December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ow dan ga je hard richting ei!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    Mn vorige bericht aan jou nog gelezen?? Valt tegen hoor, ei zal pas rond dag 20 zijn;):(. Maar de afgelopen 11 dagen gingen sneller dan de dagen na mn ei:p

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: oja gelezen! dan zitten we weer erg dicht bij elkaar :) En ja, dat opkroppen, ben er af en toe ook erg goed in. Dan krijg ik echt last van mijn lijf en moet het eruit. En dat gebeurt dan ook ;) En nee, jij doet dat nooooooit :)!

4. gimena

gimena Niet meer actief

@doortje wat verschrikkelijk veel sterkte.

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    thanks gimena!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; wat sneu van je kat :(
    Gecondoleerd!

@zwemmen; ik ga helaas niet mee...ook vanwege de val vandaag.

@hier; lig lekker languit op de bank. Vanavond relaxed gaan douchen en mannetje heeft ff de zorg voor Beau overgenomen....het naar bed brengen was alleen niet zo'n succes...huilen,huilen!
    Normaal gesproken breng ik hem altijd naar bed en dat zal Beau vast wel door hebben...

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Ah, wat sneu van je kat... Sterkte ermee, je krijgt het wel voor je kiezen he meid? Zou er ook kapot van zijn als 1 van mijn poezels ineens zou overlijden. Ik weet nog vorig jaar dat er 1 was ontsnapt....was 8 dagen lang ontroostbaar. Gelukkig hebben we hem weer gevonden toen. Sterkte ermee...

RiTi
    Heb ineens zin om zoiets te gaan doen met geboortebedankjes. Waarmee heb je de sterren gedecoreerd? Van die glazuurstiften? Enneh, gaatje voor het lintje er neem ik aan al inmaken voor het bakken?
    Hoe lang kun je die koekjes eigenlijk goed houden als je ze van tevoren wilt bakken. Om iedere dag tijdens mijn kraamtijd weer nieuwe koekjes te moeten bakken is ook zo wat.

Dretjuh
    Bedankt voor je kerstkaart! Erg lief!
    Morgen zwemmen.... Heb nog steeds wel zin, maar kijk eens op buienradar wat voor sneeuw er vannacht gaat vallen:$:$:$. Dan weet ik niet of het nog zo verstandig is om naar Eindhoven te crossen. Zeker niet met mijn totaal niet winterproof Agila/broodtrommel;).

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @riti: emma heeft vandaag haar verjaardagskaart van jullie ontvangen!! Heel leuk thanks!!

@doortje: wat zielig van je kat, 9 is nog zo jong! Sterkte, kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent...

@kerstkaartjes: ik heb van een aantal van jullie kerstkaartjes ontvangen! Heel lief van jullie! Ik stuur zelf geen kerstkaarten maar wens jullie uiteraard hele fijne en liefdevolle dagen en alle goeds voor 2011!!!!!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: dankje! Heel goed dat je languit ligt! Wat was er nu precies gebeurt? Sorry, heb dat even gemist. En Beau huilen toen je man hem in bed legde? Lijkt me lastig dat Beau daar een onderscheid in maakt.
    @collo: jaaa dat weet ik nog wel bij jou! Oh, wat een ellende toen he? We kregen Kwast als een heel klein zwart bolletje toen we samen in een studentenhuis woonden. Zo'n schattig, klein, blij poesje! En dat is ze altijd gebleven (nouja, klein niet, meer een theemuts!)...
    @psje: ja heel jong, ze had nog zoveel jaren bij ons kunnen blijven...

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; jeee toch nog een kaartje aangekomen :D

@ Collo; ze zijn versiert met icing, in een spuitzakje met een puntje.
    Ze zijn superlang te bewaren, het recept is ook speciaal voor versierkoekjes, ze zijn iets harder. Deeg invriezen gaat super, kan schijnbaar ook met de koekjes zelf maar dat heb ik nooit gedaan.

Heb de info vooral van karin de koekjesfee Receptjes | De Koekjesfee
    En hoe te klodderen met icing De Leukste Taarten Maak Je Zelf!
    Pb kan ook altijd. Het is erg leuk om te doen maar wel een geklooi vind ik.

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @collo: dan kunnen we beter een andere keer gaan.
    Anders zijn we met zn 3en maar geloof ik :p

@Kerstkaarten: ik heb alleen die van Elmo & Chiquita

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; ik ben vanmiddag hier buiten op straat gevallen toen ik wat vuilnis in de ondergrondse container wilde gooien. Onderweg ben ik uitgegleden en op mijn zij gevallen...

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: jeetje, wat naar. Je moet met dit weer/deze gladheid ook geen vuilnis buiten brengen! Dat moet je man dan maar doen! (sorry, even streng!)

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo daar was ik ook weer!!!!

