December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ohh dani slaapt gewoon al de hele week niet meer 's middags... serieus niet!
    Volgens mij is hij van zn middagslaap af, nu al...

Normaal ging hij om 11.45 naar bed, nou dat wilde hij niet..
    Nu net weer op bed gelegd, maar hij wil weer niet.

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    wow dretjuh, nu al van de middagslaap af?! Dat is eigenlijk niet te hopen voor je! Want waarschijnlijk gaat hij dan overal en nergens in slaap vallen... deed ik vroeger ook! Niet in bed willen en dan werd ik vervolgens slapend op de deurmat gevonden, haha!
    zou wel erg vroeg zijn...

@stink: jij hebt gewoon als enige van ons die fantastische taart gegeten! lekker joh!

@hier: alles is in huis voor de kerst en ik ben helemaal GAAR! pfoe, mijn lichaam gaat me langzaam steeds een beetje meer in de steek laten met al dat gesjouw! Ach, komt ook wel weer goed, vanavond lekker bankhangen in mijn eentje... Mannetje is al de hele week laat van school terug... Ouderavonden, sponsordag, kerst dit, kerst dat... saaaaaaaaaai!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Ik hoop het niet voo rje meid. Hier gelukkig nog met gemak 2 slaapjes. Vanmiddag weer een goeie lange gemaakt van 2,5 uur dus ik heb ook weer bij kunnen slapen.

Zit eigenlijk een beetje op de sneeuw te wachten...

Krijg overigens wel steeds meer ruzie met Amy. Ze is de boel echt aan het uitproberen, vooral als we met zijn tweeen zijn. Gelukkig kan ze af en toe net op tijd dan ook weer heel lief zijn.
    Ze wil wel heeeeel veeel aandacht van me hebben continu. Ze zit nu ook weer luidkeels te huilen omdat ik haar niet op schoot wil pakken. Bekend?

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Dames ff een vraagje, Dani werd net huilend wakker, heeft super rode wangen en voelt erg warm aan.
    Net temp opgemeten maar die was slechts 35,9 !!! :S
    Wat moet ik hier nou mee?

enneh tis dubbelfeest, want stiefzoon *niet* lief is WEER niet thuis gekomen van school die bijna 4 uur geleden uit was.
    Hij heeft om 19.00 schoolfeest, dus daar zal hij vast wel heen gaan.

pfff en hij maar janken dat ie zo graag naar huis wilde.. Na 3 dagen flikt ie t GVD weer :( Zonder reden....
    Ben zoow pissig

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    JAAAA heeeel bekend! pff moe word ik er soms van:)
    alleen Lenn hangt dan letterlijk in mijn benen.. vooral op tijden dat het niet uitkomt.. koken, tijdens de was opvouwen, tijdens schoonmaken.. maar op de momenten dat ik volop tijd voor hem heb, wil meneer niet;)

Suus
    goed bezig meid:) gelijk heb je, lekker op de bank:)

heb echt een baaldag vandaag zeg.. stond net even raar te kijken toen ik de deksel op de pan wilde doen.. heb ik dus de aardappelen in de prullenbak gemikt en de schil in de pan.. 3 glazen laten vallen, een koffiekopje en de deksel van de pan.. arme kind en hond schrokken zich rot zeg.. geloof dat ik ook maar gelijk met Lenn naar bed ga en er niet eerder uit kom dan morgenvroeg..

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    als Lenn wakker wordt heeft hij altijd 36.0.. stipt.. na een kwartier is het weer bijgetrokken naar 36.6. volgens mij worden ze altijd wat kouder wakker.. tandjes misschien? dat hij daarom gillend wakker werd? of koud?

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dretjuh
    Ik zou even opnieuw tempen. Misschien is het wel weer bij getrokken. En smiddags niet meer slapen pfff wat zal dat vermoeiend zijn zeg.

@suus
    Lekker rustig aan doen vanavond. lekker filmpje kijken?

@collo
    Bekend hoor. Hier nog zo eentje. Nou ja hij gaat nu echt huilen maar keihard schreeuwen.

