December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, oh dat wist ik niet, onder de lamp gingen ze doen ja!

@Riti, is jou huis al verhuurd? het was 750 excl. toch? hoeveel betalen jullie inclusief? Ik ken iemand die hard op zoek is;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, dan sta je raar te kijken;) kom de keuken uitlopen (ben aan het koken;)), loopt meneer rondjes door de kamer achter zijn autootje.. Voorheen kwam hij niet verder dan 4 stapjes ofzo.. Nu ging hij letterlijk een rondje door de kamer (even helpen met sturen natuurlijk)..

ga weer verder koken, bijna klaar, straks lekker eten..

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hallo!
    Moet nog even bijlezen, hangt een beetje van Maura af ;).

@ Mroos; 700 excl, geen idee wat precies incl, ook jaarlijkse heffingen en belastingen ed. In ieder geval fiks gas, vanwege gaskachels en groot, tochtig oud huis.
    De huisbaas heeft inmiddels ook iets ondernomen zo het lijkt, er komen kijkers geloof ik. Anders kan je vriendin altijd via ons richting huisbaas worden geschoven :). Collega van Doortje had misschien ook interesse.
    Ik merk het allemaal wel.

@ hier; druk aan het klussen. Vandaag voorlopig de laatste vrije dag van mijn man :(, daar gaan mijn klusuurtjes. We zijn de plafonds op de 1e verdieping aan het doen, houten balken met oude houten plankjes. Moeten allemaal geschuurd, latje voor latje gekit en 2x in de grondverf....maar móooi dat het wordt (was piepschuim verlaagd plafonnetje).Mét hulp van de schilder anders zijn we over 5 jaar nog bezig :p.
    Kunnen mooi mijn handen even rusten want heb er blaren van ;).

4. mroos

mroos Niet meer actief

@riti, nou ik heb respect voor je hoor, ben erg benieuwd naar het resultaat! Wanneer staat het verhuizen nu in de planning?

5. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos. heeft sophie ook gehad. 2 a 3 dagen onder de lamp komt het allemaal goed.
    veel beterschap voor je vriendin.
    en hopen dat hun kindje snel beter wordt.

@riti zozo druk bezig zo ik het lees.
    vergeet je niet even je zelf de tijd te gunnen he ;)

6. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, had dr net aan de telefoon en het lag inderdaad waarschijnlijk aan het geel zien, dus ze blijft ter observatie met lamp in het ziekenhuis. De reden dat ze zoveel spuugt is waarschijnlijk omdat mijn vriendin superveel melk heeft.. dus ze gaan haar nu wegen voor en na de voeding. In ieder geval niks ernstigs allemaal!

7. gimena

gimena Niet meer actief

gelukkig dat is weer wat beter nieuws.

8. mroos

mroos Niet meer actief

@riti, ik heb hem je naam doorgegeven dus hij(Renze) zal je waarschijnlijk een pb'tje sturen;).

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @engeland: mroos, ja echt waar, peter heeft daar meer en beter werk. En bovendien is het toch een superuitdaging.
    ja daar ook internet dus ZP en hyves wordt er absoluut niet minder op. Zit ook 2weekenden per maand in nederland, en meetings ben ik ook gewoon bij :p

@Happy79: WAUW 2 tanden erbij! Goed hoor!
    Verklaard een hoop ja!

@Panos: hij is ICT-er, en de projecten daar duren gewoon wat langer en zijn sowieso beter betaald.
    is net als Amsterdam hoor, alleen verkeer en openbaar vervoer richting londen is beter als richting Amsterdam.
    En waar hij nu werkt, dat bedrijf zit ook in Londen en ze zoeken daar iemand die ergens verstand van heeft en Peter is de enige die dat heeft :)

@Collo: arme Amy :( Beterschap!

@Mroos: ahh wat sneu voor het kleintje, net geboren en nu al ziek

@Gimena: nou fijn dat het is meegevallen!

@Dees: goed van je dat je een stapje terug doet, rust is echt beste, zeker als je last hebt van je bekken.
    Dan is niks doen al te veel.
    Heb je een bekkenband?? Dat heeft mij erg goed geholpen.

@Roeltje: die Lenn gaat ook als een speer he!

@RiTi: je hebt het er maar druk mee he! Succes nog!

@Hier: nou alles prima, Dani lekker vrolijk en veel geslapen, zwemmen ging goed. Layla amper geslapen, ja later op de middag dus die was uit dr doen en chaggie.
    Nu liggen ze lekker op bed, lekker wasjes aant draaien.

