Wie gaat er mee zwemmen in de Tongelreep op do 4 november? *Suus met Maud en brusje! *Dees met Beau en brusje! *Collo met Amy en brusje *Dretjuh met Dani *Lottie met Milan *Panos met dochter (ben d'r naam ff kwijt ) *Gimena met Sophie
Dees, O lekker, duik er nog even in!!! Ik heb dat nooit gedaan tijdens mijn zwangerschappen en heb me daar toch spijt van!!! maar mijn kinderen sliepen toen al niet meer overdag.... Beau is echt heel anders die slaapt nu nog lekker 2 keer haha. Roeltje, Lekker dat Lenn zo goed ging slapen, inderdaad misschien toch maar 1 slaapje per dag.
hihi dankjewel allemaal! @Dees....ik hoor zoveel verschillende dingen...ze zeggen nu ook dat hij toch ook op mijn vader lijkt..echt grappig! @Gimena...haha heel erg gesmaakt. Hij zat zo gezellig bij me z'n koekje te eten en een lol dat ie had! Heb ook nog een leuk filmpje, maar die zal ik even op youtube gaan zetten. Is ie aan het dansen in z'n box.
Hello Milan werd om 9:30 wakker. Heb m om 12:00 weer in bed gelegd, maar weigert weer te slapen. Ga dan zooo twijfelen of hij wel echt moe is, maar hij wrijft wel de hele tijd in zn ogen. Moeilijk hoor volhouden... Chiquita WAT ERG!! Oh bah...wat zullen de ouders en familie kapot zijn En ook heel erg voor jou als dichtbij staande vriendin....Sterkte voor hun en voor jou!!! Elmo Oh joh...ik heb al heeeeel lang badpakangst...En nu ben ik zoooo boos op mezelf dat ik voor de zwangerschap niet gewoon tevreden was!! Nu is het pas erg haha. Maar goed. Bedankt voor het compliment iig Ahh arme Beau zo verkouden Leuk dat Renee denkt dat ze alles kan in dat mega mindy pakje hihi. Zwemmen Liever in de middag ja, want moet ook een stukje rijden... Chicken Leuke foto
@Gimena; Leuk dat je ook mee gaat! @Elmo; Beau ligt nu net op bed...brrr het was toch wel erg koud op zijn kamer (15gr)...heb aldaar maar iets de verwarming aangezet. Ik zal ook niet zo snel het bed weer inkruipen hoor, ben naderhand vaak zo duf....zit nu ook nog in dubio. Aan de andere kant...why not...Beau slaapt ook @Lotte; Lekker uitgeslapen dus, heerlijk....Milan is een boefje aan het worden dus @Chicken; Hihi, ik ken jou vader dan weer niet Ben benieuwd naar je filmpje!
Dees Valt eigenlijk wel mee hoor, hij is verder onwijs braaf. Het is ook pas 2 dagen weer nu. Maar ik heb m net maar een fles gegeven, want toen ik m vanmorgen na de bv een banaan gaf graaide hij m zowat uit mn handen. Heeft zo 210cc weggedronken net en is nu helemaal van de aardbodem hihi. Dus denk dat mn bv echt steeds meer terugloopt nu... Hij slaapt normaal heel makkelijk in altijd (behalve in de sprong afgelopen keer), dus er moet wel iets anders zijn. Denk honger. Zit ook aan afbouwen te denken van de bv, heeft me nu wel genoeg stress gekost. Ook fijne momenten hoor, maar elke keer het idee hebben dat ie niet genoeg krijgt is niet fijn... Kan nu wel beginnen met afbouwen denk ik, zitten toch bijna in het andere huis. Als hij dan toch een keer een fles zou willen snachts dan kan ik makkelijk naar de keuken.
@chicken ben zeer benieuwt naar het filmpje @deesdees ja leuk heb er zin in en is niet heel ver van hier uit dus is wel zo lekker @hier ben zo weer even terug ga nu even nieuwe nagels zetten.want zit veel lucht onder voor dat ze eraf klappen tot zoo
even een vraagje ik wil wat voor haar en man en kids doen maar weet niet wat vind een kaartje ook zo lullig en afgezaagd.. of niet.. maarja een bosbloemen geef je vaak met leuke gelegenheden niet met zoiets of wel.. hebben jullie misschien een idee... zwem meeting.. weet niet of ik kan. misschien ga ik wel misschien niet.. laat het wel weten hoor
hier ook al 2 weken ofzo nog maar 1 slaapje, meestal 's morgens tussen 7 en 8 wakker en tegen half 12 brood en melk en dan slaapt metneer 2 a 3 uren! en dan 's avonds tussen 6 en 7 er weer in!
@chiquita....denk dat het voor haar wel fijn is om een kaart te ontvangen, met een mooie tekst ofzo. Het lijkt afgezaagd, maar vaak vinden mensen zoiets heel fijn.
laats t zelfde probleem (moeder van kennisen overleden) heb wit bos bloemen met kaart gestuurd werd wel erg gewardeerd...
@Lotte; Als je teveel twijfelt en stress hebt gaat dit volgens mij ook ten koste van je melkproductie. Mocht je willen afbouwen dan lijkt mij dat prima toch, je hebt het lang genoeg volgehouden! @Chicken; Hihi, dat meebewegen ziet er zo leuk uit! En hupsa, door de knieën Qua moderatorschap houdt ik nu wat overzicht over het hele forum, ingrijpen bij discussies, verplaatsen van berichten naar het juiste topic, het sluiten van onderwerpen, topics samenvoegen en vragen beantwoorden. Heel leuk om erbij te doen!
@Chiquita; Een kaartje is juist erg waardevol, je kan daar evt. een mooie bos bloemen bij doen. Sterkte!
hahaha lachen he Dees. Het leuke was dat hij z'n voeten ook nog optilt...haha. Dat is best veel werk dan! Maar hoe kun je nou over alles overzicht houden?
@Chicken: leuke spam! @Zwemtijd: 2 a 3 uur is voor mij hier prima in ieder geval @Dees: nou best goed geregeld toch... luister in ieder geval goed naar je lichaam dat is zoooo belangrijk! Anders loop je echt tegen de lamp straks. @Elmo: jahh dan is Dani bijna 2 en als het meteen lukt en dan 9 maanden later is Layla al 4 jaar dus die gaat naar school en Dani is dan ruim 2,5 dus die gaat ook deels naar een PSZ. dus een 3e moet wel lukken dan ja @Chiquita: misschien toch een kaartje maar dan met een hele persoonlijke tekst van jullie erop. Zo'n kaartje kunnen ze bewaren, dat is toch een deel van hun kindje nu als ze dat hebben. Als je een foto hebt van haar kindje die erbij doen. Laten merken dat je er voor haar bent is uiteraard het belangrijkste. @Hier: Ik moet bij Dani zn laatste fles weglaten, dus om half 8 geen fles meer. Hij komt nu vaak rond 5 uur half 6 's ochtends voor een flesje. Dat gaat nu zeker nog eerder worde!?!? Nie zo'n trek in.. Wa moet ik nu doen?