@RiTi; Het was dus dolle pret, heerlijk! Ik kan daar wel van genieten hoor, lekker spelen met de kleine....hoe gekker hoe beter Beetje jammer dat ik nu niet zo mobiel ben... @Dretjuh; Wat voor een boek schrijf je eigenlijk, of had je dat al gezegd?
@Gimena, nog lekker geslapen? @Roeltje, geslaagd feestje dus? Mooi toch! @Elmo, Ziet er lekker uit, die koekjes! @Lottie, die is zeker verwend! Lekker toch! @Doortje, fijn dat jullie ook een leuke dag gehad hebben! Leuk he? Al dat meidenspul....heerlijk! Mooie spam!!! @Manoe, slaapkopje toch! Haha...heerlijk toch! Wat een lieve paps heb jij! Nu maar snel een slee kopen dan! @Collo, Amy eet ook echt alles he? Heerlijk! Oww wat lekker zo lang slapen! Mooie spam! @Riti, hihi...sorry...arme Maura...gelukkig was t snel weer goed! @Dretjuh, harde werkster, zit jij ooit weleens rustig op je kont?
Wat een lieve spam!!!! heerlijk kindjes in de sneeuw. Hier ook geen skipakjes al zou dat wel makkelijk ijn. Hier net bezoek gehad van een vriendin erg gezellig weer!!! Ik ga zo lekker mijn mandje opzoeken, weltrusten!!!
Leuke sneeuwfoto's meiden. Jullie kletsen echt kei veel , is haast niet bij te houden als je een paar dagen offline bent geweest..
@Elmo; Alvast een fijne nachtrust gewenst, hoop dat de kids zoet zullen zijn voor je. @Poohbeer; Hihihi volgens mij wil je niet dat je meiske ouder wordt dan 1 jaar.....hihihi je banner staat nog op haar verjaardag @Caruli; Wij kletsen er aardig wat van af, hoe is het met jullie en mitchell?
@DeesDees, klopt...ik wil er niks van weten...ben voor Lotus nog steeds op zoek naar de erwten die pipi langkous vroeger had...daar werd je niet ouder van...heerlijk deze tijd...
Poohbeer: Het ging redelijk met Mitch in het ziekenhuis, slapen ging wel heel slecht. Maar goed dat halen we nu thuis weer in. Ze hebben verschillende onderzoeken gedaan, maar op dit moment weten ze nog niet wat er aan de hand is met Mitchell. Wel wat er allemaal niet goed is aan hem Nu moeten we het stofwisseling, chromosoom, dna onderzoek afwachten.. Maar dat gaat maanden, jaren duren. In febr is er een mri scan gepland (hopelijk kan hij doorgaan) En aan de hand van de andere bloeduitslagen hopen ze erachter te komen wat er is met hem. Morgen moeten we terug naar het zh maar dan naar de oogarts, gaan ze hem weer goed onderzoeken. En ook moet Mitch opnieuw bloed prikken, er wat een bloedproef mislukt die moet dus opnieuw. De vorige keer waren zijn leucozieten waarde te hoog en die wilde de arts nu nogmaals nakijken, hopelijk zijn ze nu gezakt. Maar goed het is en blijft spannend over wat er nu precies met hem aan de hand is. Hopelijk komen we er in 2011 achter, hij moet trouwens ook langs een revalidatie arts, en word ook door een kinderarts onderzocht uit Rotterdam. We hebben al een kinderarts maar een frisse kijk op hem kan nooit geen kwaad he, wie weet wat de andere arts allemaal nog wil of kan doen met hem. Tjeee sorrie voor het lange verhaal.
@Poohbeer; Geniet er maar van meid, geef je groot gelijk. Voor je het weet gaan ze het huis uit.... Succes met je erwten zoektocht. @Caruli; tjeempie wat een onderzoeken zeg....is ook best frustrerend lijkt mij dat de uitslagen zo lang op zich laten wachten. Waarom zou de mri in februari niet door kunnen gaan dan? Succes morgen in het ZH bij de oogarts, hopelijk zijn de leukocyten nu lager!
Dees: Ze zitten met personeels te kort en aangezien hij dan onder narcose moet. Ze weten nu uiterlijk 4 weken van te voren pas zeker of het door kan gaan. Dus hopelijk krijgen we eind januari goed nieuws. Ja bloed uitslagen duren het langst. De andere onderzoeken hadden we vrij wel gelijk de uitslagen van. Ja leukocyten (wist niet zeker hoe je het schreef ) en Melkzuur moest overnieuw, geen idee waar dat dan voor is. Maar goed zal wel goed zijn. Verdere onderzoeken die ze gedaan hebben bij hem zijn: Saturatiemeter 1 nacht, plaszak voor 24u, EEG, EEG met slaappreventie, ECG 2x, Bloedonderzoek, Oogarts, geneticus, neurologen. Ben wel heel benieuwd wat de revalidatiearts ons nog kan aanraden enzo.
