December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!

@dretjuh: oohh spannend, de eerste stappen richting Engeland!! Veel plezier alvast.

@sanka: fijn dat Luuk zo goed slaapt! En succes vanavond, het komt vast goed!!

@all: fijn weekend!!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sanka
    Spannend! Gaat goed komen hoor. Geniet van je nachtje rust.

Hier
    Het plan opgevat om vandaag naar de dierentuin te gaan. Had geen zin om mijn benen te scheren, dus maar niet zwemmen (hihi)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemiddag,

morgen weer normaal aanwezig, eerst fe uit nachtritme komen...

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He we zijn weer online....wat een gedoe de hele tijd zeg!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, de maxi cosi gaat straks naar zolder.. hebben de andere autostoel bij mn oom en tante opgehaald vanmorgen. Hij heeft het zo benauwd in de MC.. qua gewicht kan het net niet eigenlijk (nog geen 9 kilo) maar hij zit heel stevig vast dus kan niks gebeuren.. lengte is precies goed dus helemaal super :) Je ziet hem om zich heen kijken.. Duwde zichzelf ook steeds naar voren in de MC net zolang tot de riemen wat losser gingen zitten en hij half rechtop kon zitten, dus ook niet echt veilig lijkt me..

vanavond lekker niks doen, morgenvroeg tante van mn man op visite :D nu al zin in ..

tot vanavond (of morgen;))

6. gimena

gimena Niet meer actief

heeey hij doet het weer jeeeeh.
    *ik juich maar niet te snel :D *

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hebben 'we' er weer uitgelegen?

@ Roeltje; Leuk voor Lenn een fijnere stoel!

@ Collo; nog naar de dierentuin geweest? (met harige benen :p)

@ Gimena; hoe voel je je nu?

@ PSje; jij ook fijn weekend :)

@ hier; lekker de hele dag in het nieuwe huis bezig geweest. Ben gebroken nu, moe maar voldaan dus :)

@ Maura; Na het ene en toen het andere oogje nu allebei ontstoken, gussie.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: rust maar lekker uit dan!

@Gimena: nou, hij ligt er nu wel heel veel uit he!

@Collo: haha harige benen... pik pik pik

@Hier: Naast veel met de kids vandaag veel met de kaartensite bezig geweest.
    Engelse bankrekening is geactiveerd, kaart is al binnen! :)
    Morgen lekker een boswandeling maken:)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    :D:D:D Ja, compleet met harige benen in de dierentuin gestaan. Het is Ouwehands dierenpark geworden, want Burgers waren we al vaker geweest. Was leuk...we waren net een gezinnetje;)
    Ach...wat sneu van Maura's oogjes. <Maar is wel snel weer over toch?

Trots1
    Ze heeft zich voor het eerst opgetrokken tot staan in de box...die kan dus naar beneden gezet worden...

Trots 2
    vandaag in de dierentuin heeft ze met gemak driekwart flesje appelsap met een rietje gedronken....zo leuk om te zien.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha leuk!! Wat goed zeg! Dronk ze meteen uit het rietje? Of eerst geholpen ofzo? We hebben een rietjesbeker en hij snapt er namelijk niks van..

Riti
    ach gos, wat sneu :( als het langer dan 3 dagen aanhoudt even naar laten kijken.. Dat was wat onze huisarts ons adviseerde toen..

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Wauw, zou zeker trots zijn, leuk zeg.
    En ja ja, jullie zijn 'net echt' en kijk jezelf volgend jaar eens :D.

@ Roeltje; ja dat van die drie dagen ken ik (beetje standaard in ha land bij zo'n beetje alles lijkt het).
    Hoop dat het niet nodig is, voor haar maar heel ego ook voor mij...is een zeer fikse wandeling en heb er eigenlijk geen tijd voor :)-> slecht he, maar ik ga wel hoor als het nodig is).

aaaaah mannetje heeft lekker eten, joepie...

12. gimena

gimena Niet meer actief

@collo wauw 2 trotse mama momenten op 1 dag.ze dat het goed jullie grote meid.

@riti goed hoor.dank je voor het vragen.wel last van bloed verlies.dinsdag toch naar de huisarts voor me urine na te laten kijken ivm me blaasontsteking.

@hier maandag naar de kaakchirurg in helmond.voor me verstandskiezen eruit te laten hallen.
    knijp hem nu al ben al bang voor de tandarts.
    dat wordt een pamper aan doen.haha.
    nee zonder gein ben er echt als de dood van.
    iemand een tip voor me om rustig te blijven

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; :( ach meid wat akelig. Weet hoe je je voelt ben in het verleden door een (goede) angsttandarts behandeld en sindsdien gaat het wel weer. Je gaat het overleven, maandagavond is het achter de rug en voorbij. Proberen rustig te blijven ademen, het duurt lang (lijkt het) maar op een gegeven moment is het echt klaar.

