December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    lottie
    echt joh? dus als we vanavond klussen hebben we nog een goede kans? had het al een beetje opgegeven eigenlijk:)
    *sleept hubbie vanavond aan zijn haren naar boven..*

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Roeltje ja anders weet ik het wel weer dat sta ik een paar dagen voor me nod in de kruitvat en dan kom ik bekende tegen! haha nee geen zin in :p heb ze besteld bij zwangerenkids.nl echt goedlkoop joh! Heb jij ze al in huis? Wanneer is jou nod?

@ Lottie ja leuk zeg! Hopelijk mogen we op roze ;) Zou leuk zijn een sept, beeb! Mijn cyclus schommelt ook nogal ben nu uit gegaan van 33 dagen maar schommelt tussen 29/35 dagen dus ben benieuwd maar na me ei weet ik het zeker die voel ik goed, jij ook?

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    wooow zit al op 1005 berichten haha :p moest ik ff kwijt nog :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    manoe
    jeeee!! 1.005 berichten!! :)
    heb nog niks besteld, ga ik niet doen ook.. voel nog geen testdrang opzetten.. soms baal ik wel dat ik iets té nuchter ben met veel dingen.. zal het wel zien tegen die tijd.. ik gok rond 5 januari.. heb even ei gerekend vanaf gisteren.. dan weet ik vanaf welke datum ik wat kan verwachten..

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: heej heb t niet zo op een thermometer van achteren *schaam haha*
    Maar wellicht nog ff kou van de slaap, hij had ook n beetje honger want na t eten was alles in orde.
    Alleen tandjespoep en rode wangen :D

@berichten: pfff zoveel alweer haahahah spammers

@Hier: stiefzoon is weer thuis, meneer was lekker in de stad aan t zwerven :S kutjong *sorry hoor*
    Maar goed, wilde t ff snel doorgeven punt, niet teveel over miepen

Cupcakes zijn klaar dus.. nu verder met mn koekjes :)

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!

Bedankt voor de felicitaties! Mijn meisje alweer 1, jeetje! Heerlijke dag gehad, zijn naar sealife in scheveningen geweest, eerst geluncht. Sara heeft haar ogen uitgekeken :)

Ik heb verjaardagskaartjes van elmo, dees, gimena &chiquita gekregen, dankjulliewel!
    Ook iedereen bedankt voor de kerstkaartjes, ik verstuur ze nooit, maar ben blij met die van jullie!

@chiquita: oh meis, wat een ellende met je ventje! heel veel sterkte, en idd hopelijk na de kerst naar huis!
    @roeltje: ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen! gewoon even 1 dag voor jezelf! Vervelend dat er dan mensen zijn die van alles van je verwachten. Kies voor jezelf hoor, echt doen!
    Ik heb, nu ik Sara heb, minder tijd/puf om vriendinnen te zien of te bellen. Daar was ik altijd heel goed in en ik hield ons sociale netwerk goed bij. Nu staat dat allemaal op een wat lager pitje en heb ik nu mot met een vriendin omdat ik niet zo vaak meer bel (even kort door de bocht). Ik heb het haar uitgelegd dat het nu anders is. Maargoed, wat ik tegen je wil zeggen, het is een mooi iets dat jij altijd voor iedereen klaarstaat, dat siert je echt, maar genoeg is genoeg! Je moet goed voor jezelf zorgen, wil je goed voor anderen kunnen zorgen. *amen:)*

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: oja, zat even te neuzen in het lief tijdschrift en toen dacht ik aan jou. Dus ik heb de foto van je kids even opgezocht, heel lief!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    doortje
    thanks:) nog leuke dingen gedaan vandaag? heb niet echt bijgelezen de laatste dagen:)
    Mijn 'beste vriendin' kende ik al 18 jaar.. door dik en dun vriendinnen.. 'ik wil wel koffie drinken, maar wel alleen met jou.. zoals vroeger.' ja zo werkt het niet.. een keer is niet erg hoor, maar niet elke week zonder Lenn.. ik ben Lenn en Lenn is mij (zeg maar).. En wil je hem er niet bij hebben, kom ik ook niet..
    ze heeft me echt ontzettend gekwetst vlak na de geboorte van Lenn.. Dat is met pijn en moeite uitgepraat.. kreeg dinsdag een smsje: Gefeliciteerd met je verjaardag meid.. X je dinne..
    ja vast.. een geweldige vriendin die al maanden niks van d'r laat horen..ik steek er geen energie meer in.. Ik ben blij met de vrienden die het wel begrijpen en die het niet erg vinden als ik afzeg omdat Lenn ziek is of niet lekker of omdat ik moe ben na een nacht weinig slaap.. en dat is genoeg..

*oh god, ben wel lekker op dreef he*

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Dat ze lekker met zijn allen een eind omhoog schijten! Sorry hoor, maar zou er echt volkomen maling aan hebben. Lekker gaan High tea-en en als het savonds niet schikt dan plannen ze maar een dagje in januari in, dan heb je vast wel weer alle tijd om langs te komen op het tijdstip dat het hun schikt. Je nichtje maakt het echt niet uit hoe laat ze haar kado krijgt hoor en laat die tante maar blaten...

