December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ah had m al gevonden op 250 staat ie
    bedankt voor je uitleg over wat mitchell heeft.
    Het was me totaal onbekend... kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt zeg.

En zn ogen en zn spieren.... :(

Als hij maar gelukkig is en verder gezond is het uiteraard super!!!
    Hopelijk zal hij op den duur goed mee kunnen met zn leeftijd genoten.

Mensen die niet beter weten zullen idd commentaar geven ja als ze hem zo in de box zien. Maar goed, denk maar zo .. die weten inderdaad niet beter!

Sterkte met alles..

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Milli! Gefeliciteerd. Gaaf (vangt wat HCG!!)

Caruli ook voor nog een kindje; gaaf! Succes hoor.

Ik weet het niet zeker meer.. heb nog steeds roze verlies (normaal nooit). Nog twee daagjes...of misschien toch morgen testen? Als die bloeding een innestelling is geweest was het wel laat (8DPO) dus moet het wel de tijd kunnen geven natuurlijk...Verder geen kwaaltjes...dat had ik bij Tijs wel (gevoelige borsten, raar gevoel).

Dikke knuffel Chiquita...bahbah.

Ben benieuwd Collo of het van de melk komt..we horen het wel.

Alle kaarten hier binnen. Echt super. Zoveel kaartjes echt leuk! Tijsje mag gewoon op je site hoor Dretjuh!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    8dpo is niet laat voor n innesteling! Heel netjes juist. Je zou morgen echt al wel kunnen testen. Er wordt veelal ook gezegd dat er al kleine hoeveelheden hcg na de bevruchting wordt aangemaakt! Big gezocht of meer mensen zolang n innestelingsbloeding hebben? Spannend!!!!!!!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whaaaaa het gaat echt niet lang meer duren voor dani echt goed los loopt!!!
    Hij loopt als een speer, maar dan moet hij nog wel met 1 handje mijn pink vasthouden..

ben zoooow trots op hem

hij liep wel los van de tafel naar de TV kast en al los van de salontafel naar mij (enkele stappen) en liet zich toen vallen

DANI LOOPT!!!!! en hij wil niks anders *wel met pinkie* whahaha

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ happy:Ik heb nu ong 3 dagen een innestelingsbloeding gehad, 18-19-20 beetje roze,slijm en beetje rood. Maar heel weinig.Volgens de calculator hierboven kwam dat overeen met innestelling. K heb het bij mn vorige twee zw schappen nooit gemerkt trouwens

6. mroos

mroos Niet meer actief

@milli; gefeliciteerd! Fijn zeg, eerste ronde!

@Dretjuh, dat is leuk nieuws! Dani gaat ineens snel dan:D
    Boaz loopt nog aan 2 handen en zelfs dan vindt ie het niet veel aan haha.

@Chiquita, arme arme qyano. Zorg maar goed voor hem, hij knapt vast snel op

@Lottie en Roeltje; ietsje vaker klussen in het vervolg hé;)

@Doortje, hopen dat de ovutests gaan helpen!

Hier.. ziek. Ben een paar uurtjes eerder naar huis gegaan omdat ik echt griepverschijnselen heb, voel me gewoon helemáál niet lekker. Gister ook al, toen kwart over 8 erin en vanochtend voelde ik me best fit. Ik hoef alleen morgen nog te werken, kijk even aan of ik nog ga.

Boaz heeft een ontstoken oogje, met zalfje gaat het vast snel weg. Gijs is de hele week vrij dus hij heeft lekker qualitytime met papa(hij vindt papa sowieso meeste van de tijd leuker dan mij? soms best irritant haha).

Ik ga iig lekker van mijn vrije avond genieten en weer lekker vroeg naar bed.

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Mroos: Dani tot gisteren ook aan 2 handen, maar sinds vandaag ineens los joh...

Wat sneu van zijn ontstoken oogje, hopelijk is het snel over en heeft hij er geen last van, x

@Mili: ik zie nu ineens dat je 3 kids heeeel kort op elkaar gaat krijgen. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat!
    Ik ga toch nog ff w8en... puur omdat ik nu nog last heb van mn liezen maar zou t ook dolgraag willen!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ff testen ;) man heeft nu een iPhone 4 sinds vanmiddag dus heb nu zijn oude iPhone:)

Lenn ligt op bed.. Was helemaal op.. Even gtst kijken en dan teruglezen.. Tot zo!

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Vandaag was Tijs voor het eerst naar het KD voor een oefenochtend. Arm ventje, moesten hem om 7 uur echt wakker maken (normaal rond 8 uur). Het is echt heel goed gegaan. Hij was daar om 8.15 en hebben hem om half 1 weer opgehaald. Hij had goed fruit mee gegeten en wat diksap gedronken. Daarna heel zoet gaan slapen en was pas 12.15 (!) wakker. Boterhammetje en fles dus maar thuis gedaan. Zo fijn dat het goed gegaan is.

@Dretjuh; vet dat Dani ook loopt; super knap!

Beterschap mroos en hopelijk is het ontstoken oogje ook snel over.

