ik had net geschreven dat ik je kids had gezien in het Lief tijdschrift! Ik heb 'm hier liggen en dacht er ineens aan dat jij had gezegd dat Dani en Layla erin staan
ahhh zoow leuk he Nou meiden ik ga slapen, ben helemaal gaar na een dag bakken en decoreren. ca 30 koekjes zijn klaar, morgenochtend niet veel tijd om ze te bewerken maar goed... we doen t ermaar mee
Zo irritant.... Man is nog niet thuis... Kerstborrel duurde tot 21.00 uur hoorde ik vanmorgen een collega zeggen. Hij zal ook eens niet als laatste nog aan de bar hangen. Heb ik zo vaak strijd over met hem. Dat ie niet gewoon eens een keer maat kan houden, maar altijd moet overdrijven. Zul je zien dat ie straks kachellam komt aanklossen. Grrrrr...
Hij belde net...idd behoorlijk in de olie....mannen! Inmiddels thuis. Heb me maar ingehouden. Hij mag het komend weekend met me goedmaken door me een keertje lekker te laten uitslapen...haha!
Collo irritant!!! Idd van t weekend lekker uitslapen hier grrrrrrr vriend zaagt weer n oerwoud om IK WIL OOK SLAPEN!!! Heb m alweer n hoop stompen verkocht maar helpt niet
goedemorgen! Gisteravond Lenn wakker gehad.. had net zijn oogjes weer dicht, toen kwam mn man thuis.. Lenn weer wakker, die moest naar papa natuurlijk Even beneden rondgescharreld en na een kwartier weer naar bedje.. niks aan de hand, weer gaan slapen.. Tot we naar boven wilden, weer gejammer.. hoefde niet te kijken, viel zelf weer in slaap.. niet geklust dus nouja, volgende maand maar weer nog even wat dingen in huis doen en wachten op schoonmoeder.. dan richting Veluwse Bron.. Heb er zo'n zin in Was vanmorgen 6 uur trouwens.. heeeeeerlijk.. Oke, nog belachelijk vroeg, maar beter dan 5 uur
@ Roeltje; geniet van je dagje vandaag, heel vel plezier! @ Collo; klinkt als mijn man , irritant kan dat zijn he pfff @ Dretjuh; goed dat je lekker bent gaan slapen, succes vandaag met de voorbereidingen! @ Lottie; hoop dat je nog wat geslapen hebt naast je snurkende man. @ hier; brak wakker zonder gedronken te hebben gisteren, Maura klinkt ook weer verkouden en mijn man hoest, we beginnen gewoon weer opnieuw . Vandaag de voorbereidingen voor morgen, dus nog even gas er op. Lekker een dagje in de keuken
Riti nee amper geslapen helaas. Ojee hopelijk zet t niet door, zou wel balen zijn als jullie ziek worden! Succes vandaag! Hier lig nog in bed en mannetje is net beneden met Milan. Milan was vrieg wakker voor zijn doen en had veel dromen vannacht. naar m'n broer vanmiddag...
Goede morgen! @ Happy nee hier niet zwanger hoor! Me nod is 16 jan dus wacht nog op me ei Spannend voor je!!! Zal wel leuk zijn! @ Lottie aaah gek wordt je er van, van al dat gesnurk! Hier helpt het om hem op ze buik te laten slapen! @ Roeltje jammer dat jullie niet hebben kunnen klussen! Nu je ei al geweest? Ja 6 uur klinkt beter als 5 uur! @ Collo dus manlief heeft vast een leuke avond gehad zou wel lekker zijn als je ff kan uitslapen! Hier was Morris al om 6.45!!! Nouja dan hebben we hier een extra lange dag!