@all
    Ik ben net gebeld door het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd. Zie
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/246042-zouden-jullie-doen.html

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; beuh, zwaar he dat gezeul met al die sneeuwprut, bah. Morgen lekker relaxen, geniet er van!

@ Collo; goed dat je de stad niet gehaald heb, hele middag in de stad geweest pfffffff
    Hmm Maura vind ik ook wat hoog in het onderhoud, wel lief maar ook best veeleisend, beetje dwingend eigenlijk. Man is nu vrij en dat scheelt erg veel, voor ons allemaal eigenlijk :D.

@ Suus; was ook al zo verbaasd dat iedereen was waar ik moest zijn vandaag :p
    Oeh lekker even uitrusten meid, zal je goed doen.

@ Caruli; aah wasmachine stuk, lekker meteen een nieuwe in ieder geval fijn!

@ Stinkerbell; Wat leuk dat ze je graag willen hebben, gefeliciteerd! Maar wat een moeilijke keuze zeg :(. Luuk lekker op zijn plek is natuurlijk ook heel veel waard, oh wat moeilijk. Is het een baan of een werkgever waar je graag wil werken voor langere tijd, ik bedoel zie je jezelf er over 5 jaar nog werken? Dat zou voor mij wel meespelen denk ik, al weet je natuurlijk nooit wat de toekomst brengt. Veel succes met deze lastige beslissing.

@ Dretjuh; ben benieuwd naar je baksels en versiersels, leuk! Wat een gepruts he :). Heb je Dani al weer getempt, onder de 36 is wel erg laag.

@ hier; hele middag in de stad geweest met zijn drietjes. Af en toe even opgesplitst om efficient ons lijstje af te gaan. Alles is gelukt en het ging best soepel, maar wat ben ik blij dat we niet naar kleding hebben gekeken en niet aan kerstcadeaus doen :p.
    Morgenavond hebben we relax-kerst met vrienden hier, beetje open huis en kom maar in je joggingbroek sfeer :). Lekker eten en spelletjes doen, zin in!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    voor wie nog wat geld over heeft in deze tijd ;), de grote stadsdierentuin van duplo is in de aanbieding bij de V&D voor 55 euro.
    Vind hem erg leuk, maar beetje te duur voor ons nu.

10. gimena

gimena Niet meer actief

even een melding van Chiquita.

ze belde me net op.
    Qyanno ligt weer in het Zh.
    hij heeft hete thee over zich heen gehad en zijn buikje is 2e graad verbrand.
    hij ligt op dit moment aan het infuus.
    hij moet er blijven om behandelt te worden.
    heel waarschijnlijk mag Qyanno met de kerst na huis.

Einde bericht

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en alsof het nog niet compleet is!! :(
    morgen dus dagje sauna etc. Maar nu hebben we ook een verjaardag van nichtje van mn man.. Meisje wordt 9, helemaal goed..
    maar nu 'verwacht' ze zo'n beetje dat we daar rond 16.00 uur al zijn.. wij wilden begin van de avond, is nooit een probleem,alleen nu dus wel, want ze gaan vanaf eind van de middag kerst vieren met de familie tot ongeveer 20.00 uur..

uiterlijk 12.00 uur konden we in de Veluwse Bron terecht.. Schoonmoeder is rond half 10 bij ons dus we zijn er wel eerder.. dan uur sauna en uur massages.. tussendoor tijd om wat te drinken en te relaxen. tussen 15.00 en 17.00 uur is er een high tea en vanaf 20.00 uur een buffet.. dat buffet laten we schieten omdat ik Lenn nog wil zien voor hij naar bedje gaat om 19.00 uur..

dus blijft alleen de high tea nog over (bij de prijs inbegrepen).. Als wij om 16.00 uur bij de verjaardag moeten zijn (wat hooguit dan een uurtje duurt) moeten we de high tea dus OOK laten schieten.. Dus blijft alleen de massage en sauna over..

