December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

jaaaaaah Spannend. erg knap van je met wachten! ik ga niet opdringen ik wacht netjes af op woensdag.
    hopelijk heb je dan ook gewoon internet :)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Spannend al die testen!

Wat is dat lekker zeg, mijn man heeft vakantie :)
    heerlijk zo'n handje extra :D

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik kan dit dus echt niet he?! Ziek thuis zijn... Stoofperen staan op, appies gekookt en nu aan het bakken, ga mijn man zo uit werk halen (was zijn fietssleutel kwijt) en daarna samen Sara. Zucht... Mijn hoofd bonkt en oren doen pijn, morgen weer een kans!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    dat vind ik ook. Ik ben ook niet zo v smorgens klussen;). Nou ja, zie wel wanneer;). Balen dat t slapen niet lukt!

Doortje
    t nadeel v smorgens is dat t niet altijd uitkomt met n kleine in huis hihi. Uhmm volgens mij kan t er wel mee te maken hebben ja, maar ik voel t meestal echt op de plek v mijn eileiders/eierstokken.

Mili
    spannend hoor! Maar als je pas 3x ongi bent geweest kan ook je cyclus toch nog schommelen. Hopelijk ben je echt overtijd!!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; jij gaat gewoon nog beter voor anderen zorgen als je zelf ziek bent :p
    en dan morgen lekker onder de wol!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Mili: oehh spannend, overtijd :) ahh woensdag pas ;)

@doortje: hmm lekker stoofpeertjes en appeltjes !!
    Beterschap!

@Hier: nou zwemfeestje was wel oke, Layla was nog wel moe van de kerstdagen, maar de kids waren verder superlief!! :)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dretjuh: zwemfeestje? wie was er jarig dan? of ben je gewoon met je kindjes gaan zwemmen?
    enne, stoofpeertjes waren heeeerlijk :)
    @riti: ja suf is dat he? moet ik maar eens mee stoppen :) Man zei ook al: 'oh blijf je morgen ook thuis? Ja sorry, je oogt ook niet echt ziek...' Dus als ik zielig in mijn bed lig wel???!!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Via MP het een en ander aan kleertjes binnen gehad. Wil eigenlijk even de stad in deze week om een te kijken of er nog iets in de uitverkoop leuk is.
    En morgen verplicht zielig in bed jij!

Hier
    Vanavond nog 1 poepbroek gehad, maar weer heel veel huilen door Amy. Dat ken ik echt niet van haar, dus voel me er echt een beetje beroerd bij. Heb haar maar weer met Paracetamol op bed gelegd. Hopen dat morgen wat beters brengt want anders houd ik het ook niet lang vol...

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in Belgiƫ
    @doortje: was gewoon georganiseerd bij het babyzwemmen :) gewoon zomaar, papa's en oma's enzo mochten mee ipv gewone zwemles :D

@collo: nou hopelijk is het poepen snel over... wat doe je er verder aan?? qua voeding of medicijnen?

@hier: dani is trouwens vandaag alweer 13 maanden joh! gaat snel

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Collo: Jee wat sneu zeg voor Amy.
    Kun je niks krijgen van de huisarts wat het poepen verminderd?
    Sterkte en beterschap voor je meissie.

Dretjuh: 13 maanden alweer, gaat snel he ;)

11. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh GEFELICITEERD met Dani 13 maanden

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoihoi
    iedereen een fijne kerst gehad? hier wel.. hadden alleen ineens een lek... doordat er wat regenpijpen bevroren waren, kon het water niet via normale weg naar beneden en liep zo onze koker tussen de ramen in dus op slapkamer rond kozijnen liep het naar binnen
    mannetje is al 2 dagen op het dak bezig geweest samen met de buurman.. vandaag zelfs de regenpijpen verwijderd, ijs eruit (soort heipalen van ijs geworden........................) en wat doorgespoten met een tuinslang met warm water...................
    maar goed
    verder alles zijn gangetje
    lianne is haar pruilgezichtje en alles op de grond gooi aan het oefenen.. en wil minder vaak het hele bakje opeten met het avondeten... ook handkusjes zijn in maar dan slaat ze te hard op der gezichtje................
    schimmeltje is weg, maar wel weer een infectie daar... pff.. maar komt daarna hopelijk snel goed..
    ben beetje op pc aant pielen.. dus dacht ff posten
    nog ff te druk voor spam maar komt goed!!!!! :)

hebben jullie me nog gemist? en heb ik iets gemist?

