December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Dank je:) Weet niet of je gisteren nog gelezen had wat ik schreef over het bijltje erbij neergooien? En dat het vanaf buiten altijd makkelijk praten is?? Maar zo'n gevoel heb ik dus ook met de bv. Dat het fout is als ik stop, dat ik voor Milan door moet gaan...

Chiquita
    Een kaartje zou ik zelf ook doen, maar dan niet met "gecondoleerd" erop. Dat zou ik zelf echt NIET willen. Misschien een neutrale kaart met wel wat uitstraling en dan je eigen tekst erop. Succes lieverd....sterkte,,,

Dretjuh
    Moet? Van wie? Tja...je zou het kunnen proberen. Ik ga Milan altijd om 21:00 de borst en dan deed ik m naar bed, dacht dat ie dan nog langer zou slapen. Maar op een gegeven moment ben ik m tussen 19:00 en 20:00 de borst/fles gaan geven en hij blijft net zo lang slapen!!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Beau heeft soms ook zo'n actie, dan tilt hij 1 been op en zwiept deze naar achteren...net of hij een ooievaar is :p
    Maar het overzicht behoudt ik een beetje door regelmatig wat topics door te spitten, ook krijgen we regelmatig meldingen binnen over topics die uit de hand dreigen te lopen, gesloten mogen worden en/of aangepast moeten worden. Je krijgt er op den duur echt handigheid is!

@Dretjuh; Als jij twijfelt over die laatste fles, nu vooral denk ik aangezien hij niet altijd meer alles wil eten...dan zou ik die laatste fles gewoon in het ritme laten!
    Ik ken nog genoeg kinderen die de laatste fles nog maar al te graag willen en nodig hebben.
    Waarom moet die fles eraf eigenlijk?

Yes, yes, ik ga vanaf nu ontzettend goed luisteren naar mijn lichaam :)

*denkt ondertussen aan Roeltje*

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Yup, ik heb het wel gelezen maar volgens mij niet op gereageerd :)....ik weet precies hoe het voelt!
    Milan krijgt ook vast wel voldoening uit de fles meid, ik denk dat het ook het intieme momentje is wat je gaat missen...of niet?

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dretjuh...net als wat Dees zegt, jij kent je kind het best hoor, gewoon lekker die fles blijven geven. Milan krijgt ook nog lekker voor het slapen gaan een flesje met 150 +5. Volgens mij zit in opvolgmelk 3 echt niet veel meer aan voedingsstoffen. Ze hoeven er tenslotte niet meer van te leven. Wij krijgen toch ook geen last van een glas melk voor het slapen gaan? Gewoon lekker doen!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Het zal verd*mme ook eens goed gaan daar! Krijg een mail dat ze niet kan komen, want haar collega is ziek dus ze moet het bureau overnemen.. vraag me af met hoe weinig mensen ze daar werken.. Of ze morgen kan komen zelfde tijd..
    ja hoor, kom maar langs, Lenn is er toch niet.. (is bij schoonmoeder tot na het avondeten)..

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Sjonge jonge Roeltje....wat een gezeik zeg! Ze zouden zich ook nooit eens afvragen of het jou wel allemaal uitkomt.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Grmbl...ik wilde van alles typen maar dat heeft ook geen zin :)
    Wat een ontzettende blunder!!! Natuurlijk kun je niks doen tegen ziekte maar afspraak is afspraak...
    Hoe wil ze dat morgen doen dan, is haar collega dan weer beter of hebben ze een nieuwe kracht ingezet.
    Ohw ik kan hier echt pissig om worden!

@Chicken; Hihi, valt me op dat we vaak op 1 lijn zitten qua reacties en gedachten :)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    eerlijk? Het zal mij een zorg zijn hoe ze het oplossen.. Ik houd Lenn er niet voor thuis elk geval.. in de zomervakantie is er met mijn schoonmoeder afgesproken dat ze elke schoolvakantie Lenn één dag heeft omdat ze door het vele werken Lenn niet zo heel veel ziet..
    En heb ik een dagje voor mezelf..
    ze lossen het maar op daar en als Lenn er bij MOET zijn (zou niet weten waarom maar goed) dan heeft ze een probleem..

Tuurlijk kun je niks doen aan ziekte, maar ze kan toch ook vragen of ik daar niet heen kan komen? is hier 5 minuten vandaan..

9. gimena

gimena Niet meer actief

@chicken hihi geweldig fimpje.ziet er heel leuk uit :) wippen kontje heerlijk genoten even :D

@chiquita als je wil kan je mee rijden hoor!! me vroem vroem is gemaakt :)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; nou ik bedoel maar, ik zal er ook echt niet zorgelijk om zijn. Hun probleem, maar jij wordt er (weer) de dupe van!
    Het zullen misschien mijn hormonen zijn maar ik had al een klacht ingediend....;)

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chicken: als Dani uberhaupt wat eet... en we hebben geluk als hij zn avondeten op eet.

@Lotte: moet natuurlijk niks :p Maar ga het wel afbouwen en dan aanvullen met meer water. Hij komt eerder in slaap als hij lekker aan een flesje kan drinken :) Dan maar water.
    maar hij heeft nog geen tanden dus vind t nog niet zo'n ramp

@Roeltje: jeeeeeeeee da's balen zeg!!!!! pfffffffffffff :( Niks aan te doen uitraard maar flink k*t voor jou :(

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

Roeltje das balen, heeft t alleen wel zin als ze komen als lenn er niet is?

drentjuh hoe staat t met engeland?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb niet het idee dat ze echt rekening met Lenn zelf houden.. Ik dacht eerst dat ze wilde zien hoe Lenn in slaap valt etc. Maar ze geeft zelf een tijd aan wanneer ze wil komen en ook niet gevraagd hoe dat valt qua slaapjes.. Heb ook echt geen flauw idee waarom ze überhaupt langs komt..
    maar hoe weet ze dan dat haar collega er morgen weer is? Als haar collega morgen nog ziek is wie vult dat gat dan op?

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat vroeg ik mij dus ook af....;)

Edit.. Ik zou als ik jou was ff bellen met die persoon (als dat nog lukt), dan vraag je gelijk of je de zekerheid hebt dat ze morgen komt en/of Lenn daar wel/niet bij moet zijn.
    Ik denk zelf dat ze raar op zullen kijken als ze morgen wel bij je langs komt en Lenn er niet is :)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zou wel toevallig zijn als ze morgen vrij is natuurlijk;)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Zit net even naar die tabel voor kinderopvangtoeslag te kijken....pffff...ik krijg straks voor Milan niks meer terug!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Bapsie: nou we zijn verder huisjes aant bekijken, proberen we voor eind nov/begin dec een afspraak mee te maken, dus rond die tijd weer een weekendje daarheen.

tot die tijd.. tja kun je nog niks ...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Die zag ik een tijdje terug ook voorbij komen, maar ik kom er niet uit :(

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

mag ik die tabel ook eens zien???