Is het nu echt teveel gevraagd om ÉÉN keer een dag voor mezelf te hebben met hubbie?? Al een jaar lang zet ik alles opzij voor Lenn (met liefde uiteraard:)) en voor iedereen.. Altijd sta ik voor haar klaar (hond uitlaten met dit kutweer bijvoorbeeld) als er iets is kan ze hier ALTIJD terecht..
    Ik heb het al 'goed' gevonden dat MIJN dag (ja lekker egoïstisch, jammer dan) verschoven is..

Echt ik BAAAAAAL zo ontzettend.. het huilen staat me nader dan het lachen inmiddels..

Dag in dag uit mag ik het allemaal alleen opknappen en tuurlijk is manlief er in de weekenden en neemt hij zoveel mogelijk van me over, maar na twee dagen komt het gewoon weer op mijn schouders neer..

En nu heb ik eindelijk iets om naar uit te kijken en dan krijgen we dit gezeur weer.. Ze snapt werkelijk waar niet dat het op de verjaardag van haar dochter moet, maar sorry, er was geen andere dag over.. en ik ga NIET wachten tot begin januari want dat stikken we in de verjaardagen..

sorry voor het enorme lange *vooral ego* verhaal, maar ik trek het even echt niet meer..

En ik ben stiekem heel blij dat Lenn zo moe was dat hij om half 7 al in bedje lag.. en dit geeft voor mezelf al aan dat mijn grens momenteel bereikt is.. ik heb echt even tijd voor mezelf nodig, samen met mijn man.. Even geen papa en mama, maar gewoon man en vrouw, Roeltje en Roeltjeman.. Lekker samen genieten zodat we er weer een jaar tegen aan kunnen..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    tjee! Herken het totaal niet eigenlijk. Sterkte ermee hihi.

Dretjuh
    oef hoop maar dat t van korte duur is! Misschien gaat ie vanzelf weer slapen smiddags.
    35.9? Heb je het wl rectaal gemeten? Oor is nl niet betrouwbaar bij kleintjes!! Of misschien issie stuk?? Bij je elf ook geprobeerd?
    Temp is sowieso na wakker worden vaak lager..

Roeltje
    wat n baaldag! Ik laat altijd alles vallen als k net ongi ben of ga worden. Heel vreemd hihi

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Arme Qyano, ben er helemaal van geschrokken. Sterkte kleine man!

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Qyano: NEEEEEEEEEEE niet weer! Arm ventje! En dat allemaal op je allereerste verjaardag! Wat sneu zeg en wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn! Hopelijk knappen de wonden snel op en blijft er helemaal niks bijzonders achter....heel veel sterkte! Ik denk aan jullie..:(

@Roeltje: nou lekker is dat allemaal zeg! pfoe! Weet je wat ik zou doen als ik jou was: lekker naar je ontspanning gaan met Roeltjeman en daar genieten zolang jullie willen! Die verjaardag wat later en als dat hun echt niet schikt, dan ga je na de kerst maar daarheen, lekker jammer dan hoor! Idd, denk maar ff lekker aan jezelf!!! ;)

@collo: Maud heeft ook af en toe wel echt van die beenhangmomenten hoor! Idd, vooral als ik aan het koken ben...Daarom probeer ik zoveel mogelijk te doen als zij in bed ligt :D. Maaruh, het opvoeden is wel ECHT begonnen he! haha! Vooral meiden hoor, die kunnen zo lekker dreinen (of hoe schrijf je dat?) haha! Maud die kan PIEPEN oh dat is gewoon genant in een winkel ofzo, haha... Maarja, dat is dan maar ff niet anders... Succes ermee! Je krijgt er 2! hihi! ;););) Nee joh, geweldig toch!

@Caruli: hoe bevalt Mitch z'n nieuwe brilletje? Heeft ie 'm al een tijdje opgehad? ik ben heel benieuwd hoe het hem zal staan? vast heel schattig!

@Roeltje: heb je vandaag trouwens nog een ovu test gedaan? zo ja, hoe staat het ervoor?

@RiTi: klinkt als een heel gezellig ontspannen avondje morgen! veel plezier alvast!