Morgen flinke poetsdag voor we woensdag naar engeland gaan

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier vanavond de hele avond een heel rustige Amy gehad. Heeft de hele tijd bij me gezeten en lekker tv mee gekeken. Vond het wel heerlijk, maar oh zo zielig dat ze zo naar is. Koorts is trouwens weer helemaal weggezakt na de zetpil. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren...

Verder hoop ik zo dat de timmerman snel op de zolder aan de slag kan om de boel af te werken. Het moet eerst nog veel erger worden voordat we het kunnen gaan afwerken. Maar wordt langzamerhand een beetje ongeduldig. Amy's kamertje was met 25 weken al af geloof ik;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik kom even welterusten zeggen :) Lig al een tijdje op bed, maar ga nu echt slapen :) Ben wel klaarwakker maar goed, ooit zal ik wel in slaap vallen..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

vannacht rond half 2 gespookt, maar na een miniflesje is hij weer gaan slapen. vanmorgen was het 6.15 (word alweer vroeger:D)
    rond kw voor 7 wilde hij echt niet meer en naar beneden gegaan.. Eerder was het altijd rond half 7 dus zit al 2 dagen rond zijn normale tijd..

Ligt nu in de box.. net flesje gehad en dommelt nu wat.. kijken of hij nog lekker gaat slapen..

Straks even douchen en voor de rest vrij weinig..
    Oja, heb nog wat leuks overgekocht van mn oom en tante, zal er vanmiddag een foto van maken.. hij is er helemaal gek van.. Zit een treintje bij, rammelballetje, geluidjes van een trein enzo..
    errug leuk, hij is er helemaal gek op :D

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen...

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    goedemorgen!!

@Roeltje: tis iig geen 5 uur gelukkig :) pfff dat is slopend
    6.15 sta ik elke dag op :( ook niks voor mij, ben altijd moe.
    hoop echt voor je dat Lenn snel langer blijft liggen.

@Hier: nou layla gisteren helemaal overstuur dus vandaag maar weer niet naar de PSZ.
    Mevrouw klimt steeds haar bed uit waardoor ze lekker gaat spelen en niet meer terug wil. Ze is helemaal uit dr ritme.

Dalijk goed het huis poetsen, vogelkooi is al school. Nog 2 wasjes draaien en strijken, stofzuigen, dweilen.
    Moet wel n beetje netjes zijn als mn ouders komen oppassen hierzo (zij komen naar ons als wij naar Engeland zijn)

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

@dretjuh: blijven Layla en Dani in NL als jullie naar Engeland gaan morgen? Of passen je ouders op het huis?

@Roeltje: hmmm, 6.15 dus.... Tja, is beter dan 5 uur, maar nog steeds wel heeeeeeeeeel vroeg hoor! En bij dretjuh ook al lees ik... Respect hoor meiden en vooral gaaaaaap, sterkte!

@Collo: bij Maud was het kamertje ook rond week 26 af, nu moeten we nog beginnen met nadenken over wat we gaan kopen, haha! 1 november gaan ze beginnen aan de verbouwing van de zolder en daarna mogen wij het nog helemaal gaan schilderen en inrichten voor maud, pas daarna komt de babykamer....Dus hier zal het wel af zijn in week 39 denk ik! hahah! (als de baby er dan nog in zit...hihi)

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Even snel vanaf mijn werk klagen....
    Ik zit er helemaal compleet doorheen.....
    Heb het zo achterlijk druk, voel me een slechte mama dat ik zo druk ben...
    Afgelopen week heel druk geweest met het nieuwe huis van mijn schoonvader, wordt mijn eigen vader ook nog opgenomen in het ziekenhuis... ( is inmiddels weer thuis gelukkig) ik had geeneens tijd om bij mijn eigen vader langs te gaan... kan wel janken... als ik begin hou ik niet meer op denk ik...

Maar ja... vandaag nog werken en door naar mijn schoonvader ( met de kindjes gelukkig), morgen werken en thuis alles wassen, poetsen en inpakken voor onszelf en de kindjes. donderdag werken en dan brengt Dennis de kindjes weg naar de logeeradressen en dan vertrekken we als ik uit mijn werk kom naar het hotel.

Gisteren gelukkig de kindjes de hele dag om me heen gehad met het laatste kluswerk...

Bah....

