Dretjuh Fijn dat hij toch wat binnen heeft gekregen vandaag al is het natuurlijk niet de manier waarop het moet.. Misschien morgen even aangeven op het CB? misschien hebben zij wat tips Juttel jaa een uur geslapen!! Goed hoor Pff hier is het ook belachelijk koud niks aan.. Suus Leuk weekend gehad dus Fijn, even eruit en lekker genieten.. Nou hij ligt op bed.. ondanks zijn weinige slaap was hij na het bad toch onwijs vrolijk.. Dus heb hem maar laten gaan en uiteindelijk was het kw over 7 dat hij om een fles vroeg.. verhaaltje enz. gedaan en ligt nu op bed.. Ligt zijn bed te verbouwen geloof ik.. bah, ik word vanavond ongesteld.. Krijg me toch een krampen ineens.. Als Lenn slaapt mijn kruik maar van boven halen, vanavond avond bankhangen en nieuwe spelletje uitproberen
@roeltje: Gefeliciteerd!!! Wel beetje jammer dat je het in je uppie moet vieren... Ben trouwens benieuwd hoe het morgen met cb gaat. Hopelijk kunnen ze jullie helpen!! @suus: Thanks! Moet nog steeds erg aan het idee wennen... Hoest nu met jou? Begreep dat er wat dingen niet lekker liepen/lopen. Alles weer ok? @dretjuh: Fijn dat Dani zn fruit opeens weer goed at. Vervelend he als dat zo wisselend eet? Hopelijk krijgt ie het snel door! Wel belangrijk dat je blijft aanbieden natuurlijk. @dees: Echt proberen een stapje terug te doen! Jullie gezondheid is nu echt het aller aller belangrijkste! @lotte: GO voor die juli baby!! Gezellig weer samen zwanger . Ons meisje is al heel de dag een beetje zielig. Hoesten, snot, jammeren en koorts. Ze ligt nu met een zetpil op bed en we hopen op een goede nacht... Ben zelf ook erg grieperig (fijn die kdv virusjes..). We hebben wel besloten haar morgen thuis te houden. Mn vriend en ik werken allebei thuis. Hopelijk wordt het een gezellig dagje met ons meisje!
Hier Pffffffff, Milan heeft tot nu toe nog steeds maar 1 slaapje gedaan van 40min. Geen idee waarom hij niet wil slapen. Heb m net heel lang op mn arm gewiegd en nu wakker in bed gelegd 1 minuut geleden. Ben benieuwd, maar denk niet dat ie gaat slapen. Heeft om 18:30 zn laatste voeding gehad, de borst wilde hij net niet. Dus dat is het niet... Panos Haha, zou zo maar kunnen We zien t wel over 2 weken
Lotte *telt nu al af naar begin november.....* haha heb stiekem wat Lenn-slaap-gedrag jullie kant op gestuurd nee even zonder gekheid, kan je helaas niet helpen aangezien het hier ook waardeloos gaat
@Roeltje; Hihi, ik moest wel lachen om je verhaal Gefeliciteerd trouwens met jullie 1 jarige huwelijk!!, wij zijn volgende maand aan de beurt. @Gimena; Geheel vrijwillig en krijg er dus niet voor betaald. @Suus; Goed weekend gehad, mijn PB nog ontvangen? Ik heb me een tijd terug vrijwillig gemeld voor moderator en sinds maandag is dit in werking gezet @Panos; Lekker ff zo'n dagje thuis morgen, probeer er van te genieten! Thanx for asking, maar het moderatorschap bevalt me goed. Ik weet iig wat het inhoudt aangezien ik ook moderator/admin was op een ander forum. Het kost wel wat tijd maar die heb ik nu genoeg, vooral 's Avonds. @meeting; Gaan we 4 november nog zwemmen?
Roeltje Whaha, ik dacht wat bedoeld ze met aftellen naar begin november, maar nu snap ik m. Echt zooo fout he...ik zei toch gisteren dat Ronald moe was en dat het dus wel goed zou komen? Hmm...blijkbaar ruiken mannen dat ei ook...Heb nog niet eens kunnen beginnen aan het gesprek wat ik met m wilde voeren, wilde de sfeer niet verpesten. Twijfelde wel erg. Maar ja, hij weet zelf ook dat ik niet aan de pil ben Enne bedankt schat voor Lenn zijn niet-slaapgedrag hihi Hij slaapt nu trouwens wel! Heb soms het idee dat als ik m voor het slapen te weinig aandacht geeft dat hij dan moeilijker slaapt. Ben vandaag druk geweest met dingen uitzoeken...Morgen eens testen...
Lotte zou kunnen hoor.. Negatief aandacht vragen is ook aandacht vragen natuurlijk.. Maar klinkt wel heel zwaar voor zo'n ukkie.. Heb daar ook al eens aan gedacht en doen nu eigenlijk de hele dag dingen samen met hem.. spelen, wandelen enzo.. en dan tussendoor laat ik hem zichzelf vermaken, maar tot nu toe niet geholpen haha.. Morgen lekker een mama-Milan dagje houden.. is sowieso altijd leuk toch Dees thanks
Roeltje Ja klinkt idd zwaar en ik denk zelf ook nie dat het bewust negatieve aandacht vragen is, maar dat hij zich dan gewoon niet prettig voelt ofzo. Heb m net uitgebreid geknuffelt en nu was ie gelijk stil. Nou ja, morgen gaat t misschien wel weer lekker. Owww een jaar getrouwd alweer! Weet het nog goed! Al gewend aan het zeggen van "mn man"?
haha ja hoor maar aan het begin ook echt niet.. "ja mijn vriend zei dat ook al." en je zag je ze kijken "uh, je bent toch getrouwd?" he dan was chicken laatst ook een jaar getrouwd.. Zij was geloof ik voor ons en Dees na ons..
Dat hele getrouw heb ik gemist, toen ben ik er een paar maandjes niet geweest. Ik werd zelf een maand na ons trouwen zwanger.
Lotte Hahahaa....ik lach me kapot als je over twee weken ineens een tweede streepje ziet..... Als het zo is, komt dat ook wel weer helemaal goed hoor. De start met Milan was tenslotte ook niet probleemloos en zie eens wat een tevreden mannetje het is? Daar past een broertje of zusje ook wel bij. Roeltje Van harte met je 1-jarig jubileum! Gaan jullie het nog vieren? Zwemmen 4 november vind ik nog steeds prima hoor!
Collo haha nee volgens mij niet.. Zit nu met een glas cola en een bakje chips mijn jubileum te vieren misschien uit eten ofzo zaterdag maar niks speciaals gepland ofzo..
@Trouwen: kan me van niemand zn trouwen hier iets herinneren... wat raar! dat moet een zware zwangerschapsdemensie geweest zijn. Ik ben over 3 weken 3,5 jaar getrouwd @Zwemmen: 4 november is hier ook nogsteeds goed hoor
@roeltje: gefeliciteerd met je 1jarig jubileum!!! @4 nov: ik ben voorstander! @dees: pb's ontvangen, alleen latere reacties... Thanks! @all: ik ga lekker bankhangen... ben alleen, saai...*denkt aan Roeltje en vind dat ze niet meer mag zeuren...*