Hey meiden, ff egobericht vanavond naar de hap geweest met emma. Ze is al sinds maandag verkouden en koortsig, is ze al eens eerder geweest dus maakte me niet zoveel zorgen. Echter vanmiddag om half 5 haalde ik haar uit bed na een slaapje en toen was ze toch wel erg kortademig en ze piepte echt flink met dr ademhaling. Dus toch maar de huisartsenpost gebelt. Kon terecht om 18.50 uur. Kom ik daar binnen om 18.45 uur zegt die assistente, ohja de dokter is net weggeroepen voor een spoedgeval dus het word iets later... nouja oke kan gebeuren.....uiteindelijk kwam er nog een spoedgeval achter aan en kwam de dokter dus pas om 20.15 uur terug en ik mocht om 20.25 uur naar binnen Emma helemaal nagekeken, blijkt mn moppie dus een dubbele oorontsteking en een luchtweginfectie te hebben Krijg ik een receptje in mn hand voor een kuurtje, zegt ze er vrolijk bij: alle apotheken hier zijn gesloten dus u moet het wel even in spijkenisse (is ruim een half uur met de auto van ons huis vandaan ) ophalen, dag mevrouw. WTF??? moet ik met mn zieke kind dat al 1,5 uur in de wachtkamer van de dokter heeft gehangen, doodmoe is, 39 graden koorts heeft op mn gemakje een ommetje van een uur totaal gaan maken om aan de benodigde medicijnen te komen??? Dus ik heb half huilend mn ouders gebelt (man is werken en kan niet zomaar weg) gelukkig wilden ze met alle liefde even rijden dus ik ben snel langs hun gereden om het receptje af te geven. mn broertje en vader zijn gelijk gaan rijden en mn moeder is met emma en mij mee naar huis gegaan dus kon ik ook ff mn verhaal kwijt. Inmiddels heeft emma de eerste dosis gehad en zijn mn ouders weer naar huis maar pffff wat voel je je dan enorm machteloos zeg............
Even heel ego.. Net Lenn weer huilend wakker.. Na een paar tellen is het even stil en begint dan weer.. Hij probeert ons uit!! Dat heeft ie nog nooit gedaan.. Ingestopt, speen in en kus en weggelopen.. na twee minuten weer jammeren.. Zelfde gedaan en is gaan slapen!! Niks aan de hand dus.. Daarna nog tien minuten boven gebleven, durfde niet naar beneden blijven nog even benedendek tot hij weer diep in slaap is.. Maar oh wat voel ik me rot hij lag binnen 5 minuten weer te slapen dus daar ligt het niet aan maar ben (of was dus eigenlijk) zoooo tegen laten huilen.. Mijn principes moeten dus worden aangepast..
Jee wat erg zeg dat jullie zo lang hebben moeten wachten.... Arme Emma, hopelijk slaan de medicijnen snel aan en knapt ze wat op. Heel veel beterschap voor je meissie. Dikke knuffel.
Psje jeetje wat een maf wijf bij de hap zeg! Gelukkig konden je ouders helpen.. Heel veel beterschap voor Emma!! Hopelijk knapt ze snel op. Waar is Dees eigenlijk??
@psje Jeetje wat rot zeg. Ik hoop dat Emma zich morgen alweer wat beter voelt. @roeltje Tja de uitprobeer fase is begonnen. Luuk word hier snachts wakker en is dan ook als een gek aan het huilen. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om hem t elaten huilen maar hij houdt echt niet op. Zodra ik hem in mijn bed leg is het stil en slaapt hij gelijk. Nou ja als dat helpt dan maar zo. Hier is hij dus net ook wakker geworden en ligt nu te keten bij manlief in bed. ga zo maar eens even kijken. @caruli Mijn vraag nog gezien?
Gevonden. Nee nu is het even slechter met zijn bril, de eerste dagen gingen goed. Maar hij is nu ook ziek en wil hem niet meer op. Ik denk dat ik het gewoon even aankijk en als hij weer beter is weer volop op ga zetten. Hij zal er toch echt aan moeten wennen anders heeft het geen nut voor zijn oogjes. Maar misschien verdraagt hij het nu niet omdat hij zich al niet lekker voelt. Die bril trekt ook veel energie omdat hij er nog aan moet wennen, hij is heel snel moe en geirriteerd.
Ga nu maar echt even naar mijn bedje toe. Manlief wilde gaan slapen. Maar Luuk was wakker geworden. Die laten we maar niet meer huilen en nemen we gewoon bij ons in bed. Maar hij is nu dus nog steeds aan het keten. Zal het eens gaan over nemen. Dames allemaal lekker slapen. Ik spreek jullie morgen weer.
@caruli Jeetje wat vervelend allemaal en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Toch knap hoe je het allemaal vol houdt. Respect hoor!
Thanks meid, tis best zwaar die onzekerheid over de toekomst.. Mijn hersenen maken geregeld overuren. Maar wil gewoon niet graag zeuren, ben al zo blij dat ik hem heb Vind het het ergst voor Mitch zelf hij moet er later mee leven enzo.. Hoop gewoon dat hij straks wel kan lopen enzo en met de maatschappij meekan.. Maar goed dat is voor latere zorg he. Weltruste meid.
Stink lenn wil niet bij ons in bed.. Dan slaapt hij helemaal niet.. Hebben het van de week uitgetst door hem naar beneden te halen.. Snikt nog wat en gaat vrolijk spelen.. Er is dus echt niks aan de hand en hij weet heel goed dat papa en mama in de buurt zijn.. Caruli ach jee, niet fit en dan ook nog wennen aan de bril.. Groot gelijk hoe jet nu gaat proberen.. Het is voor hem natuurlijk ook een hele verandering.. Lenn is nog niet weer wakker geweest nog steeds in raar gevoel in m'n buik.. Nu niet meer pijnlijk maar meer vervelend.. Toch maar naar bedje nu met een kruik.
@caruli Graag gedaan meid. Kan me voor stelen dat je hersenen over uren maken. Kan je met je man er over praten? @roeltje Luuk lag bij ons in bed eerst telkens te draaien en als ik dan hem in zijn slaapzak doen gaat het super. Meneer ligt nu trouwens weer heerlijk bij manlief te slapen. Ik duim voor je dat het misschien wel raak is. Trouwens voor jullie allemaal heb ik elke avond een kaarsje aan. En voor Gimena twee.
Hier is het moeilijk praten, manlief is veel weg en die vind het niet zo nodig. Hij heeft zoiets van: We moeten het afwachten en meer kunnen we niet. Ik maak me wel zorgen over de uitslagen die nog gaan komen enzo, wie weet wat ze allemaal vinden. De mogelijkheid dat ons ventje niet vooruit kan vanwege zijn spieren en de mogelijkheid dat hij later blind kan worden enzo enzo... Pff die gedachten maakt me gek, ik snap af en toe echt de mannen niet hoor Maar goed, vaak durf ik op het forum ook niet alles te vertellen (meeste zet ik hier niet neer) anders ben ik bang dat ik als een zeur over kom die een kind heeft met van alles.... Er lijkt af en toe geen eind aan te komen aan wat Mitch allemaal heeft.. Maar wil ook niet te veel opvallen. Snappen jullie het nog?
Mmm van de restjes een taartje gemaakt maar een beetje mislukt. Maar hij smaakt vast prima. Vulling... Een laag chocolademousse en 1 laag banketbakkersroom banaan.... Bekijk bijlage 117836