Dees
    Wat een engelengeduld hebben julie, ik had die meid allang met kleding en al richting je ouders gestuurd. Als ik die bank was zou ik haar ook geen lening geven. Ze lijkt me nou niet echt volwassen genoeg om een hypotheek te dragen. Maar hoop natuurlijk voor jullie dat ze het wel krijgt.

Suus
    Ja, bedankt voor je opbeurende bericht....2 meiden...je moet het maar willen. Maar Elmo leeft ook nog, dus het moet te doen zijn.
    Na het eten vanavond was ze ineens weer de liefheid zelfve, maar oh, wat hakt zo'n dag erin zeg! Ben helemaal gesloopt nu. En volgende week is het KDV dicht dus dan zijn er geen mama dagjes tussendoor. Ik ga proberen of een van de oma's haar een dagje wil entertainen...klinkt een beetje zwak, maar weet zeker dat ik dan de overige dagen meer energie heb.

Amy gaat trouwens meestal tussen 20.00 en 20.30 uur naar bed. Vind het juist heerlijk als ze uitslaapt, dan kan ik dat ook...

Manoe
    Zw-testen groots ingeslagen?

Roeltje
    Geloof me nou, het kan zomaar in 1x raak zijn:D;)

Dretjuh
    Hij zou eigenlijk zo'n enkelband moeten hebben die je onder stroom kunt zetten als hij niet op tijd thuis is *evil grin*
    Da's an sich al bijna een reden om naar Engeland te verhuizen. Dat je van dat gezeik af bent...

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: ja precies dat! Maar mensen zonder kinderen begrijpen het vaak ook niet. Ergens ook wel logisch, maar goed, wel jammer! Wel jammer van je vriendin hoor, dat het dan zomaar over is...
    oja en happy birthday?! kan het nog? Sorry he! :)

Oh en verder ben ik het geheel met collo eens. Ugh, ze heeft gesproken!

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sorry dat ik pas zo laat kom feliciteren, maar de jarige kindjes ; GEFELICTEERD!!

Hier druk met voorbereidingen voor zaterdag. Wordt wel spannend, vandaag boodschappen voor het kerstdiner gedaan; ketsjing...ach ja het is toch al een dure maand.

Ga nog even teruglezen zo...las even Manoe misschien zwanger??! Ik had vandaag een veeg roze....aaahhhh!!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heel verhaal getypt aan Roeltje en Manoe, druk ik op t verkeerde knoppie...GRRRRRRR

Roeltje
    Jaaa! Klussen! Ik wist het eerst ook niet en gaf dus ook de hoop al op hihi. Met terug rekenen kwam ik erachter dat mijn ei ongeveer 24uur na de eerste donkere test was. Bij sommigen is het echt pas 48uur erna.

Manoe
    Ik ga van 34 dagen uit. Dit is de eerste cyclus waarin ik vanaf het begin geen bv meer geef, dus hoop dat mn cyclus nu onder de 34 dagen wordt. Maar jouw laatste ongi was 10dec dan ofzo? Mijne 12e;). Sept is een leuke maand lijkt me:D. Hoop zp dat vriendlief ook veel kluszin heeft rond mn ei:p;). Hoop echt dat ie eeerder komt! Zit nu op dag 12:p. Oja, kijk uit met de zwangerschapstesten van z&k!! Ik had heeeele lichte lijntjes, die niks betekenden! Gebruik ze dus nooit meer vanaf nu, maar wel de ovutesten. Als je wl echt zwanger bent zal de streep vast duidelijker zijn, maar je krijgt er wel valse hoop door!

Doortje
    Klinkt leuk! Mijn kaartje niet gehad?? Die is al 3 dagen geleden gepost:(

Dretjuh
    oh ok, haha, maar dan is de meting niet betrouwbaar. Je schijnt er op andere plekken 0,5 graad minimaal bij op te moeten tellen;)

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: leuke kerstkaart via hyves! Wordt het druk zaterdag? Kerst en verjaardag: leuke, maar drukke combi, lijkt mij. In ieder geval heel veel plezier en hopelijk geniet Tijs ervan!
    Een roze veeg: aaaaah, dat is echt goed!! Innesteling???!!! Ik denk dat je zwanger bent, echt!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lottie: nee nog niet, maar zal wel komen. TNT is net weer een beetje op gang gekomen :) Misschien komen ze je ei ook wel brengen?

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: sorry, klink misschien een beetje voorbarig, maar was bij mij altijd een goed teken.

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    zou leuk zijn:p.
    Ik had bij Milan geen roze veeg. Wel handig als je daardoor weet dat t raak is!!

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lotte: bij dani wel van achter, maar niet bij mij :p haha

@Kerstkaart: meer mensen mijn kaart aangehad??

@Hier: pfff koekjes zitten in de oven, kan ik morgen pas bewerken met icing want ben gaar, ga naar bed als ze allemaal uit de oven komen.
    Morgenvroeg dus icing over de koekjes, dan nog de laatste kerstcadeau;s halen voor mn ouders en peter, dan naar de kapper, dan eten en dan naar familie voor kerstavond/eten met hapjes die iedereen meebrengt, ikke dus koekjes en cupcakes :)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    ohhh hahaha:p got it;)

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: ja ik, thanks!
    had je gelezen over het lief tijdschrift?

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    gelezen over het lief tijdschrift???
    neej waz daarmee dan doortje?
    behalve dat mn kids erin staan ;)