fijne 2de kerstdag allemaal!! Hier de verjaardag achter de rug,Aylani is echt straal verwend,helaas zat ze op haar 1ste verjaardag wel helemaal onder de waterpokken maar ze heeft ook best genoten. Ondanks dat het zo goed als kerst was echt enorm vol huis,zijn bij elkaar 30 man gekomen! Gister Aylani bij mijn moeder gebracht,want manlief en ik hebben beide de griep,dus gister heel de dag geslapen en vandaag weer,kom net pas weer mijn bed uit gerold,en vanmorgen even om iets te eten,niet echt zoals we ons de kerst hadden voorgesteld maar volgend jaar beter,denk ik dan maar! sorry dat ik even niet reageer,maar wilde laten weten dat de verjaardag leuk was en iedereen een fijne 2de kerstdag wensen knuffel
Happy zag de spam op Hyves leuk! Elmo nog lang niet helaas, moet nog n eisprong krijgen. Zit op dag 15.
@ Happy; wat een leuke taart en wat een geslaagde dag! @ Sjees; jeetje waterpokken , wat naar, fijn dat het toch een leuke verjaardag is geweest. @ Elmo; Beau weer een beetje bijgekomen? En jullie natuurlijk @ Hier; kerstavond was super, heerlijk je vrienden allemaal aan tafel . Gisteren was ook leuk, mijn familie en ook mijn beide broers. Huis laten zien en met Maura waren ze ook leuk . Wel een stuk hectischer en chaotischer dus de hele familie moest bijdraaien vandaag, Maura voorop. Vanmiddag lekker naar buiten gegaan, het zonnetje in. Maura lekker op onze rug en de slee mee, lekker langs de vecht lopen en sleeen. Ze vond het heerlijk! Maura en mama
Hier Amy nog steeds een poepmonster...Ik hoorde het en was al te laat, zo snel loopt die poep haar luier uit... Gelukkig net gepoept en bleef een keer (voor de verandering) binnen de luier. Verder gaat het met mij wat minder. Ben niet helemaal 100%, maar kan mijn vinger er niet helemaal op leggen. Beetje moe, misselijk, hoofdpijn en dan weer niks maar gewoon lamlendig... en dan ook nog eens door mijn rug heen gegaan net nu Amy niet naar het KDV kan. Hoop dat mijn rug het morgen weer een beetje doet. Happy Als ze overgevoelig is voor melk dan gaat het niet beter worden nu denk ik. Ze krijgt nu juist vrij veel melk ipv diksap omdat dat laxerend werkt. Als het morgen nog niet beter is zal ik eens een dagje geen melk geven. Bedankt voor de tip. Leuke spam trouwens! Is het al donderdag??? Gimena Sophie had toch ook vorige week echt een paar dagen poep-explosies? Pooh Jouw huis is een moderne kerststal... Sjees Leuk dat de verjaardag geslaagd was ondanks de waterpokken. En beterschap voor jullie! RiTi Ook lieve spam....
ja, ben ik ook weer ff snel! Bapsie, hoe was je eerste echo?! Vast helemaal in orde? @collo: sterkte met jullie poepmonstertje en met je rug... @happy: hopelijk is je gevoel goed! Maar als ik dat zo hoor, zit dat wel goed!!! spannend joh! @dees: hoe is het met jou pijntjes na de val? @RiTi en happy: leuke spam! @iedereen die ik nu vergeet: sorry! Hier morgen naar CP huttenheugten (ofzoiets!) Pokke-eind rijden, maar wel leuk! We gaan met 8 volwassenen en 4 kids, waarvan Maud en Jasper (8 mnd) de kleintjes zijn! Heb er wel zin in!!! Nou dat was het weer voor nu... ik spreek jullie dus waarschijnlijk pas eind van de week... En dan is happy dus misschien wel zwanger hahah!!! Fijne avond nog!!!
