@riti: leuke foto! Jah als je eenmaal iets wil hebben moet je dr ook niet op wachten he vind ik ook @Gimena: oeh 1 jan zou leuk zijn @Kookboek: geen idee wanneer hij uitkomt, ligt n beetje aan de foto's of ik die zelf kan maken/photoshoppen of niet. @Kaarten: niemand een kerstkaart gehad? pff zijn vrijdag ook al verzonden. TNT is niks de afgelopen maand.
@ slee: heb de slee van mijn ouders gekregen, waar ik op heb gezeten @ skipak: voor meisjes bij de hema! met voetjes en handjes! wij hadden nl probleem dat haar laarzen steeds uitfloepen, maar goed.. ze heeft gestapt en gesleet kei leuk! @ verjaardag: zal binnenkort fotootje van de taart en lianne met taart spammen! ze vond het iig leuk en wat andere kids hielpen met uitpakken enzo.. zo schattig! @ roeltje: he! toch aan de klus!! hoezo heb je je bedacht voor nummer 2?? heb ik ff gemist.... @ hier begon vriend laatst juist of ik al aan pil begonnen was... maar goed.. sinds ik de pil niet slik heb ik geen hoofdpijn meer.. en ik wil nog nr 2.. dus waarom beginnen en dan weer stoppen.. maar ja, hij weet't nog niet zo zeker enzo.. ziet ook veel nadelen aan nr 2... dus sja.... jammer maar nog geen geklus... wel jammer.. had nl op dat moment best zin zeg maar maar die zin was meteen over!
@joyce; Kom maar op met die spam Praten jullie er eerst nog maar eens goed over of het 2e kindje wel zo gewenst is nu...snap jullie beide wel. Het is ook niet een beslissing die je zomaar neemt...laat het maar ff inwerken bij hem...kan maar zo zijn dat hij er toch binnenkort voor wil gaan. @hier; Net de laatste verjaardagskaartjes op de bus gedaan, hopelijk komen ze een beetje op tijd aan!
hier lading kaartjes binnen gekregen net Beau van Dees Boaz (onwijs leuk boekje) Maura Beau van Elmo Dani Chiquita je kerstkaart zat er ook tussen..Leuk Net monteur over de vloer gehad.. Blijkt dus dat er in de telefooncentrale iets niet goed zit.. Sjonge wat een verstand zitten er bij die monteurs, elke keer werd er gezegd dat het het kastje was al die tijd dus gewoon een slecht signaal ontvangen Joyce haha ja toch aan de klus kreeg het er per toeval over met mn man.. De pil werkte vorige maand niet omdat ik ziek was geweest.. En ineens hadden we het over een brusje.. Toch nog even over nadenken en zou nog wel paar weken duren.. Keuze was bij hem, ik had mijn beslissing al gemaakt.. Een week later kwam hij thuis en zei dat ik de pil maar niet meer moest nemen.. We zien wel wanneer het onze tijd is.. we hebben (nog) geen haast zeg maar.. Oh poepbroek, zo terug..
@Roeltje; Moet je nagaan...ik heb vorige week dinsdag de kaartjes op de post gedaan...erg lang onderweg geweest dus! Over die storing, hier soortgelijk verhaal gehad vorig jaar. Zaten toen bij Orange/Online...telkens hadden we geen verbinding, geen telefoon en/of internet...telkens viel het signaal weg. We hebben zo vaak gebeld dat we er gek van werden, er werd ons verteld dat het aan het kabeltje lag wat via de modem de muur ingaat zeg maar, dit kabeltje was te lang volgens hun...Toen was het volgens hun de oorzaak van het modem-kastje --> nieuw kastje gekregen maar de problemen bleven aanhouden. Uiteindelijk bleek dus de fout te zitten in een kast hier in de wijk, de kruisdraden bleken verkeerd te zijn aangesloten!!! Sukkels!! We hebben wel een leuke brief geschreven als klacht en hebben wel aardig wat geld weer terug gekregen aangezien we gewoon elke maand wel de volle pond betaalden maar niks konden....
Riti balen dat je bank er niet is! Herken t wel dat je m dan gelijk wil. Gimena grappig, mijn ei zal op of rond 1-1-11 zijn.
Kom weer ff spammen: YouTube - Zoet zijn met een bus pringles... Beau kan zich soms kostelijk vermaken met de leukste dingen, deksel op de bus doen
Joyce oef das wel ff jammer ja. Wat voor nadelen ziet hij in nr2 dan? hebben jullie er al goed over kunnen praten of niet echt? Als ie al over de pil begint maar ja, misschien af en toe over praten zodat hij langzaam kan wennen aan t idee? Weet hij dat jij wel graag wilt?
