December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @elmo; Wat ziet dat er leuk uit in de sneeuw..ik wil ook!!

@Dretjuh; Dat klopt ja, ben je wel eens eerder bij d'r geweest?
    Ik vond het echt super relaxed aldaar...

@in de sneeuw; Wat doen jullie je kleintjes aan in de sneeuw?
    Wil straks eigenlijk ook met Beau de sneeuw in maar weet niet wat ik hem dan het beste aan kan trekken, iets van een ski-pak ofzo...dat heb ik alleen niet in huis.

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, ik vind t ook wel leuk hoor! Maar zorg wel dat ik mijn foon mee heb! Leuke spam! En handig die meiden kunnen Beau mooi vasthouden!

@DeesDees, ja doe maar ff een tukkie vanmiddag, heel verstandig!

@Dretjuh, zal zo eens kijken bij kaart2go ...vreemd!
    Veel plezier in de sneeuw!

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @DeesDees, ik ben mp aan t afspeuren voor een skipak hier uit de buurt...Zonder lijkt mij veel te koud. Ik heb ook maar een iel meisje...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; Beau is ook niet 1 van de stevigste om het zo maar te zeggen...in zijn gewone kleding lijkt het me veel te koud!!
    Ach hier is het koopzondag, misschien dat we straks ff naar de stad gaan....als we hier weg komen.
    Jeroen is nu zijn auto aan het uitgraven :D

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @DeesDees, lijkt mij ook veel te koud ja.
    Veel plezier, als je weg komt....

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

ik mocht ook uitslapen! een zeldzaamheid!!!

@Lenn en Roel: van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Lenn!!! hieperdepiep hoera!!!

@all: hier ook wel een leuk laagje sneeuw, dus nu mag ik vanmiddag eindelijk mijn slee ook uittesten!!! :D:D:D Het kleine kind in mij (dus niet brusje maar die oorspronkelijke) komt alweer naar boven!!! :D

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Suus, veel plezier! Doe je wel voorzichtig met je mooie buikje!

8. gimena

gimena Niet meer actief

even snel een kort berichtje ga zo bedje in. naar een helle nacht voor sophie hebben gezorgd slaapt ze eindelijk.
    dus ik kruip ook even me bedje in :)

9. gimena

gimena Niet meer actief

@Roeltje van HARTE met jullie mannetje zijn 1e Verjaardag!! maak er een leuk dag van :) en een dikke kus voor lenn:)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Veel plezier in de sneeuw :D

@Gimena; slaap lekker meid

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mijn hemel, wat is Lenn verwend zeg! kleertjes, speelgoed, cd met kinderliedjes, kapstok (die manlief nu aan het ophangen is:D) van alles wat.. En dan hebben we de helft nog maar gehad:)
    vanmiddag komt de rest van het spul..

vanmorgen rond 9 uur is ie weer naar bed gegaan.. Om half 12 hebben we 'm maar wakker gemaakt, anders slaapt ie vanmiddag niet.. hij is nog moe dus denk dat ie er zo weer in gaat..

ga even hapjes maken en afwassen...

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Klinkt gezellig roel!

Hier even koekjesspam... Je moet wat met restjes marsepein...

Bekijk bijlage 115940

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    leuke koekjes hoor Elmo!! :) Die zullen je kids vast wel waarderen :D

@roeltje: nou lekker laten verwennen toch, geniet ervan !

@Hier: ohh was zoo gezellig, ff buiten in de sneeuw... niet lang want layla had t koud hihi
    daarna tafel gedekt en samen geluncht, layla zelf dr boterham smeren en beleggen was echt gezellig

net kerstcadeau's online geshopt :) en nu verder werken met mn boek

@Elmo: heb je kerstkaart gisteren binnen gehad! bedankt x

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties!
    Kom snel bijlezen, nu ff druk.

