@dretjuh: spannend hoor! maar ook leuk! @roeltje: zou je niet iemand om raad kunnen vragen? misschien krijg je dan wel uitgevogeld wat de oorzaak is....balen hoor!
@Roeltje: ohh balen weer zeg! @hier: dalijk lekker naar de bossen voor n lekkere lange herfstwandeling. daarna bij mn ouders eten. tot vanavond!
roeltje balen zeg... hier weer een normaal ritme, denk dat ik mn ei al heb gehad, gelukkig wel geklusd dus nu maar afwachten... (en als mn ei is geweest zou dat een normale cyclus betekenen
@ dretjuh; oh lekker zeg klinkt als een ideale zondag Vanmiddag mag ik weer lekker in het huis aan de gang, mijn handen jeuken en spierpijn van gisteren valt nog mee. Hebben we zo ons best gedaan de woonkamer strak te trekken, niks afdekkapjes en ander gedoe alles lekker weg in de muur en glad....maakt een of andere flapdrol de fout van alles weer open te leggen om het daarna te ' herstellen' met plastic voorzet kapjes aaaaaaaaaah :x ik blijf mensen inmetselen zo straks lekker mijn frustratie botvieren op het kitpistool en de blokkwast
Bapsie Hopen dat je cyclus weer een beetje een ritme te pakken heeft en dat er geen volgende cyclus komt de komende 9 maanden Dretjuh Goed idee, even lekker de bossen in. RiTi Kitpistool kan nog...zou je op dit moment niet vertrouwen met een nietpistool...
@ Bapsie; spannend! Misschien is het wel raak, zou leuk zijn . @ Collo; of een spijkerpistool geloof alleen dat je daar een vergunning voor moet hebben . Ach met kit kan ik in ieder geval voorkomen dat ik wordt tegengesproken
roeltje: kan't dat lenn't koud heeft? Toen we hier net woonden werd lianne ook vaak rond die tijd wakker en't is hier stuk koeler dan oude huis. Dikkere slaapzak en nacht erna sliep ze wel goed...
Joyce kan wel een winterslaapzak proberen vanavond. denk alleen dat ie nog wat te groot is.. Net heerlijk in het bos gewandeld.. Lenn keek zijn ogen uit haha.. Vanmiddag is hij zelf in slaap gevallen in bed, helaas maar voor 3 kwartier maar goed.. Nu ligt hij alweer tien minuten in bed te spelen. zal hem er zo uit plukken, begint al te jammeren haha... tot vanavond!
Ahh bos was lekker, dani viel lekker in slaap, ff daar gelunched, layla werd op een gegeven moment wel moe dus zijn we iets eerder naar mn ouders gegaan. ipv daar eten maar naar de McDonalds gegaan, kids niet veel gegeten dus ik heb hun happy meals maar voor de helft op. Daar gaat mn slanke bedoeling met mn magere salade
tja, 't is ook zulk lekker weer!! Zit ff te kolven... Anders slaap ik denk ik niet relaxt... Gister avond ook 300ml in 5min... Nu iets minder maar goed... Lianne ging vandaag staan zonder op te trekken!!!!!! En doet rondjes draaien, heel schattig. Dan zit ze op d'r billen en doet ze zo met d'r voetjes dat ze zo ronddraait. Nou ik vind't mooi geweest. Welterusten
Truste dames! Hier ook een druk weekend achter de rug waarvan ik het grootste gedeelte gewerkt heb...blergh en ik moet nog 2 dagen werken voordat ik weer 1 dagje vrij heb....
goedemorgen, rusig geweest hier gister... ben er vandaag hele dag gezellig, alleen lijstje huishouidelijke taken die tussendoor moeten roeltje hoe was jou nacht?
@Joyce: wauw wat goed van Lianne zeg!! super @Dees: succes met werken, vergeet niet aan jezelf te denken he! @Hier: dalijk babyzwemmen, dan naar mn ouders (vaste prik op maandag) gaan de kids alvast een tekening maken voor mn nichtje die zondag 1 jaar wordt, ff mooi inpakken enzo. Morgen alles nog ff uitwassen, veel poetsen en woensdag gaan we al naar engeland t/m zaterdag!
jullie engeland avontuur gaat snel drentjuh! weet de familie het al? en op wat voor termijn willen jullie erheen verhuizen? banner fe aangepast, als me lichaam me niet giga voor de gek houd heb ik me eisprong 2 dagen terug gehad...
GOedemorgen Het was kw voor 7 vanmorgen!! Hij lag gewoon om 19.00 uur op bed, was even paar minuten drama, maar uiteindelijk lief gaan slapen.. Toen in de week geweest van 12 tot 2.. Meneer lag lekker te slapen maar werd wakker als je hem in bed legde.. Dus flesje gemaakt en na een paar minuten jammeren gaan slapen.. Hij is zoooo vrolijk nu hopelijk blijft het zo doorgaan en was het niet eenmalig Manlief is weer weg, vanmorgen om 8 uur moest ie op de zaak zijn.. Wij gaan zo boodschappen doen.. Tot vanmiddag!