December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @ Dees Blijven lekker thuis. Verjaardag voorbereiden en daarna lekker niksen!

Aha zwemmeeting. Bij de tongelreep of niet? Donderdag ben ik druk bezig met eten voorbereiden denk ik. Door Tijs zijn verjaardag hebben we ook nog eens 12 gasten 1e kerstdag...;)

@ Collo; groot zijn ze al he; en tegelijk zo klein als ze staan. Wauw al aan het indalen. Was Amy ook zo'n druktemaker?

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Trouwens Dees; hoe hebben jullie het nu gedaan met Beau en zijn bedje?

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Ik kan me niet herinneren dat ze zo druk was, maar misschien kan ik het me niet meer goed herinneren. Heb het idee dat Amy wat subtielere bewegingen maakte en deze een beetje lomper is.

Dees
    Is het nou nog steeds allemaal niet duidelijk met je zus...Man, wat een gebed zonder eind...Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Hier,
    Ik ga naar bed....hopelijk een nachtje goed slapen...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; Ik gok dat het weer bij de tongelreep wordt idd.
    Beau zijn bedje is ietwat verlaagd, veel lager kon niet....zolang hij nog in zijn slaapzak in bedje staat kan hij niet over de rand heen klimmen (hoop ik)....ondertussen denken we aan een andere oplossing.

@hier; Beau werd net iets voor 23u wakker....had zijn papfles nog niet gehad vanavond. Ff met hem gespeeld en hij ligt nu weer met een vol buikje op bed.
    Ben heel benieuwd tot welke tijd hij morgenochtend blijft slapen.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Nee nog steeds niks zeker hier, ze heeft nu uitstel gekregen tot woensdag. Wederom dus weer afwachten voor de 3e keer...
    Gaat het dan weer niet door dan houdt alles op....en zal ze binnenkort toch echt hier moeten vertrekken.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ga ook maar eens slapen, lig net lekker warm in bed.
    Tot morgen dames.... Of euh een paar uurtjes wellicht.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moet nog terug lezen maar doe k morgen vanaf pc. Nu ff de laatste pagina's;)

dees
    hij lijkt alles erg leuk te vinden, maar dat vormenschildpad gaat ie steeds weer naar toe:D. Heb t meeste weer ff opgeborgen;)

Doortje
    Sara ook goed verwend las ik:) leuk!

Manoe
    nog ongi?? Hoeveel dagen ben jij ongi dan?

SNEEUW
    ik wil milan ook graag in de sneeuw laten spelen, maar met stoffen handschoenen worden die handjes toch veelste koud?? De sneeuw gaat er gewoon doorheen. Wat dragen jullie kids dan!?

Dretjuh
    had je iedereen n kerstkaart gestuurd? Ik heb nl wel de verjaardagskaart gehad;)

Slapen
    ik ga weer n poging doen, want over 3 uur gaat vriend z'n wekker!!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, anders lullen jullie even 4 pagina's bij na 13.00 uur gisteren:p:D Heb nog niet bijgelezen, sorry.

vanmorgen weer 5 uur (verrassing!!) en wilde niet meer slapen, manlief is er uit gegaan maar ja, die moest om kw over 6 ook de deur uit.. één grote t*ringbende is het hier.. En man kan geen vrij krijgen:x kan dus alleen alle zooi opruimen.. Lenn heeft genoeg speelgoed gekregen dus die vermaakt zich wel vandaag, dat scheelt..

Gisteravond zouden alleen de buurman nog komen, maar uiteindelijk nog wat mensen:D Om half 10 was iedereen weg.. Even film afgekeken en lekker op bed gegaan..

Was onwijs leuk gisteren, Lenn heeft het ook super gedaan..

Ben wel blij dat zo'n feest maar één keer per jaar is :D

ik ga even ontbijten en douchen end an de kamer opruimen..

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

moge... op naar de fysio... kleine man slaapt nog nou moet ik hem wakker maken, zo sneu...

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Caruli; heftig allemaal zeg, heel veel sterkte voor jullie! Hopelijk snel meer duidelijkheid.

@ Pooh; ik hou me aanbevolen voor de erwtjes :D

@ Collo; weer een pittige dame in je buik, niet leuk voor jou maar vind zo'n karaktertje voordat ze geboren zijn altijd zo mooi :).
    Lekker vooruitzicht je vakantie al geregeld!

@ Lottie; hier ook stoffen/wollen wantjes voor Maura, het zijn de enige die blijven zitten. De eerste sneeuw houden ze nog wel even tegen, soms doe ik ze uit zodat ze goed kan voelen en dan weer aan, lekker warm. Niet te lang buiten gaat prima hoor.

@ Roeltje; leuk dat het zo geslaagd en gezellig was.

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @happy, Lotus slaapt (nog) 2 x per dag. dus kan je niet helpen...solly

@Dees, had je nog naar de safety sleep gekeken?
    Is het al woensdag.....???? (Voor t gedoe met je zusje).

@Elmo, ja..en als ze dan eenmaal op school zitten gaat t nog harder...voor je het weet lezen en schrijven ze de gekste woorden......zucht hahaha.

@Collo, nou dat hadden wij van de week nou ook. Ze kan ineens met haar handen bij het blad van de eettafel...belachelijk!
    Mmm...lekker...vakantie! Ja, dat zal zowieso wel even wennen zijn...met zijn viertjes. Maar ik vond het de 2e keer allemaal makkelijker en relaxter...nog bewuster genieten...

@Lottie, Lotus is de sneeuw ook nog niet in geweest...eerst een skipak met wanten...

@Roeltje, hopelijk komt deze 5 uur verrassing puur door de prikkels van gisteren!
    Succes met het opruimen van de bende!

@Bapsie, suc6 bij de fysio...wakker maken is altijd sneu ja...