Erg leuke dag gehad gisteren, Milan deed het super! Veel leuke cadeaus gehad!! 3 x Duplo, fisher price kermis, leuke xylofoon, fisher price ringenset (torentje), badspeeltje, gereedschapsetje, fischer price schildpad, boekjes, puzzel, dvd's, soort hamertje tik en wat k nog vergeten ben;). Kom snel spammen:D

Roeltje
    gefeliciteerd met en voor Lenn!! Geniet v deze dag!

Weet niet uit m'n hoofd wie er vandaag nog jarig is!?

Mroos en joyce
    nog gefeliciteerd met de kindjes!!!

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: soow die Milan is goed verwend zeg, fijn hoor!! :)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oja kaartjes
    heb er 5 geloof ik tot nu toe... Erg leuke!!
    Van Doortje, Dees, Chiquita, gimena, dretjuh(geweldig met die foto's!!).

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    nou zeg dat wel:D hij had nog maar weinig, dus zijn er blij mee! Kunnen we meer afwisselen:)

18. mroos

mroos Niet meer actief

Lenn, van harte gefeliciteerd! De dag is al goed begonnen lees ik:D

van wat ik onthouden heb;

@Chiquita, wow, 7 uur in bed, dat probeer ik maar niet eens, want ik weet zeker dat ik dan de dag niet doorkom haha, maar het was vast gezellig! En leuke foto:D

@Pooh, ons fototoestel is echt nodig aan vernieuwing toe, dus de foto's zijn niet van beste kwaliteit, maar ach, als je daar doorheen kijkt;) Bedankt iig!
    Lekker zeg, uitslapen tot half 10! Ik kan niet wachten totdat Boaz straks achter mij spelletjes aan het doen is haha.
    Ik moet de nee nu nog gaan zeggen tegen mijn schoonzusje;) Ze besefte wel dat et een grote vraag was, maar ben nu nog benieuwd naar de reactie.

@Dees en Stink, ben dus niet de enige die de verjaardag wat tegen vond vallen begrijp ik:), fijn om te horen iig! Zal ook wel een hoop met emoties te maken hebben.

@Collo, goed idee, een knuffeldagje. Heerlijk, samen in bed, lekker stoeien en knuffelen en half in slaap vallen, echt genieten!

@Stink, prachtige foto's!

@Dees, wow, dat is een mooie laag sneeuw. Hier gister even naar wat winkels geweest voor een pak maar ook niet echt wat kunnen vinden. Ik laat hem zo wel even op het balkon met extra dikke kleding, en als hij het niks vindt, mag hij lekker weer naar binnen;).

@derest, hier laat ik het even bij;)

@kaartjes, ik heb er echt maar 2 binnengehad.. van chiquita en doortje, raar hé?! Maar ik heb zo de indruk dat de postbode helemaal niet is geweest gister, ik wacht het komende week maar af, hmm.

Bedankt iedereen voor de complimentjes van de spam:D Ik heb heerlijk geslapen vannacht, eerst even samen in bad(vind ik altijd zo gezellig), daarna geslapen van half 11 tot 8, heerlijk!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    die v mij had je echt al moeten hebben. Tegelijk met die v roeltje gepost en zij had m vrijdag al:(

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Hoe was de verjaardag verder, leuk?

@Elmo; Leuke koekjes!!

@Dretjuh; Hoe vond Dani de sneeuw?

@Lotte; hihi Milan is zo te lezen goed verwend op zijn verjaardag, wat vond hij zelf het leukste cadeau?

@mroos; Emoties zullen vast een grote spelen op de verjaardag....nu had ik het ook nog eens dubbelop met die hormonen :)
    Wat een flink pak sneeuw he, nou het is ook moeilijk begaanbaar hier....echt glibberen en glijen.
    Vanmiddag dus ook nog ff de stad in geweest maar nergens zo'n pak kunnen scoren helaas....ga nu wel ff op internet kijken.

Deel Deze Pagina