December 2009 mama's, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    aah zo.. ja dan is aankijken ook beter misschien.. Lenn heeft vorige keer ook behoorlijk last gehad van tandjes.. verklaarde een heleboel.. hij heeft alleen nooit zure dunne luiers (klopt af)..
    nu je het zegt, Lenn kwijlt zich momenteel ook een ongeluk en bijt op zijn vingertjes..

Hij ligt alweer een half uurtje te slapen:$ volgens mij gaat hij zijn gebroken nachten inhalen :D

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Mroos:Niet eerste ronde hoor hihi derde ronde,was 3xongi geweest. Maar thanks voorde felicitatie

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..met Milan had ik 3 dagen voor NOD getest. Ik denk dat dat een beetje verschilt. Misschien dat de een wat sneller hcg aanmaakt dan de ander.

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ dretjuh: ja klopt allemaal met ongeveer 20/21 mnd ertussen. We hadden wel sneller gewild maar ja je hebt het niet in de hand. Bij mij werkt de BV heel goed als anticonceptie helaas haha. T is wel druk merk ik met de eerste en tweede. Maar t went wel.

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Jullie gaan veel te snel en mee kletsen is er niet bij...
    Klussen wel, maar is zinloos met een spiraal hahaha...

Maar wil toch even HAPPY feliciteren!!!!!!!!
    Wat een mooi eind van 2010 voor jullie! Huwelijk en een brusje...geweldig! Geniet ervan!

En Milli, ook al een wondertje erbij! Geweldig, gefeliciteerd meis!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt.... wel druk denk ik,maar wel leuk!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Brusje in de maak? :D:D:D

-Collo003: 06 februari 2011
    -Deesdees: 17 februari 2011
    -Suus1982: 11 april 2011
    -Panos: ...juli 2011
    -Bapsie: 30 juli 2011
    -Mili: 5 sept 2011
    -Doortje: oefenfase (Ronde 1 na mk)
    -Gimena: oefenfase (Ronde 5)
    -Roeltje: oefenfase (Ronde 1)
    -Lottie: oefenfase (Ronde 2)
    -Manoe: oefenfase(Ronde 1)
    -Happy79: oefenfase (ronde 2)
    -Caruli: oefenfase (ronde 1)
    -Chicken: oefenfase (ronde 1)

sorry lieve chicken!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    ik maak mezelf idd WEER gek:p

roeltje
    met kv 2v5 kun je 4dagen voor nod testen

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaaaaaaaa happy! wat goed aangevoeld!!!! Gefeliciteerd!!! hoe is het met je roze verlies???

@lottie: knuff, is ook klote!!!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ HAPPY: Van harte!!!
    @Riti en Colloo: klopt hoor van die vriendin. We gaan het hen wel gewoon zeggen na de 12 weken hoor maar ja t blijft moeilijk.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi dan zeg ik tegen manlief dat het één dag voor NOD kan whaha..

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Lottie; snap je gevoel. Maar je hebt de dagen voor je ei toch wel geklust? Dan kan het natuurlijk nog steeds hardstikke goed dat je zwanger wordt. Zaadjes overleven ook wel een paar dagen en wachten op je eitje. Kop op! Komt echt wel een brusje voor jullie! Dikke knuffel hoor.

Bedankt voor de felicitaties; inderdaad een heel raar gevoel allemaal; trouwen een tweede kindje, zooo gaaf!

@Doortje; heb soms nog roze/bruin maar ook zelfs af en toe helder bloed...hoop maar dat dat niet te lang doorgaat. Had ik bij Tijs ook (roze/bruin), zeker in de 1e 10 weken.

Tijsje slecht geslapen. Tandje 8 staat op springen :( Sneu he voor die kleintjes dat het zo'n zeer kan doen.

@Collo, tandje kan natuurlijk wel...

