December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; Chicken vroeg het net ook al...wanneer ga je testen :D

2. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb gister gestest en die was negatief als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan ga ik pas testen,
    antans dat probeer ik :D haha

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Let op! In die lijst zit het werkgeversaandeel niet verwerkt hoor, dus je krijgt in ieder geval nog 33% wel. Vriendin van mij had het helemaal uitgezocht. Had het ook al uitgerekend en als die lijst zo klopte moest ik stoppen met werken....maar dat is dus niet zo.

Hier
    Vannacht werd ik wakker omdat die kleine in mijn buik de hik had...zo schattig. Helaas lag ze wel net op mijn blaas, dus maar weer eruit...begin echt steeds logger te worden weer.

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: jah inderdaad laag, maar als verder alles goed is is het prima toch!

@Gimena: oehh spannend weer!!

@collo: jaha die vervelende kwaaltjes beginnen nu weer te komen. Ohh Dani had ook altijd 's nachts de hik in mn buik.

@Hier: nou ik moest vandaag ff met Layla naar de huisarts omdat ze niet kon poepen, net medicijnen gegeven en alles gedaan aan voeding en drank wat mogelijk was.
    Nu eindelijk is ze bezig met dr 2e poepluier in 5 minuten ;) hehe eindelijk na 1,5 weer poepen!! JEEJ

Enneh Dani... die heeft knalrode wangen :) Beetje huilerig, hangerig mag niet weglopen anders zet ie t op t gillen.
    Lief ventje....

5. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh hehe fijn dat ze weer kan poepen! ze zal zich nu wel beter in haar vel voelen of niet?over dani nu weet ik het we zeker dat er een tandje zit te wringen :)
    spannend valt wel mee stik van de buikpijn dus denk dat het duiveltje eraan kom..

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @gimena: tjah.. de hoop op snelle tandjes heb ik opgegeven.. Meneer was met 3 maanden al bezig met tandjes, en is toen gestopt en zn bekkie is nog steeds vol bobbels maar niks erdoor.
    ik wacht rustig af ;)

Enneh ohhh jammer als je een duiveltje hebt.
    Maar je hebt je ook niet ingesteld op dat t snel ging gebeuren of wel?? Aangezien je met Sophie 2 jaar bezig was.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!

pfff tijdje niet geweest... vandaag op t werk even de laatste 10 pagina's bijgelezen. Maar nix onthouden.. ojaaaa toch wel! Panos is zwangerrrrrr! jeeeeeh, de volgende, gefeliciteerd!

hier afgelopen weekend besloten dat we de cd's niet meer gebruiken en wel zien hoe het loopt :):) Dus geen haast, maar wel welkom!

8. gimena

gimena Niet meer actief

zou wel leuk zijn als het sneller zou gebeuren!
    zit niet te springen dat het zo lang gaat duren want dan wordt ik gek.
    wordt nu af en toe al gek dat ik geen vast cyclus tot nu toe heb.
    al die onzekerheid zou het nu wel of niet.
    is idd maar afwachten wanneer de tandje door breken.
    wacht netjes met je mee af wanneer zijn tandjes door breken

9. gimena

gimena Niet meer actief

oke :D leuk :D
    welkom terug :D
    alles goed met je?

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @gimena: las dat bij jou de duivels komen? Zou zooo jammer zijn! hier alles goed hoor! even met mezelf op de bank met tv en laptop! Ben supermoe, sinds het kouder is buiten. Moet gewoon ook vroeger naar bed :)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Oh, leuk! Ook al voor een tweede beebje! Wat gaat het sbel bij iedereen ineens!

Dretjuh
    Lijkt me dat ze morgen een stuk vrolijker meisje is nou ze anderhalve week aan poep kwijt is...

Hier
    Kreeg vandaag een mailtje dat ik een kaartje heb gewonnen voor de Jonge Gezinnen beurs! Leuk! Nu kon ik tegen mijn man zeggen dat we wel moesten gaan....de reactie was zoals verwacht... Ach, als hij er eenmaal is vindt hij het wel leuk.

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @chiquita: las net pas je verhaal over je vriendin, wat vreselijk zeg. Ik ben er echt even van onderste boven, hoe moeten die ouders zich wel noet voelen..... Heel veel sterkte voor je vriendin en voor jou ook! En ik zou idd toch een mooie blanco kaart doen met je eigen woorden.

@roeltje: wat een kl*te buro zeg!! Snap dat je boos bent!