Vaker klussen?? Hoor van sommige hier twee keer per dag...Nou dan zou er hier geen baby geweest zijn hoor. Trouwens heb gehoord dat dat ook niet goed is voor het zaad; eens in de 2-3 dagen ;) zullen zien!

Wacht echt nog even met testen...had zondag al stiekum getest, maar witter dan wit...wil nu echt alleen een streepje zien!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    jippie!!! Nog even en hij loopt zelfstandig!!

Happy
    wow 2x per dag?? Wij nu om de 2-3 dagen! En Vandaag n keer extra hoop ik (gisteren ook al). Oh jammer dat ie wit was de test. Welke had je? Super dat t wennen zo goed ging! Ga je meer werken ofzo!? Of zomaar naar kdv?

Mroos
    ahh vervelend voor boaz! Beterschap voor jullie beide!

Mroos

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Lottie
    We hebben er bewust voor gekozen om hem pas later naar het KDV te laten gaan. Voorheen ging hij maandag en dinsdag naar de oma's. Nu gaat hij om de week naar de ene oma de andere weer naar de andere. Wilde een back-up hebben voor als er iets met de oppas oma's aan de hand zou zijn. Dus 1 dagje oma, 1 dagje KDV en 1x papa en de rest mama. Vind het wel prima zo.

Gebruik matcare testen. Had ik bij Tijsje ook.

Gaan lekker tv kijken vanavond. Nog even genieten van onze vakantie! Fijne avond allemaal.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dretjuh: Wow knap van Dani dat hij loopt :D

Mroos: Beterschap voor je mannetje.

Happy: Misschien was zondag iets te vroeg, je weet het maar nooit he.
    2a3 x per dag sex? jee das wel veel dat hadden wij toen we net verkering kregen, nu niet meer hoor na 9 jaar samen is het hier het meeste al wel vanaf :)

Mili: Ik zie nu ook pas dat je al 2 kids hebt, zal druk worden straks denk ik, maar wel heel leuk he :D

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mili
    Snap het wel hoor, maar er zullen altijd wel mensen zijn bij wie het niet wil lukken. Dat wil niet zeggen dat jullie minder blij zijn met je zwangerschap. Ik voelde me met mijn (on)gelukje ook zo lullig tegenover sommige mensen maar heb het kunnen loslaten omdat dit meisje wel zo ontzettend welkom is. ben met haar echt niet minder blij dan Amy.

Manoe
    Hahaha...wat slim van je man!;)

Dretjuh
    Geweldig van Dani!

Happy
    Wat lekker dat Tijs zo goed heeft geslapen op het KDV. Dan breng je hem toch met een iets geruster hart weg...

Poep
    Hier vanmiddag helaas toch weer een poepexplosie. Het zat weer tot aan haar nek. Kan echt nooit langer dan 5 minuten hebben geduurd want had haar net uit bed en aangekleed. Maar is al beter dan 5x per dag. En ze was vandaag weer vrolijk, dus we kijken het nog even aan.

Verder
    Loopt Amy eindelijk met haar voetjes plat....soms...het einde van haar ballerina cariere;)

Mroos
    Beterschap meid!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wow wat gaan jullie kdindjes snel zeg, Ben wel een beetje jaloers, zou dat ook zo graag willen voor mijn ventje... Hopelijk gaat het hem wel lukken.:(

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier ben ik weer even vlug.

@collo
    Even een vraagje jij hebt toch een ipad? Is het een fijn ding?
    En hij werkt gewoonmet een draadloze internet verbinding toch?

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Stink
    Ja, we hebben een Ipad. Zelf zit ik liever achter de PC, maar mijn man vindt hem heel fijn. Wat wel fijn is, is als je even snel iets op wilt zoeken, de Ipad meteen klaar is om op internet te gaan. Je hoeft niet eindeloos te wachten tot de PC is opgestart. En vandaag nog vanaf het toilet even bijgelezen hier op ZP...hahaha

Caruli
    Amy loopt nog niet los hoor! Maar ben al blij dat ze haar voetjes nu plat neerzet ipv op haar tenen te lopen. Mitchell komt er ook wel hoor. Die doet het gewoon allemaal op zijn eigen tempo. Zat net even in je album te neuzen...leuke fotos zeg, zeker die in het zwembad.

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Caruli:ah met Mitchell komt t vast wel goed hoor!! Het heeft wat langer de tijd nodig maar hij komt er wel.
    xxx

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Collo: Ja die waren van Landal afgelopen zomer, heb nog een album maar die zie je als het goed is niet, die heb ik prive gezet ivm manlief. Maar dat zijn foto's uit het zh. Moet je vriendjes worden en dan kun je hem bekijken als je wilt ;)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bijlezen is niks meer geworden, ga film op bed afkijken en dan lekker slapen.. Zal wel weer een rotnacht worden:( trusten!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook ipad en idd.. pc is fijner voor veel typwerk, maar ff snel nu.nl of wat zoeken: ideaal!
    en tv gids en op afstandopnemen op upc box ;)

Deel Deze Pagina