*breekt heel luidruchtig in* Doortje!!! wat lees ik nu! vanmorgen werd ik wakker en dacht moet even kijken hoe het met je gaat! Wat een gaaf nieuws! een voorzichtige gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ben zo blij voor jullie! wat gaat de tijd snel he.... Dikke knuffel van ons! Groetjes ele *breekt uit*
Zo, ben weer thuis.. Echt hoor, mijn man heeft zo'n rothumeur in de ochtend.. Vooral als hij wakker gemaakt wordt Elke auto rijdt te langzaam, elke auto rijdt ook voornamelijk in de weg en elke auto zou überhaupt niet op de weg mogen.. Kortom, het was druk op de weg en het niveau van zijn humeur daalde nog meer.. Nouja, weer een weekje rust
@ Collo; wat leuk dat Amy veel leuks gehad heeft, beetje jammer van de sneeuw, maar die komt vast gauw weer. Wel een foto maken van je traktaties en showen hoor! Hoe is het nu met Amy? Heb jij nog tips wat je kan doen als ze zo hoesten? @ Dretjuh; geslaagde sinterklaas dus . Tegen de tijd dat het kerst is heb je vast wel weer kado-inspiratie . @ Dees; arme Beau. Kan me voorstellen dat je er even naar wilt laten kijken, ben benieuwd wat de ha zal zeggen. Zit hier ook een beetje met wat ik kan doen Maura te helpen, zo te horen heeft ze het zelfde met snachts een blafhoest. @ Elegance; ik zie nu dat je al weer 35 weken op weg bent, gefeliciteerd (nog), hoop dat je je goed voelt! @ Roeltje; hihi nou dan is het best even lekker dat hij nu weg is . @ hier; weet even niet wat ik met de overdaad aan rotzooi (uh speelgoed) moet, het grootste deel gaat voorlopig met verpakking en al naar boven. Veel dingen kan ze ook nog helemaal niets mee (of is ronduit gevaarlijk ) dus achter houden maar. Ben een beetje bang dat tegen de tijd dat we dit een beetje leuk kunnen aanbieden ze zo ongeveer haar volgende verjaardag al weer heeft gehad . Gun het de gevers ook dat ze er leuk mee spelen kan, maar het is echt veel te veel. Krijg altijd een beetje dubbele gevoelens bij dit soort overdaad, zou het liefst de helft willen weggeven maar ben een beetje bang dat dat verkeerd valt . Wordt ook altijd een beetje sippig bij enorme hoeveelheden eten met de kerst en zo, suf he?
@XL & Bapsie: Lang zal hij leven Lang zal hij leven Lang zal hij leven in de gloria In de gloria, in de gloria Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van! @Sint, zijn jullie kindjes net zo verwend als die van ons? Pffff...kan wel een huis extra gaan huren...weet ook niet waar ik het moet laten! En dan is voor het eerst een man of 10 a 12 niet gekomen ivm sinterklaas.........gelukkig maar . @Elegance: ZWAAI!!!!!! Alles goed meiske? @Verjaardag Lotus was erg leuk. Deze keer gelukkig eens niet zo onwijs druk dus heb zelf ook nog kunnen genieten! Lotus heeft t super gedaan ondanks de hectiek. Om 11 uur was mijn zusje hier met vriend en vier kids, onze huisvriend (zit hier dagelijks vandaar de naam) kwam ook en mijn schoonouders ook. Om half 12 stond er een pietje voor de deur. Die heeft alle cadeau's uitgedeeld en was pas om 14 uur klaar...pfffffff belachelijk veel...geloof dat er 8 jute zakken voor de deur stonden met piet er tussen. Maar ja met 6 kids en wat kleinigheidjes voor elkaar heb je al snel een hoop zooi. Om 14 uur ging piet weg en hebben we snel alles opgeruimd. Ik heb toen de taart gestapeld en Wim heeft nog chili con carne gemaakt. Toen kwam de eerste al binnen (ipv 15 uur). Om half 11 ging de laatste weg. Even wat foto'tjes....net beneden...slingers kijken
@roeltje; hihi herkenbaar. De man van mij is in de ochtend ook niet gauw te genieten!! Meestal kijk ik het maar door vingers @ bapsie; gefeliciteerd met de 1e verjaardag van XL!! @RiTi; veel speelgoed gekregen dus....zoals wat is nu nog te gevaarlijk dan als ik vragen mag? Ik sprak gisteren mijn oma en kreeg te horen dat ik voor de verjaardag van Beau iets mocht uitzieken van haar terwaarde van 50,-. Pfff wat een bedrag, heb echt geen idee dys denk dat het maar iets van kleding gaat worden Ele is trouwens niet zwanger....haar zoontje is 35 wkn.... Of had je dat ook zo begrepen, in 1e instantie dacht ik dat jij dachtvdat ele 35wkn zwanger is....of zit ik ernaast?
@poohbeer; hahaha wat een geweldige foto's!!! Vooral die laatste is super! Een geslaagd feestje dus, heeft ze vannacht Gied geslapen met al die nieuwe indrukken?
leuke foto's pooh! wat een leuke cadeau's en wat n schatje met die taart @Hier: ff snel want ga zo de zwemtas inpakken, ben straks zwemmen in tongelreep met de kids en mn moeder, daarna naar haar toe, nog ff een fotoalbum voor dani kopen want nummer 2 is al vol! pfff... dus vanvond weer plakken
@Deesdees, ze heeft super geslapen, hoor haar net wakker worden. Op de dag ook gisteren heeft ze gewoon haar ritme vast gehouden ondanks de drukte met piet en alle 4 de nichtjes/neefjes en cadeautjes uitpakken enz...echt super!!!! Mijn kanjertje... @Dretjuh, thanks en veel plezier vandaag!!!!
@ Bapsie; gefeliciteerd met XL, 1 jaar al weer! Gaan jullie wat leuks doen vandaag? @ Pooh; klinkt als een supergeslaagde fijne dag! Wat een mooie fotos! Wat is de taart mooi geworden zeg, knap gemaakt! @ Dees; kleine losse onderdelen die al los zitten, verf die makkelijk loslaat dat soort dingen, battarij-klepjes die ze gewoon open kan maken dat soort dingen. Wat leuk dat je wat moois voor Beau uit kan zoeken, flink bedrag . Ow suf... @ elegance; sorry, niet goed gelezen . Zat al te graven in mijn geheugen, maar het zat echt te ver.
XL VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!! Pooh wat een leuke foto's !! Klinkt als een geslaagd feestje Pff Lenn had nog allemaal vastgeplakt snot (sorry) aan zijn neus zitten.. Mocht het er vanmorgen niet afhalen en krijste alles bij elkaar.. Net maar even in bad gedaan en het is eindelijk weg.. om 9.20 uur naar de ha.. Had mijn grote vriendin de assistente weer eens aan de lijn Duurde even, maar heb de afspraak
@poohbeer; nou gelukkig maar. Ik ben daar een beetje huiverig voor namelijk. Beau is dan vaak compleet uit zijn doen, of juist de dag erna. Volgende week zondag is het hier feest....