goedemorgen! @caruli: wat goed van Mitchell dat hij hem al zolang heeft opgehouden en wat een wijsneusje zo met dat brilletje, echt wel schattig! Hopelijk went ie er snel aan! Is dit een bril met een bandje over het hoofje of gewoon pootjes achter de oortjes? @all: laatste dagje werken, dan klein weekje vrij! Ik ben er dus weer eens vandoor!
Aan de pootjes van de bril zitten rubberen oortjes en de klemmen zich achter het oor. Hij is er wel sneller moe door merk ik, maar dat zal ook wel liggen aan het wennen denk ik Echt er is heel weinig keus, de brilletjes waren allemaal voor 2a3jaar en ouder te vinden. Dit was het enige echte babybrilletje en hij word er ook niet echt ouderlijk door gemaakt. De kleur is niet zo goed te zien, maar is rood met zwart.
Manoe Vreemd hoor! Misschien idd bij iedereen anders. Ik heb ook altijd vanaf 4-5 dagen voor ei al wat vruchtbaarslijm! Ben benieuwd hoe dichtbij onze nod's strax liggen. Ik wil ook niet eerder testen, maar lukt steeds niet. Uhm we moeten echt meer klussen om te kunnen zeggen dat we ervoor gaan, maar ik merk wel dat ik in m'n hoofd al "plan" dat ik wil klussen haha. Ik zeg t gewoon niet, want dat helpt niet. Dus hopelijk nu om de dag, ik ga m'n best doen haha Caruli echt wennen idd! Heel apart zo'n kleintje met bril!! Wat vind je er zelf van?
wat knap dat hij hem al 2 uur kon ophouden. Hij staat erg wijs moet ik zeggen Maar ook wel apart hoor, zo'n super kleintje met een brilletje. Erg wennen.. maar het is niet anders, als dit beter is voor zijn oogjes is t super toch! Goh dat hij nog in t wippertje blijft zitten, lekker zeg!! haha ik zou willen dat Dani dat nog deed Die sjeest overal rond en haalt kattenkwaad uit ipv dat ie eens rustig bleef zitten zoals Mitchell.. Wat n lief menneke zo te zien Caruli!
@ Caruli; er gaat een wereld voor hem open natuurlijk, heel erg wennen ook voor hem. Wat suf dat er zo weinig keus is voor de allerkleinsten, gelukkig wordt dat dus vanzelf minder.
Caruli idd heel knap dat hij m zo lang op heeft gehouden!! Een bril is ook echt vermoeiend in het begin en zal voor zo'n kleintje vast heftiger zijn! Hopelijk heeft de bril strax iig een positieve uitwerking
@ Caruli wat knap dat hij hem zo lang op gehouden heeft en dat hij nu tv ging kijken zegt toch genoeg! Fijn hoor! @ Lottie haha ja doe maar je best meid! Zou toch leuk zijn een brusje Ach mannen zijn niet zo moeilijk om ze om de dag te laten klussen
@caruli: Wat staat het brilletje enorm schattig! En super dat ie hem al zolang heeft opgehouden! Nu maar hopen dat jullie snel meer duidelijkheid hebben over de toekomst.... @qyano: AL iets meer bekend? Ligt ie nog in het ziekenhuis? Wat enorm sneu voor dat mannetje zeg! Hopelijk houdt ie er niks aan over.... @roeltje: Genier ervan! En maak je niet zo druk over al die sociale verplichtingen. Zijn toch geen must ofzo? Als je niet kan dan kan je niet of iets later... Is echt geen ramp! @kerst: Is het al 2011? Al dat verplichte gedoe. Wel gezellig hoor, maar al die stress erom heen snap ik nooit. Wij gaan morgen gourmetten bij mijn moeder en haar vriend. Verder komen mn broertje en zn vriendin en een oom en tante. En zondag gaan we (je raadt het al) ook gourmetten. Deze keer bij mijn schoonouders en zus (met kids). @rest: Leer het ook nooit Wat een sneeuw hier weer vannacht! Echt niet normaal!! Super mooi hoor, alleen wat minder praktisch... Vanmiddag de nekplooi, spannend!
