Roeltje Weet nu bijna Zeker dat het haar tandjes zijn. Morgen toch maar eens chamodent halen want ze heeft er echt last van. Hier Ti's ongelofelijk maar Amy heeft vandaag al de hele dag niet gepoept...vreemd kind. Hoop niet dat ze nu helemaal verstopt zit Chicken Ken het. Hier ook het ene virus na het andere. Doortje Zo hè, nu al? Ach, hij is in ieder geval binnen... Weet je wat raar is? Heb nu al eenweek ofzo afscheiding die hetzelfd is als net voor je eisprong... Heb ik vorige keer niet gehad...vreemd
Manoe vanavond wel steken in m'n zij gehad, hoogte van ei pijn.. Maar verder niks eigenlijk.. Lotte als je gister posi getest hebt springt ie vandaag uiterlijk morgen.. Binnen 24-48 uur (stond in de bijsluter)
@ Lottie ja is goed dan pb ik je, jij ook? Wel spannend he @ Roeltje hmmm dat klinkt wel goed Misschien innesteling? Hoop het voor je!!! @ Collo: Ik kan me ook niet heugen dat ik dat had, maar elke zwangerschap is anders denk ik dan maar, hoe voel jij je verder? Is het te doen met nog een kleine? Gtst spannend!!!
wat een eierbedoeling hier zeg. whaha kan er niet over meepraten, de rooie duivel is op bezoek @Collo: niet gepoept joh?? Misschien is het eindelijk opgehouden... hopelijk knalt ze er morgen niet alles dubbel uit
Roeltje hij was eergisteren al vrij donker en gisteren ochtend super donker. Dus uitgaande v jouw bijsluiter is ie uiterlijk vandaag. Nou ja, hou t daar wel op dan. Jammerdebammer Manoe is goed!! Wat voor info vind jij interessant? Mij mag je alles sturen waarvan je denkt dat t wel boeiend is hihi all ga spannende film afkijken "open water"
ahh helemaal vergeten t melden dat t hier thuis weer feest is. Stiefzoon is er tussenuit geknepen. De politie is WEER ingeschakeld, jeugdzorg spoedlijn is weer gebeld en die gaan de uithuisplaatsing proberen te versnellen. Pokkejong
Haak hier maar weer in. Al dat gekwebbel over eieren je zou bijna denken dat het al bijna pasen is. @dretjuh Jeetje wat een gedoe zeg. Heb er niet veel verstand van maar kunnen jullie hem niet defenitief uit huis late plaatsen. En dan op grond van dat het voor de andere kindjes niet echt goed is zo? @hier Lekker weekend. Morgen maar eens het huisje onder handen nemen en Luuk overdag een beetje vermaken. Hopen dat hij net zo vrolijk is als van de week bij het kdv.
Dretjuh succes meid! Laat ze er verdorie maar eens wat aan doen.. Manoe innesteling zou kunnen denk ik. Dacht dat dat altijd later was.. Lotte balen als ei vandaag was! Kleine kans is een kans.. *duim duim* hier twee keer gejengeld maar weer in slaap gevallen.. Ik gok op schrikken van vuurwerk.. Man is morgen vrij gelukkig.. Verder nog steeds steek. Alsof mij ei komt.. Wat buikkramp.. Oh Janny mcphee begint weer
@Stink:jah maar dan moet hij via de rechter het huis uitgeplaatst worden, dat doen ze niet zomaar. Wel als wij niet goed voor hem zouden zijn, maar ja dat heeft ook effect op layla & dani. We gaan t wel proberen hoor, gewoon gedwongen uithuisplaatsing of opname
Doortje Haha...ging over het kaartje! Manoe Begint nu wel elke dag een beetje zwaarder te worden. Zeker nu het kdv een week dicht is. Gelukkig komt mijn moeder morgen schoonmaken/een handje helpen. Ben zelf ook niet helemaal fit, dat speelt wel mee.
Collo: Gewoon over 6 weken heb je weer een beebje in je armen.. Jee wat snel zeg. Snapt je meissie er iets van? Snap dat het nu wel zwaar word zeg, met een kleintje en een ronde buik
@dretjuh is hij nog zo bezig??? @hier grrrr wordt zo gek van pbjes. over waarom iemand is geblokeerd die deed pendelen enne pink38. hoe moet ik dat nu weten??
@dretjuh Tja dat word dan ook niks. Ik duim voor jullie een beetje meer rust in 2011. @collo Bijna alweer de laaste loodjes. Jeetje wat gaat dat snel zeg. @roeltje Veel klus plezier. @caruli Alles goed? Laat hij nog steeds zijn brilletje goed zitten? @hier manlief is al naar bed. Komt niet vaak voor dat ik nog wakker ben en hij naar bed gaat.
@collo: nou als je hem tegen mocht komen, mijn zegen heb je hoor @Hier: kga naar bedje toe, nog ff ene paar blz lezen van een boekje van daphne deckers (de geboorte van een gezin) erg leuk boekje!
Ja die pink blijkt ineens geblokeerd te zijn, vaag hoor. Dan moet ze toch echt iets gedaan hebben, doen ze niet zomaar...