December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Vind het op zich niet vervelend om met zijn drie-en te gaan hoor. Weet zeker dat dat ook leuk is, maar ben wel een beetje een angsthaas als het om sneeuw gaat.

RiTi
    Bedankt voor de linkjes. Binnenkort maar eens wat proefjes maken om te kijken of het lukt zoals ik wil. Zag laatst ergens een mooi koekje in de vorm van een hart met nog een hartje erin in een donkerdere kleur. Lijkt me wel mooi symbolisch voor onze twee meisjes. Die een beetje opleuken met glazuur. Leuk in plastic inpakken met wat lint...leuk!

Doortje
    Je mag er best wel even verdriet van hebben hoor. Mensen snappen vaak niet dat je met een kat ook een hechte band kunt opbouwen.

Dees
    Gaat het weer een beetje? Vind het ook moeilijk om af en toe zo weinig te doen in en rond huis hoor, maar ik heb zo hard geleerd van de vorige keer. Met de zorg voor Beau en avondeten regelen heb je eigenlijk al genoeg hooi op je vork als het allemaal lichamelijk niet zo lekker loopt. Ik heb nu ook weer een paar hele slome dagen en probeer dat gewoon uit te leggen aan mijn man. Gelukkig denkt hij goed mee. Die is vorige keer natuurlijk ook wel geschrokken. En die luierzak gooi je volgende keer maar aan de kant van je man in bed...Misschien dat hij dan niet meer zo lang blijft staan. Af en toe moet je even een statement maken...

Panos
    Hoop dat jij ook meekrijgt dat morgen maar even gecancelled wordt vanwege het weer? Wel raar...volgens buienradar zou het hier al moeten sneeuwen...maar zie helemaal niks.

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow!!!!!!
    Wat een supertaart!

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    En taartje gemaakt van de resten....
    Wilde eigenlijk een 3 lagen bumbataart maken maar paste niet mooi dus 1 laag er tussenuit gelaten.
    Daar dit taartje van gemaakt..
    Bekijk bijlage 116765

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Leuke taarten hoor Elmo!!! :)

@Collo: kan zijn dat er wel sneeuw valt maar dat het al weg is voor het op de grond is of in het zicht is.

Enneh denk dat panos nog wel online zal komen aangezien we nog geen tijd hadden afgesproken.

@Hier: Nou cupcakes staan in de oven, die ga ik nog naast de kerstkoekjes maken :)
    Dus heb morgen en overmorgen nog flinke uurtjes te werken eraan.

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @elmo: wauw!!!! wat een mooie taart! die beau is maar een bofferd!
    @chiquita: jeetje meis, wat vervelend... ik duim voor jullie dat het meevalt!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; zolang ik lig gaat het goed, wanneer ik weer in beweging kom wordt de pijn weer erger en feller. Denk toch dat ik wat gekneusd heb :(...de pijn straalt uit naar mijn staartbeen.
    Mannetje heeft me nu ook verboden nog naar buiten te gaan...
    Vanavond heeft hij me iig al ff lekker in de watten gelegd, drinken en alles wordt verzorgd :)
    Voor jullie was het de vorige keer zeker schrikken, ik weet het nog goed te herinneren! Ik hoop ook echt dat je er nu wat meer van kan genieten en het wat ontspannender verloopt.

@ elmo; wauw!!! Ik bewonder je kunstwerk!!
    Wat een super gave taart heb je gemaakt!!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    noujaaaaaaa, helemaal vergeten te zeggen: Sara heeft een kies!!! begon met dikke, paarse bobbel (herkenbaar van Lotte's verhaal) en toen was de kies vrij snel door :) Vind het wel stoer!

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jeej hoera voor sara dr kies ;)

@Hier: kga naar bed, CC's zijn uit de oven.. dus mijn werk voor vandaag zit erop.
    Morgen om 6.15 staat de locomotief weer op hahaha ;) tjoek tjoek

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; heeft ze er veel last van gehad?
    Bij beau nog geen kiezen kunnen ontdekken, stand blijft nu bij 8 tandjes.

@dretjuh; pff dat is vroeg zat, hup lekker je bed in!

@hier; ik lig inmiddels ooknin bed, nog ff neuzen hier en dan proberen te slapen....

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: nou kwam er pas later achter, wel wat dunne luiers en beetje pieperig, maar ze is ook ziek geweest natuurlijk. Ze heeft nu 4 boven, 2 onder en boven een kies. Achja, mijn meisje doet alles op haar eigen manier :)

ik ga ook maar eens afsluiten!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Slaap lekker meid!
    Sara die komt er wel, die heeft al flinke sprongen gemaakt!

13. gimena

gimena Niet meer actief

@elmo mooie taart :)
    had het smsje ook gehad. maar ik was niet thuis.dus kon het niet melden.

@chiquita zo ik al via sms had gestuurd beterschap voor Qyanno.
    en nu is het naar 12e geweest dus GEFELICITEERD MET QYANNO 1e VERJAARDAG!!!

@zwem meeting wie gaat er wel nog btw?

duikt haar bedje in sophie was nog wakker geworden.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow, al een kies... Hier blijf ik steken op 5 tandjes. Ach, volgens mij kan ze er genoeg mee eten!

Net weer een staaltje nesteldrang: Moest perse op dat moment alle kleertjes maat 50-56 uitzoeken/sorteren etc... Kwam erachter dat ik de afgelopen maanden best nog wel wat heb bijgekocht (het was vandaag uitverkoop bij de Prenatal...zo'n leuk Esprit-setje gekocht). Maar ik had al zoveel! Bedenk me nu opeens dat volgens mij op zolder nog een klein do0sje staat met kleertjes die ik niet heb doorgegeven, de echt speciale kleertjes zoals Amy's eerste pakje enzo. Poeh, dat moet morgen maar even hoor.

