@ Gimnena he jammer meid! Wel heel goed van je dat je niet heb getest zeg! Hopelijk is het snel raak! @ Dees nee wij vieren het zaterdag de 11e! @ Elmo leuke spam zeg! Super stoer! Leuk dat lijstje brusje in de maak
Brusje in de maak? -Collo003: 06 februari 2011 -Deesdees: 17 februari 2011 -Suus1982: 11 april 2011 -Panos: ...juli 2011 -Bapsie: 30 juli 2011 -Doortje: ................. -Gimena: oefenfase -Roeltje: oefenfase -Lottie: oefenfase -Manoe: oefenfase -Nog iemand???
Eindelijk mn banner aangepast . Vanmiddag een hele leuke sinterklaas gehad. Maura is vreselijk verwend en vond het superleuk . We zijn alleen nu wel alledrie ziekjes, bleh.
Zo hier heerlijk sinterklaasfeest gehad, kindjes liggen nu heerlijk te slapen. Morgen ben ik er weer en lees ik weer terug. Beau gaat nu ook steeds meer uit zichzelf los lopen. Fijne avond en tot morgen.
Zo, ik zit.. Lenn is ziek Komt allemaal rotzooi uit beide oogjes, hoesten, snotteren.. vanmiddag 38.1.. Net weer gemeten en nu 38.5.. morgenvroeg ha maar bellen voor zijn oogjes.. krijg het niet meer schoon.. Dan CB afbellen, lijkt me niet verstandig om daar heen te gaan Prikjes zouden toch niet doorgaan in dit geval.. wij gaan bankhangen
@RiTi; Leuke banner, lekker hip! Maura is dus goed verwend, super. Beterschap voor jullie @Roeltje; Ahh Lenn ook ziek, ik zal idd morgen maar ff de HA bellen. Succes! @Elmo; Fijne avond meid, spreek je morgen weer. @hier; Mannetje kwam om 17.45 thuis, heb eten gekookt en hebben toen genoten van een bad ritueel. Papa en Beau hebben zich goed vermaakt in bad. Beau is alleen nog steeds niet in zijn hum, geen koorts maar wel verhoging, hangerig, jengelig en zijn rechter oortje is super warm en rood. Zo nu en dan zit hij op de grond en dan duwt hij zijn oor naar zijn schouder...lijkt dus ook last te hebben van zijn oor. Morgenochtend blijf ik maar thuis met hem en bel dan de HA wel....ik wil sowieso wat in huis hebben voor het hoesten, verkoudheid en waarschijnlijk de zere oortjes.
Hoi... Vrijdag een beautyparty gehad. Ging goed. Er waren er niet zoveel omdat de datum kort van te voren was geprikt. Er waren er 6. 1 daarvan heeft niks besteld want die was verkouden, maar de andere 5 hebben bij elkaar 16 dingen besteld!!!!!!!! Was ook super gezellig met hapjes en drankjes. Alleen heb ik niks gegeten, was te druk. Kwam dus super draaierig thuis midden in de nacht. Zal eens kijken wat ik bij moet lezen. 24 pagina's ...pfff. Ga mn best doen. Dees Hmm geen uwi dus, apart! Ach meis...laat maar even gaan die tranen hoor. Zal deels met je hormonen te maken hebben en deels met de stress van je zusje ja...Vervelend hoor! Als ik iets voor je kan doen dan moet je het zeggen...sterkte! KNUFFF Pooh Ook hier nog een keer gefeliciteerd met en voor jullie meiske!!! Leuke dag gehad? Vond ze het gezellig? Gimena Maar waar heb je dat geleerd dan? Want je moet er best lang voor oefenen om het goed te kunnen schijnt! Wel leuk Postzegels Huh, mag je alleen de nederlandse postzegels voor nederland gebruiken? Voorheen mocht je gewoon 2x 44ct naar belgie doen en nu niet meer? Op tnt.nl staat dat je dan een europese postzegel nodig hebt. Wie weet meer? Hier Nog 19 te gaan... Stink Leuk een nieuwe bank! Veel plezier ermee! Happy Haha grappige foto! Gimena Ongi geworden zie ik aan je banner PSje Leuk wintersporten! Nog