@ Lottie ben benieuwd wat je ovu test straks aangeeft,! Misschien heb je kans van 2 keer klussen hoor! Van 26 snachts en 27 overdag!!! Je hebt kans genoeg hoor meid! Kop op! Laat je het weten wat je ovu test aangeeft? @ Roeltje lekker dat hij een uurtje heeft kunnen slapen! Hier wordt er ook een wakker,,o wacht toch niet haha denk dat hij weer slaapt!
hihi dankjewel Doortje!! @Manoe, wij hebben idd niet heel veel geklust. Ik had ook een beetje vreemde eisprongmaand. Had wel het niet vruchtbare slijm, toen wel geklust, maar daarna heb ik geen slijm meer gezien, dus twijfelde een beetje aan het wanneer van m'n eisprong. Ook een dag na m'n "wanneer het zou moeten eisprong" geklust. Dus beetje vaag verhaal deze maand! Vanaf januari gaan we er gewoon goed voor, zoals ook het eigenlijk plan was.
Ik heb trouwens een vraagje aan de mama's met al twee kids. Wat had nu meer impact op je leven qua drukte, wennen etc. Je eerste kindje of je tweede. Of gaat een tweede gewoon makkelijker mee in de dagelijkse gang van zaken?
whahaha, kennen jullie het schaapje timmy? kleine broertje van shawn the sheep? Kende ik al langer, maar Sara heeft van mijn ouders voor de kerst een dvd gekregen. Hilarisch! Sara vond het prachtig en deed veel dingen mee: springen, zwaaien, dansen Ligt nu weer doodop in bed (altijd even inhalen als ze 2 dagen bij gastouder is geweest). Ik ga dus even douchen! voel me gelukkig een stuk beter, maar is nog niet over hoor... oja, gisteravond een gesprekje met man gehad. We gaan toch maar naar de gynaecoloog voor de "standaard" onderzoeken. We denken dat er toch wel wat aan de hand is en dat dit geen domme pech meer is. We blijven wel proberen, je weet maar nooit
@Doortje...jeetje, kan me voorstellen dat je het toch laat onderzoeken. Het is toch iedere keer weer een flinke klap als het misgaat en je gaat al helemaal niet meer onbezorgd een zwangerschap in. Sterkte in ieder geval!
Manoe ik ga nu testen, zal t laten weten. Doortje spannend zeg. Wanneer ga je bellen? Hopelijk hoef je dan niet al te lang meer te wachten dan. Sterkte alvast, zal best zwaar voor jullie zijn deze stap!!(?)
Goedemorgen! Ben een paar dagen niet geweest en wat zie ik.... Allemaal nieuwe zwangeren!! @happy en mili: Van harte! Super nieuwes! @lotte: Ik snap dat je er even van baalt. Hopelijk is het ook bij jullie snel raak! @collo: Amy eindelijk uitgepoept? @riti: Haha... Maura wilde gewoon een leuk uitje! Hier ook zo'n meisje... Thuis kan ze echt een draakje zijn, maar gaan we dan op hoop van zegen toch uiteten gedraagt ze zich ineens voorbeeldig. Net of ze het bij ons dan saai vindt ofzo. @doortje: Balen meid! Kan me voorstellen dat je het laat onderzoeken. Wij hebben na 2 miskramen bloedonderzoek gehad, maar daar is niks uitgekomen... Hopelijk heb je snel een ukkie die lekker blijft plakken!!! @roeltje: Hier ook bij beide zwangerschappen 3 dagen voor NOD positief getest. Maar dat verschilt echt per persoon!! Ben paar dagen ziek geweest, beetje vaag wat het nou was... HAd echt totaal geen energie. Echt zo'n compleet uitgeput gevoel. Kon echt niks. Maakte me al beetje zorgen, maar voel me sinds gistermiddag weer wat beter. Wel hoest ik als een zeekoe (ook goed voor de nachtrust). Dadelijk maar even naar de apotheek... Oja.. gister nog een onverwacht hectisch avondje... Deden ons meisje gister in bad en toen bleek ze onder de rode vlekken te zitten. Geen stipjes ofzo, maar meer dat haar hele buik, rug en nek rood was op wat normale plekjes na. Huisartsenpost gebeld en uiteraard moesten we voor de zekerheid langskomen. Het leek op een allergische reactie en het kon wel 4 dagen duren. Ze hadden geen idee wat het precies was dus we kijken het wel even aan. Vanacht heeft ze trouwens dramatisch geslapen (errug veel gehuild). Laten we hopen dat het een incidentje was... Vind het allemaal wel raar. Hebben ook niks geks gedaan, dus snap echt niet waar het opeens vandaan komt.....
Btw... gaan we weer nieuwe datum prikken voor een zwem of taarten uitje? Hier voorkeur voor een donderdag...
Ach gossie Panos, wat zielig. Best vreemd ook...hopelijk is het snel over. Heb je misschien ander wasmiddel ofzo?
Net de foto's van het sleeën in het bos gekregen van m'n mannetje..dus ik kom jullie even te pletter spammen!!!
@panos: ojeee, dat is schrikken?! Hopelijk gaat het snel weg. heeft ze er last van denk je? @lotte&chicken: ja wel een heftige stap, maar misschien komt er wel iets uit wat 'makkelijk' met medicijnen te verhelpen is @chicken: heeeeeerlijke spam!
Happy: Gefeliciteerd meid Chicken: Word ook spannend bij jullie. Gaat ineens weer hard met de zwangeren hierzo
De overgang van 0 naar 1 vond ik groter dan van 1 naar 2. We gingen eigenlijk mooi in het ritme verder en je weet gewoon al meer dan met de eerste. K stond er ook "relaxter"in bij de tweede dan de eerste. Scheelt ook denk ik als je ze dicht op elkaar hebt, dan zit je nog in de slechtere nachten, luiers etc.
@happy gefeliciteerd!!!! @zwangere zo gaan in eens erg hard maar nu wil ik toch echt wel hoor. ben nu wel jaloers op jullie binnen paar rondes raak. zit ik met me ronde 5 al.