Moet morgenochtend vroeg op om mijn man naar zijn werk te brengen. Heeft morgen een borrel op zijn werk...zucht...dan maar even gelijk de stad in! Misschien is er nog wel meer uitverkoop....

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Zwemuitje wordt verplaatst naar een andere datum... Zal begin januari worden denk ik?

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #2396 BLiS, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
    @Collo; hahaha jij blijft echt shoppen hè, heerlijk om te lezen hoe jij je ermee vermaakt :D
    Kleding genoeg dus voor ukje nummer 2.
    Succes met het vroege opstaan, duik je er straks nog wel weer ff in?
    Ik moet werkelijk waar alles nog doen, misschien vanmiddag ook maar een kleine start maken bij het uitzoeken van de kleding. Hier staan ook nog 3 dozen met kleding van Beau, veel kan en wil ik wel weer gaan gebruiken maar er zit ook echt 2-dehands kleding bij die ik heb gekregen van vrienden en ik eigenlijk niet nog een keer wil gebruiken.

@hier; gisteravond toch nog maar ff aan mijn zusje gevraagd hoe de zaken er nu voor staan. Ze heeft gisteren dus geen contact gehad met de makelaar terwijl het wel de dag uiterste dag was van passeren, ze heeft alleen haar tussenpersoon gesproken en die gaf aan nog contact te maken met de makelaar en zij zou dan alles weer doorspelen naar mijn zusje. Maar ze is gisteren niet gebeld en ook geen e-mail gehad. Ze zou het vandaag wel zien hoe het liep en ging er vanuit dat ze vanmiddag wel wat hoort....
    Ik heb d'r dus maar ff duidelijk gemaakt dat ze morgenvroeg zelf eens contact moet opnemen ipv af te wachten *zucht*....
    Ben dus heel benieuwd hoe laat ze d'r bed komt uitrollen ;)
    Ook gelijk maar ff benoemd wat de kosten zullen zijn bij het afkopen van het voorlopig koopcontract *tjing* *tjing*

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: succes met je zus!

@collo: whahaa shopaholic! ik d8 dat ik erg was hahaha... ik had/heb veel voor de kids, maar ik wild de kleertjes altijd wel een beetje overzichtelijk hebben. Vind het zonde als ze dingen maar 1 keer aankunnen of helemaal niet.
    Maar shoppen is zooow leuk he hahaahahahaha

@Quyano / Beau & Sara: Gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag lieve dreumessen!!
    Geniet van een mooie dag vol plezier en cadeau's en op naar een leuk en liefdevol 2e levensjaar

Xxx

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Sara!!

@Elmo; Gefeliciteerd met de verjaardag van Beau!!

@Chiquita; beterschap maar ook natuurlijk de felicitaties voor de 1e verjaardag van Qyano!!

@Roeltje; hoe was jullie avond, gezellig? :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    SaraBeau en Qyanovan harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!!!! heeeeel veel plezier vandaag!!!

Goedemorgen:)
    Lenn was om 5 uur weer even wakker en weer geslapen tot 7 uur.. was wel even lekker..

Dees
    nou gisteravond was een beetje een domper.. Heb krom gelegen van de buikpijn (geen ei pijn) heb het wel vaker, maar nu kwam het niet zo goed uit.. En hoe graag ik ook een brusje wil, ik ga echt niet klussen met zoveel pijn haha.. dan nog maar een maandje wachten.. dat is dan niet anders.. wel een leuke avond gehad verder..

maar we testen vandaag gewoon nog een keer, misschien is mijn piek toch vandaag pas (lijkt me sterk, maar je weet maar nooit)..

man is toch naar het werk gegaan:( zouden boodschappen doen vanmorgen omdat hij vanmiddag een etentje heeft.. kan het nu dus alleen doen, zonder auto in de dikke sneeuw:(
    schoonmoeder heeft een massage bij de buurvrouw om 9 uur, zal straks eens vragen of ze daarna een half uurtje kan oppassen, dan gaat het net wat sneller..
    tussen de middag dus ook lopend naar zijn tante om de hond uit te laten.. pokkezooi...

Lenn is wel hartstikke vrolijk, dat is het enige positieve van de vroege ochtend :D

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    HIEPERDEPIEP HOERA Gefeliciteerd Beau, Quyano en Sara!!!

@ Chiquita; jeetje wat naar, sterkte!
    maar ook gefeliciteerd, wat rot zo zijn verjaardag in te gaan :(.

@ Elmo; wat is hij gaaf geworden, supertaart!
    Weet je zeker dat het je eerste taart is? Wat kan jij strak bekleden :). Gefeliciteerd met Beau! Superfijne dag voor jullie allemaal!

@ Collo; me like koekies, superleuk idee! Je hebt geloof ik ook glazuur in een tube met een punt, in ieder geval in vormen waarbij je niet veel hoeft aan te schaffen. Leuke uitsteker, mooi lint helemaal gezellig :).

@ Doortje; een kies, jeetje heeft ze er last van?
    Vandaag is de dag, gaan jullie wat leuks doen?

Vanmiddag ook de stad in, zou ook wel lekker even in de uitverkoop willen neuzen. Maar we gaan met zijn drieen en hebben vooral een flinke lijst eet-gerelateerd spul voor de kerst ;).

Deel Deze Pagina