December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Snurkende man
    Snurkende vrouw... Het is weer begonnen...vorige keer ook al in de laatste weken. Nu kijken of het voor mijn man te harden is of dat hij weer op zolder moet gaan liggen. Ik weet dat het binnen een week na de bevalling over is, maar nu is het wel naar. Lig ik straks weer alleen in bed.

Happy
    Hoop het zo voor je...

Dees
    Da's niet goed meid. Benieuwd wat de vk ervan zegt. Maar je kan natuurlijk ook wat gekneusd hebben, da's ook behoorlijk pijnlijk. Collega van mij had een week of 5 voor de bevalling haar schaambot gebroken toen ze in huis uitgleed... Ze hebben toen voor de bevalling al besproken dat ze in ieder geval een ruggenprik zou krijgen voor de bevalling.

Panos
    Ja en dit jaar is het nog niet zo'n probleem, maar mijn collega's zien me aankomen als ik volgend jaar weer met de kerst vrij wil zijn. Heb nu al twee jaar achter elkaar zwangerschapsverlof... Dus even puzzelen hoe we dat gaan doen.

Hier
    Is Amy bijzonder lief geweest vanmorgen. Ze ligt net pas weer op bed. Lekker zelf gespeeld en af en toe bij mij komen knuffelen. Volgens mij is het gewoon zo dat als ik op de bank zit ze lekker gaat spelen, maar zodra ik iets nuttigs probeer te doen, komt ze achter me aan. Mama saboteur... De vraag is nu alleen, ga ik nu ook even plat of eindelijk iets nuttigs doen? Denk optie 1 aangezien we vanavond uitgebreid kerstdiner krijgen bij mijn vader. Straks nog even het huis door met de Swiffer, wasje doen...klaar!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; Ik hoop voor je dat het niet doorzet!

@Collo; Ik betwijfel dus ook of het wel goed zit :( Moet om 14.40 bij de VK zijn...ff afwachten dus nog.
    Balen van zo'n snurkende man, ik ken het....meerdere keren per nacht moet ik Jeroen ook een dreun verkopen zodat hij ff 'anders' gaat liggen....dat gaat dan vaak voor een poosje goed. Ik hoop dan altijd maar dat ik in die tijd weer in slaap val.

Ben net ff boven bezig geweest met de was, had nog een wasje in de wasmachine zitten en dat hangt nu te drogen. Beau speelde ondertussen met van alles en nog wat wat hij tegenkwam.
    Gelijk maar ff de 2 dozen op ons bed leeggegooid met kleding van Beau, kan ik vanmiddag wanneer Beau op bed ligt op met gemak uitzoeken wat ik weer wil gebruiken voor zijn broertje.
    Kwam nog een voorraadje luiers tegen....die ook maar ff op volgorde gelegd.

Gisteren trouwens nog een leuke deal gesloten bij de Etos...daar hebben ze nu de pampers in de aanbieding...alle pakken 4 voor €30,-! Ik had nog een bon met €10,- korting uit de Felicitas doos en kon deze erbij inleveren! Toch leuk zo, 4 pakken voor €20,-!
    Dus gelijk maar wat ingeslagen voor Beau en zijn broertje....heb nu alle maten in huis volgens mij....maatje 1, 2, 3 en 4+ :)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; klinkt niet zo goed meid, goed dat je vanmiddag naar de vk gaat, kijken wat die er van zegt.
    Ik bedoel het absoluut niet kwaad hoor en begrijp het maar al te goed, maar de trap op en af met wasmanden en doosjes en pakken luiers als het ook maar even kan delegeren of laten de komende tijd. Wil niet betweterig overkomen, heb er namelijk absoluut geen verstand van maar het lijkt me zo pijnlijk hoe je je nu voelt.
    Sterkte vooral!

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Leuk Dees al die voorbereidingen voor je nieuwe kleintje! Pijn is niet goed, hopelijk weet de vk iets...

Snurkende man; hier zo erg dat hij zelfs een slaapscopie krijgt komend jaar. Lig er echt nachten van wakker of moeten apart slapen. Niet goed voor je relatie dus...

Gimena ben al lange tijd weer ongesteld, meestal tussen de 30 en 34 dagen. Dan zou 24 opeens wel heel kort zijn toch?