@Caruli, zeg...doe eens ff snel normaal ...daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen!!!! Wat een gedoe allemaal meis, ik hoop dat jullie snel eens echt kunnen gaan genieten...al dat zh gewandel is niks waard. Ik hoop dat jullie er snel achterkomen en het op eenvoudige wijze aan te pakken is.... Denk aan jullie! @DeesDees, thanks meis...i know...Max is zachtjes aan zijn servies al aan t verzamelen . Nee, ff zonder gekheid...t gaat veel te snel!
Jeetje Caruli....je moet wat meemaken zeg...vreselijk dat je zo lang moet wachten op de uitslagen..Dikke knuf. Allemaal schatjes in de sneeuw; heerlijk. Hier is gisteren en vannacht 18cm gevallen! Zo mooi. Tweede dag van de vakantie; lekker de kerstboom ingetuigd (eindelijk) en in bad geweest met Tijs. Hij was helemaal dol! Zo genoten. Even een vraagje voor de kindjes die 1 slaapje doen. Hier slaapt Tijs dan niet langer dan 1 1/2 uur. Wordt dat vanzelf langer? In principe trekt hij het wel...maar denk dat het beter voor m is om toch iets langer te slapen. Tandje 7 is door trouwens! We mogen weer heerlijk doorslapen
@Caruli; Toch wel weer zonde dat personeelstekort de boosdoener is...ik duim voor jullie mee dat je eind januari goed bericht krijgen en de MRI gewoon door kan gaan. Bloeduitslagen duren idd lang, gaat veel tijd in zitten om een diagnose te kunnen vaststellen. Leukocyten (witte bloedcellen) spelen een belangrijke rol bij allergische reacties en/of het immuunsysteem. De bepaling lactaat (melkzuur) is van belang bij de werking en kracht van de spieren --> De relatie melkzuur en hartslag Die onderzoeken die Mitchell al gehad heeft waren allemaal tot in zekere mate in orde of waren aldaar afwijkingen in te zien? Beau heeft toen ook een aantal ECG's, EEG's en neurologisch onderzoek gehad....en tja vanuit mijn werk ken ik de onderzoeken wel aardig.
@pooh ik heb prima geslapen dank je voor het vragen. @elmo ziet er lekker uit de koekjes @verjaardag spam zie dat ze lekker is verwend! en ziet er erg gezellig uit @hier sophie nog steeds goed ziek. dus weet niet ow ik wel bij de meeting ben. en met dit weer hou ik zeker niet van auto rijden. Trusten allemaal
@Happy; Beau slaapt overdag ook nog 1x, dit slaapje varieert van 1,5 uur tot zo'n 3 a 4 uurtjes soms. Dit wisselt echt per dag...kan er geen touw aan vast knopen! @pooh; hahaha geniet van je kids....dat verzamelen komt nog wel...duurt nog héééééél lang
Roel; beetje laat maar van harte gefeliciteerd met je ventje. Kaartje komt te laat ben ik bang...sorry. Grappig Dees, had je inderdaad verkeerd begrepen....gave foto's hoor! thanks voor je antwoord...zullen eens kijken hoe het gaat. Nu is het wel lekker dat we twee weken vakantie hebben; kunnen we een beetje oefenen. Beterschap voor Sofie Gimena. Meeting? Iets gemist denk ik...pas maar op met die sneeuw!
Jemig Caruli, wat een drama met je kleine mannetje.... Heel veel sterkte en hopelijk komen ze er snel achter wat er nou is.... Pooh, ja het gaat hard he? Donderdag wordt Beau 1 en 4 januari wordt Renee alweer 4.... Heb ik ineens een schoolgaand kind... Raar..
Caruli Meid, wat een onzekerheid nog, slopend! Heel veel sterkte met al die onderzoeken, lijkt me erg moeilijk. Pooh Ik vind vooral van Amy dat ze letterlijk groot wordt...lang bedoel ik. Had haar naast het bureau staan en ze kon er gewoon overheen kijken...whaaaahhhh! Waar is mijn baby? Dees Heb vanavond het uiteindelijke hotel uitgezocht. Morgenochtend maar boeken, dan ligt het maar vast. Vorig jaar zo'n rotvakantie gehad. Wel raar dat we dit jaar met zijn vieren zijn... Auwie, heb een heel beweeglijk meisje in mijn buik zitten. Is ook al de hele avond echt aan het wurmen in mijn buik. Mijn lever is geloof ik alweer helemaal blauw geschopt. Ben zo benieuwd hoe ze ligt, zal het woensdag wel horen, tenzij de vk het dinsdag al kan voelen. Heb zelf het idee dat ze wel al een stukje ingedaald is vanwege de pijn in mijn bekken.
@happy; Maakt niet uit, was wel grappig om te lezen Lekker dat jullie vakantie hebben, ga je er nog op uit? Die meeting staat voor a.s. donderdag gepland geloof ik, zouden weer gaan zwemmen met een aantal.
@Collo; Gek idee dan he eigenlijk, ik moet er nog wel een klein beetje aan wennen en soms besef ik het nog niet helemaal. Komt misschien ook wel dat we nu nog niet in de ideale situatie zitten om te gaan genieten van alles. Ach nog een weekje en dan weten we meer....hoop ik