@ verjaardag: we hadden 37 man incl ons... pfff.. wat een drukte.. gelukkig een groot huis! @ slaapjes: lianne eet meestal om 6-7 uur bv en slaapt dan tot 9:30-10.. dan fruit en spelen tot 12:30 dan bammetje eten en slapen, soms maar kort, urutje ofzo.. soms wat langer.. na een lang slaapjes heeft ze meestal geen slaapke meer nodig, anders rond 17-17:30 nog ff een keertje in bed voor een uurtje dan rond 19 eten en rond 20:30 ligt ze weer in bed opvang dagen lopen wel anders hoor.. dan 2 slaapjes.. @ doortje: zo'n poppenwagen had ik vroeger ook!!!!!!
@ lotte/dees: het is meer datie zoiets heeft van "ik ben al 37, en we hebben al een super lief en gezond kindje! hoeveel geluk kunnen we hebben dat nr 2 ook zo lief en gezond is, straks is het een huilbaby en dat kan ik nu niet aan (mannetje heeft B.O. gehad en heeft soms nog kwakkelmomentjes).. en hoe gaan we dat dan financieel en logistiek regelen" hij zegt geen definitief nee, maar geen JA zoals ik wel doe. hij weet dat ik het wel en het weekt dus al in bij hem, en ziet ook wel voordelen en dat het ook voor Lianne leuk is en het is hem ook niet tegengevallen ofzo of datie mij nu veranderd vind ofzo (hij vind mij de stabiele factor en dat het door mij zo goed draait en dat ik echt een super mama ben en kreeg ook ineens bloemen vorige week en vanmorgen werd mijn auto uitgegraven (terwijl hij papa dag heeft en nog lekker in bed had kunnen blijven liggen)).. en alsie het wil wil hij niet lang wachten vanwege de leeftijd van hem, maar ja, ik heb nog geen vast contract dus zou niet zo handig zijn enzo.. snappie? dus we hebben het er wel over hoor, regelmatig maar niet te vaak.. moet geen dwang worden he laatst had ik al dus dat ik overtijd was en ik vond het stiekem best jammer dat het niet zo was maar aan andere kant ook wel blij gezien de situatie nu, al was het echt wel 1000% welkom geweest bij me en denk dat hij toen ff zoiets had van oh ja, de bv werkt nu niet meer als ac.... wat nu.........
@joyce; ja lastig, het heeft zo zijn voor-en nadelen. Ik kan er natuurlijk niet over beslissen maar ik denk zelf wel dat jullie er goed aan doen het nog ff rustig aan te doen. Jullie situatie moet eerst denk ik ff stabiel zijn, jullie hebben de afgelopen tijd ook al genoeg te verduren gehad (werk, verhuizing).
@ dees: precies, dat denken wij ook ja.. maar om dan nu voor 6 maanden bij wijze van de pil te gaan gebruiken.. ben ik er net weer aan gewend.. moet ik weer afkicken
Joyce lastig zeg.. ik zou idd dan nog even wachten.. Jullie moeten er natuurlijk beide compleet achter staan.. Wel heel moeilijk, dat snap ik. hopelijk komen jullie er uit en komt er toch nog een tweede kindje.. Lenn op goed geluk op bed gelegd en meneer is gaan slapen nog even een tijdje gespeeld maar hoor niks meer.. Tjonge, had ik twee maanden geleden niet gedacht
@joyce; Als jij zoveel last heb van de pil zou ik die ook niet gaan gebruiken, ik ga hem straks ook echt niet meer slikken trouwens....werd helemaal dol van die pil, was compleet mezelf niet. Maargoed, dan zit er denk ik niks anders op dan een andere wijze van AC te gaan gebruiken....niet leuk maar wel veilig voor jullie beide.
@riti ik ben nog snotterig en een beetje misselijk. Sophie is nog goed ziek.ben dank voor het vragen en alles goed bij jullie?? @dretjuh jaa zal erg leuk zijn maar denk wel dat ik 1 dag eerder test anders maar aan de jip en janneke drank @lottie hihi mooie klus tijd hoor 12 uur kom schat me ei is er (schaam je esmee )
@Elmo; Hihihi die sloffen, geweldig!! @joyce; Ik bedacht me ook dat de cd's dan maar de beste oplossing zijn....er valt vast wel wat leuks van te maken.