Hallooooo! @roeltje: gefeliciteerd met Lenn!! leuke dag gehad? @hier: leuke dag gehad! Ondanks de vele afmeldingen was het heel gezellig! Sara is erg verwend: poppenbedje met pop, rieten poppenwagen, grote plastic blokken, veel boekjes, houten blokken, houten eendje, en nog een aantal dingen. Ze was erg onder de indruk van alles en de taart smaakte heerlijk Vanmiddag 2 1/2 uur geslapen en ligt er nu alweer een half uur in. Helemaal op, maar wat deed ze het goed vandaag!
@dees: tegelijk gepost! de sneeuw nog ingeweest? Wij vanochtend, Sara in een skipak, erg grappig gezicht
@Doortje; Jullie hebben dus een heerlijke dag gehad, leuk om te horen dat het iig geslaagd was. Wij zijn de sneeuw nog wel ff in geweest, maar dan meer in de stad...hebben niet zozeer de sneeuw opgezocht. Zijn ff naar Hilversum geweest, de stad lag echt vol met sneeuw...ik kon er echt amper lopen.....mannetje achter de kinderwagen en ik zocht steun bij mijn man Ook al zo'n mooi skipakje...zooo schattig...heb vanmiddag hele leuke gezien maar waren alleen hele kleine maatjes!!
@ Roeltje, Gefeliciteerd met je mannetje!!!! Leuke dag gehad?! @ Doortje wat een leuke spam wat een schatje zeg!!! Lekker lachebekkie Vandaag werd ik om 11.15 wakker heerlijk!!! Morris opgehaald lekker naar buiten op de slee van me ouders en hij vind het toch leuk!!! Heb van me vader geld gehad toen ik weg ging, hier schat voor een slee Zo lief! Dus die ga ik van de week maar ff halen Gister leuke avond gehad lekker gedronken, tja nu kan het nog ben nog ongi..
@doortje: ahh leuke foto's zeg!!! Fijn dat alles zo goed is gegaan. Ski pakje is ook erg leuk en handig zeg. @Hier: wauw dani is zonder fles in slaap gevallen jeeej
Stink Hier gaat het eigenlijk wel goed hoor. Wel wat meer last van bekken/schaambot/hele onderkant gekregen, maar is misschien van het te veel doen deze week. Komende week vooral veel wassen, maar even tikkie terug. Geniet wel erg van mijn verlof/vakantie, was er ook wel aan toe merk ik. Dit keer precies op tijd ipv net te laat. Haha, lees dat Luuk hetzelfde als Amy had met sneeuw. Misschien zijn het meer warmtediertjes... Hier Vandaag Amy voor het eerst in de slee. Ze vond er natuurlijk geen bal aan... maar ze was ook moe (ik zweer het, die kan beter een winterslaap houden, die meid) dus we proberen het morgen nog wel een keer. Daarna maar even een tukje en daarna door naar het zwembad. We waren pas om half 4 in het zwembad, maar was heerlijk rustig, dus echt fijn. Verder vandaag besloten dat de vakantie van komend jaar ws naar Menorca gaat. Hebben alles tegen elkaar afgewogen en dit lijkt ons met een dreumes en een baby het beste en leukste voor hun en ons. Nu nog even kijken precies waar we gaan zitten en dan kunnen we boeken. Roeltje Hiep hiep Hoera voor Lenn!!! Elmo Wat een te gekke foto zeg! Jammer datje je kerstkaarten al gemaakt hebt... Uitslapen HIer echt vreselijk verwend... Amy was gisteren om 09.30 uur en vandaag om 10.00uur pas wakker... De avonden iets later naar bed en wij kunnen heerlijk uitslapen....mazzelaars zijn wij. Verder ...is Amy dol op Chinees eten...Foe Yong Hai & Bami vond ze echt heerlijk! Mroos Hoop dat je morgen nog een hele zwik kaartjes krijgt. Dees heeft die van mij gisteren gehad, dus die van jou moet ook onderweg zijn. Skipak Kwam erachter dat ik er nog 1 had liggen. Waarschijnlijk van mijn zus gekregen. Helemaal leuk voor die kleintjes.
@ Collo: wat een lekker snoetje in de sneeuw. Jammer dat ze er niet zo veel aan vond, wie weet een volgende keer. Lekker zeg, zo'n rustig zwembad. @ Doortje: wat een heerlijke verjaardag hebben jullie gehad , leuke foto's ook, wat een vrolijke meid is het toch! @ sneeuw; vanmorgen gelijk toen het licht genoeg was naar buiten gegaan de verse sneeuw in, wat lag er veel . Hilarisch, tot over je enkels in de sneeuw, lekker gek doen en waarschijnlijk de hele buurt wakker gelachen. Maura vond het fantastisch (twee maffe ouders doet het altijd wel goed), hoe harder en gekker hoe beter. Totdat het mis ging, op kop de sneeuw in - head down- tot achter haar oren en ver in haar neus, muts, nek sneeuw. Gelukkig was het snel weer goed, sneeuw valt lekker zacht en met wat schudden en poetsen en veel warme kusjes snel weer verder gegleden . Vanmiddag samen met paps de tuin in, lekker zelf staan, kruipen en voelen en een poging tot het bouwen van een sneeuwpop. Daarna uitgebreid opwarmen in bad want ook hier geen skipak .
@Doortje; euh eigenlijk helemaal niks Heb alleen bij de prenatal de Blije Doos opgehaald...de inhoud valt een klein beetje tegen als je het vergelijkt met vorig jaar. Maaaar ik mag niet klagen, je krijgt het immers gratis! @Collo; Wij moeten binnenkort ook maar eens bedenken wat we gaan doen met de vakantie...afgelopen jaar is het ook niks geworden helaas. Zo nog ff de weken prikken, moet ik voor morgen doorgeven anders kan ik naar de vakantie fluiten.... @manoe; wauwie, lekker uitgeslapen zeg!!
@RiTi; hmmz oopsie op de kop in de sneeuw...how that happend? Leuk om te horen dat Maura het zo naar d'r zin heeft gehad in de sneeuw...beau kijkt er telkens nog zeer geïnteresseerd naar heeft er nog niet in gezeten..
@ Dees; slee sloeg om . Een voetstap gaf al kuil genoeg om de slee scheef te laten gaan, zo heel lomp hoefden we er niet eens voor te doen . 10kg is ook niet heel veel gewicht voor een beetje stabiele ligging . Oeh zomervakantie plannen, heerlijk. Geen idee nog, kamperen in ieder geval en iets met zon.
@Riti: hahaha zie t helemaal voor me @collo: ahh leuke spam @Mroos: zoo da's weinig Je zal de mijne hem morgen vast wel krijgen, hij is vrijdag gepost, samen met de kerstkaart @Vakantie: tja afgelopen zomer moeten cancellen, ondanks alle reizen naar engeland wil ik nu toch echt gaan hoor.. Zal wel frankrijk of italie worden Daar heb ik wel zin iin @Hier: pfff veeel aan mn boek gewerkt, ben met de aller laatste saaiste pagina's bezig (colofon en register) dan nog foto's en kaften. Kids slapen nu nog lekker en ik ga ook zo