Ik vond de pijn achteraf nooit zo'n probleem, was zó blij dat het achter de rug was vooral. Maar als je bij de kaakchirurg bent geweest krijg je goede ibu-poeders (of een recept) en die werken goed als je pijn hebt.
    Lekker zacht eten (pudding of zo :)), veel drinken (voor jou helemaal goed) en lekker slapen (als dat kan).
    Ik zal aan je denken maandag!
    (ben blij dat ze er bij mij al uit zijn)

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @collo: wauw wat een geweldige dag moet dat zijn, en heerlijk naar de dierentuin en dan zo'n ontwikkeling van Amy!
    Wat goed van haar!

@Riti: ahhh zielig van dr oogjes :( Hopelijk is het snel over

@Gimena: sorry kan je niet helpen, ik heb zelf scheve tanden omdat ik te bang ben voor een tandarts en tanden trekken :(
    Je bent niet de enige :( Misschien helpt dat.....
    xxx

@Hier: Hmmm pijn in mn hand van t pc-en met kaartenontwerpen.
    Kids zijn best vervelend geweest, nouja layla.. dani doet haar gewoon na ;)
    mevrouw klimt steeds dr bed uit waardoor ze haast niet slaapt

Nu ff lekker ik hou van holland kijken :)

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hahahahah
    die kleine meid hier! kan net staan los.. en doet dat steeds langer.. en gaat ze proberen te springen! hihi

Vandaag om 16 uur 3 baby rijstwafels en diksap +/- 100 cc (meer wilde ze niet) en deed't netjes tot 19 volhouden voor de volgende hap!!
    En... ze deed der hapje goed eten, der yogurt ook en der fles ook :)
    dus ben benieuwd hoe de nacht gaat

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Joyce: wauw wat goed van Lianne!!

Dani wil ook echt de hele dag staan, begint nu aan 1 handje mee te lopen, staat soms heeeeeeeeeel ff los.

pffffffff ben al vanaf vanochtend 10 uur bezig met website en kaarten ontwerpen.
    Uiteraard wel voor kids gezorgd en t eten, ff wasje en wat dweilen tussendoor.
    Mn hand doet nu echt zeer, ga er nu ook echt mee stoppen.

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hoooooooooooooi!

Na een lange dag werken ben ik er ook weer!

@collo: Wauw, met harige benen in de dierentuin trots zijn op een rietdrinkende Amy, wat moet dat een mooi gezicht zijn geweest! hihi!
    Ennuh, over die hormonen... Marc is bij mij ook echt de klos als het gaat om luisteren...Hij moet gewoon meeveren haha!

@Riti: sterkte met Maura's oogjes, zielig hoor...

@Joyce: goed zeg van Lianne! Staan en dan al willen springen haha! En keigoed dat ze het tot 19.u heeft volgehouden op diksap en rijstwafels toch?! be proud!

@gimena: sterkte joh met die verstandskiezen... ik heb er ook 2 laten trekken om de beurt bij de kaakchirurg en leuk is anders hoor! En dan moet je ook nog klussen met kiespijn straks, want je EI komt eraan!!!

@Dretjuh: ik heb het volgens mij ff gemist... Hebben jullie al heeeele concrete verhuisplannen? Hebben jullie in Engeland ook al een woning? Wanneer gaat het gebeuren? Spannend hoor!!!
    Heb je al een webadres voor je site die wij al kunnen zien of nog niet?

@hier: vandaag lange dag gewerkt, niks bijzonders verder, nu lekker op de bank en zo mijn bedje in... Marc is aan het optreden met de band, dus ruimte genoeg in bed!

Trusten!!!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @suus: alleen jullie weten het, dus nog ff stil op mn hyves ;)
    ja, hebben echt concrete verhuisplannen om naar engeland te gaan omdat Peter daar veel meer werk kan vinden.

Ehm.. auto is volgende week ophalen, bankrekening is er, pas is er, volgende week huizen bezichtigen.
    Werk nog niet, dat is ook niet zo'n probleem.

Dus ja spannend :)

Ehm.. website :) Jahaha www.kaartontwerp-andrea.nl
    is er net 3 minuten!
    Maar gaat pas 21 oktober online, dan ben ik terug van Engeland en hebben we het laatste deel kunnen afwerken.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een verassing, het was 5 uur :(
    Lenn ligt in de box, ik duik op de bank..

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; balen zeg :(

Deel Deze Pagina