Mroos Ja, kan er ook wel het voordeel van inzien. Nadeel is alleen dat ik doorgaans ook nog wordt ingebouwd door 3 katten die wat warmte zoeken. Nu het zo koud is helemaal. Eentje kruipt bijna in me, dus dan kan ik nog geen kant uit. Brusje: Wel leuk dat het langzamerhand toch wel kantelt, maar lekker op je eigen tempo doen. Ik verlang ernaar om ook weer eens een zomer lekker niet zwanger te zijn en wijntjes te drinken op een terras... Panos Ik ga het proberen, maar heb het vermoeden dan Dees me nog wel eens voor kan zijnmet haar geplande keizersnede. Zeker omdat die lichamelijk behoorlijk belast is... Dees Fijn dat alles goed was bij de VK. Wel raar, mijn vk heeft het helemaal nog niet over de bevalling gehad. Mocht zelfs als ik wilde pas over 3 weken terugkomen. Heb aangegeven dat ik 2 weken wel zat vond ivm het controleren van mijn bloeddruk. Maar zou toch ook wel graag een gesprekje willen hebben over de bevalling. Zeker omdat ik er rekening mee houd dat het allemaal erg snel kan gaan. Elmo Cupcakes zien er prachtig uit hoor! Iedereen: Fijne kerst! Vandaag lekker gegeten met de hele familie bij mijn vader en morgen gourmetten (ofcourse) bij mijn schoonouders.
Ferdy is trouwens de Ipad aan het instellen. Zodra die het helemaal doet pik ik hem lekker in.. Ben benieuwd of dat handig is voor ZP of dat ik toch liever achter de PC zit.
De ballonnen kunnen uitgehangen worden! Lenn heeft geslapen tot kw voor 7!! hij lag er gisteren om kw over 6 al in.. eind van de avond nog wel even gehoord met hoesten en had verwacht dat ie wakker zou worden maar nee hoor, vrolijk verder geslapen man is er uitgegaan om 7 uur dus kon lekker blijven liggen nog even door het huis sjeesen met de stofzuiger, dan even rust en dan Wendy met man en kids over de vloer! Zin in
Roeltje, lekker dat Lenn zo goed geslapen heeft.... Veel plezier vanmiddag en groetjes aan Wendy. Collo, ik zou gewoon vragen of je eerder mag komen hoor. Collo en Gimena thanks... Verjaardagspam Bekijk bijlage 117080
@ Elmo; wat een mooie cupcakes, en wat een gaaf kasteel! @ mroos; gezellig tzt een tweede . Vind het zelf wel leuk er af en toe een beeld bij te maken hoe het zal zijn met een broertje of zusje er bij. @ Collo; jippie de ipad doet het, is het wat? Hier ook een aanhankelijke knuffelpoes, wel lief maar soms niet zo handig. @ hier; hele geslaagde kerstavond, gut wat was het leuk . Wel brakjes nu .
@Elmo; Wat heb je er toch een mooie cupcakes van gemaakt! @Happy; Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Tijs!! @Collo; Wat gek idd, had bij jou toch ook alwel een wat vlottere controle weer verwacht, zeker gezien je vorige zwangerschap! Maar je kan dit zelf ook aankaarten he, zo laat ik nu regelmatig mijn urine sticken ivm de vele UWI's en destijds die nierbekkenontsteking. Gaaf he zo'n Ipad?! Wij hebben er ook 1, ik zit er ook regelmatig mee op de bank of lig ermee in bed...zo kan ik toch nog een beetje op een relaxte manier het forum bijhouden @Roeltje; Wens jullie een hele fijne dag vandaag, doe wendy de groetjes!! @kerstavond; niet veel bijzonders eigenlijk, heb de hele avond bijna alleen tv liggen kijken (all you need is love). Mannetje zat achter de pc te hobbyen... @hier; Beau werd iets na 9u wakker....mannetje was nog ver weg in dromenland Dus tja ik er maar weer uit voordat Beau het allemaal te lang vind duren. Tref ik toch bij Beau in bed een bloedvlek aan??! Geen idee waar het vandaan is gekomen....kan nergens bij Beau wat ontdekken...freaky!
Dees, misschien een tand door? Trommelvlies geknapt?(dan zie je vaak nog wrl bloed in het oor. Happy gefeliciteerd met Tijs
@Elmo; Ik heb alles nagekeken, niks geen spoor van bloed te bekennen in zijn oren, neus en mond... Ik merk iig ook niks aan hem, dat scheelt alweer
tijs van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!! Laat je maar lekker verwennen door papa en mama..
Hier nog steeds een explosief-poepende Amy. Vanochtend om 06.15 uur hoor ik een kort huiltje. Wilde eigenlijk alweer verder slapen maar bedacht me toen gisteren toen ze in haar eigen braaksel lag, dus toch maar even gaan kijken. Is maar goed ook. Compleet doorgelekt van de poep. Dwars door de slaapzak heen (inmiddels laatste schone van de 4). De poep zat aan de voorkant echt letterlijk tot aan haar nek. Huiidje was ook helemaal rood uitgeslagen....zielig! Dus Ferdy maar wakker gemaakt en die is maar even met haar onder de douche gegaan. Gelukkig daarna rustig met olie ingesmeerd en weer op bed gelegd. Om 11.00 uur maar eruit gehaald. Heeft wel wat verhoging en ligt nu ook alweer anderhalf uur te slapen. Arm meiske. Tijs Van harte met je eerste verjaardag!
Hier ben ikke ook nog even. @collo Arme Amy is wel erg veel aan het poepen. Drinkt ze nog wel goed? @elmo Wat een schatjes zeg. Mooie meisjes. En niet echt tijd om jonkies te krijgen wel? Wist je niet dat je een rammelaar en een voedster hebt? Even Luuk spam,
Haha Stinkerbell, ja dat wist ik wel maar had stille hoop dat ze het tot het voorjaar zouden wachten hihi. Maar ze doen het goed, doorvoed en warm. Wat een lieve foto van Luuk