Goedemorgen!! Fijn dat iedereen leuke dagen heeft gehad. Nog ff wat korte reacties van mijn kant, heb niethelemaal alles onthouden. @suus: veel plezier in cp! @lotte: ohw nog geen ei gespot? Doorklussen dan maar he @collo: ahh arme amy! Ik zou eerst alleen de koemelk weg laten en als dat niks oplevert paar dagen erna ook de opvolgmelk. Het zal niet na 1 dag beter zijn want haar darmen zijn nu natuurlijk al geirriteerd. Sterkte ermee! @happy: gefeliciteerd!!! Wat een mooi aanzoek! En spannend hoor van je buikje!! @riti en chicken: heel herkenbaar, je weet wat er van gaat komen en toch laat je het gebeuren.... @roeltje: ohw irritant! @hier: 2 onwijs leuke maar drukke kerstdagem gehad en het vannacht helaas moeten bezuren.... Emma vannacht compleet over haar toeren, zo verschrikkelijk moe maar niet in slaap kunnen komen, huilen tot krijsen aan toe hebben dus allemaal verschrikkelijk slecht geslapen.... Emma is uiteindelijk pas om half 6 in slaap gevallen en nu net weer wakker, zal een pittig dagje worden! Maar ons grote nieuws van deze kerst is toch wel dat ons dametje het de hoogste tijd vond om los te gaan lopen!!! Zaterdag de eerste paar voorzichtige stapjes maar al snel volgden er veel meer en trots dat ze zelf is!! Big big smile op dr gezichtje zo leuk!!!
Chicken Niet schuldig voelen... Als e hem de hele dag binnen had gehouden was hij waarschijnlijk al eerder begonnen met hoesten. Buitenlucht is juist veel beter, ook als ze verkouden zijn. Roeltje Zou er ook snel klaar mee zijn geweest. Je zult vandaag wel gesloopt zijn...sterkte meid! RiTi Het hoort er misschien ook een beetje bij he? Kijk uit dat je niet te beschermend wordt. Ik snap je wel hoor. Moet zelf ook vaak echt mezelf tegenhouden om Amy niet uit een bepaalde situatie te halen, maar uiteindelijk wordt ze er volgens mij echt niet slechter van. Zolang ze maar weet dat als ze echt verdriet heeft ze altijd bij mama terecht kan.... Maar oh, wat heb ik het er moeilijk mee.... Ah, je had het zelf alweer prima verwoord zie ik... PSje Super! Van harte met de eerste stapjes! He, meiske is wakker...Eens kijken of het weer puinruimen wordt in haar slaapzak of dat het meevalt...
Psje Ei zit er wel aan te komen nu. Straks rond 11-12 een testje doen. Hoop echt dat ie eraan komt nu. Las t op Hyves van Emma, gaaf hoor!! Collo hopelijk heeft ze vannacht geen explosie gehad!
zo, ben nu al kapot zeg om 8 uur gelijk boodschappen gedaan.. trek vlak daarvoor een keukenkastje open, mietert me de complete inhoud naar beneden.. Dus gelijk de boel maar opgeruimd en de helft weggegooid.. was gedaan, opgehangen enzo.. man is nu onderweg om 2 speelgoedkisten op te halen via Marktplaats.. 2 voor 50 euro.. onwijs groot (als het goed is).. het ligt nu allemaal verdeeld door de kamer wel een nadeel nu de box uit de kamer is oh poepalarm....
Goedemorgen, Psje, wat leuk dat ze loopt. Collo, hopen dat het meevalt. Chicken bijna testen....spannend, heb je een voorgevoel? Happy, gefeliciteerd met je verloving... Mooi aanzoek.. Riti, lastig dat je je kind zo wil beschermen...wel heel natuurlijk, zoals Collo en jijzelf al zeggen, ze wordt niet slechter van zulke situaties. Roeltje, vreselijk als mensen denken te weten hoe jij je kind moet opvoeden.... Ik ga zo even boodschappen doen en dan weer bakken... Even wachten tot Beau wakker is..