Dretjuh: Mitchell kan helaas nog niks anders dan alleen tijgeren. Daarvoor zijn ook de onderzoeken in het zh geweest en wachten we nu op uitslagen. Mitchell heeft slappe spieren, de spieren worden door het zenuwstelsel in de hersenen niet goed aangestuurd. Maar soms is het idd wel fijn als ze nog niet veel doen, maar nu wil ik toch graag dat hij verder gaat. Manneke wil wel maar kan het niet. De box staat hier ook nog (hoog). Vaak krijgen we van mensen die hier komen commentaar en zeggen ze: Oh hij is dan vast en zeker "lui". Was het maar zo dan wisten we zeker dat het goed gaat komen, maar helaas is dat hij het niet kan en we weten ook niet hoe dat zich in de toekomst gaat ontwikkelen. Kan zijn dat hij met 2a3jaar wel loopt maar kan ook zijn van niet. Hoe die spieren zich gaan ontwikkelen is per kind verschillend die hypotonie heeft. Kan dat hij later is met alles en er niks aan overhoud maar kan ook dat hij altijd een minder sterke arm of been ofzo aan overhoud. We zullen het wel zien. We blijven voorlopig fysio houden, en in Januari krijgen we ook een oproep voor een revalidatiearts enzo. Zo nu even snel de was gaan doen, er lijkt geen eind aan te komen
Caruli Staat inderdaad heel schattig, maar hij heeft sowieso wel een heel lief koppie. Panos Succes met de nekplooi vanmiddag. Hier Is Amy maar weer eens ziek. Ging haar vanmorgen wakker maken en ze lag helemaal op haar eigen braaksel, heel het bed, de slaapzak, knuffels,haar gezicht.....alles onder. Zette haar overeind en toen moest ze nog 2x overgeven, gelukkig maar een beetje. Slaapzak open geritst en dat had ik ook beter niet kunnen doen. Poep tot achter dr oren! Kortom, bel het kdv maar dat ze een dagje thuis blijft. Raar kind dat ze snachts dan niet eens huilt ofzo als er zoiets gebeurt... Kan haar ook niet duidelijk maken dat dat echt wel mag... Denk wel dat het ergste alweer over is, ze is erg vrolijk nu, maar wil natuurlijk alleen maar op schoot. Toch zo maar weer op bed gooien, kan ze een beetje bijkomen Wel fiijn, sinds gisteren kan ze eindelijk zelf weer gaan zitten als ze staat, dat scheelt! Alleen nu een obsessie voor de trap ontwikkelt...goed in de gaten houden dus, want de deur staat hier altijd op een kier ivm de katten.
@ Caruli; de oneindige was, het is dus overal het zelfde @ Collo; ach arme Amy, fijn dat ze zich al weer wat beter voelt. hihi hier ook een trap obsessie, al een tijdje en het wordt ook echt niet minder . @ Panos; gourmetten dus, lekker! ik heb jarenlang de kerst gemeden, werd gek van de verplichtingen. Gevolg : niemand verwacht meer wat van me met de kerst, heerlijk! En toen begon ik het weer leuk te gaan vinden . De stress er omheen vind ik ook onzin, dat kan de rest van het jaar al genoeg. @ hier; zin in vanavond, we zijn met 10 man denk ik en een paar kindjes. Heb een giga bak lasagne gemaakt (eindelijke een mega oven, dus daar moet een mega schaal in ), heel simpel maar superlekker met verse pasta en lang pruttelende vleessaus en zo. Heb vanmorgen beetje lopen freubelen en proberen, mini kastanje-geitenkaasquiches zijn het geworden met tijm, het waren er 24 maar het worden er al rap minder
Jeetje Collo; dat lijkt me inderdaad erg vervelend om je meisje zo in bed te vinden. Hopelijk slaapt ze zo nog even lekker. Al een hoop kaartjes voor Tijs zijn verjaardag binnen; super top dames! Ook een aantal kerstkaarten, lief hoor. Vandaag alle voorbereidingen treffen voor morgen. Iedereen (12 man + kids) komen rond 13.30 en blijven ook 's avonds eten. We hebben een kerstbuffet in elkaar geflanst, dus zo koken! Taart wordt gemaakt door schoonzusje (met Dribbel erop), mep taartje zo ophalen bij de Hema. Gek hoor, vorig jaar was ik al een nacht bezig en nog niet eens 1 cm ontsluiting, pfff...dat ik het volgehouden heb toen.... Hier heeeeeel spannend want......vannacht een bloedneus! Dit had ik twee maanden voordat ik zwanger was van Tijs ook 's nachts. Toen wist ik bijna zeker dat ik zwanger was, alleen is het toen toch niet goed gegaan..Weet zeker dat er nu weer wat gaande is, nu maar hopen dat het allemaal goed gaat. Donderdag hopelijk testen en tot die tijd mezelf niet verliezen......... Ahhhhhh!
