@roeltje: ah, ook zo'n fan van vuurwerk? Ik sta altijd achter het raam het vuurwerk te bewonderen om 0:00 oei, die testen gaan je roepen! let maar op!
Doortje om 00.00 sta ik wel atijd buiten maar steek niks af.. Alleen willen die rotjochies bof wel eens vuurwerk naar je benen gooien.. Dus ik blijf komende dagen lekker binnen.. Stuur roeltjeman wel op pad voor de boodschappen.. Hihi we zullen zien hoe hard de testen gaan roepen.. Over 4 dagen zou het kunnen.. We'll see
Doortje: Kan zijn dat je ei nog komt hoor, het beste kun je testen smorgens vroeg met nachturine. Hopelijk komt je ei nog
@caruli: ik begreep juist dat je NIET met ochterurine moest testen. Staat ook in de gebruiksaanwijzing. @chicken: jaaaa, ga jij ook eens testen
Oh echt? Ik heb testen van clearbleu gebruikt en die moesten elke morgen rond dezelfde tijd afgenomen worden met ochtendurine? Vaag hihi. En sommige zeggen ook 2x per dag testen omdat sommige mensen smorgens de ei niet hebben en savonds ineens wel.. Ik test zowiezo niet meer omdat ik pco heb en dus een hele wisselende cyclus heb, en dan heeft testen geen nut of je moet heel veel geld hebben Veel succes meid, hoop dat hij positief aanslaat en je snel zwanger raakt.
Chicken haha snap niet dat je kan wachten tot vrijdag.. Pff man had vanmorgen de was in de machine gedaan, timer gezet voor vanmiddag.. Was klaar, trek de deur open en stinken!!! Trommel bomvol! kreeg het er met moeite uit.. Hangt nu aan de lijn met het raam open, hoop dat die lucht er nog uit gaat
Wederom ontzettend pissig en kwaad en boos op KPN.. zie http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/247069-flut-kpn.html
Doortje kan je ei ook al geweest zijn? Hoe voel je je nu? Nog ziekig? Roeltje huh over 9 dagen testen? Was je ei pas 5 dagen terug? Lijkt al langer haha. Ovutesten mogen juist niet met ochtendurine!!!! Dit omdat je lijf snachts altijd meer lh aanmaakt!!
Je ei of de banner hihi. Grappie. Moet je je cyclus veranderen, dan lukt t wel. Ennn stiekem al testkriebels?? Hier net was de test echt negatief. Hmmmm
@lottie: tja kan zijn dat ei is geweest, maar ik ben even de weg kwijt!! hmmm, jouw test nu nega, dan is je ei eeeuh, wanneer gesprongen?
Doortje was je net m'n topic aant lezen hihi? De test van vanmorgen was ook al echt lichter dan gisteren zag k net. Pfffff ik wil weten hoe t zit hihi
@ Lottie nega test? Dan moet hij wel gesprongen zijn, wanneer denk je zelf? @ Roeltje en al verschijnselen? Nog 8 dagen! Spannend! Morris is lekker gaan slapen! Eerst altijd even spelen in ze bed, knuffels er uit en zingen Dus nu tijd voor GTST Had hem op pauze gezet.
Manoe is dat zo? Moet ie dan gesprongen zijn? Uhm dan denk ik gisteren of vanmorgen. Heerlijk dat Morris lekker slaapt. Ik kijk ondertussen ook gtst
@lottie: jazeker! ben erg benieuwd wat anderen erover te zeggen hebben Maar helaas zit je nu op de wachtbank en weet je nix...blugh wachten...
@ Lottie ja dan moet hij gesprongen zijn! Als hij echt nega is dan denk ik zelf dat je hem misschien gister hebt gehad? Als je vanmorgen je ei had dan zal hij toch wel iets posi moeten zijn? Denk ik dan hoor! Moet je maar eens kijken bij het forum van de testers en dan samen met hun temp kaartje dan zie je vaak dat de test na hun ei nog wel ligt posi is, maar niet helemaal nega. haha ja ik lees hier veel, vind het allemaal interessant Jij ook veel plezier met gtst!
Doortje zowwww irri hihi. Maar ja moet maar. Probeer nu gewoon te bedenken in m'n hoofie dat als ie vandaag was we alsnog 2dagen voor ei nog geklust hebben.
Met nega bedoel ik lichter dan de c-streep. Maar hij is nog wel erg donker. Net nog ff snel gekeken. Jammer. Nou ja, dan moet k maar van vandaag uitgaan. Normaal is t precies omgekeerd! Dan heb ik 1 dag donkere testen en de dag erop knallerdeknal en op die dag lijkt de eisprong te zijn als ik v een lf van 14 dagen uitga. Qua ovupijn klopt t juist weer niet. Beetje verwarrend dus. Ik kijk ook veel op t forum hihi, verslavend!! Als je nog leuke topics weet mag je pben. Ik zal de kaartjes nog eens bekijken!