Happy: Super gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Veel plezier met de voorbereidingen, is zo leuk Zou zo weer willen trouwen haha, maar helaas manlief wil maar 1x trouwen Psje: Leuk joh dat ze al wat stapjes gedaan heeft Chicken: Spannend, wie weet is het raak. Mijn nod is 9 januari (verjaardag van Casey) Ben benieuwd, zal wel niet raak zijn, heb er vorige keer 5 jr over gedaan
@elmo...nee, totaal geen voorgevoel, maar had ik bij Milan ook niet. Maar zou wel heel toevallig zijn als het in een keer raak is. Ik wacht geduldig af!
Chicken knap dat je kan afwachten haha. Had je bij milan echt helemaal niks v te voren?? Spannend! Hier verwacht m'n eisprong morgen! Sneller dan verwacht en gedacht. Pas 1x in de vruchtbare dagen geklusd...
Ik heb bij alle 3 mijn kids er niks van gemerkt dat ik zwanger was. Ben ook niet misselijk geweest, alleen later in de zwangerschap en dan was het meer avondmisselijkheid.
@ Chicken; wie weet, zou erg mooi zijn toch? Bijna 2011! Dan gaan wij er ook voor. Merk dat ik er toch van uit ga dat het lukt en dat het weer zo goed zal gaan allemaal. Wel zo handig, want om nou meteen uit te gaan van beren op de weg schiet ook niet op.
@Lottie, nee, nergens last van, alleen een voorgevoel dat ik 3 dagen voor NOD al kon testen. Verder nergens last van.
Spannend Chicken! Ik heb echt een innestelbloeding gehad. Nu nog wat roze en af en toe een soort stolseltje. Misschien dat het dus wel doorzet...of het goed is. Voor de rest geen symptomen dus weet het echt niet... Collo; die poepexplosies heeft ze al heel lang toch? Misschien een dagje helemaal geen melk? Psje stoerrrr! Gaaf die stapjes! Knap hoor. Lottie; succes met je ei! Hopelijk wordt het een mooi kindje.
Even vlug, @happy Gefeliciteerd! @kerst Allemaal goed de dagen door gekomen lees ik. @hier Nou gisteren tijdens het kerstdiner bij mijn ouders Luuk 2x alles ondergespuugt. Kei fijn. ventje was niet helemaal lekker. Maar na het spuugen ding het al een stuk beter hahaha. Nou de laatste paar weken word hij telkens snachts wakker en wil dan niet gaan slapen. Tenminste niet in zijn eigen bed. Nu hebben we al een paar dagen Luuk bij ons in bed liggen en hij slaapt nu gewoon de hele nacht door. Het scheelt zoveel ik ben een stuk vrolijker overdag en Luuk trouwens ook. Het is opvoedkundig niet echt verantwoord maar goed daar heb ik schijt aan. Slapen is erg belangrijk. Hij gaat nu dus savonds wel naar zijn eigen bedje. En zodra dat manlief naar bed gaat haalt hij hem uit bed en legt hem bij ons neer.
Happy testen!!! Hihi! Stink Arme luuk, misschien iets verkeerds gegeten? Hier milan slaapt al 2uur en 10min!!!! Wooow! Is doodop vd afgelopen 3 dagen!
Vanmorgen geen explosie maar wel volle broek...STINKEN!!!! Mijn hemel! Was weer een beetje van die zure melkpoep gewend de laatste dagen en dan is een boerenkool-luier wel even wat anders. De hele bovenverdieping stinkt er nog van zeg! Daarna nog 2 keer een poepbroek maar hoorde het gelukkig beide keren dus was er op tijd bij. Poep heeft nu wel een rare kleur gekregen...bijna beige...met stukjes boerenkool. Straks kijken of ze een boterham wil eten. Koekje ging er ook al niet in...dus tot nu toe een halve banaan vandaag. Ach, als ze haar thee maar drinkt ben ik al blij. Wordt er wel een beetje gek van dat het zo lang duurt, wil graag dat ze beter wordt, want ze voelt zich er niet lekker bij. Verder maak ik er maar weer een lekker luie dag van. Kan ook verder niet veel met die rotrug van me. Heel irritant als er dingen op de grond liggen die ik dan niet op kan pakken... Klaag klaag klaag...hahahah Voor de rest gaat het prima hoor!