@ Happy; spannend! en wat duurt donderdag dan nog lang he. Succes met alle voorbereidingen (afleiding genoeg ), en leuk een Dribbeltaart .
Morning ladies @Roeltje; Het was zeker vroeg dag voor je, maar allicht beter idd dan 5u. Heel veel plezier vandaag en probeer te genieten @Panos; Succes vandaag bij de nekplooimeting! @Collo; Ach gut, dat ze zich dan niet meldt he.....vreemd hoor! Ze zal zo straks vast nog wel ff gaan tukken. @RiTi; Ohw lekker lasagna!! Die maak ik ook het liefste zelf, heerlijk @Caruli; Die bril staat Mitchell best aardig, al lijkt de bril idd wel wat groot. Er zal een wereld nu voor hem open gaan, hij lijkt de tv wel leuk te vinden @hier; Nog steeds veel pijn...twijfel dan ook of alles wel in orde is! Slik nu al 3x dgs 2pcm maar de pijn blijft aanwezig...wanneer ik lig gaat het wel (voel wel iets), maar wanneer ik moet opstaan of een stukje loop dan voelt die pijn zo scherp Echt niet leuk meer....weerhoudt me er wel van om druk te zijn Vanmiddag naar de VK, zal daar alles nog wel ff voorleggen.... Met Beau gaat alles prima, die vermaakt zich wel met het veelal rondlopen. Hij is ook erg druk met zijn speelgoedauto's, rijdt dan druk de denkbeeldige wegen rond hier in de kamer met een auto *zoo lief om te zien*. Blokken stapelen is ook nu een hit, stapelt dan een stuk of 3 blokken op elkaar...torens omgooien is natuurlijk ook erg leuk Mannetje is vanmorgen hier pas om 10u de deur uit gegaan, gaf wel aan dat hij vanavond lekker bij tijds thuis is...heerlijk! Morgen vieren we 1e kerstdag bij mijn schoonouders hier om de hoek en zondag gaan we naar mijn ouders in het oosten des lands....als het goed is blijf ik daar dan t/m woensdag (mits de verhuizing van mijn zusje nog uitblijft). Kijk er nu alwel weer naar uit!
@happy; Wat spannend zeg, ik snap dat je dan nu best wel nieuwsgierig bent naar wat er zich in je lichaam nu afspeelt. Je kan donderdag pas voor het eerst testen? *poepbroek alarm* !!
Net helder bloed met het naar de wc gaan....zou echt nog te vroeg zijn voor ongesteld te worden....hopelijk zet het niet door en is het echt iets moois! Sorry voor het ego berichtje, ga nu koken!
@snurkende man Jup hier ook 1. @manoe spannend hoor @caruli vindt het knap dat het zo lang op hand! ik vindt het wel een heeeel schattig gezichtje met een bril. @dretjuh zo lees dat al je koekjes af zijn crea mama @pooh lieverd hoe gaat het met jullie??? @panos ik heb geen flauw idee zal zo eens een smsje sturen.alles goed bij jullie? hoop dat de nekplooi meeting goed is @dees dat ik minder dat je de pijn nog steeds hebt hopelijk is er niets ergs aan de hand. @happy zal duimen voor je .zijn 1e cyclus was ook kort voor mijn doende. @hier nu snap ik waarom ze nog zo aan de dunnen is. een kiesje is door
@collo: Bizar dat ze dan gewoon doorslaapt.... Hopelijk knapt ze snel weer op! Irritant trouwens dat de creche dicht is volgende week! Wij hebben 24/7 opvang 365 dagen per week, dus ook volgende week gelukkig. Alleen voegen ze in de vakanties wel vaak groepen samen. En dat vind ik al irritant want het wordt altijd een zooitje met slapen en eten als er geen bekende leidsters zijn. @dees: Zou het idd even bespreken. Vervelend dat het nog zo'n zeer doet. @happy: Spannend!!