Collo dat is ook zo ja! Voor de kindjes zelf is t vast heel leuk een brusje! Heb je gelijk in! Ik ben ook benieuwd naar jullie beebjes haha. Zat er van de week nog aan te denken. Oh ja, die kaart v jullie heb ik idd ook gehad hoor! Vrijdag of zaterdag. Thanks! Dees ohjee das lastig! Ik moet ook nog eten in huis halen, maar met de auto vind ik eng hier in die straatjes...
Bedankt voor alle reacties op mn spam!! @gimena: nee meid, heb jullie kaartje niet gehad wel die van dretjuh idd. Ik denk dat er door alle stakingen en kerstpost etc toch hier en daar wat dingen vertraagd/kwijt geraakt zijn. @lotte: nee heb geen 2 kaartjes van je gehad, alleen die ene voor Boaz geeft niks hoor meid, kan gebeuren! @dretjuh: jeetje wat rot dat je stiefzoon er weer is en gelijk weer zo bezig is... sterkte! ik hoop dat de wachtlijst erg meevalt! pffff ben bezig mn kerstmenu te bedenken. 1e kerstdag komen mn ouders en mn broertje met mn oma. Mn oma mag alleen niet zoveel ivm zwakke maag en darmen en mn broertje lust heel weinig..... lastig!
zo, weer thuis met een nieuwe laptop.. man is even boodschappen doen, dan ga ik zo koken.. vanavond zal manlief de laptop wel aan het testen zijn dus ben er morgen denk ik pas weer.. fijne avond alvast!
@Lotte; Dat is dus mijn probleem ook, durf niet zo goed met de auto nu weg te gaan maar ik vrees dat er niks anders op zit... Lopend met Beau op de arm begin ik niet aan, ik ga geheid onderuit en is me veel te ver....met de kinderwagen heb ik nog enigzins steun... Grmbl
@lotte: ahh tintelende handen zijn echt irritant! kan me voorstellen dat milan daarvan moet huilen! @collo en dees: hebben jullie alweer een buddy die ons hier op de hoogte kan houden als het over een paar weekjes zover is???
PSje Gimena heeft haar telefoonnummer al doorgegeven, dus zal haar op de hoogte houden. Maar mij kennende sleep ik de laptop mee de verloskamer in (net als vorige keer) en als de berichten ophouden weet je dat ik echt niet meer in staat ben te typen, dus dan kan het nooit lang meer duren. Morgen lekker een echo! Heb er zin in! Meiske ligt al goed met haar koppie naar beneden zoals ik al verwachtte. Hoop dat ze nog een mooie echofoto van haar gezicht kunnen maken en dat ze niet te diep ligt. Die pijn onder mijn ribben/mijn lever is dus inderdaad van haar billen die ze daar al weken lang probeert in te duwen. Zou ze nu al zulke dikke billen hebben? hihi Lijkt ze op mama....
Roeltje Jij ook mijn kaartje gehad? Want dan valt het allemaal nog wel mee... Begon aan mezelf te twijfelen of ik ze wel verstuurd had, maar gelukkig wel...
Collo Nee geloof ik niet.. vandaag wel weer een paar binnen gekregen, maud luuk timo emma geloof nog één, moet zo even kijken.. Krijg alsnog mijn verjaardagscadeau deze week vrijdag gaat Lenn rond 9 uur naar mn schoonmoeder en gaan wij naar de Veluwse Bron.. Gezichtsbehandeling/massage en een hotstone massage.. daarna lekker de sauna in en eind van de middag een high tea.. daarna eigenlijk een buffet maar dat gaan we niet doen, wil Lenn rond 19.00 uur weer thuis hebben oh, volgens mij brand er iets aan
haha zie je al liggen laptop bij de bevalling. u mag persen NEEE wil me zin even afmaken (geintje) ow leuk een echo ben zeer benieuwt wel spammen he
even een vraagje aantal dagen geleden me ei sprong gehad maar nu verlies ik me toch een berg slijm. en buikpijn. is dat normaal na me eisprong???
gimena sorry kan je niet helpen.. heb vandaag of morgen geloof ik mn eisprong, zal het je laten weten hoe het er uit ziet na die tijd
@collo Nog een keer het kaartje? Huh? Ik weet wel dat er een kaartje naar Gimena nog moest. Deze was om een onverklaarbare reden niet verstuurd en zouden ze nog een keertje versturen. Heel erg vreemd. @all Nou druk druk druk. bah.
verdorie doen we het elke keer verkeerd om een brusje te maken, kijk zo moet het dus Hoe maak je een baby?: HumorTV
@Collo; Ik hoop dat jullie meiske er mooi voor ligt bij de echo. Ik mag morgen weer naar de VK...gelijk maar eens bespreken of al die pijntjes 'normaal' zijn. Pcm doet er helaas niks tegen @gimena; Leuk filmpje, alleen beetje simpel @Roeltje;Zo zie je maar weer, je cadeau komt vast wel goed...en ja dus! Vrijdag lekker genieten Had je mijn kaartje alwel gehad? @hier; Net weer thuis van het boodschappen doen, jemig zeg dat is me nu toch echt een heel avontuur! Moest echt eerst nog mijn auto uitgraven, daar lag nog dik 20cm sneeuw op. Toen de ruiten krabben en mijn auto kon ontdooien... Het was echt glibberen over de weg, de weg is hier niet eens schoongemaakt Bij de supermarkt was het ook nog eens glijden, ik ben niet gevallen maar wel een schuiver gemaakt *je schrikt je rot*! Gelukkig nu weer thuis, lekker opwarmen bij de verwarming...
Gimena volgens mij ken ik het filmpje, zal even kijken als Lenn op bed ligt Dees Ja je schrikt je rot als je een schuiver maakt.. Wel gelukt dus? Nu lekker warm in huis en vanavond lekker rustig aan doen.. *zooo blij met nieuwe laptop*