Psje ach wat naar! Arne Emma!! En dan ook nog zo'n gedoe! Wat n sukkels! Sterkte voor je meisje stink kaarsje? Wat is er dan? Wel lief van jou dat je dat doet voor Roel en gimena Caruli . Ik snap je heel goed!!! Zit niet in jouw situatie, maar heb wel andere dingen die ik hier (nergens) niet kwijt kan. Echt vervelend voor je. En ik vind je geen zeur!!! Je bent n bikkel!!
Dag dames... Ik zit nog steeds bij mijn ouders thuis samen met beau. Ik kom hier eindelijk een beetje tot rust lijkt wel. Vandaag zou ik eigenlijk weer naar huis gaan maar aangezien we oud & nieuw ook hier vieren leek het me fijner te blijven. Tja what happend hier....ik heb toch mijn linker zijde gekneusd Ben nog steeds niet lekker mobiel, alles doet me veelal pijn! PCM helpt dan wel ff maar meer is er ook niet aan te doen. Mijn zusje heeft nog steeds de hypotheek niet rond, dit jaar zal er niet meer gepasseerd worden.... De hoop wordt nu gelegd in de 1e week van januari... Gaat het dan nog niet lukken, dan moet ze hier echt weg. 11 januari wordt de babykamer geleverd dus het weekend daarvoor moet de kamer/ruimte leeg zijn! Veel tijd is er nu echt niet meer.....en ben het ook wel beu nu. Met beau gaat alles prima, lopen is helemaal het einde! Hij kan nu zelfs hurken en vanuit zit zich opdrukken tot staan! @happy; gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en natuurlijk je zwangerschap!! Super leuk! @mili; jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!! @de rest; sorry!!! Heb alles wel globaal gelezen maar niet de tijd en puf genomen te reageren. De komende dagen zullen ook wel weer druk worden, ik probeer er iig nog ff van te genieten zolang het kan.
Caruli Nee, Amy snapt er helemaal niks van. Is ook niet zo erg denk ik. Dan zal ze het misschien ook wel sneller accepteren. Al is ze wel erg aanhankelijk geworden de laatste tijd, dus dat zal nog even lastig worden. Dretjuh Hahahaha...Hoop zo voor jullie dat ie nog een keer het licht ziet. Dat ie het toch wel goed heeft thuis en dat op straat zwerven echt wel minder is... PSje Ah, wat naar voor Emma. Die HAP-en ga ik niet meer heen. Levert me tevee frustratie op. Gelukkig heb jij een kuurtje meegekregen. Beterschap. Roeltje Je zult er aan moeten geloven meid, anders heb je zelf echt geen leven meer. Even doorbijten en dan heeft ie ook door dat het niet werkt zo. Dan gaat ie vast weer gewoon slapen. Dees is trouwens bij haar ouders. Is morgen volgens mij weer terug. Caruli Mannen kunnen vaak zo nuchter tegen die dingen aan kijken. Snap echt dat je als moeder er heel veel mee bezig bent. Je mag hier altijd even je hersenspinsels van je af komen praten hoor. Ben al een dag of wat misselijk en sinds vannacht ook buikpijn. Volgens mij mijn dikke darm, al weet ik niet meer precies waar die zit... Lijkt wel een buikgriepje light maar nog niet naar de wc hoeven te rennen. Wou dat het wel zo was, want dit schiet ook niet echt op... Heb vandaag zelfs mijn Mc Donalds laten staan... Maar het komt en gaat ook..heel vreemd. Verder meent mijn ukje zich juist op de momenten dat ik behoorlijk kramp heb, zich ook nog even uit te moeten rekken, dus even geen fijne buikdagen. Hopelijk morgen beter. Elmo Wow, prachtige taart! Wat is er mislukt dan? Lotte Je kunt ze wel kwijt hoor...maar je moet het zelf doen. Er wordt door de meiden hier regelmatig naar gevraagd, maar ik merk dat je daar vaak niet op reageert. Moet je ook helemaal zelf weten meid, maar je mag je hartje hier echt wel uitstorten hoor. Dees Ha, dus morgen niet terug thuis. Groot gelijk hoor! Laat je maar even ondersteunen nu door je ouders. Ben nu door mijn rug ook niet zo mobiel en het is echt frustrerend. Kan nauwelijks meer doen dan voor Amy zorgen...
ja idd.,snap ook niet waarom mensen dat aan mijn vragen ken heel dat mens niet ja wel een keer voor haar gependeld en zei voor mijn en dat was het.
