Meiden ik ga afsluiten, ik ga jullie proberen te blijven volgen. Maar jullie kletsen zoveel hihi. Heb nu wat minder tijd voor de pc door Mitchell en Casey is er morgen ook weer. Maar ik ga mijn best doen. Weltrusten!
Dretjuh lees nu pas van dani! Wat super van m Zeg! Helemaal top.. Caruli mitchell komt er ook wel, alleen duurt het wat langer.. Snap je er van baalt (netjes verwoord) collo aaah dat is een leuke manier van aankondigen haha.. Al naar de ha geweest met amy? Na 2 nachten van 3 uur slaap heeft Lenn het opgegeven haha.. Iets voor half 7 werd hij pas wakker; lig nog in bed, man moet straks naar de zaak dus di is met Lenn beneden
@ chiquita; fijn dat jullie thuis zijn en dat Qyano het zo goed doet. De schrik zal er bij jullie allemaal goed in zitten. Hopelik blijft het herstel zo voorspoedig gaan, sterkte! @ Collo; ik herinner het me nog inderdaad, wat fijn voor ze en wat een leuke manier om het te laten weten . @ Mili; GEFELICITEERD!! Wat leuk zeg. Moeilijk voor je vriendin en daarom ook voor jou. Het is voor iedereen weer anders hoe er mee om te gaan, misschien kan je het toch eens aankaarten? @ Manoe; Jullie hebben in ieder geval jullie best gedaan, heeft vast geholpen . @ Dretjuh; go Dani! goed zeg! @ Mroos; he balen, beterschap! @ Collo; wat goed dat ze op haar voetzolen loopt, al vind ik op de teentjes er zo schattig uit zien . Maura gaat eigenlijk alleen op dr tenen staan als ze de vloer te koud vindt . @ Happy; Gefeliciteerd, wat een prachtige streep! @ Poep; hier al de hele week poep tot aan het plafond, waar haalt ze het vandaan . Inmiddels goed rood natuurlijk, arm schaap. Gisteren lekker bij vrienden geweest waar madam na al het gejengel thuis even de boel overnam en de show ging stelen. Lekker kind-proof huis (ze hebben een meisje van bijna 2) en Maura ging helemaal los met speelgoed, dansen de kamer door en lachen . At vervolgens goed, sliep meteen toen we haar in dr tent legde en met de taxi naar huis (veel) later was blijkbaar ook alleen maar hilarisch. Thuis weer lekker verder geslapen. Was blijkbaar toe aan een uitje of zo .
Happy gefeliciteerd!!!!! Super!!! En ook al zo snel!!! Hier voel me weer ff klote. Zo komt er nooit n kleintje ben ik bang... Vriend voelde zich niet goed gisteren dus geen geklus. Als vandaag m'n eisprong is dan is de kans weer heeeeel klein. Als ie gisteren was kan t nog. Had gisteren wel ovupijn, maar ja..net weer veel slijm, dus zal wel pech hebben. Sorry voor t geklaag maar voelt ff extra klote door al die posi testen... Daarmee zeg k niet dat ik nie blij ben voor diegene!!!!!
happy GEFELICITEEEEEEERD!!!!! Super meid!!!!! Lotte klaag maar hoor Mag hier altijd.. Wel flink balen als het daardoor niet raak is Chicken jij al getest?
Roeltje thanks meid. Slaat misschien nergens op, maar dan heb uk gevoel dat we ons best niet hebben gedAn en heb ik bij voorbaat al geen hoop. Voelt irritant!! Zou willen dat ik wist of m'n ei al is geweest
zo zit ik ook hoor.. Ik weet eigenlijk zeker dat het niet raak is, aangezien het er maar niet van kwam om te klussen.. Heb wel vaker flinke buikpijn, maar kwam dit keer precies het op het verkeerde moment
@Roeltje, nee, maar m'n nod is ook eigenlijk pas morgen. Die banner is gewoon heel ongeduldig...hihi. Ik zou het ook echt niet weten of het raak is...heb wel een heel opgeblazen gevoel zo nu en dan en ik heb al twee keer een soort van toeschietreflex gevoeld..zo maf. Ik denk dat ik niet eerder dan vrijdag ofzo ga testen.
Chicken spannend! Roeltje nu ga ik weer twee weken rekenen en bedenken of ik kans maak. Terwijl ik dat niet gedaan had als we gisteren geklust hadden. Dan hadden we sowieso wel n kans namelijk. Nou ja, kan er niks meer aan doen dus moet maar proberen t te "vergeten"
haha heb ik de eerste dagen ook gedaan.. goed, het zou kunnen, maar dat moet hij superzaad hebben wil het gelukt zijn we zullen zien.....
Roeltje Was vanmorgen om 05.00 uur klaarwakker. Moest nog aan je denken toen. Gelukkig is Lenn zijn verzet gebroken en gelukkig viel ik uiteindelijk ook weer in slaap. Nee, nog niet naar de ha geweest. Ze is niet meer verdrietig en gisteren nog maar 1 explosie gehad. De rest was acceptabel, dus nog maar even aankijken. Eten doet ze ook weer goed. Alleen harde dingen doet ze met muizehapjes zo klein, dus misschien toch weer een tandje? Wel erg heftig voor een tandje maarja... Ze kwijlt inmiddels ook de hele tent onder en zit regelmatig met haar handje in haar mond. Happy Joehoe!!! Super meid! Licht, maar duidelijk aanwezig! Hield je gevoel je in ieder geval niet in de steek... Waar is die lijst?...aanvullen! Het begint hier echt weer een zwangere boel te worden. Voel me niet meer zo speciaal...hahaha Lotte He ba;en meid, maar probeer je er maar bij neer te leggen want je maakt jezelf weer gek. Neem er een lekker wijntje op ofzo...of eet lekkere toastjes filet americain.....mmmm Chicken Is het al vrijdag?....zucht.....
hoeveel dagen voor je NOD kan je trouwens testen? gisteravond vroeg mn man dat ineens.. maar heb eigenlijk geen idee? *snap dat je beter tot je NOD kan wachten maar geloof dat man nog ongeduldiger is dan mij *