Testen; donderdag pas ja. ivm de oud en nieuw wil ik het wel weten dan. Wil geen negatieve test meer zien dus niet eerder..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; 1 ding scheelt is dat ik dus niet met wasmanden hoef te slepen naar beneden....heb alles boven en daar blijft het ook.
    Die dozen heb ik ook echt niet getild, zijn me veel te zwaar....alles kon ik schuiven naar de plek van bestemming.
    Ik wil en kan dus gewoon echt niet rustig blijven zitten....voor mijn gevoel heb en moet ik nog zoveel doen voordat ukje 2 komt.
    Gisteren belde ze van de baby-dump dat 11 januari de baby-kamer geleverd wordt. Nou voor die tijd moet er nog wel het 1 en ander gebeuren....vooral die kleding uitzoeken brandt al ff in mijn geheugen :)
    En tja dan moet het toch een keer gebeuren, ik wil en kan het ook niet door een ander laten doen. (erg he)
    Ondanks de pijn ga ik gewoonweg door, ik weet het...ik ben wat dat betreft veel te streng voor mezelf....komt ook wel een beetje door de frustratie :(

6. gimena

gimena Niet meer actief

@happy wel raar ja. wel heel kort. tsja toch een beetje afwachten dan maar..

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Sara heeft net kaartjes van happy, lottie, psje, stinkelbell en dretjuh gekregen! Ze vindt ze prachtig! bedankt!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *Ik ga ff een mannetje uit bed plukken en hup naar de VK*

Tot straks!

9. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal!

Zo, ik heb weer lekker vrij. Er moet genoeg in huis gebeuren maar voor nu ga ik even zitten;).

Boaz heeft vandaag al 3 keer flink zuur en dun gepoept, ik weet niet zeker of het van tandjes is of van koemelk dat we aan het introduceren zijn.. iig stinkt ons hele huis nu en dan naar de poep, tis een naar geurtje dat moeilijk weg te krijgen is, bah.

In februari ga ik een weekendje weg met vriendinnen, onwijs veel zin in maar ik ga Boaz heel erg missen.. Dus heb de week erop vrij genomen:D Kan ik het weer goedmaken met hem;).

@Dees, ik ben benieuwd wat de vk zegt, goed dat je een afspraak gemaakt hebt!

@Riti, ooew lekker lasagne, my favourite. Hier vanavond nog niks bijzonders, morgen bij schoonfamilie, en overmorgen gourmetten we hier met mijn zussen en aanhang(ouders zijn op vakantie).

@Happy, vervelend, zo'n snurkende man! Enig idee waar het van komt?

@Collo, ach het is voor een goed doel, het snurken, en trekt daarna snel weg;). Voordeel van alleen slapen is dat je je benen lekker gek kan leggen (vond ik zo fijn toen Gijs de laatste 2 weken op een matras sliep haha).

Met Boaz gaat het goed, hij is geobsedeerd door baby's(die van schoonzus en beste vriendin) en wil ze de hele dag door aaien, hij gaat helemaal glunderen bij het zien van een baby.
    Verder zit hij regelmatig op zijn loopauto en schuifelt dan vooruit, zo schattig.

Eergister was ik vruchtbaar en kwam ons gesprek op een 2e kindje. Het lijkt ons gevoelsmatig allebei héél leuk, maar als we echt wijs nadenken moeten we toch echt even wachten(we hebben nu eindelijk wat rust ook financieel, moeten nog redelijk wat 'grote' dingen aanschaffen', en ik wil lekker een zomer genieten zonder zwangere buik:D).
    Maar de voorts beginnen de tegens al steeds meer voorbij te gaan, we denken nu aan over een half jaartje ofzo;).

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Zo net mijn haren geverft is net iets te donker maar goed kan ik mee leven. Zo nog even krullen zetten en mijn nette kleren aan dan zijn we bijna klaar voor vanavond.

Ik wil iedereen een hele fijne kerstavond wensen!!!

11. gimena

gimena Niet meer actief

jullie ook stink!!!!

