Hallo lieve meiden! Iedereen een fijne kerst gehad? Hier was het erg gezellig en Sara heeft zich voorbeeldig gedragen Nu zit ik voor de verandering weer eens ziek thuis... holtes helemaal verstopt een een knallende koppijn. Ik dacht vanochtend: ach dat gaat wel, maar eenmaal op het werk storte ik helemaal in... nu maar even goed uitzieken! Ik ga bijlezen!
@happy: allereerst nog gefelciteerd met je grote, kleine man! Was het een leuke verjaardag? En WOW, je bent ten huwelijk gevraagd!!!!! Super en zo romantisch, gefeliciteerd! Wanneer ga je testen? @collo: amy een poepmonster? Ojeee, wat naar nou! Trek jij het een beetje? @Roeltje: fijn he, al die mensen die een mening hebben over je kind! Waarom mensen nu toch altijd de drang hebben om dat te doen!!!?? Oei vroeg dag voor jou is Lenn nog gaan slapen? @riti: duidelijk uitgelegd hoor en jij kent Maura het best! Volg je gevoel, dan hoef je je ook niet shuldig te voelen. @psje: oh, ook een onrustige nacht hopelijk is emma wel gezellig vandaag! Jeeeeh, ze loopt! Geweldig! @caruli: heeee ook aan de klus!!?? Wist ik niet! @lottie: jeee een ei! Gebruik je nog steeds monnikspeper? Vanavond weer aan de klus! @stinkerbell: ach, als dat voor nu werkt, is dat toch goed? Als hij weer helemaal beter is, dan kun je weer proberen om hem in zijn bed te laten liggen, toch?
Doortje ja gebruik nog monnikspeper. Maar geloof eerder dat t komt door t stoppen met bv. Zal nu 31-32 dagen zijn denk ik. Haha vanmorgen toch nog geklust. Als ie nou vanavond posi is, dan nog n keer!? Balen dat je ziek bent. Wanneer was jouw ei ongeveer dacht je? Bijna toch nu!? Beterschap!
Lotte, Fijn dat je cyclus weer een beetje korter wordt, want zo lang schiet ook niet op. Tuurlijk vanavond nog een keer klussen! Go for it!haha Doortje Beterschap! Hier gaat het wel hoor! Kan beter, maar zit er niet doorheen ofzo...tenminste nog niet. Ga nog even snel op bed liggen zolang truffel nog stil is. Tot straks!
@collo: heel verstandig! @lottie: jaaaa, zeker vanavond nog een keer! Echt hoor, anders blijf je altijd denken: had ik maar
whaaaa ik dacht laat ik nog ns in milan z'n mondje voelen en er zijn nog TWEE kiesjes door! Heeft dus 3 kiesjes nu! En onderaan zag ik n spleetje dus hij krijgt ook nog n voortand erbij (naast de twee middelste). Vandaar die dunne luiers de laatste weken! Arm kind! Gewoon 4 kiezen die doorkomen en n tandje! Collo/doortje ja echt fijn! Scheelt toch weer 2-3 dagen! Haha ok! Dacht dat morgen misschien beter was, want en vandaag 2x en morgen weer zal vast nie lukken
@lottie: jawel. morgen ook nog! Wauw! zoveel kiesjes! arm ventje, zal wel even pijn gedaan hebben! En onder een tandje? Haha die moet Sara ook nog krijgen (naast de 2 die er al zijn).Dat gebit wordt langzaam compleet! Sara krijgt ook nog 1 kiesje onder.
@ all: Haai meiden, Yes ik heb weer internet. En ik ben overtijd. Als de ongi er voor a.s. woensdag niet is dan ga ik testen. Ben benieuwd. Fijn nieuwjaar alvast, haha voor fijne kerst is het te laat nu oops hahaha. Groetjes en knufff, Mili
@riti: jouw verjaardagkaartje is ook net binnen, dankjewel! en ook een bon van het CJIB voor te hard rijden...das dan weer jammer...