@Happy: nou spannend hoor betrefd jouw buikje. Wellicht nog 2010 zwanger het jaar uit @Spamfoto's: wat een leuke foto's komen er voorbij zeg!! @Riti: leuke foto! Lekker he je vrienden aan tafel, je kindje en je nieuwe huisje laten zien. Bevalt het jullie daar ? @collo: he bah die poepexplosies kun je er niet bij hebben als je je niet helemaal happy voelt. ik hoop dat Amy snel weer normale poep heeft maar vooral dat jij je weer happy voelt. Beterschap met alles @Suus: wat leuk!! Veel plezier hoor x @Hier: nou vandaag eerst naar mn oma geweest, toen eten voorbereid en toen kwam mn zwanger met vrouw en dochtertje. 4 gangen diner gemaakt, errug chique en lekker gelukkig. Was erg gezellig Heb een super fijne kerst gehad die 3 dagen duurde Morgenvroeg hebben de kids een zwemfeestje bij het babyzwemmen, peter gaat mee voor foto's en filmpjes Handig zo'n camera nanny Ik ga foto's op mn laptop zetten en daarna op hyves
Goedeavond meiden Hebben jullie leuke dagen gehad? Wij zijn gisteren bij mijn schoonouders gaan eten, daar kwam de hele familie. Lekker druk maar gezellig. En vandaag zijn we lekker thuis gebleven lekker met zijn 4en. Ik heb weer mooie spam voorbij zien komen, leuk hoor Ik ga nog even snel verder kijken en dan mijn bedje in. Morgen naar de apotheek meds halen, boodschappen doen, de fysio komt ook nog en Casey heeft vakantie. Dus lekker druk
Nou...hier een geweldige tweede kerstdag. We gingen lekker met ons gezinnetje naar "ons" strand (Zoutelande) om even uit te waaien. Tijsje lekker ingepakt, hond helemaal dol, lekker stukje lopen. Staan we zo naar de zee te kijken zegt mijn ventje opeens dat hij nog een klein kadootje voor me heeft....euh...o... Hij had een klein doosje met zijn achternaam erin...wat was dit?! Nog een doosje....met een vette ring erin. Toen ging hij op t strand op zijn knieeen en vroeg of ik zijn vrouw wil worden. JA natuurlijk!! We zijn al bijna 12 jaar samen en delen alles met elkaar...alleen de achternaam nog niet. Wilde ook zo graag de zelfde achternaam als mijn kindje...Daar gaat dus verandering in komen; zo VET! Wilde al zo lang trouwen maar hij vond het niet nodig...nu dus wel. Ben echt super happy! Dus misschien maar op zoek naar een positie trouwjurk Al verlies ik nog steeds kleine stolsels bloed...Kan nog steeds een innesteling zijn...maar het kan ook niet goed zijn natuurlijk...moeten het maar even aankijken. Veel plezier Suus in CP! Prachtige foto's Dretjuh. Ziet er weer super knus uit allemaal! Hoop dat je snel een oorzaak kan vinden Collo voor je poepmonstertje. Voor jezelf ook een dikke knuf. We gaan bedje op zoeken; als verloofden....gaaf!!! Trusten
Happy Whaaah!! Super meid! kan me voorstellen dat je nu helemaal in de wolken bent. Hoop voor je dat je met een dikke buik kan trouwen. Vind het zelf altijd wel iets moois hebben, zo'n buikje in een trouwjurk. Ga morgen maar eens een melkloos dagje proberen. Ga maar sinaasappelthee geven. Dat schijnt goed te zijn.... Moet iets proberen want meiske was vanavond echt helemaal uit haar doen. Heel veel huilen. Heb haar maar weer met zetpilletje op bed gelegd. Hopen dat ze het vannacht droog houd. Zal ik alleen de koemelk een dagje weglaten of ook de opvolgmelk? Verder Toch nog even melden dat ik vandaag voor Amy echt een heel erg schattig Puma trainingspakje en bijpassende schoentjes heb gekocht. Kan ze weer als een echte Annie gekleed...hahaha Het is een beetje op de groei gekocht, maar zal het binnenkort wel eens spammen. Zo schattig!
