December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Had je naar iedereen gestuurd? Ik heb nog niks;) missvchien morgen:)

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oja verjaardagskaartjes:
    heb van chiquita & dees al een kaartje ontvangen!

@riti: mooie sterren, waar zijn ze voor?
    @lotte: nog geen ei in zicht?...

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; ach nee wat erg zeg, plotseling?

@ Lottie; baal echt enorm van die kaarten, heb de hele lijst een kaart gestuurd en ze allemaal op tijd klaargezet en tijdig naar de brievenbus op de hoek gebracht :(
    Het is ook gewoon niet leuk nog kaarten na je verjaardag te krijgen vind ik.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; ze zijn om op te eten :p (het worden er zienderogen al minder) , een deel hangt hier in de boom en een deel brengen we met kaartje langs, onze kerstkaart zeg maar.

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: super leuk en crea bea idee!
    Ja heel plotseling.. ik kwam gisteravond thuis, en ze lag heel hard te mauwen op de overloop. Ze had ze hele woonkamer ondergekotst en lag in haar iegen poep... dierenarts gebeld, man kon gelijk langkomen, ze is daar gebleven (onder de warmtelamp, infuus met morfine en vocht), maar heeft de ochtend niet gehaald. En wat het nu is geweest?? Zo zielig, ben echt verdrietig..
    @dees: oei, gevallen? jeetje, wat schrikken! hoe is het nu?

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; Ach arm beestje, wat naar zeg. Zou er ook erg verdrietig van zijn, wat een ellende krijgen jullie voor je kiezen zeg. Sterkte!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Die van mij heb ik gisteren op de post gedaan, dus die zal je morgen hoop ik krijgen:D.
    Zit nu op dag 12 en denk niet dat ie binnen nu en 3 dagen komt. Nog geen testen gebruikt. hoopte stiekem op n 28 daagse cyclus;). Ehm...vind het moeilijk om te vragen, maar willen jullie wel weer verder voor n brusje, of nemen jullie even pauze?
    Had t ff gemist van je kat denk ik?? Wat sneu zeg:(

Riti
    Echt raar ja! En snap dat je baalt:(. Maar stel dat ik m van de week alsnog krijg dan ben ik er echt wel blij mee hoor!! Ik bewaar ze allemaal:D.

8. gimena

gimena Niet meer actief

@riti ziet er goed en lekker uit!!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: nou hopen dan dat je ei snel komt! :) Hier gaan we er gewoon weer voor. Lichamelijk was ik er snel weer bovenop, zit alleen nog in mijn hoofd. Maar heb dus geen flauw idee wanneer er een ei komt. Misschien wel weer samen?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Gelukkig heb je er lichamelijk weinig last van gehad, dat zou het waarschijnlijk nog moielijker maken, niet? Als je cyclus gelijk weer normaal is zit je dan in de buurt v je ei nu denk je? Merk je normaal wat van je eisprong (slijm, rugpijn oid?)? Hopelijk is het voor jullie iig weer raak en ik hoop echt dat je dit nooit meer mee hoeft te maken:(. Samen zou wel leuk zijn natuurlijk, al had ik liever gezien dat jij voor liep;)...Kan je er thuis wel over praten? Weet familie/vrienden het?

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: als mijn cyclus direct weer normaal is en ik reken vanaf de dag dat ik het vruchtje ben kwijtgeraakt, dan heb ik mijn ei zo net na de kerst. En dan NOD op 12 januari (verjaardag van man!). En jij?
    Ja, kan er wel goed over praten met een aantal mensen. Maar heb ik ook niet altijd behoefte aan. Dan wil ik er even niet aan denken (zoals op Sara's feestje). misschien is dat zelfs een beetje opkroppen, pfff lastig iig. Lief dat je dat vraagt!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    onee 29 dec mijn ei! en voel 'm bijna nooit. Misschien wat meer op letten:D

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Doortje: hee wat sneu van de kat :( Gecondoleerd
    ahhh sealife lijkt me heel leuk voor die kleintjes!

@Riti: leuke sterren, ik ga ook kerstkoekjes maken morgen voor het diner met mn familie vrijdag :D
    Ben benieuwd wat ik daarvan bak *letterlijk en figuurlijk*

@Lotte: jah heb naar iedereen een kaart gestuurd, haha sla niet de helft over ;)

@Zwemmen: ??? gaat t nog door?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    haha, ben vast aan het rommelen met een banner, vind deze wel leuk eigenlijk :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    lief met die bloempjes :)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja ok. Als ik 34 dagen reken (dit is de eerste cyclus waarin ik vanaf t begin geen bv meer geef), dan is mn ei op 1 januari dacht ik en nod 15 januari! Dan zouden we echt heel dicht op elkaar zitten!!
    Gelukkig kan je er wel over praten. Op een feestje is idd niet echt een geweldig moment. Het is idd geval belangrijk dat je het niet gaat opkroppen:). Ik heb het niet meegemaakt, maar opkroppen is nooit goed (doe ik ook nooit;):):p).

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje, Sara bijna 2 hahaha. Sla je een jaar over?:p

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Haha, dacht dat je misschien alleen Gimena had gestuurd, had gekund:D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeps! Sara bijna 2??? ojeee, dan kan ik morgen pas de banner maken:)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohw, ik zit op dag 11 zie ik nu;). Ow dan is er nog hoop:p

Deel Deze Pagina