Tijd voor een badje en een bakje fruit. Heerlijk weer een dagje bij m'n ventje.

Fijne dag allemaal!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: goed dat je gebeld hebt! Ben erg benieuwd. succes

@Deuren: Dani trekt hier ook alle deuren open, ook de keukenkastjes, meneer had vanochtend nog een soepkop eruit getrokken en kapot gegooid :(

@Hier: pfff een helse nacht gehad!
    Dani werd weer tussen 10 en 11 wakker, toen om half 5 al!! en ging vervolgens rond 7 uur weer slapen. tot 9 uur.
    Layla werd vannacht rond 2 uur nog eens huilend wakker, pfff

Had ik net Dani aangekleed, Layla eten gegeven. Wil ik Dani optillen om in de kinderstoel te zetten voor zn ontbijt merkte ik dat hij ALLES had ondergepoept!!
    Nou het stonk... ik heb nog NOOIT zo'n erge poepluier meegemaakt!
    Tot 4 of 5 keer aan toe bijna moeten overgeven van de stank.

Meneer uitgekleed, in zn badje gezet, de poep zat tot over zn oren! Zelfs in zijn haren! Goed afgespoeld.
    Echt verschrikkelijk...................... bah.....

Dani's poep moet dikker en die van Layla weer dunner, die durft niet te poepen omdat ze dikke keutels heeft... hmmm ironisch

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    MMM Dretjuh, dat klinkt als een dag die je liever wil overslaan...
    Soepkom kapot, kind onder de poep....

Wat zielig dat Layla niet durft te poepen... en nu?
    Heb je er iets voor gekregen van de huisarts?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou we zijn weer thuis.. gelijk even wat boodschappen gedaan, dan is dat ook weer klaar..

Huisarts was beetje boos.. Had gezegd dat het CB geen adviesen meer heeft aangezien ik dat allemaal al geprobeerd heb.. Plus het feit dat de vervanger van de pedagoog tot 8 november afwezig is.. Je kan pas vanaf 8 november mailen, dan moet er naar gekeken worden en een afspraak gemaakt worden.. ben je zo weer een aantal dagen verder (woorden van het CB).. Maar 8 november is pas over krap 2 weken en ik ga NIET zo lang wachten..

Huisarts was er verbaasd over.. dat centrum is nieuw, alles is sinds een paar weken in één gebouw gestopt en samen gaan werken.. Heeft 20.000 (!!) euro gekost en het gaat nu al fout.. Volgens de ha gebeuren er nu dingen die niet zo waren afgesproken..
    Dat er na 10 minuten pas gebeld is (of nouja, gegevens van Lenn zijn genoteerd) vond ie al raar.. Maar dat ik eerst die 10 minuten een grote bek heb moeten geven was volgens hem onaanvaardbaar.. Ben echt reuzeblij met die man.. hij gaat er nu zelf achteraan.. na zijn huisbezoeken gaat hij bij het centrum aan.. Als er niemand aanwezig is gaat hij bellen.. Hij kan gewoon niks meer doen.. En dat Lenn er nu onder moet leiden maakte hem een beetje boos.. Heeft me ook uit laten praten dus ben het nu wel kwijt, maar ja het is geen oplossing.. En ik weet het nu echt niet meer.. Hij is zo moe, het is 3 volle dagen goed gegaan en nu is het weer mis..

zo, dat lucht op..

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @elmo; Hihi, nou nikki was idd een flinke dame :D

@Chicken; Geniet van je dagje thuis! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

@Dretjuh; Misschien heeft Dani last van zijn darmen?
    Pfff zo'n poepluier is hier nu ook eens per week een feit, daarna idd gelijk in bad en de kleding in een sopje.

@hier; Enorme twijfel...heb nu 2 avonddiensten gehad, beide erg druk maar gisteravond ging me gewoon niet zo best af. Halverwege de avond weer harde buiken en heb het echt heel rustig aan moeten doen.
    Nu moet ik vanavond weer maar zit er als een berg tegenop :(.....zit nu in dubio of ik me af moet/kan melden...of gewoon aan het werk moet gaan en zien waar het schip strand.

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje, dat klinkt als een hele fijne huisarts.....
    Hopelijk hoor je er vanmiddag nog wat van.

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dees, als ik jou was zou ik afmelden, je moet echt aan jezelf en je kleintjes denken. ( had ik mijzelf dat advies maar gegeven haha)
    Je lichaam geeft meerdere signalen dat je het rustiger aan moet doen dus luister er maar naar... anders zit je straks met nog meer bekkenpijn en verzakkingen etc.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; Dat is dus ook mijn 1e ingeving maar ik voel me gewoon zo schuldig dat ik me af moet melden.
    Voel me dan echt zo'n zeur (al weet ik wel dat ik nu goed naar mezelf moet luisteren).
    Ik ga zo maar eens mijn teamhoofd bellen, kijken wat ze zegt en me begrijpt.

Deel Deze Pagina