Dees Is beter dan dat we zeggen dat we je niet zullen missen toch? Kijk het maar effe aan. Doe eens een dagje echt rustig aan om je lijf wat rust te gunnen!
Ik zat maar te dollen Ik snap het ook wel. Morgen heb ik eens vrij weinig gepland staan....op het bezoekje bij de Vk na dan
Hoi, Chiquita bedankt voor je verjaardagskaart voor Beau. Roeltje, op de valreep.... nog gefeliciteerd! Mooie spam gezien en filmpjes, echt leuk. Hier druk met taarten bakken etc. Vanavond de drie bodems gebakken voor de taart van Beau. Weet nog niet zeker of ik hem 2 of 3 lagen hoog maak maar je kan de bodem maar hebben. Ik ga nu lekker pitten, morgen drukke dag met boodschappen en taart bekleden en kinderen knuffelen en donderdag de verjaardag van Beau en een etentje... Slaap lekker allemaal!
Hoi, Chiquita bedankt voor je verjaardagskaart voor Beau. Roeltje, op de valreep.... nog gefeliciteerd! Mooie spam gezien en filmpjes, echt leuk. Hier druk met taarten bakken etc. Vanavond de drie bodems gebakken voor de taart van Beau. Weet nog niet zeker of ik hem 2 of 3 lagen hoog maak maar je kan de bodem maar hebben. Ik ga nu lekker pitten, morgen drukke dag met boodschappen en taart bekleden en kinderen knuffelen en donderdag de verjaardag van Beau en een etentje... Slaap lekker allemaal!
Bedankt voor de reacties op de foto's Ik baal...ben mn telefoon kwijt dus kan de rekeningen niet betalen. Gaat via tancodes. GRRRRRR. Heb al 2 dagen veel gezocht... Collo Lekker dat de kaartjes geregelt zijn, scheelt weer! Dees Moet m nog lezen Panos Wat balen!!! Ja, wij zijn nog steeds opzoek naar vaste woonruimte haha, maar kunnen t vastniet betalen
@zwem meeting ik zie er dit keer vanaf. sophie is nog niet echt helemaal beter. ze zit nog flink aan de dunnen. ik durf die risico niet aan. en wil ook niet dat de andere kindjes ziek worden van haar
Goedemorgen! @verzekering: wij hebben een collectieve verzekering van mn man zn werk met heel uitgebreid pakket. Scheelt toch ook gauw 20 euro. Maar wat is het allemaal duur he, al die verzekeringen en dan nog eigen bijdrage.... Ik gebruik niet zo heel veel, meestal is het als ik eindelijk mn eigen bijdrage heb opgemaakt alweer een nieuw jaar en moet ik weer opnieuw beginnen...... @gimena: beterschap voor sophie! Mooie tijd zeg, je laatste post @dees: volgens mij heb je mijn nummer ook nog ergens van de meeting in utrecht. Succes bij de vk vandaag! @panos: oh balen zeg dat het niet doorgaat. Jeetje al zo lang met dubbele lasten.... Sorry, was nog niet klaar met reageren maar moet er nu toch echt vandoor.... Ga glibberen en glijden naar mn werk!
wil jullie deze ook niet onthouden.. de avond dat hij ziek werd lag ie 's avonds nog even beneden bij papa
Haaai roeltje leuke verjaardag spam. Hier Milan was net wakker dus heb me snel aangekleed, maar nu slaapt ie weer haha. Moet naar n postkantoor vandaag, maar die sukkels hier zijn op woensdag dicht.,,en de rest vd week ook amper open..,ga ff n andere zoeken dan maar
@Roeltje: wat een leuke foto's, ahhhh lekker bij papa liggen @Lotte: op woendag dicht? jee, je zult er idd vandaag maar heenmoeten en dan zijn ze dr niet.. da's bagger @hier: kids waren beide om 9 uur wakker... lekkerrr nou dani werd om 6 uur ff wakker, maar t viel mee
hmmm komt in de buurt geloof ik @kaarten: hoorde van mijn ouders dat t met de tnt wel 10 dagen kon duren.
@roeltje/lotte: Erg gave verjaardag spam!!! @dees: Kijk maar ff. Hartstikke leuk als je meegaat, maar als je lijf het niet trekt vooral niet doen! @gimena: Jammer dat je niet meegaat! Erg balen van Sophie! Hopelijk knapt ze snel weer op! Altijd zielig die zieke ukkies! Zit vandaag voor de verandering maar weer eens op kantoor. Lekker verder stressen over huis. Baal zo van verhuur, maar durven het zonder toestemming van de bank niet aan. En nu dus ook nog de ketel vervangen. Zucht. Dubbele lasten zijn nu echt niet grappig meer! @collo: Leuk! Zal mn adres nog wel even pb-en! @rest: Weet het ff niet meer. Sorry!
Goedemorgen!!!!!!! Veel zieke kindjes lees ik.. Milan is ook ziek geweest, ik moest hem maandag ophalen van KDV omdat hij 39,3 had. Maandagnacht werd het 40,1 en hebben we hem bij ons in bed genomen, hij wilde niet meer in z'n eigen bed slapen. Gisteren lekker thuis geweest bij hem en vannacht heeft hij alweer geslapen als een roosje. Vanochtend nergens last meer van. Gek is dat toch met die kleintjes. Soms weet je echt niet wat ze hebben, hoge koorts en dag erna is er niks meer aan de hand. Hier alles goed verder?
@Roeltje..dat ziet er knap positief uit. Heb zelf geen ervaring met die testen, maar zie twee dikke strepen.
Panos Ik zou het ook niet aandurven denk ik. Kan die ketel niet nog gemaakt worden? Een hele nieuwe is idd een hele investering... Zet je adres op de lijst erbij! Chicken Gelukkig maar dat het al wat beter gaat. Laatst had ik zoiets met vlekjes bij Amy, dacht nog: Daar gaan we weer! Maar is gewoon weer weggetrokken. Had nergens last van. Dretjuh 10 dagen...jee. Zal ik maar vast geboortekaartjes beginnen op te sturen dan? Jullie krijgen van mij dit jaar denk ik geen kerstkaart...tenzij ik het vanmiddag nog op mijn heupen krijg, maar ik maak het goed met een mooi geboortekaartje. Roeltje Je zou ze even op een rijtje moeten leggen. Maar idd komt in de buurt... Lotte Succes met de zoektocht naar een postkantoor! (en je telefoon) Hier nog even de laatste snapshot van het meisje in mijn buik. Nu eindelijk een mooie "en profil"
rechterstreep is controlestreep dus de teststreep is donkerder Begreep net dat ie flink positief is.. ik ben er dus weinig vanavond weer terug van het CB hij is nu 77 cm en weegt 9.590 gram.. hij doet het super.. altijd fijn om te horen haha.. bij het eerste prikje even jengelen, maar meer omdat hij zo vastgehouden werd.. tweede prikje flink gehuild, maar was ook zo weer over.. Bikkel nog even spelen en dan broodje eten..