Bapsie gefeliciteerd!!!!! Sint nee niet verwend. Schoonouders kwamen wel lief n cadeautje brengen namens Sint. All gisteren over m'n bericht heen gelezen? Zoveel tekst voor niks...
@RiTi; ahh vandaar die dingen. Nee daar zal ik ook niet erg blij van worden. @roeltje; waarom moet zo'n afspraak maken dan zo lastig zijn vraag ik me wel eens af! Bijzonder vervelend! Hihi beau had gister ook zo'n neusje...ben benieuwd wat ik zo straks aan zal treffen.
Dees ja dat vraag ik me ook elke keer af.. 'heb je het schoongemaakt met gekookt water?' Ja het hele weekend.. Met het gevolg dat het wel beter is geworden, maar nog lang niet over en hij slaapt natuurlijk rot 's nachts en het is een zooi in zijn oogjes als hij wakker wordt. (plakt zo lekker).. 'hou het dan nog maar een weekje vol, het heeft dus effect.' Ja daaaag.. echt niet.. Weet je wat voor humeur hij heeft echt niet om te lachen.. Gaan langzaamaan jas aantrekken en die kant op.. 22 dec. pas naar het CB, net afgebeld.. Mooi na zijn verjaardag de prikjes
Ik wil er ook op! Brusje in de maak? -Collo003: 06 februari 2011 -Deesdees: 17 februari 2011 -Suus1982: 11 april 2011 -Panos: ...juli 2011 -Bapsie: 30 juli 2011 -Doortje: 12 augustus 2011 -Gimena: oefenfase -Roeltje: oefenfase -Lottie: oefenfase -Manoe: oefenfase -Happy79: oefenfase (ronde 2)
@Roeltje; Zo had ik dus vanmorgen ook zo'n vreemd gesprek...ze wilde me eerst op morgen zetten bij een vervangende HA....aangegeven dat ik dit niet wilde ivm slechte ervaring destijds toen Beau die trillingen had en ik zo naar huis gestuurd werd. Ik zo van ja waarom heb ik dan een eigen HA terwijl ik er nooit zelf bij terecht kan??! Nu kan ik toch terecht om 12.00u bij onze eigen HA....wel op het 5 min. spreekuur maar dan wordt er iig ff goed naar gekeken! @Happy; Joehoe, jij ook op de lijst
Dees Ik heb niks gehad, Milan. Hij heeft een vormenauto van Vtech gehad. Hij is er erg blij mee. Happy jeej op de lijst
zo, eindelijk weer thuis.. moest een half uur wachten zalfje voor zijn oogjes gekregen.. 3maal daags een week lang.. één oogje zit al zalf in, nu straks de andere nog.. Wat een drama om dat er in te krijgen, hij werkt niet echt mee haha.. nu even snel koekje eten en dan richting bed.
Babsie: Gefeliciteerd!! Heerlijke foto's Pooh! Knap dat ze lekker in haar ritme-tje is doorgegaan gisteren! Hey Roeltje ook al gestopt met de pil!? Leuk! Kleine Lenn ook al zo verkouden? Succes bij de dokter. (O je bent alweer terug Roel. Lastig dat ze nu echt niet meer meewerken he als je iets moet schoonmaken ofzo. Succes met de oogzalf. Hopelijk werkt het snel!) @Lotte; leuk zo'n goede party vrijdag! Wel goed voor jezelf zorgen he... Gewoon eten hoor! Succes bij de huisarts Dees Hier is het sinterklaasweekend wat anders verlopen dat gepland....Alles ging goed tot zaterdag 23.00. Tijs werd echt als een zeehondje wakker. Het leek alsof hij het heel benauwd had. Hij schrok er zelf ook van en maakte zich veel te druk waardoor hij alles uitspuugde. Na een tijdje rondlopen werd hij weer rustig en hebben we met hem in de badkamer gezeten om een beetje te stomen. Daarna kregen we hem niet meer in slaap en zijn maar naar huis gegaan (we gingen eigenlijk met zijn allen bij mijn ouders slapen). 's Nachts behoorlijk lang opgelopen, uiteindelijk bij ons in bed in slaap gevallen, daarna in zijn bedje kunnnen leggen. Nog wel een paar keer eruit gemoeten voor wat hoestdruppels maar toen tot 9 uur geslapen. Toch weer naar mijn ouders gegaan voor de kadootjes. Was toch gezellig, Tijsje heeft flink bijgeslapen en het ging gelukkig steeds beter met m. Vannacht ging echt heel goed, hoorde m wel een paar keer hoesten, maar hoefde er niet uit. Vanmorgen helmaal schor, arm manneke. Hoop dat het snel over is voor m. Hier ook een extra schuur nodig voor de nieuwe speelgoedjes; en hij is nog niet eens jarig geweest Dretjuh; zwem ze. En foto's plakken.....ik moet ook! Wil graag "bij" zijn voor zijn verjaardag...
@Happy, thanks! Hopelijk is Thijs snel weer opgeknapt. @Roel, ja dat is best een gedoe met die zalf...hoop dat t snel over is! Verder nog nieuws hier gisteren? Update'tje voor mij??!?! haha
@Roeltje; Kan me voorstellen dat het lastig toedienen is, is het iets in de trant van Fucidin wat je hebt gekregen? @Happy; Ahh wat sneu voor Tijs!! Beau klonk vanmorgen ook als een zeehondje
Happy Ach arme Tijs.. Voelt hij zich al wat beter? Sinterklaas helemaal niks gekregen van die ouwe man Volgend jaar pas.. hij is over 2 weken jarig en dan krijgt hij ook al genoeg haha. dan nog wat met kerst denk ik.. Morgen krijg ik ovutesten binnen.. Kijken of ik mijn ei kan vinden
@Roeltje; Hier ook geen sinterklaas gevierd, komt volgend jaar wel....dan is het besef er wel denk ik. Welke ovu-testen heb je besteld?
zwangerenkids.. die waren het goedkoopst haha.. eerst maar eens zien of die dingen bevallen.. Oei, druk net de deur open, nooit gemerkt dat Lenn erachter zat Prachtige bult op zijn voorhoofd.. zit ook niet mee vandaag voor m Poging tot slapen is mislukt.. zo maar vast een broodje eten en nog eens proberen..
bapsie GEFELICITEERD MET XL 1e verjaardag. @lottie oooh dat heb ik van me oma geleerd al aantal jaren terug. @hier ga me bed in ben plat gespoten met verdoof spul tot 2 keer toe wou het niet werkten.
Gaat echt al een stuk beter met m gelukkig. Nog wel wat extra slapen, maar dat gaat eigenlijk ook allemaal wel goed. Hij klinkt alleen zwoel haha. O ja Gimena....je verstandskies...auwie. Ga maar lekker je gemak houden dan vandaag...sterkte Je gaat ook je ei opspeuren Roeltje? Heb je dat voordat je zwanger werd van Lenn ook gedaan?