Manoe pfff echt irri ja! Het is de laatste tijd heel erg!! Hier helpt niks heb m alle kanten al eens op gedraaid haha had je m'n reactie nog gelezen over eisprong, nod en zwangerschapstesten enz? Denk 1-2 blz terug
@ Lottie Spannend hoor je eerst cyclus weer na bv Ja mijn nod was 14 dec, lopen gezellig samen op Ik hoop ook ja dat manlief zin heeft om te klussen zo om de dag Ik zal uit kijken met de testen, goed dat je het zegt, dat had ik dus met die van de KV altijd een 2e roze streep...die gebruik ik dus niet meer! Balen dat manlief zo door blijft snurken!, weet hoe iri dat is....als die van mij echt heel moe is dan blijft hij ook gewoon door snurken! aarrgg mannen
@ Manoe; Ook al een snurkende man . Slaapt Morris normaal langer smorgens? Klinkt in ieder geval lekker optimistisch van je 'een extra lange dag' . @ Lottie; gezellig toch ook, lekker bij iedereen langs? Voorzichtig onderweg, vind het verkeer zo eng . @ hier; ok nog een kopje koffie..mannetje heeft Maura vandaag, en ik zit wakker te worden achter computer *gaaap*
zo, heerlijk uitgebreid kunnen douchen.. heb manlief gewoon uit bed getrapt nog even een wasje erin en de stofzuiger door Lenn zijn kamer en dan wachten op schoonmoeder snurkende mannen CHECK! hier ook één
haha lekker veel snurkende mannen hier @ Riti ja Morris is meestal pas om 8.00 uur wakker maar sinds hij ziek is geweest komt hij vroeger maar wel elke dag een minuut of 10 later! Dus nog even geduld Gister was hij om half 7. Lekker bakkie?, ik doe met je mee @ Roeltje zo lekker actief zo op de vroege morgen! ik zit nog in me badjas en Morris kruip hier rond in zijn slaapzak! "schaam" Als Morris zo op bed weer ligt ga ik ook wat nuttigs doen
Manoe ben wel steeds gewoon ongi geweest hoor, maar nu dus vanaf begin vd cyclus geen bv meer (18nov gestopt). Heb wel al klein btje vruchtbaarslijm merkte ik gisteren avond! Ben benieuwd! Die roze streep had je toch niet elke cyclus? Ik vond m er echt niet als vals uitzien. Kan ook dat vroeg is misgegaan en heel veel noemen t dan vals. Ik gebruik alleen nog kv. Valt bij jou op als je om de dag klust of is dat w normaal bij jullie? Hier valt t op haha. Wel lastig dus. Echt leuk dat we zo gelijk opgaan! Riti wordt vast wel gezellig ja...idd eng het weer en we moeten nog grote stukken rijden ook de komende drie dagen! Bleh!
Goedemorgen, JKom alleen roel even veel plezier wensen. Voor de rest druk druk druk. Misschien tot vanmiddag! @roeltje Veel pelzier vandaag geniet ervan.
@ Lottie ik gaf eerst ook bv en toen kreeg ik echt steeds die roze 2e lijn!!! Heb nog 3 testen liggen allemaal van je andere cyclus..."hoe bedoel je test verslaafd" Ja valt hier ook wel op hoor! Normaal 2 keer per week en heel soms zelfs 1 keer per week! Maar manlief zij zelf nou gaan we er voor dan gaan we er ook echt voor dus om de dag! haha vind ik helemaal niet erg hoor! Maar ja met een 1 jarige soms wel een beetje plannen maar dat klinkt bij jou vast niet onbekend! Spannend! Hier ook al wat vruchtbaar slijm...ahum... normaal 4 dagen voor me ei dus misschien komt hier het eitje ook wel eerder! Maar over die testen misschien ligt het wel per persoon hoe een merk test reageert dat die kruitvat test bij jou het wel goed doet en bij mij niet ofzow? Ach Lottie we moeten gewoon niet voor ons nod testen!!! haha alsof dat me gaat lukken Maar gaan jullie er nu ook echt voor? Of kijken jullie gewoon hoe het loopt?
ohhhhhhhhhhh gisteren de hele middag aan mn cupcakes gewerkt, en de hele avond en net 1,5 uur aan de koekjes gewerkt. Dalijk me eigen aankleden, dan naar Tilburg om de laatste cadeau's te halen, dan naar de kapper *en dat duurt ruim 2uur* dan ff snel eten, kids en mezelf omkleden en dan naar Eindhoven waar we een kerst familiefeest hebben. Iedereen maakt dan een hapje te eten en neemt dat mee, ik dus cc's en koekjes Ik wens iedereen een fijne dag toe!! en een super leuke kerstavond xxxx
Goedemorgen meiden Roeltje: Veel plezier vandaag Hier gisteren de bril opgehaald, hij heeft hem gelijk 2 uur opgehouden Hoefde hem niet de hele dag gelijk op laten staan, gewoon aankijken hoe Mitch erop reageerd. En na 2 uur was hij hem zat, maar vond het al knap gelijk al zo lang. Hier een foto van Mitch zonder bril (is ook een nieuwe foto) En daarna 1 met bril, is wel een slechte is met mijn mobiel gemaakt en mitch zat niet echt stil haha