December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ach, alles went;)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

hihihi zelfs een vent :p

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik duik mijn bedje in.. nog even spelletje doen en dan lekker slapen..
    trusten!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    lukt ook wel makkelijk als ie er nooit is;)

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    trusten roel!

@dees:

Wie gaat er mee zwemmen in
    de Tongelreep op do 4 november?
    *Suus met Maud en brusje! :D

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    hahaha als Ronald klaar is met studeren (heeft morgen n examen) dan zal ik voorzichtig eens gaan vissen:p. Maar vind het heel fijn en lief wat je typte:). Toen ik zwanger werd v Milan liep alles super en op de helft vd zwangerschap kwamen er ineens achter elkaar problemen. Was zo bang dat Milan n huilbaby zou worden, maar hij is eerder t tegenovergestelde:)! Ik probeer zo min mogelijk stress enzo te uiten in z'n buurt...
    Voel me wel raar nu. Zit steeds te rekenen haha. Het zou dit keer echt zomaar kunnen! Vorige keren niet achteraf gezien. Maar bij Milan duurde het 6mnd, dus zal vast nie;) had wel lange cyclussen toen ook.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wie gaat er mee zwemmen in
    de Tongelreep op do 4 november?
    *Suus met Maud en brusje! :D
    *Dees met Beau en brusje! :D

@Roeltje; Klopt, daar heb je dan ook wel weer gelijk in.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Pfff je maakt het wel spannend hoor!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    haha over twee weken weten we pas meer:p voel me
    dus raar omdat t zou kunnen, nog geen kwaaltjes hoor:p

tongelreep
    okee! Omdat ik heeeel graag Milan wil laten zwemmen zet ik me over m'n badpakangst heen!! Ronald zei net " ga gewoon mee!". Maar wil eerst t adres weten, hoe ver t is!?!?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Jaaaaa je gaat mee!! Leuk!
    Dit is het adres: Antoon Coolenlaan 1 | 5644 RX | Eindhoven

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Zwemmen: ikke ook!!!!!!!!!!!!! met Dani uiteraard :)

@Lotte: oehh spannend zou wel leuk zijn he :D!!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    alvast veel plezier met zwemmen!! ik kom lekker niet;) Mij te ver rijden haha..ik haat zwemmen.....
    wij gaan dit weekend waarschijnlijk zwemmen als het een beetje mee zit.. Vind zwemmen vreselijk maar Lenn vond het de vorige keer wel leuk dus ja..

Pff domme ik zeg gisteravond.. Ik had per ongeluk een fles 180+6 gemaakt.. ik dacht: Ah kan wel.. nou niet dus.. meneer meldde zich om 4.45 uur voor een fles.. normaal krijgt hij 210+7..
    daarna wel weer gaan slapen tot 6.15 uur.. net broodje gegeten.. zit nu even uit te buiken voor de tv..

straks huis maar even toonbaar maken voor die vrouw vanmiddag.. wil niet dat ze denkt dat hier alles in het honderd loopt door het slechte slapen.. beetje goede indruk maken zeg maar..

nou toedels !

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!
    hier vanmorgen ook vroeg!
    wat heb je voor bezoek vanmiddag roeltje?heb t fe gemist geloof ik...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Krijg een huisbezoek van het CB;) i.v.m. het slechte slapen van Lenn.. compleet nutteloos dus :D

woonkamer ziet er weer netjes uit.. zo nog even stofzuigen en dweilen en de toilet doen.. Lenn ligt weer op bed.. is moe maar is druk aan het spelen.. als hij niet gaat slapen haal ik hem weer naar beneden, ook gezellig.. nu eerst maar eens een kop koffie:D

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen!!

@roeltje: nog gefeliciteerd met je trouwdag!! 16 nov zijn wij aan de beurt:)
    Succes vanmiddag met dat bezoek!

@zwemmen: ik ga niet mee, ben dan heerlijk een weekje naar center parcs. Doen we ieder jaar in okt/nov met mn ouders en broertje. Lekker ff eruit, alleen doen waar je zin in hebt en lekker eten en drinken. Heb er echt zin in!!!

@hier: lig nu heerlijk op mn gemak wakker te worden en emma slaapt nog:) lekkere start van de dag!

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    goedemorgen, even teruglezen!!!

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry dames maar heel even ego.. ik ben geloof ik even in shock..
    een vriendin van mij heeft haar kindje verloren hij was 2 weken jonger dan qyano.. ik ben er zoooo van geschrokken.. heb er ook geen woorden voor.. ik begin opeens heel anders tegen dingen aan te kijken lijkt wel.. wil nu echt van iedere minuut zoveel mogelijk genieten als ik kan..
    sorry maar dit komt zo heftig aan.. zo jong en zo klein.. en dna op eens weg pfffff...

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zo heb even terug gelezen...

Roeltje, succes met het huisbezoek straks...

Dretjuh, succes bij het CB, ben benieuwd is altijd leuk even weten hoe lang en zwaar ze weer zijn.

Suus, hoooiii lekker weekend centerparcs gehad?

PSje veel plezier in centerparcs, ik ben echt een centerparcs fan, ga minimaal 3 keer per jaar hihi.

Lottie, spannend dus over 2 weekjes..... en badpakangst??? je ziet er fantastisch uit ( ben jaloers op je figuur) en haha, klem in de klapstoel....

Roeltje nog gefeliciteerd met je jubileum!!! ik ben alweer 9,5 jaar getrouwd ( oei ik wordt oud haha)

Deesdees, heb je vandaag dat gesprek met je werkgever?

Zwemmen, leuk maar ik moet werken.....

Hier: Beau is snotverkouden, wordt dus wat vaker wakker s'nachts maar is verder wel vrolijk.
    Heeft gisteren zo'n zachte stoel van Woezel en Pip gekregen van ons en kan er zelf al inklimmen en dan omdraaien dat hij zit.
    De meiden hebben toen ook zo'n stoel gehad en was dik succes tot een jaar of 2,5.
    Renée mag vanaf 3 november 1 ochtend in de week gan wennen op school... wow wat wordt ze groot... gisteren een megamindy pakje gekregen en denk dat ze alles kan in dat pakje, zo schattig.
    Nikki heeft nog steeds een loopoor dus moet echt opnieuw buisjes...
    En Nikki heeft een mega mindy "vechtpop"uitgekozen haha, ze is helemaal blij ermee.

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wow Chiquita wat erg!!!! hoe kan dat zomaar...wiegendood?. bah wat eng....

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeetje meid, wat erg! Mag ik vragen wat er is gebeurd? Als je er liever niet over praat snap ik dat hoor:)
    Idd het zet je wel even met beide benen op de grond..
    Sterkte meid, ook voor je vriendin uiteraard..
    Dikke knuffel..

Deel Deze Pagina