nooit gedaan, dus kan me er niet veel bij voorstellen, maar zal vast heel leuk zijn! Slee Wij hebben er ook nog geen. Weet zeker dat Milan het wle heel leuk zal vinden! Als ik m in een wasmand stop en heen en weer sleep dan ligt hij ook al in een deuk Roeltje Hahaha toch maar wel meteen gestopt met de pil. Enne nu dus stoppen met roken toch? Gaat wel goed komen toch? Ik had altijd sensitest, maar deze maand voor het eerst zwanger en kids. Zijn goedkoper dan sensitest en ze bevallen me wel. Je kan ook eerst dmv je vruchtbare slijm klussen als je niet gelijk wil testen. Is ook prima te doen, als je een normale cyclus hebt. Pooh Dank je voor het vragen, lief. Ik heb het bovenaan mn bericht getypt! PSje Leuke spam, had ze op hyves gezien Riti Aaaah wat een leuke foto Stink Zag de pietfoto op je hyves, echt lief! Hier Nog niet alles gelezen, nog 3 pagina's maar post dit vast
Lijstje Er was een handig lijstje met de nod datas erop...maar weet niet meer op welke pagina haha. Elmo Leike spam hoor! Zieke kindjes beterschap!
@RiTi: fijn dat Maura zo verwend is, maar minder dat jullie nu allemaal ziek zijn.. beterschap! @Elmo: haha ook al zo verwend Zoo stoer dat Beau los loopt goed hoor! @Roeltje: ach gossie, Lenn ook al ziek. Heeft hij veel last van zn oogjes zelf of merkt hij het niet zo ? Wel sneu @Lotte: fijn dat de party zo goed is gegaan, goed bezig meid!! Lekker verkocht dus @Hier: nou we wilden voor sint graag een slee maar overal uitverkocht. Mijn nichtje werkt bij de Makro in Breda waar ze deze week weer binnenkomen dus die houd er 1 achterwege jeej hier sint vieren is nooit echt verwennen haha kids zijn net jarig geweest dalijk kerst en dan pakken we altijd flink uit. Layla had een parfum van hello kitty gekregen, een bodyspray van K3, een Dora boekje en een disney prinsessen boekje met ingebouwde cd's en cd spelertje. Dani heeft een badscheerschuim setje gehad en een houten activitykubus. En uiteraard gisteren beide kleertjes enzow.. is wel genoeg d8 ik zo, weet gewoon niet voor kerst wat ik moet halen maar uiteindelijk staat heel die boom kats en katsvol hihi
Hier vandaag ook Amy weer goed verwend. Leuke dingen gekregen. O.a. een slee, jammer dat de sneeuw nu weg is... Dees Je krijgt ws niks van de HA voor zijn oortjes hoor. Moet allemaal vanzelf genezen. Nu snel nog even traktaties maken voor morgen op het KDV.
Brusje in de maak? -Collo003: 06 februari 2011 -Deesdees: 17 februari 2011 -Suus1982: 11 april 2011 -Panos: ...juli 2011 -Bapsie: 30 juli 2011 -Doortje: 12 augustus 2011 -Gimena: oefenfase -Roeltje: oefenfase -Lottie: oefenfase -Manoe: oefenfase -Nog iemand???
joehoe dames! @lotus: gefeliciflapstaart!!! hopelijk heb je een leuke dag gehad! @derest: nix bijgelezen, sint gevierd ipv gister en duik zo mijn bedje in! tot morgenavond waarschijnlijk!
@Collo; Beau lijkt last te hebben van zijn keel, neus en oren....dus wil graag wat hebben wat effectief is voor alles. Dat hij niks krijgt voor zijn oortjes dacht ik ook alwel maar ik wil gewoon wel ff dat een HA naar hem kijkt. @Dretjuh; Geslaagd sint feestje dus, de kids hebben het vast naar hun zin gehad.
Dees Snap wel dat je even wil laten kijken. HA hier vindt het ook geen probleem. Succes morgen Traktaties morgen verder afmaken. Moeten nog even opstijven, anders wordt het een plakbende...