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @Lottie: Snap ik toch! T is gewoon jammer als er een kans verloren gaat! Succes en ik duim op roze

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lottie snap je gevoel heel goed, maar je had je ei toch gister avond? Of heb ik het nou mis ;) Ik weet wel dat vlak na me ei ik veel slijm heb...ahumm.,.. Hoop voor je dat je kans maak en ik weet niet wanneer je voor het laatst geklust hebt maar zaadjes kunnen wel 3 dagen leven hoor, gister ff gegoogled omdat ik me net zo als jou voelde wij hebben geklust 2 dagen voor ei en een paar uur na me ei...ach ik denk ook neit dat ik veel kans maak maar hopen doen wel wel :D

@ Chicken 4 dagen voor je nod met die van de kruitvat inderdaad en die van zwanger en kids..ik heb daar voor 10 euro zw testen besteld en nu kreeg ik als cadeau een extra vroege test 6 dagen voor je nod, niks voor mij ben al zo ongeduldig...weet nu al dat die test al snel aan de beurt is hier....heb nu al een houten kont van dat wachten :p Maar jullie hebben dus ook al niet heel goed geklust hoeveel dagen voor je ei?

Ik wil nog meer roze zien hier :p

@ Roeltje lekker dat hij zo slaapt!!! Hier haalt Morris ook wat slaap in van de afgelopen gebroken nachten :D Nu slaapt hij sinds 2 dagen weer door gelukkig!!!

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Brusje in de maak? :D:D:D

-Collo003: 06 februari 2011
    -Deesdees: 17 februari 2011
    -Suus1982: 11 april 2011
    -Panos: ...juli 2011
    -Bapsie: 30 juli 2011
    -Mili: 5 sept 2011
    -Happy79: 8 sept 2011
    -Doortje: oefenfase (Ronde 1 na mk)
    -Gimena: oefenfase (Ronde 5)
    -Roeltje: oefenfase (Ronde 1)
    -Lottie: oefenfase (Ronde 2)
    -Manoe: oefenfase(Ronde 1)
    -Caruli: oefenfase (ronde 1)
    -Chicken: oefenfase (ronde 1)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Happy: roze/bruin is niet perse fout ofzo.Komt vaak voor. Is een soort schoonmaak van de baarmoeder. Al toude bloed gaat er nog uit. Schoon nestje voor je ukkie zeg maar hihi.

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Chicken je mag gewoon al testen!!! Of heb je al getest? Wat denk je zelf? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, wil gewoon graag alles weten :p
    Spannend!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    toch nog een uur geslapen:D is nu wakker aan het worden.. hoor flink wat gerommel door de babyfoon haha..

straks even fruit eten en spelen.. dan maar eens aan het opruimen boven.....

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    dat is wat ik dacht of hoopte;). Kan t niet zeker weten natuurlijk. Had overdag ovupijn, maar merk dat ik t nog steeds n beetje heb. Ga zo eerst nog n ovutest doen. Als die toch nog weer donkerder is, dan weet ik t nie meer haha. Van de vorige x kan ik ook niet zeker weten wanneer m'n ei was dacht ik later. Volgens de berekening en testen had ik m de 26e, maar de 26e had ik ovupijn gehad. Ik geloof persoonlijk niet dat de kans groot is (voor ons dan) dat t raak kan zijn van 3 dagen voor ei. Voelt zo verweg;). Qua procenten is de kans ook niet zo groot las ik op dit forum. Maar ja. We hebben 25dec snachts dus eigenlijk 26dec) en 27dec 12:00 geklust. Als vandaag m'n ei springt moet t denk ik dus weer op 1x aankomen!? Of ben ik weer aant doemdenken;). Op inet staat overal dat de aanmaak v slijm accuut stopt na je ei! Ik dacht dus dat als je veel slijm had dat je ei eraan kwam... Er staat ook dat de dag voor je ei het slijm t meest overvloedig is

happy
    zie stukje hierboven over t klussen:)!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: Dani is ontstaan uit maar 1x klussen dus alles kan hoor!! :)

@Happy: woow tandje 8 !! da's veel! hier maar 3 whahaahah

@Hier: Layla is nogal verkouden, ze huilt best veel nu dus die zit duidelijk niet lekker in dr velletje.
    Arm meisje

Deel Deze Pagina