December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hihi dat is al een aardig lijstje aan het worden :D

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gimnena he jammer meid! Wel heel goed van je dat je niet heb getest zeg! Hopelijk is het snel raak!

@ Dees nee wij vieren het zaterdag de 11e!

@ Elmo leuke spam zeg! Super stoer!

Leuk dat lijstje brusje in de maak :D

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; ahh oke!

Pfff Beau is weer eens aan het knarsetanden....Yikes wat een geluid :(

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    sorry bapsie, ik was je er vergeten op te zetten, maar nu zijn de data van collo en dees weer weg...;)

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Brusje in de maak? :D:D:D

-Collo003: 06 februari 2011
    -Deesdees: 17 februari 2011
    -Suus1982: 11 april 2011
    -Panos: ...juli 2011
    -Bapsie: 30 juli 2011
    -Doortje: .................
    -Gimena: oefenfase
    -Roeltje: oefenfase
    -Lottie: oefenfase
    -Manoe: oefenfase
    -Nog iemand???

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Is ie zo weer ok?

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

panos is geloof ik 4 juli uitgerekend als ik me niet vergis...

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Eindelijk mn banner aangepast :).

Vanmiddag een hele leuke sinterklaas gehad. Maura is vreselijk verwend en vond het superleuk :D.
    We zijn alleen nu wel alledrie ziekjes, bleh.

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zo hier heerlijk sinterklaasfeest gehad, kindjes liggen nu heerlijk te slapen.
    Morgen ben ik er weer en lees ik weer terug.
    Beau gaat nu ook steeds meer uit zichzelf los lopen.

Fijne avond en tot morgen.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, ik zit..

Lenn is ziek:( Komt allemaal rotzooi uit beide oogjes, hoesten, snotteren.. vanmiddag 38.1.. Net weer gemeten en nu 38.5.. morgenvroeg ha maar bellen voor zijn oogjes.. krijg het niet meer schoon.. Dan CB afbellen, lijkt me niet verstandig om daar heen te gaan:) Prikjes zouden toch niet doorgaan in dit geval..

wij gaan bankhangen:)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Leuke banner, lekker hip!
    Maura is dus goed verwend, super.
    Beterschap voor jullie :)

@Roeltje; Ahh Lenn ook ziek, ik zal idd morgen maar ff de HA bellen. Succes!

@Elmo; Fijne avond meid, spreek je morgen weer.

@hier; Mannetje kwam om 17.45 thuis, heb eten gekookt en hebben toen genoten van een bad ritueel. Papa en Beau hebben zich goed vermaakt in bad.
    Beau is alleen nog steeds niet in zijn hum, geen koorts maar wel verhoging, hangerig, jengelig en zijn rechter oortje is super warm en rood. Zo nu en dan zit hij op de grond en dan duwt hij zijn oor naar zijn schouder...lijkt dus ook last te hebben van zijn oor.
    Morgenochtend blijf ik maar thuis met hem en bel dan de HA wel....ik wil sowieso wat in huis hebben voor het hoesten, verkoudheid en waarschijnlijk de zere oortjes.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hoi...

Vrijdag een beautyparty gehad. Ging goed. Er waren er niet zoveel omdat de datum kort van te voren was geprikt. Er waren er 6. 1 daarvan heeft niks besteld want die was verkouden, maar de andere 5 hebben bij elkaar 16 dingen besteld!!!!!!!! Was ook super gezellig met hapjes en drankjes. Alleen heb ik niks gegeten, was te druk. Kwam dus super draaierig thuis midden in de nacht.

Zal eens kijken wat ik bij moet lezen:(. 24 pagina's :(...pfff.
    Ga mn best doen.

Dees
    Hmm geen uwi dus, apart! Ach meis...laat maar even gaan die tranen hoor. Zal deels met je hormonen te maken hebben en deels met de stress van je zusje ja...Vervelend hoor! Als ik iets voor je kan doen dan moet je het zeggen...sterkte! KNUFFF

Pooh
    Ook hier nog een keer gefeliciteerd met en voor jullie meiske!!! Leuke dag gehad? Vond ze het gezellig?

Gimena
    Maar waar heb je dat geleerd dan? Want je moet er best lang voor oefenen om het goed te kunnen schijnt! Wel leuk:)

Postzegels
    Huh, mag je alleen de nederlandse postzegels voor nederland gebruiken? Voorheen mocht je gewoon 2x 44ct naar belgie doen en nu niet meer? Op tnt.nl staat dat je dan een europese postzegel nodig hebt. Wie weet meer?

Hier
    Nog 19 te gaan...