Doortje vandaag en morgen zal vast nie gebeuren hier. Maar we zien wel. Jaaa Sara ook nog n kiesje! Riti ik heb je kaart zaterdag gehad!!! Mili wat n geduld!!! Hoe die je dat!!? Wat denk je zelf??
Mili Whaah spannend hoor! Wat leuk al die meiden die ineens er voor gaan! We gaan vast weer een hele babyhoos krijgen. Lotte Als je moet kiezen zou ik misschien voor morgenochtend gaan. Maar zelf ben ik niet zo van klussen in de ochtend, dus houd het liever op savonds. 4 x in twee dagen...tja, het moet wel leuk blijven. Het is me niet gegund om te slapen. Lag net in bed, wordt er aangebeld. Weer diezelfde gast van de TNT die mij altijd uit bed belt... Gelukkig had hij nu een pakketje voor mij (nog meer kleertjes voor Amy joepie). Vind het alleen zo voor lul dat die jongen mij echt alleen nog maar heeft gezien met mijn haar plat en ongefohnd en mijn enorme grijze joggingbroek en enorm blauw sweatvest. Ben echt net zo'n tokkie en dan kom ik ook altijd nog recht mijn bed uit....ik schaam me diep.
@collo: whahahahaha, die jongen zal wel denken Leuke kleerdjes voor amy? Waar gekocht? @lottie: dan zou ik ook morgen doen! Ik heb trouwens zo rond de 29ste mijn ei (denk ik, of zo). Heb nu wat steken in mijn lies, is dat ook een teken?
Wah dat is jammer inderdaad. veel geld altijd he? Wij hebben er gelukkig geen gehad van ons uitje naar A'dam. die stond niet aan denk ik...was anders ook een beste geweest
Wuahha ik zie het helemaal voor me geeft niet, lekker toch? najaa niet uit bed gebeld worden, maar gewoon lekker in je huiskloffie rondlopen enzo haha. Ja k hoop dat het raak mag zijn. Ben nog niet vaak ongi geweest na bevalling dus heb mn twijfels maar goed we zien wel. nu 3x maar goed we zullen wel zien k hoop op roze!
Wuhaha geen idee hoe ik dat doe. Ik wil gewoon niet voor niets testen denk ik. Kweenie. Ik voel me niet zwanger, heb wel wat klachten qua maagzuur maar das ook alles wat erop kan duiden. Tsja en wegblijven ongi. Maar bij beide zwangerschappen had ik last van opgezette borsten enzo en nu helmaal niet. K hoop van yes maar durf het niet hardop te zeggen hahah. dus sssttttt... zodra ik het weet (uiterlijk woensdag) zet ik het hier neer oke?
Hey meiden. Leuk hoor met de kids sleeën, ik dacht leuk we gaan. Dus kids ingepakt enzo. Komen we terug thuis doet de garagedeur het niet meer, dus bij de buurvrouw een batterij gehaald maar helaas nog niks. Dus we konden niet binnen. Manlief gebeld neemt niet op, nog een keer maar niks. Toen schoonmoeder gebeld, was schoonvader weg met de auto boodschappen doen Ze heeft hem mobiel gebeld en hij zou na de boodschappen komen. Dus uiteindelijk konden we 1 uur later ons huis weer in, wat een stunt zeg haha. Mitchell gelijk wat te eten gegeven en naar bed gebracht. Vanaf nu gaat altijd de huissleutel mee ook al kunnen we ook via de garage naar binnen, die deur is niet meer te vertrouwen
Hihi neee woensdag pas als er geen ongi is dan1 haha kan ik jullie ook ff lekker plagen door te moeten wachten op mn testuitslag. Pffff k hoop op posi maar k durf er echt niet vanuit te gaan. Ben steeds bang dat als ik naar de wc ga dat de ongi er ineens is zenuw gedoe elke keer dat wachten en die spanning!
Owww man wat een avontuur zeg! Das wel een goed idee huissleutel mee...doe ik ook nooit eigenlijk mmm goed voornemen haha