Ooh heerlijk roeltje! Bij Boaz is het ook sinds een week ineens over dus ik hoop het beste voor jullie! @Dretjuh, willen jullie echt naar Engelang verhuizen? vertel!
Dretjuh Jullie mogen best naar Engeland verhuizen, maar alleen als je BELOOFD hier te blijven schrijven Nee hoor geintje.. Wij gaan begin volgend jaar een dag shoppen in Engeland Nu al zin in haha.. Mroos Ja was zo blij vanmorgen.. Heb de winterslaapzak iets ingemaakt bovenin.. Zo zat ie iets strakker en de mouwen opgekruld en vastgestikt.. Die om 2 uur aangedaan en geen probleem meer.. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat
hou je er rekening mee dat als je hem inbakert (zo klinkt het) hij z'n armen niet meer goed kan gebruiken om z'n hoofd op te tillen/draaien etc?
had daar ook al aan gedacht idd.. maar het is alleen de naad op zijn schouders zeg maar die ik wat strakker heb genaaid.. zijn armen hebben nog hun normale ruimte zeg maar.. (lekker duidelijk haha) wil vanmiddag sowieso naar de Prenatal, voor één waar ik de mouwen vanaf kan halen, dat kan bij deze niet.. en die wat kleiner/smaller valt..
Kom even spammen Nieuwe autostoel.. Krijg alleen die stomme hoes er niet goed aan mee, dus moet daar nog mee puzzelen, maar hij zit er heerlijk in
@roeltje waar heb je die hoes gekocht? @hier net van de kaakchirurg ging opzicht wel. en net me auto stoel van mp opgehaald gaat even liggen heb hoofdpijn.komt denk daar de spanning
Hier weer even een berichtje van mij. Het uitlogeren van Luuk is hartstikke goed gegaan. Mama is iets te enthousiast geweest met de drank. Gisteren de hele dag erg brak geweest. Nou ja het kon wel weer een keertje. hahaha Met iedereen alles goed?
Gevonden! Was jullie even kwijt. Hier alles goed; Tijsje twee boventanden erbij (verklaard de slechte nachten van de afgelopen twee weken geloof ik ook gelijk), rolt nu echt de kamer rond en weegt nu 9,5 kilo! Ook alle testen bij het CB vorige week doorstaan, joepie. Gelukkig zei de arts dat hij gewoon gemiddeld ontwikkeld; vraag me dat soms wel eens af als ik hoor dat jullie kleintjes allemaal al optrekken, staan, kruipen etc. Niks om me zorgen over te maken dus. Zal eens even bijlezen!
Was ik ook weer.... Nog iets spanneds gemist de afgelopen dagen? Nieuwe zwangeren??? Hier alles top. Heerlijk genoten van het weer! Super zeg! Heb meteen weer zin in de zomer ! Ons meisje heeft geen koorts meer gehad sinds vrijdag, maar is nog wel een beeetje uit dr hum. Zielig! Geen idee wat het is... Tandjes? Of 1 van die 1000 kinderziektes die ze nog gaat krijgen?? @dretjuh: Stoer hoor emigreren! Watvoor werk doet Peter dan dat het voor hem in Engeland beter is? @roeltje: Super dat Lenn wat langer geslapen heeft!! @gimena: Balen van kaakchirurg! Ik mag volgende week naar de tandarts voor een martelsessie (lees wortelkanaal). @rest: Weet het ff niet meer.... @minimeeting: Hadden we nu al een datum? Anders gewoon 4 november in de tongelreep?
@happy: Fijn dat alles goed was! Hier ook geen super snelle hoor. Ze tijgert wel al een maandje, maar gaat echt nog niet zitten of staan uit zichzelf.
@roeltje, je kunt voor de combisleeper kijken, kost wel wat maar ben er echt supertevreden over.. kan ook via mp, kan je de mouwen ook afhalen. @Happy, fijn dat alles goed was! Ik maak me soms ook ernstig zorgen waarom mijn zoon van bijna 10 maanden nog geen stapjes zet maar gemiddeld lopen jongetjes pas met 15/16 maanden dus hij heeft alle tijd haha. Pff, ik was net even bij mn vriendin die vrijdag bevallen is langs, echt net ff op een verkeerd tijdstip. VK kwam langs en omdat ze veel spuugt, suf is, geel ziet en zichzelf niet warm kan houden moest ze richting ziekenhuis voor onderzoek, en waarschijnlijk een paar nachtjes blijven voor observatie.. Maar weet iemand wat voor virus(want ze had het over een virus) dat kan zijn dan? want met RS moet je toch ook verkouden zijn? Ik had het echt met haar te doen, kon wel janken, nu even afwachten dus.