Sorry moest het even kwijt, ga snel weer aan het werk...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    Pff jeetje meid.. Het is ook wel heftig allemaal he.. Gaat het al wat beter met je vader? En je bent heus geen slechte moeder.. Wat gaan jullie doen dit weekend? Heb het gemist geloof ik..
    Sterkte meid!

Babykamer
    hier rond 12 weken al op zoek gegaan naar een kamertje.. Hebben het via Markplaats gekocht en zou rond 24 weken opgehaald kunnen worden.. Met 16 weken kregen we telefoon dat hun de nieuwe kamer van hun zoontje al geleverd kregen die week dus rond 17 weken stond alles op zn plek haha..

Lenn slaapt.. Niet vrijwillig natuurlijk;) al hoefde ik deze keer alleen maar boven zijn bed liedjes te zingen.. zal vast niet lang duren dus ben achter de laptop gekropen met een kop thee:D

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Roeltje,

Hopen dat Lenn even blijft slapen....

Wij gaan donderdag samen naar een hotel in Eindhoven ( royal suite:D) en vrijdag rijden we naar de kempervennen daar hebben we een vip eden cottage met mijn zwager en zijn vriend en een vriendin van ons. dus even een lang weekend rust...... had er zo'n zin in ( en nog) maar voel me wel schuldig tegenover de kinderen.
    Maar als ik het de kindjes vraag dan willen ze graag logeren!!!
    dus ik ga er wel van genieten.
    Renée blijft thuis en mijn schoonmoeder komt hier in huis zitten ( zijn de dieren ook gelijk onder de pannen)
    Nikki gaat bij mijn ouders logeren en Beau gaat naar mijn zus ( haar kinderen zijn al 14 en 12) daar wordt hij heerlijk vertroeteld, ze gaan zwemmen met hem en wandelen etc dus dat komt goed...

Verder....
    Renée groeit als kool, wat is dat een wijze griet....
    Nikki is ook al zo wijs ( liep ook heel erg ver voor volgens het CB)
    Beau, is en blijft een vrolijke kerel... altijd lachen, sjouwt de hele kamer rond achter vanalles of langs de muur, zet soms een stapje los en slaapt heerlijk!!!
    die slaapt s'morgens 2 uur en een kwartier ( kun je de klok op gelijk zetten) , dan s'middags anderhalf uur.
    tussen 18.00 en 19.00 gaat hij weer naar bed en slaapt tot 06.45/07.00 hij is echt de makkelijkste baby die ik ooit gehad heb:D

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen
    Vanmorgen was de koorts toch weer terug, nu 38,6, dus wel iets minder dan gisteren. Toch maar weer een zetpilletje gegeven. Zit nu lekker Teletubbies te kijken en een beetje te spelen.
    Maar heel veel leven zit er nog niet in. Als ik haar op haar billen zet blijft ze echt zo zitten. Gaat niet de kamer door,zoals een paar dagen geleden. Maar ze eet en drinkt gelukkig nog goed.
    Hopen dat het morgen weer wat beter is want anders moeten we iemand gaan regelen denk ik. Hoop dat ze morgen naar het KDV kan.

Elmo
    Mooi dat je eens een weekendje voor jezelf hebt hoor! Wordt je alleen maar een betere mama van.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

@Elmo; Pff wat een drukte zeg!! Maar wat was er gebeurd met je vader waardoor hij naar het ZH moest? Gaat het nu wel weer goed met hem?
    Blijf ook aan jezelf denken he, vergeet dat niet!!

@Roeltje; Hmmz ik had nog wel zo'n goede hoop dat Lenn langer zou blijven slapen nu....balen!

@suus; Ohw ja das waar ook, jullie moeten ook nog gaan verbouwen he op zolder, succes!! In dit huis hoeven we gelukkig niet meer te verbouwen...alleen mijn zusje wegjagen :p
    Die is nu gelukkig op zoek naar een huisje voor d'r zelf en heeft zelfs bezichtigingen gepland staan!

@Collo; Hoe is het vandaag met Amy?

@bapsie; Goedemorgen!!

@hier; Vandaag een drukke dag, zo straks om 12u Beau naar mijn schoonouders brengen, dan heb ik 12.30 werkoverleg en ga van daaruit om 14.30 weg en moet dan om 15u in Bilthoven zijn voor de bekkenfysio. Vanavond heb ik om 19u nog een etentje staan met mijn collega's. Druk druk druk dus...
    Ben wel blij dat ik nu een stap terug heb gedaan...geeft me wat meer rust en kan dan meer aan mezelf denken.

Deel Deze Pagina