December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Oke, maar ik dacht dat dat altijd wel in overleg ging...

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Vervelend die buikpijn zeg, ik lig voornamelijk wakker omdat ik gewoonweg niet meer lekker kan liggen. Pijn in beide heupen en het draaien is een ramp...
    Verwacht maar niet teveel van de Blije Doos....ik vond hem erg tegenvallen in vergelijking met vorig jaar.
    Jij ook een telefonische intake gehad van de kraamzorg?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *ahhh zooo lief*
    Beau loopt hier gewoon al duimend de kamer door *smelt*

Zo nu en dan zet hij het trouwens al op een rennen....die knul gaat echt veel te hard!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dees: Wow dat gaat snel zeg met ide Beau van jullie ;)

Ik lees dat er al een hoop weer aan het "klussen" zijn voor een volgend kindje, spannend hoor.

Hier even snel een gekopieerd ego berichtje :)

Maandag zijn we naar het zh terug geweest voor onderzoek bij de oogarts, nu blijkt Mitchell te kleine oogzenuwen te hebben waardoor hij slechter ziet en hij heeft al die Nystagmus wat ook voor slechter zicht zorgt... Nu dus 2 aandoeningen die hem kwa zicht tegen zitten. Zijn sterkte is ook achteruit gegaan, dus de oogontwikkeling gaat niet goed. Normaal doen ze er nog niks aan op deze leeftijd en deze sterkte die hij nu heeft. Maar bij Mitchell vinden ze het toch nodig om een brilletje te geven. Ze hopen daarmee de achteruit gang tegen te houden en hem te helpen met de oogontwikkeling zodat het wat makkelijker gaat. Een bril zal hij levenslang gaan houden vanwege die 2 aandoeningen, maar in hoeverre hij later gaat zien konden ze niet zeggen. Slechter als andere zeker maar hoe slecht ofzo dat is onduidelijk, dat moet de toekomst gaan uitwijzen...
    Ik ben er best van geschrokken, zo eng wat er in de toekomst dan evt kan gaan gebeuren, hoop echt voor Mitch dat hij wel wat blijft zien en niet dat hij later blind word, maar ook daar is dus geen zekerheid over..
    Nu zijn we gisteren bij de opticien geweest voor een brilletje.. wat een ander koppie zeg. Tis nog zo'n klein babyface en dan met een bril op. Pff dat zal wel wennen worden voor ons en hem :(
    Misschien is hij vrijdag al klaar en anders volgende week..

Ik weet dat een bril niet het ergste is wat een kind kan overkomen, maar tis gewoon het idee. Je eigen baby met een bril op. Staat toch heel anders als een kind van 3. Maar goed we hopen maar dat het gaat helpen. Over 3 maanden moeten we terug komen en dan word hij ook weer door de proffessor onderzocht.

Ik weet niet wanneer ik weer online kom, dus wens ik iedereen bij deze alvast hele fijne kerstdagen ;)

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Caruli: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Hoe zal het later idd gaan, zal hij nauwelijks iets gaan zien of is het nog te doen.

net 1 jaar en dan een bril, da's best sneu ja :( Lijkt me ook een apart gezicht, helaas niks aan te doen.
    maar ik snap je helemaal.

6. mroos

mroos Niet meer actief

@Dretjuh, haha, nou bedankt dan;) Mijn man vond em ook errug leuk.

@Collo, fijn, zulke slechte nachten en aambeien.. Ik heb ze nog steeds van binnen zitten, ontlasting is nog steeds vaak pijnlijk en het is allemaal 'anders' dan voor de bevalling, ach ja, alles went.

@Dees, vervelend dat jij ook zo slecht slaapt zeg! Terwijl je het zo hard nodig hebt. Wat leuk dat Beau zelfs al rent!
    Dat boekje heb ik dus ook al ruim een week geleden verstuurd..

@Caruli, zo, dat is zeker even schrikken! Lijkt me ook heel anders, zo'n kleine man met een brilletje, houdt hij de bril wel op? Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt en met de toekomst inzit, weetje, misschien valt het allemaal heel erg mee, en blijft het bij de bril! Hoe is het verder met hem? en met jou?

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Caruli
    Wow, wel heftig nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je schrikt. Als het alleen maar een brilletje zou zijn zou het nog meevallen, maar de gedachte dat je niet weet wat zijn zicht gaat doen lijkt me zwaar. Hoop wel dat het hem schattig gaat staan, een brilletje. We blijven met je meeduimen hoor!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mroos: De bril is vrijdag of volgende week klaar, ben ook wel benieuwd of hij hem op gaat houden. Kan hem nog niet duidelijk maken dat het moet he ;)
    Zodra hij de bril heeft en ophoud en eraan gewend is (dus weer kan lachen) dan zal ik een foto proberen te maken en laat ik hem hier zien.
    Tis echt een heel ander gezicht, we hebben al een foto gemaakt in de opticien ;)

9. gimena

gimena Niet meer actief

@chicken ja idd. wel leuk ja dat er zoveel nu allemaal aan het klussen zijn :)

@mroos haha dank je wel :) met dank dan dretjuh. wou aantal dingen op een kaartjes hebben voor jullie.
    ze is er mee aan de slag gegaan en het resultaat mag er zijn :)
    er blij met haar servers

@dretjuh hoe gaat het met jou lieverd??