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Tuurlijk missen we je Joyce! Druk druk druk dus...kan he! Het zijn drukke dagen.
    Kleine update (Pooh kan het beter hoor...)

Ik ga trouwen, donderdag hopelijk testen (heb een innestelbloeding gehad afgelopen vrijdag!).

Mili is overtijd gaat woensdag testen.

Lottie is druk aan de klus, der ei is er!

Panos haar echo was goed, ze denken dat het een kereltje wordt!

Dani is alweer 13 maanden hieperdepiep.Ze zijn ook lekker wezen zwemmen.

Collo haar meisje heeft nog steeds spuitluiers en huil veel...ze weet ook niet wat er met haar aan de hand is :(

Doortje is ziek...

en nog veel meer natuurlijk....

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in Belgiƫ
    jaaaaaaa happy ik las het al op je hyves!! Wat een super mooi kerstcadeau, trouwen :)
    Gefeliciteerd xxxxxxxxxxx

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gaaf he. Had het echt niet meer verwacht...zijn al bijna 12 jaar samen en trouwen hoefde van hem niet zo. Toch vond hij het nu erbij horen, zodat we een echt gezin zijn! Zo lief!!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Vandaag al geen melk meer gegeven om uit te sluiten dat ze daarvan aan de diarree gaat. Verder heeft ze vanavond gelukkig wel weer een potje gegeten.
    Verder vandaag weer haar oude vertrouwde ochtendpapje met appelsmaak gehaald, want ze kreeg de laatste tijd dus ook ochtendpap aangemaakt met melk ipv water, dus die gaat er ook even uit.
    Als ze morgen nog zo veel huilt, ga ik naar de ha. Maar je zult zien dat ze net daar weer helemaal happy doet...
    Daarnaast vooral veel thee laten drinken vandaag. Vind ze in ieder geval lekker.

Happy
    Goeie update joh!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff hier weer een rotnacht gehad:( elk half uur werd ie wel wakker.. Gisteren rond half 10 begon ie en om half 2 is hij pas weer gaan slapen.. Rond 5 uur is hij in slaap gevallen en om half 7 'pas' weer wakker..
    stap ik uit bed om half 7, zegt man: 'blijf maar liggen, ik ga wel.'
    Ja te laat.. Misschien handig om iets te DOEN i.p.v. te zeggen om vervolgens te blijven liggen.. Ja daar hebben we wat aan..
    bah, is de tweede nacht op rij dat ik niet verder kom dan 3 uurtjes slapen:( morgen moet man werken dus dat word weer vroeg..

gisteren onwijs druk gehad met van alles en nog wat.. vandaag weer dus ben er niet zo veel denk ik, sorry!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi, we hebben gisteren een speelgoedkist gekocht.. (moeten m alleen nog verven, wil 'm graat wit hebben)..Klote ding om in elkaar te zetten maar goed, ik blij, want speelgoed kan nu tenminste opgeruimd worden..

Toch niet, ding zit bomvol:) heb nu wat extra speelgoed naar boven gedaan, het pastte niet.. dacht echt dat we niet zo heel veel speelgoed hadden, maar dat valt nog vies tegen.. zal eens een foto maken:D

*meneer zit nu uitgebreid zijn luier vol te poepen*

vanmiddag kan man waarschijnlijk zijn nieuwe Iphone 4 ophalen, krijg ik zijn Iphone die hij nu heeft :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ...

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen!

Deel Deze Pagina