@hier: Maud ligt erin! We hebben haar slaaptijd wat vervroegd! Ze wordt namelijk 's ochtends zo laat wakker! Eerst ging ze om 20.00 naar bed en sliep ze makkelijk tot 9 uur of half 10! Nu gaat ze om 19.15 haar bedje in en was ze 2x achter elkaar rond half 9 wakker... Dat is iets beter vind ik! Dat doorloopt de dag wat makkelijker...

Hoe laat gaan jullie kindjes gemiddeld naar bed voor de nacht?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    Milan tegenwoordig ook rond 19:15 als hy overdag 1x slaapt. Als hij 2x slaapt wordt het 20:00. Met de zomertijd lag alles n uur later!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Qyano
    Jeetje lees het nu pas:$ vreselijk zeg:( hopelijk gaat het snel weer beter en mogen jullie hem snel weer meenemen naar huis..

Lottie
    mwa, ga niet ongesteld worden haha

Suus
    vanmorgen ovutest gedaan en die was net zo duidelijk als de controlestreep maar minder dan gisteren.. dus ei is geweest.. rond 5 januari NOD..

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Aaah nee wat zielig voor Qyano. Jeetje zeg wat rot, echt erg...hopelijk mag hij straks snel naar huis en houd hij er niet heel veel aan over..

@ Lottie wij hebben bijna samen ons nod :D

@ Carulli aah heeft hij een brilletje? zal hem vast schattig staan :D Bevalt het een beetje laat hij hem er een beetje op zitten?

@ Suus wat een heerlijke slaap tijden zeg!!! Hier is het van 7.30 tot 8.00 ook lekker hoor maar kan mij niet laat genoeg ;)

@ Roeltje ik zou lekker die verjaardag laten schieten en lekker met je manlief de sauna in en die high tea lekker opeten! Kan me voorstellen dat je even een dagje rust wil even niks, lekker genieten hoor!!!

Hier alles goed :D Heb net zwangerschapstesten besteld! haha dan wordt het wel heel echt! Maar moet me ei nog krijgen dus nog veel geduld hier.. Ik was vanmiddag zo moe manlief heeft vanaf 11.00 uur Morris genomen en ik ben me bed in gegaan, lig nooit in de middag maar nu had ik er echt behoefte aan! Ik werd om 14.45 wakker :O Dus hier weer lekker bij getankt!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lotte: Maud doet vaak 2 slaapjes, zo ook vandaag, maar ik heb ze er toch vroeg in gelegd... Ben benieuwd hoe dat de komende tijd gaat! Naja, na vandaag wordt het weer een ongeregelde week ivm kerstdiners en CP volgende week... maar daarna gaat ze er weer om 19.15 in! heerlijk!

@Roel: nee, jij gaat gewoon niet meer ongie worden! ;) haha!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Manoe
    oh lekker zeg!! even bijslapen.. heeeerlijk.. kan je er weer tegenaan:)
    haha je kan ze maar beter in huis hebben he:)

Suus
    Lenn doet nog twee slaapjes overdag.. 's morgens ongeveer een uurtje, tijd is afhankelijk van hoe laat hij wakker is 's morgens..
    's middags rond kw voor 2 gaat hij er weer in..
    19.15 flesje en lekker naar bed..
    hihi hopelijk word ik idd niet meer ongesteld, maar zou wel een klein wonder zijn natuurlijk.. ga er vanuit dat het een paar maanden duurt:)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    als ie gistere positief was dan komt je ei 24-48uur erna;), . Dus je eisprong is vandaag of morgen!!

Manoe
    ja ik zag het!! Mijne is nog niet zeker, weet niet precies wat m'n cyclus zal zijn.

Qyano
    zag t op Hyves:( vind t echt heel erg voor hem:(

Suus
    lekker hè wat vroeger erin! In de zomer ging Milan pas rond 21:00-21:30 en dan hadden we helemaal geen tijd meer voor ons saampjes. En das toch wel ff lekker;). En idd, met deze drukke dagen is alles weer ff anders, vind dat best lastig! Wil ook geen spelbreker zijn door eerder weg te gaan, maar ja zien t wel

kerst
    ben blij dat Milan er is, voel me eindelijk iets minder down rond deze tijd;). Helaas vieren we t niet echt:( Alleen wel op visite overal...

Deel Deze Pagina