@Caruli. wat een verschrikkelijk nieuws!!! Dikke digi knuffel namens ons lieverd!!

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Heb foto's van mn kids in het tijdschrift op mn hyves staan
    haha ik bewaar deze en koop er nog 1 bij, dan knip ik het uit en lijst ik het in ;)

@gimena: hier alles goed hoor, heb zin in kerst :) Heb zulke leuke cadeau's voor de kids hihi.
    Dani vertikt t om te slapen, heeft nu 3 tandjes. Layla tja alles prima :)
    Mn boek is bijna klaar, ben nu bezig met foto's maken en ff bewerken.

Hoe is het met jou, lucas & sophie??

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Caruli
    tjee das schrikken ja:( hopelijk gaan z'n oogjes iig niet verder achteruit! Lijkt me erg wennen zo'n kleintje met n brilletje, hopelijk doet ie m niet steeds af.

Gimena
    haha dat waren oude testen;)

rennen
    ze leren idd snel als ze eenmaal lopen! Een week na t beginnen mrt lopen begon Milan al te rennen. Gaat nog wel regelmatig mis haha

12. gimena

gimena Niet meer actief

een 3e tandje al gaat snel zeg :)
    je bent altijd lekker druk bezig he :)
    fijn om te horen dat het goed gaat.
    met je ouders ook?
    zo ik weet gaat het prima met luc.
    sophie gaat het op zich ook goed hoor lekker snotterig nog en aan de dunnen :)
    gelukkig geen verhoging meer :)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Caruli
    jee wat een rotnieuws zeg.. tuurlijk is een bril niet het ergste wat er is, maar wel de onzekere periode die komen gaat.. heel veel sterkte meid..

Lenn heeft zere beentjes:( na 3 kwartier werd hij gillend wakker.. zetpil gegeven en even op schoot tv gekeken.. nu ligt hij er weer in.. zit nog wat te spelen geloof ik.. moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar wacht wel even tot vanavond.. kan mn man bij Lenn blijven en Lenn lekker binnen..

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zow dames, hier zit de schrik er ff goed in!
    Ben net buiten gevallen :(
    Was onderweg naar de vuilcontainer om de zak met vuile luiers weg te gooien en glij dus gewoonweg onderuit.....
    Ik viel op mijn linkerzijde/heup, voelt nu behoorlijk beurs aan en voel wat steken in mijn buik....

Zal het alleen de schrik zijn?

:(

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: ohhhhh jeetje meid :(
    Ik snap dat je je helemaal rot bent geschrokken als je valt en je bent ver zwanger...

Houd de pijn even in de gaten, en als je je echt ongerust maakt gewoon ff de VK bellen.

@Gimena: met mijn ouders ook goed hoor! Mn pa wel last van zn heup die is maandag uitgegleden door de sneeuw.
    Mijn moeder gisteren goede uitslag gehad op het ZKH.
    Het homonen medicijn dat ze krijgt slaat erg goed aan (al ruim 5 jaar!) en da's abnormaal lang. Zijn maar een handjevol mensen van waarbij het zo lang goed blijft.

Dus mag nog ff afkloppen.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    je kan altijd je VK even bellen.. gewoon voor de zekerheid, even checken..
    en in het vervolg niet meer onnodig naar buiten! Laat je mannetje de vuilnis maar wegbrengen als ie weer thuis is..

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Oh jee. Snap dat je bent geschrokken. Ff goed opletten of t niet erger wordt. Mn moeder is toen ze hoogzwanger was van mij ook n keer midden op straat uitgegleden (dec-jan) en iedereen lied dr gewoon liggen:$:x!! Vaak is het idd de schrik, maar hou t ff goed in de gaten. Gelukkig ben je niet op je buik gevallen!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; ik ben eigenlijk van schrik gelijk op de bank gaan liggen....nu ik zo lig voel ik wel de pijn in mijn heup en buik.
    Ik kijk het nog maar ff aan...

@Roeltje; dat is zeker mogelijk maar voel me dan weer zo'n zeur en is er vast weer niks aan de hand.
    Die zak stond hier al 2 dagen en zat me er nu gruwelijk aan te ergeren....in vervolg niet meer doen dus.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    je bent absoluut GEEN zeur! Echt hoor meid, je moet eens wat meer aan je zelf denken i.p.v. aan een ander. (oei, klinkt wel heel erg hard, maar zo bedoel ik het niet.) je bent zwanger en je hebt een dreumes rondlopen in huis.. dat is al zwaar genoeg..

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; hier liep er niemand over straat...moest mezelf weer in de benen helpen.
    Eenmaal weer bij ons complex stond een onderbuurvrouw te wachten op haar taxi, ze zei nog: "het is wel behelpen zo hè?".
    Ik zei dus dat ik net was gevallen ze zag wel aan me dat ik flink geschrokken was.
    Ben echt volledig op mijn zij gevallen, idd gelukkig niet op mijn buik....

Deel Deze Pagina