En daar zat je dan om half 4 met een wakkere Lenn is al de hele nacht aan het spoken, manlief ging er ook eens uit om na een kwartier te zeggen: Ik slaap morgen bij hoor.......... Tuurlijk schat, ik heb geen slaap nodig wat een rukdag zeg hij wilde vanmiddag ook al niet slapen bij mijn oom en tante.. stom, want de oplossing was natuurlijk: - oh hij heeft gewoon honger - Nee hoor, hij heeft dorst - het is ook allemaal vreemd he.. - ach ventje, kan je niet slapen.. - geef hem maar een flesje.. hallo!!!! wiens kind is het eigenlijk? zegt mn zwager ineens tijdens het eten: Je kijkt wel zuur met kerst.. echt hoor, het zat me tot hier.. rond half 7 was Lenn helemaal af.. dus maar naar huis gegaan.. hoor je ineens: Ja hij huilt wel veel he.. binnen 2 minuten stonden we buiten.. had het zo gehad.. ben blij dat deze dagen weer voorbij zijn zeg... zo maar eens weer een poging doen om Lenn in bed te krijgen..
Goedemorgen allemaal!! Allemaal goed de kerst doorgekomen? @Happy..oeh spannend wordt het voor jou! Wat heb je allemaal voor voortekenen..of is het gewoon een gevoel dat het raak is? @Roeltjes..zucht..daar zou ik ook niet goed van worden. Of ze het allemaal beter weten dan jij zeg! Wij hebben een erg rustige kerst gehad dit jaar. Het was al twee jaar een drukte van belang bij ons en dit jaar helemaal niets! Gisteren zijn we naar het bos geweest in Breda. Lekker met de slee. Ik maakte me alleen weer zorgen. Mannetje was een klein beetje verkouden en nu hebben we gisteren toch zeker wel een uur gewandeld. Hij was uiteraard goed ingepakt, maar nu lag hij vannacht toch wel een beetje te hoesten en had vanochtend ook een flinke snotneus. Dan denk ik meteen, had ik nou wel moeten gaan wandelen met hem....voel ik me meteen schuldig. Nou en verder weer "lekker" aan het werk! Ik zat hier al om 7:30...gek ben ik ook!!
@ happy; gefeliciteerd! Wat een mooi aanzoek . Spannend ook dat je misschien wel zwanger bent, leuk! @ Roeltje; irritant he dat iedereen altijd weet wat je kind nodig heeft . @ Chicken; Jij kan dus ook al snel testen, spannend! Klinkt als een heerlijke kerst, lekker met zijn drietjes. Kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt als hij zo verkouden is en zo hoest. Maar een gezonde frisse neus en een fijne dag kan niet slecht zijn denk ik dan. Het is niet zo dat hij het koud en nat heeft gehad. Misschien kwam het juist los door de wandeling? @ schuldig voelen; ik stond er bij en ik keek er naar . Dat je weet dat het niet goed loopt en te veel is voor de uk maar het niet lukt het geheel om te buigen. Een overprikkelde Maura 1e kerstdag, zij overleeft het wel dat is het niet. Maar ik vind het zo moeilijk dat ik het al zo lang van te voren zie aankomen en het op een bepaalde manier laat gebeuren. Wil de spanning ook niet opvoeren door discussies aan te gaan die hooguit onbegrip gaan opleveren. Ze gaat (zoals veel kindjes van die leeftijd) ook niet meteen huilen of heel moeilijk doen, ogenschijnlijk lijkt er niets aan de hand voor buitenstaander. Ik zie haar alleen terugtrekken in een soort eigen bel en met grote ogen een beetje schrikkerig alle input incasseren. Hmmm beetje lang verhaal, maar ik voel me niet prettig bij het feit dat ik haar niet uit die situatie heb gehaald......terwijl zij het al weer vergeten is
@Riti...oh wat herkenbaar!!! En gek he, dat je dan toch niet ingrijpt. Misschien inderdaad om geen discussies te krijgen. Aan de andere kant heb je zoiets van, maar het is wel mijn kind en die moet ik toch beschermen?! Ik snap precies wat je bedoelt. Ik had dat dus een beetje met dat sleeën gisteren...ik voelde dat het een beetje te lang was, maar toch liet ik het gebeuren. Oh wat is dat herkenbaar!
@ chicken; maar het zijn ook super flexibele, weerbare minimensjes die kindjes, die echt niet slechter worden van een 'uitdaging' af en toe. Rationeel vind ik het ergens ook wel goed voor Maura dat het af en toe niet rustig, voorspelbaar en soepel loopt allemaal, maar zo voel ik het niet .
@happy leuke foto en een erg mooie taart. @collo jaa.dat klopt. @roeltje hmm komt me bekend voor 1e kerst dag last van. @chicken SPANNEND