Roeltje Hier ook winter slaapzakken van de Prenatal. Vind ze heel fijn. Nu nog zonder mouwen en als het straks echt koud wordt, kunnen de mouwen eraan. Hoop zo dat Lenn het volhoudt zo... Hier Werd om 11.30 op mijn werk gebeld door KDV. Amy had 39,3 koorts en werd steeds hoger, dus of ik haar op kon komen halen. Dus opgehaald en nu lekker in bed gelegd. Ze is verder een beetje rustig en koorts, maar eten ging daarstraks nog goed, dus geen idee waar ze last van heeft. Mroos Ach, wat sneu voor je vriendin.... Zo zielig als er iets met die kleintjes is.
@collo: Wij werden vrijdag ook gebeld door KDV of we uk konden komen halen ivm koorts... Koorts is inmiddels weg, maar ze is nog wel beetje uit dr hum. Vervelend (voor beide partijen..). Wat het nu is...??? Sterkte met Amy!
@Collo; Succes en beterschap met Amy. Dat ze maar gauw weer mag opknappen! @Roeltje; Leuke foto, ook een tobi zo te zien? Lekker dat Lenn zich wat later melde vanmorgen, nu maar hopen dat het zo blijft. @Panos; Ik heb verder niks meer gehoord over de mini-meeting, ik ben voor 4 november @hier; Pff zit er ff een klein beetje doorheen. Vanmorgen contact gehad met mijn werk en maar besloten ff een stapje terug te doen. Ik draai nu geen gecombineerde diensten meer, dus geen middag+avond of ochtend+middag....het werd me te zwaar, en vooral dat 4 dagen achter elkaar. Heb nu vanmiddag vrij gekregen en moet alleen vanavond werken vanaf 19u. Woensdag 1e gesprek bij de arbo-arts, ben reuze benieuwd! Morgenmiddag mag ik weer naar de bekkenfysio...kan aan mij liggen maar ik heb nog echt geen baat bij al die leuke oefeningen... Ohw ja, Beau is vandaag een beetje van de rel....lijkt wel een sprong wat hij nu doormaakt! Is niet gauw tevreden en huilt vrij snel om de kleinste dingen. Hij heeft nu net ff een uurtje geslapen....wordt een lange dag vandaag....
Goedemiddag!! @roeltje: fijn dat Lenn langer heeft geslapen. Hoop dat hij dit volhoud!! @mroos: oh wat sneu voor je vriendin en haar meiske. @sanka: haha een kater fijn dat Het logeren va Luuk zo goed was gegaan. @gimena: fijn dat het een mee gevallen is. Sterkte met je hoofdpijn @hier: afgelopen zaterdag naar blijdorp geweest, was echt heel leuk. Gisteren overdag lekker gewandeld en 's avonds gegeten bij schoonouders die waren net terug van vakantie. Dus weekend weer goed benut Verder is emma laatste dagen weer een beetje drakerig. Snel mopperen en zich moeilijk vermaken alleen. Zag net op mn oei ik groei app van mn iphone dat ze weer in een sprongetje zit. Er staat letterlijk: de moeilijke fase van deze sprong "opeenvolgingen" begint tussen de 40 en 44 weken na de uitgerekende datum. Hmmm laat ze nu dus 42 weken zijn
@dees: goed van je dat je een stapje terug doet. Die oefeningen hielpen bij mij wel goed alleen toen ik helemaal niet meer werkte. Het is gewoon heel zwaar voor je bekken, werke in de zorg. Oh en wat betreft Beau zn bui, zien mijn post hiervoor over sprongetje
samen met mamahilda fe de stad in geweest, anti-slip sokken pamers en zwitsal doekjes gescoord kleine man slaapt eindelijk, voor t eerst vandaag ik ga ook fe liggen
@bapsie opzicht wel mee gevallen.zit alleen niet te springen om 6 dec weer te moeten. @hier de verdoving is nu aantal uurtjes uit gewerkt. voel me zo ziek. komt denk door bloed in slikken. dus ga even in me bedje liggen met een bakje bij me om te spugen. ik kom vanavond weer eens neuzen hier. @all alvast smakelijk voor straks
@mroos. kan liggen aan het geel zien hoor.dat over geven en het niet warm houden. weet niet of ze onder de lamp wordt gelegd? @Collo beterschap met amy. @dees een bekende sprongetje.hopelijk duurt hij niet al te lang. en hartstikke goed dat je aan heb geven dat je een stap terug doet. @bapsie gezellig lekker geshopt dus ?