@ panos; jeetje veel beterschap voor je uk! @ doortje; spannend kan me wel voorstellen dat je naar de GYN wilt. K hoop dat deze jullie kan helpen!
Nog positief. Wel iets lichter volgens mij (weet ik pas zeker als ie ook droog is), maar wel echt positief. Dan zal toch vandaag m'n eisprong zijn helaas. De rede dat ik zo twijfel komt doordat t met sensitest wat anders ging altijd. Chicken leuke spam!! Luxe slee zeg!
@Lottie...hij is cool he! Heeft Milan voor z'n verjaardag gekregen. Had ook wat geld gevraagd van een aantal, dus kon er mooi bij. Hier kan ie nu op en als hij groter is haal je het grijze deel eraf en kan hij zelf de heuvel af sleeën! Gaat dus heel wat jaartjes mee.
@ Gimena kan me voorstellen dat je ook wil nu, hoe lang duurde het voordat je zwanger was van Sophie? @ Lottie toch vanavond nog maar eens klussen?
@ Gimena jeetje dat is lang, hopelijk hoef je nu niet zo lang te wachten!! Duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn!
Chicken hij is echt gaaf ja!!! Manoe vriend voelt zich niet goed, dus ben er bang voor. Hij heeft kramp in z'n maag. Waarom nu!!!!??? Gimena maar ben je wel bij de gyn geweest dan!? Strax duurt t weer zo lang ! Misschien is er wel n oplossing voor!
@ Lottie dat is balen, dan nu maar afwachten en hopen dat die keren goed genoeg waren! Je hebt in ieder geval kans meid!
nee mocht niet van de ha want moest eerst 2 jaar bezig zijn. voor hij me door verwees naar de gyn. maar het was toen net gelukt. maar ik ga toch zeker in het nieuw jaar even naar de huisarts als het niet gelukt is. ik blijft pijn houden na de eisprong. zijn met ongesteldheid krampen. hoeft niet te zeggen hoor misschien is dat wel normaal. geen idee hoe het bij een ander zit. en me cyclus is zo schommelend is niet meer leuk zo. maar zit niet te wachten dat ik weer zo lang moet wachten. iedereen waar bij ik in een form mee zit zijn allemaal eerder zwanger als mijn en eerlijk gezegd doet het me even wel zeer want wij willen ook. niet dat ik het een ander niet gun. maar je voelt de dan wel even down, omdat je het ook graag een 2e wil
Gimena jah misschien heb je wel pcos en dan kunnen medicijnen waarschijnlijk helpen. Zou zonde zijn!! Gewoon terug gaan meis, zulke onregelmatige cyclussen zijn ook niet fijn. Snap dat je baalt!
wel een gelezen over pcos maar weet eerlijk gezegt niet echt wat het is.*blond *potje verf doet dus geen wondere @all Woepsie. wou paar mensen uit me vriend lijst hallen 2 waren er geblokkeerd met onbekende reden heb ik iedereen prongelijk ui me vrienden lijst gegooid een Oeps moment, willen jullie weer me vriendjes worden haha
@chicken: ehm .. 2 kids is wat moeilijker plannen zoals een avond je weg ofzo. Het duurt ook langer voor je in de auto zit Boodschappen doen is een ramp *soms* maar een 2e gaat wel gemakkelijker met de rest mee en je hebt al 1 kind dus het is niet meer onwennig.
@happy Gefeliciteerd! Dat word een goed jaar voor jullie. leuk zeg. @all Jeetje nog even en ik ben echt de enige nog maar die niet voor een 2e kindje gaat. Oh ja psje ook niet.