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Dank je! :D

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was ik weer... Net genoten van een lekker lange echo, want uk wilde maar niet goed gaan liggen voor de meeting. Uiteindelijk wel gelukt en nekplooi zag er top uit (1,4). Nu nog wachten op de bloeduitslagen, maar daar maken we ons niet druk om. En we denken gezien te hebben wat het is. Ook de echoscopist dacht het te zien. Natuurlijk nog erg vroeg en voorbarig, maar ik zet mn geld in op een jochie. Leuk!

Iedereen via deze weg een super leuke kerst gewenst zonder de gebruikelijke kerst stress! Enjoy! En dat er maar weer veel ukkie geboren mogen worden in 2011. Collo mag het spits afbijten :D!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Stink; Jij ook hele fijne dagen gewenst!!

@Panos; Ohw wat goed zeg dat de nekplooimeting in orde was!! Nu lekker gaan genieten van jullie 2e frummeltje op komst.

@hier; Controle bij de Vk was prima, ukje ligt al lekker beneden met zijn hoofdje. Groeit volgens schema en het hartje klopte stevig. Wel een verwijzing gekregen voor de fysio ivm de pijnklachten, ook omdat ik al een hele poos een soort van knellende pijn heb onder in mijn buik aan de rechterkant....wie weet heeft de fysio de oplossing.
    Over 3wkn weer terug komen, heb dan een dubbele afspraak ivm bevallingspraatje....dit is voor mij eigenlijk niet nodig ivm de keizersnede...ach ja, de dag ervoor moet ik in het ZH zijn bij de Gyn dus kan dan de volgende dag bij de VK gelijk vertellen hoe en wat.

Mannetje belde net dat hij al onderweg is naar huis, lekker bij tijds dus :D
    Vanavond zijn we weer een keer met z'n 2e....kijk er nu al naar uit :D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Allemaal hele fijne kerstdagen gewenst!!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, wij zijn weer thuis:)

Roeltje en Roeltjeman kunnen er weer een poosje tegenaan:)
    Was super geregeld allemaal..

turks stoombad, kruidenbad, bubbelbad, diverse sauna's, dompelbaden.. Echt super. Allemaal onbeperkte toegang..

Eerst een gezichtsmassage gehad van 3 kwartier.. mijn hemel, wat lekker :D voelt nog zacht aan haha.. tussen de middag lunchbuffet, ook super.. eind van de middag een uur lang hot stone massage.. Die kan ik aanbevelen.. Heeeeerlijk.. man had half uur hot stone en een half uur kruiden/olie massage.. ook lekker:)

Kortom: Een zeer geslaagde dag..

Schoonmoeder is net weg.. Lenn lag er met fles en al in bed rond kw over 6.. was hartstikke moe en zat constant naar de deur te kijken waar papa en mama nou waren.. *zielig*..
    zo even boven kijken.. zal nog wel wakker worden vanavond.. en anders morgen maar vroeg op, was voor hem ook raar vandaag..

vanavond komen zus en zwager op visite.. All you need is love kijken terwijl de mannen bijkletsen:D

Morgenvroeg even snel door het huis sjeesen, eind van de ochtend komen Wendy, man en kids tot halverwege de middag.. Heb er zo'n zin in :) Hierna duurt het weer een tijdje voor we elkaar in real life zullen zien *baalt*.. Ben erg benieuwd naar Jesse en Timo..

Dames, ik wens jullie hele fijne feestdagen toe.. misschien kom ik morgen nog even buurten, maar de kans is klein:)

Fijne avond!!

17. gimena

gimena Niet meer actief

@dees gelukkig dat je kleine het goed doet!! hopelijk kan de fysio de pijn verhelpen.

Lieve dames!
    ik wens jullie een warme en gezellige feestdagen toe!

18. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Lieve meiden,

Ik wens jullie allemaal hele gezellige en liefdevolle kerstdagen! Lekker genieten van jullie gezinnetjes!!

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Niets gelezen. Beau zijn verjaardag was erg leuk. Hij is erg verwend.
    Kaartjes binnen van mroos, stinkerbell( en kerstkaart) psje en happy. Erg leuk bedankt..
    Net cupecakes gemaakt voor morgen.....
    Me proud....:)
    Bekijk bijlage 117057

20. gimena

gimena Niet meer actief

zit er heerlijk uit!!

Deel Deze Pagina