@dees: rustig aan meid, hopelijk gaat het na vannacht weer een stukje beter met de pijn... sterkte!

@doortje: NEE, je kat in overleden, wat ontzettend zielig en verdrietig! Ik moet er ook helemaal nog niet aan denken dat ik in de toekomst ook weer langzaam maar zeker afscheid moet gaan nemen van mijn katten en hondjes....zoiets zou eigenlijk niet moeten....maarja, that's life... sterkte!!!

@Caruli: ik kan me helemaal voorstellen hoe je jezelf voelt... ok, een bril is lang het erste nog niet, maar toch baal je ervan! En die onzekerheid over de toekomst van Mitchell's oogjes lijkt me nog het meest moelijke! Ik duim heel hard voor jullie ventje dat het allemaal mee gaat vallen!! sterkte ook voor jou!

@Boaz: slaapkoppie! Lekker hoor!!!

@Lenn: nog prikjespijn of al wat beter?!

@Roel: succes NU en straks en wat allemaal nog meer gaat komen de komende uren/dagen ;)

@Lotte: balen dat je ei zolang wegblijft door die langere cyclussen! Kan me voorstellen dat jij ook wilt klussen! Misschien straks maar ff een generale repetitie?

@zwemmen morgen: ik wil heeeeeel graag, maar haak ook af! Moet morgen echt ff naar het ziekenhuis voor de suikertest... VK zei dat het het liefst nog de komende week moet en ik moet vrijdag werken, za/zo kerst en daarna naar CP tot donderdag... Dus toch maar morgenochtend ff doen... en dan nog kerstbooschapjes doen en dan wordt het allemaal wel heeeeeeel erg haasten! Dus we doen het op een andere dag?

@kerstkaartjes: ik heb ze al 2 weken terug verstuurd, voordat hier het idee kwam... Ik ben dus eigenlijk al klaar met sturen maar heb niet aan jullie gedacht, hihi! :)
    En als jullie het goedvinden stuur ik straks het geboortekaartje van ons brusje ook wel ff digitaal, dus via foto's hier in het topic, ok?

@hier: vandaag lange werkdag! Het begint nu zo langzaam maar zeker toch wel zwaar te worden... Ik kijk het nog ff een paar daagjes aan en dan moet ik misschien toch ff wat uren veranderen... Werk nu 2 dagen van 9,75 uur en 1 dag van 5,5 uur... Die 2 langere dagen zijn fysiek eigenlijk niet echt fijn... Dus ff overleggen met de baas anders...

ben het alleen vergeten te bespreken bij de vk...stom...Heb namelijk best vaak echt last/pijn van mijn onderbuik...Niet echt harde buiken, maar soort blijvende bandenpijn ofzo...moeilijk te omschrijven...

@iedereen die ik vergeet: sorry....nooit de bedoeling! :D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Beau is wel lekker gaan slapen ? En jij ligt nog ? ;)
    Is er al nieuws over het huis van je zusje?
    *wat een vragenvuur*

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; het zijn ook wel erg lange fysieke dagen die je draait, knap dat je het nog volhoudt!

@ Dretjuh; dank jullie wel voor jullie kerstkaart, leuk!

@ tnt van slag: we kregen post voor iemand in Eindhoven vandaag :(

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Zo ben ik weer.

Doortje gecondoleerd met je kat, blijft rot....:(

Riti, leuke koekjes!!!!

Ik kreeg net een sms van Chiquita dat Qyano vanmiddag op zijn hoofd gevallen is, hij is de hele middag al in het ziekenhuis en hij moet blijven...
    Ik hou jullie op de hoogte, hij gaat dus niet leuk zijn eerste verjaardag in...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; thanx meid, doe jij nou ook maar lekker rustig aan!

@RiTi; Beau had ff wat moeite om echt in slaap te komen, eerst wasvhet huilen en daarna ging het over in wat gemopper en veel duimzuigen. Rond 21u werd het echt stil boven.
    Ik lig idd nog steeds languit op de bank, lig criminal minds te kijken en met m'n Ipad op mijn buik zo nu en dan ff spieken op het forum.
    Zusje komt nu net thuis van werken, vandaag was weer de 3e verstrijkingsdag wat betreft de makelaar....heb d'r alleen nog niks over gehoord *moeten er echt alles uit trekken*....
    Zal zo weer eens peilen hoe het er voor staat....
    We zijn nog niet van d'r af....

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Elmo; ohw jeetje, dat is ff schrikken!!
    Zal d'r zo wel ff sterkte wensen :(

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Het resultaat voor Beau zijn verjaardag. Een bumbataart.
    Chocoladecake met 1 laag bakkersroom met moccaboontjes en 1 laag moccacreme
    Bekijk bijlage 116762

Deel Deze Pagina