@Riti, hihi...als ik ze heb zal ik ze delen...je hebt er maar 1 per kind nodig meen ik mij te herinneren ;).

12. gimena

gimena Niet meer actief

@elmo dank je wel voor je kerst kaartje :)

@chiquita ook bedankt voor jullie kerst kaartje!! :)

@all Goede morgen

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, Lenn ligt lekker op bed.. Ergste is al opgeruimd.. Afwasmachine zit vol en draait maar nog een stapel afwas op het aanrecht, zo ook maar even wegwerken..

vanmiddag komt er een monteur voor het kastje van de tv.. K*t KPN:( gisteravond al gebeld omdat het steeds stoort, kraakt en vreselijk piept.. kon 3 dagen(!!) duren voor het was opgelost, zo niet, dan even terugbellen.. Ja daaaag! echt niet.. vanmorgen was het piepen over, maar viel het signaal ineens weg.. geen beeld meer.. weer gebeld en na veel gemiep en gezeur komt er een monteur.. alles is goed aangesloten, heeft een monteur vorig jaar gedaan dus waarom hij komt, geen idee.. kan hij het niet vinden stuurt hij maar een nieuwe decoder, vorig jaar ook gehad en toen was het probleem verholpen dus van mij mogen ze de monteur overslaan:D

manlief heeft de kinderwagen niet uit de auto gehaald:( kan vanmiddag dus niet wandelen, is echt heerlijk weer hier.. koud maar geen wind of sneeuw.. balen dus..

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! In verband met de sneeuw werk ik vanmorgen lekker thuis. Is hier echt drama op de weg!! Vriend belde net al dat het spekglad is en dat ie nog niet op de snelweg zit.....Heb (weer) niet alles terug kunnen lezen... Sorry! Bij deze even wat ik wel heb gelezen (en onthouden).

@doortje: Wat een onwijs leuke foto's!

@caruli:Heftig meid! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid! Sterkte!

@dees: Errug mooie foto's op hyves! En idd wel een jong koppie (wees er maar blij mee hoor, beter dan het tegenovergestelde toch?...)

@roeltje: Super dat Lenn zo verwend is! Alleen beetje jammer van de 5 uur vanmorgen....

@collo: Haha, die van jou ook! Lekker in de sneeuw!

Speaking of which... Wij gaan natuurlijk over paar weekjes naar Winterberg, dus zal ook maar eens slee en skipakje gaan scoren. Tips iemand? Wat is een fijne slee?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    panos
    gisteren van mn schoonmoeder een houten slee gekregen, weet alleen niet waar je het kan halen..
    skipakje moeten we ook nog halen..

aaaah mijn ei komt er aan!!!!!!
    sorry, moest even:D

16. gimena

gimena Niet meer actief

zou je graag met tips willen helpen maar ik heb begin met sneeuw val al naast gepakt hier.
    maar leest wel mee :)
    wil ook graag een ski pak en een slee

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Haha... Roeltje en Gimena... Drukke dagen voor de boeg zie ik! Laat die eieren maar springen....

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

sorry ga vast niet op alles reageren heb het snel gelezen.

lottie: milan is verwend zeg!!! die hoor je de komende week vast niet meer met zijn nieuwe speeltjes :)

doortje: jij ook gister/eergister de verjaardag gevierd?? leuk die spam!

skipak: ik heb geen skipak voor qyano.. heb een thermoboxpakje( nog van yorgos geweest) mar eerst een malloit dan dat ding romper met lange mouwen zit er ook nog onder en dan gevoerde broek met dikke trui en dikke jas.. en hij vind het wel best.. hij wordt ook helemaal niet kou en kan zoch zelf lekker bwegen :)

mroos: leuke fotos o je hyves zeg!!! en ik was gister ook brak!!

pooh: ooh gelukkig niet de enige die een nachtje overslaat ;)

uhm verder vergeten sorry

oohja elmo leuke spam!!!

roeltje: wat heeft lenn gister nog allemaal gekregen ?? en heb je geen lenn spam???

hier: gister ging het rond 12 uru toch niet helemaal goed was ziek!!! echt zo misselijk en koppijn :( achja eigenschuld! nog wel met de kids in de sneeuw gespeelt.. gister met de kids om 19 uur gaan slapen en vanmorgen om half 8 wakker nu weer helemaal fris!!! vandaag eidnelijk maar eens de kertboom opzetten net alles schoongemaakt ( de keuken dan vornamelijk de rest was al schoon.. dadelijk eesrt evebn met de kids naar het bos zoo mooi nu!

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Morgen...pfff wat een nacht. Wij waren zelf al veel te laat naar bed gegaan en was Tijs ook nog eens aan het spoken vanaf 6 uur. Om 8 uur er maar uit gegaan. Hij zal wel weer op tijd in bed liggen straks en dan ga ik maar even mee denk ik...

Jumping egg's; zet m op dames!

@Dees; lijkt me inderdaad nog steeds een beetje eng. Hij is echt veel te handig die Beau. Kan hij uit een campingbedje ook klimmen? Anders zolang daarin slapen?

@Babsie; succes bij de fysio

Gimena; veel plezier met de boom opzetten. Ik heb het gisteren gaddan; is gezellig geworden hier.

Geen tips voor slee of skipakje. Slee heb ik nog van vroeger..bij ons zit hij nog in de wagen of gewoon met skibroek en jasje aan.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    fijn dat t zo leuk was. Hier ook alle zooi in m'n eentje opruimen;). Ka komt je ei al? En ga je dan denk je niet toch gericht klussen doordat je dat weet:p?

Riti
    ok! Die van Milan zijn v die hele wantjes, zonder vingertjes. Hij trekt ze uit of ze vallen uit:p

Deel Deze Pagina