Stink
    Leuk een nieuwe bank! Veel plezier ermee!

Happy
    Haha grappige foto!

Gimena
    Ongi geworden zie ik aan je banner:(

PSje
    Leuk wintersporten! Nog nooit gedaan, dus kan me er niet veel bij voorstellen, maar zal vast heel leuk zijn!

Slee
    Wij hebben er ook nog geen:(. Weet zeker dat Milan het wle heel leuk zal vinden! Als ik m in een wasmand stop en heen en weer sleep dan ligt hij ook al in een deuk:p

Roeltje
    Hahaha toch maar wel meteen gestopt met de pil;). Enne nu dus stoppen met roken toch:D? Gaat wel goed komen toch?
    Ik had altijd sensitest, maar deze maand voor het eerst zwanger en kids. Zijn goedkoper dan sensitest en ze bevallen me wel. Je kan ook eerst dmv je vruchtbare slijm klussen als je niet gelijk wil testen. Is ook prima te doen, als je een normale cyclus hebt.

Pooh
    Dank je voor het vragen, lief:). Ik heb het bovenaan mn bericht getypt!

PSje
    Leuke spam, had ze op hyves gezien:D

Riti
    Aaaah wat een leuke foto:D

Stink
    Zag de pietfoto op je hyves, echt lief!

Hier
    Nog niet alles gelezen, nog 3 pagina's maar post dit vast:D

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lijstje
    Er was een handig lijstje met de nod datas erop...maar weet niet meer op welke pagina haha.

Elmo
    Leike spam hoor!

Zieke kindjes
    beterschap!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: fijn dat Maura zo verwend is, maar minder dat jullie nu allemaal ziek zijn.. beterschap!

@Elmo: haha ook al zo verwend :) Zoo stoer dat Beau los loopt :) goed hoor!

@Roeltje: ach gossie, Lenn ook al ziek.
    Heeft hij veel last van zn oogjes zelf of merkt hij het niet zo ? Wel sneu

@Lotte: fijn dat de party zo goed is gegaan, goed bezig meid!! Lekker verkocht dus

@Hier: nou we wilden voor sint graag een slee maar overal uitverkocht. Mijn nichtje werkt bij de Makro in Breda waar ze deze week weer binnenkomen dus die houd er 1 achterwege :) jeej

hier sint vieren is nooit echt verwennen ;) haha kids zijn net jarig geweest dalijk kerst en dan pakken we altijd flink uit.
    Layla had een parfum van hello kitty gekregen, een bodyspray van K3, een Dora boekje en een disney prinsessen boekje met ingebouwde cd's en cd spelertje.

Dani heeft een badscheerschuim setje gehad ;) en een houten activitykubus.

En uiteraard gisteren beide kleertjes enzow..
    is wel genoeg d8 ik zo, weet gewoon niet voor kerst wat ik moet halen maar uiteindelijk staat heel die boom kats en katsvol ;) hihi

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier vandaag ook Amy weer goed verwend. Leuke dingen gekregen. O.a. een slee, jammer dat de sneeuw nu weg is...

Dees
    Je krijgt ws niks van de HA voor zijn oortjes hoor. Moet allemaal vanzelf genezen.

Nu snel nog even traktaties maken voor morgen op het KDV.

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Brusje in de maak? :D:D:D

-Collo003: 06 februari 2011
    -Deesdees: 17 februari 2011
    -Suus1982: 11 april 2011
    -Panos: ...juli 2011
    -Bapsie: 30 juli 2011
    -Doortje: 12 augustus 2011
    -Gimena: oefenfase
    -Roeltje: oefenfase
    -Lottie: oefenfase
    -Manoe: oefenfase
    -Nog iemand???

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe dames!

@lotus: gefeliciflapstaart!!! hopelijk heb je een leuke dag gehad!

@derest: nix bijgelezen, sint gevierd ipv gister en duik zo mijn bedje in! tot morgenavond waarschijnlijk!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Beau lijkt last te hebben van zijn keel, neus en oren....dus wil graag wat hebben wat effectief is voor alles.
    Dat hij niks krijgt voor zijn oortjes dacht ik ook alwel maar ik wil gewoon wel ff dat een HA naar hem kijkt.

@Dretjuh; Geslaagd sint feestje dus, de kids hebben het vast naar hun zin gehad.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Snap wel dat je even wil laten kijken. HA hier vindt het ook geen probleem. Succes morgen

Traktaties morgen verder afmaken. Moeten nog even opstijven, anders wordt het een plakbende...

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zwaaai!!!?!?

Deel Deze Pagina