@dretjuh: hmmm ik zou als ik jou was idd flesje nog even houden. Emma drinkt ook nog steeds een flinke fles voor ze gaat slapen en die zie ik er hier voorlopig ook nog niet af gaan, ik vind het wel prima. Zal uiteindelijk vanzelf een keer stoppen, zoniet dan ligt ze op dr 18e met dr fles naast dr vriendje haha;)

@doortje: ohh dus ook officieel gestopt met de ac!! Spannend hoor!

Nou er blijven hier wel erg weinig meiden over die ( nog) niet voor een volgende zwangerschap gaan! Heb zelf nog altijd totaal geen kriebels voor een volgende. Eigenlijk ben ik er nog steeds van overtuigd dat we compleet zijn zo. Maar ik krijg zo enorm veel rotreacties als ik zeg dat de kans groot is dat emma misschien bewust enigskind blijft dat ik nu continue mezelf aan het afvragen ben of we dan toch maar wel.....

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chiquita: wilde nog even tegen je zeggen dat ik het echt vreselijk vind voor je vriendin! kippenvel!
    @roeltje: he?wat? zijn ze nu niet langs geweest????!!!
    @psje: ja heel spannend, maar zoals ik al zei, geen haast :) ik herken je gevoel wel van"compleet zijn". Als ik naar Sara kijk en hoe happy zij is, hoe moet dat dan met een tweede? Ik vind haar de leukste en de liefste, hoe moet dat dan met een tweede? Nouja, denk dus veel na, maar ben er nu wel uit. Als jullie dit besluiten, dan is dat toch hartstikke mooi? Ik snap dat verschillende opmerkingen pijn doen, maar al die mensen hebben er niks mee te maken! Laat ze maar praten! knuf!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @collo: hahaha jonge gezinnenbeurs! have fun :)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oeh even uit het blote hoofd;)

Doortje
    nope, niet langsgekomen.. morgen 13.30 uur lekker zonder Lenn:p Dan is ze vast snel weer weg:D

Psje
    makes two of us:D hier ook (nog) geen kriebels.. Zijn er nog steeds niet over uit.. "Zielig voor Lenn als hij alleen blijft." Herkenbaar?
    vreselijk die opmerkingen.. Zolang we nog twijfelen doen we het niet.. en misschien wel helemaal nooit en misschien ben ik volgend jaar zwanger, wie zal het zeggen..

Gimena
    nee niet de duivels!! *stuurt ze weg*

Collo
    Aaah wat lief! de hik :D fijn gevoel he :)

Doortje2
    Jaa ook beginnen voor een brusje!! Nouja, op zijn beloop laten;) Leuk hoor :)

vanmiddag heeft Lenn van 16.30 tot 17.00 geslapen! Moest hem even helpen maar goed.. Rond half 8 lag ie er weer in, met een volledige fles dit keer;) is na 2 minuten jammeren in slaap gevallen..
    morgenvroeg naar mn schoonmoeder en dan de hele dag alleen thuis:( Blegh, ondanks de slaapproblemen vind ik het helemaaaaal niet leuk!! zo..

ik duik weer op de bank,

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    shit, lees net de mail haha..
    "Is niet erg dat Lenn er niet is."
    nu snap ik helemaal niet meer waarom ze langs wil komen:(

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: vreemd verhaal... ben benieuwd wat ze te vertellen heeft! Wat ga jij de hele dag doen? Snap dat je het stom vindt, maar ook wel even goed voor je toch?

18. gimena

gimena Niet meer actief

@roeltje moet een beetje lachen.,drijf je ze uit mijn :)

19. gimena

gimena Niet meer actief

ik vindt het zo leuk nu 4 zwangere.
    dames die bezig zijn :) leuk hoor.
    blijven we allemaal toch een beetje in het zelfde rondje :)

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @collo: ohh ik ga ook naar de beurs, weer lekker aso shoppen :D Wanneer ga jij?

@PSje: je moet doen waar jij je goed bij voelt. Alles heeft voor en nadelen. Ik ben ook enigskind, en ja heb weleens wat gemist om mee te spelen of op vakantie.. dan ben ik alleen. Maar daar tegenover werd ik met feestjes enorm verwend, hoefde niks te delen, geen geruzie met niemand.

@Gimena: kun je zien dat alles snel gaat he...
    Vind het ook erg bijzonder dat ik de 4 zwangere WEER zwanger mag meemaken/volgen :) Erg leuk!

Deel Deze Pagina