@psje wat een maf wijf zeg.dat ze het niet even heeft gedaan voor jullie. fijn dat je van de lieve ouders hebt. @roeltje dat is minder dat jullie worden getest zal deze maand denk veel meer gebeuren. want ik denk echt dat het een sprong is hier het zelfde. @stink dat vindt ik ERG lief van je moppie!! *SMAK* (doet me erg goed) @elmo wauw,ik vindt hem erg mooi hoor!!! wat ben je Toch een Crea Bea
@collo; mijn ouders nemen nu echt zoveel dingen voor mij over, echt heerlijk! Ik moest het maar zien als een soort van vakantie. Aii dat buikschoppen klinkt bekend...hier ook flinke oprekbewegingen! Gisteren hoorde ik zelfs mijn buik/huid wat lichtjes scheuren!! Hoe vordert bij jullie het 2e kamertje? Wordt het mooi?
Goedemorgen allemaal! @Psje..ach meis, kan me voorstellen dat je het even hebt gehad. Wat een horken zijn het soms bij zon hap he. Je vraagt je dan werkelijk af waarom ze in de zorg zijn gegaan. Zielig ook voor je meisje dat ze zo ziek is. Beterschap! @Caruli..ik vind het zo sneu voor hem en voor jou. Ik hoop ook echt dat het allemaal goed zal komen. Wat zijn die kleintjes dan ook weerloos he. En wat wil je ze dan zo graag beschermen voor alles. @Roeltje..ik snap het wel, ik voel me soms ook schuldig als ik Milan moet laten huilen, maar ik hoor gewoon aan zn huiltje dat het niet echt is zeg maar. Meestal geeft hij het na een minuut op en gaat lekker slapen. Ik heb daarin echt een heel makkelijk mannetje. Gaat altijd heel lief slapen. Er gaat wel altijd een heel ritueel aan vooraf, al vanaf dat hij 2 maanden was, compleet met voorlezen en liedjes zingen. Maar hij weet dat nu wel en hij weet ook inmiddels hoe alle verhaaltjes eindigen, zodat hij al gaat liggen voordat ik het laatste zinnetje heb gelezen heel schattig. @Caruli..meid, ik zou me geen zorgen maken over dat we je hier een zeur zouden vinden. Het is toch logisch dat je je verhaal kwijt moet en misschien kunnen we zo met zn allen een beetje je man vervangen wat betreft praten J
Collo ik bedoel niet dat t door jullie komt dat ik t niet kwijt kan. Ligt aan mezelf. Als er wat gevraagd wordt reageer ik altijd volgens mij hoor, maar misschien niet uitgebreid. En uit mezelf beginnen kan ik bijna niet meer, blijf mezelf dan n zeur en irritant vinden. Maar bedoel dus zeker niet dat t aan jullie ligt!! Het blijven mijn dingen, dus daar zou k zelf wat mee moeten doen... Sorry als t zo overkwam..
Lotte wat ben je vroeg!!! Dees Ah daar ben je.. Groot gelijk dat je daar blijft, laat je lekker verwennen meid, heb je verdiend collo wow je mc Donalds laten staan!! nie goed.... Chicken er was ook niks aan de hand, klein draakje.. Maar ja, het blijft zielig met dank aan de blaffende honden van de buren Lenn nog een keer wakker gehad, gewoon getroost, hij was zich rot geschrokken.. Uiteindelijk ging het huilen over in lachen en drammen.. Na 2 minuten sliep ie weer.. Ik ga nog even verdr slapen.. Man is beneden met Lenn..
Ik voel me prima...zie net dat m'n banner weer opnieuw begint, maar ben nog niet ongesteld. Ik ga eens even een andere banner uitzoeken..tot laters!
Zo, das beter. Toch had ik altijd het idee dat ik op dezelfde dag ongesteld werd met 28 dagen cyclus. Vorige keer op donderdag, dus vandaag zou ik ongesteld moeten worden....toch? Of vergis ik me dan zo?
Roeltje hihi Milan slaapt nog en ik lig in bed wakker te zijn Goed dat lenn zelf weer ging slapen! Chicken volgens mij.... 4x7 is 28 dus zou je dag 29 ongi moeten worden toch?? Dan is je cyclus 28 dagen. Dag van ongi is dag 1. Maar jij wordt niet ongi
Goedemorgen! Thanks voor alle lieve beterschapswensen! Er zit nog niet veel vooruitgang in maar dat kan ook haast niet na 2 keer geven, zal misschien morgen wel wat beter gaan... Moeilijk om je meiske zo te ziem zeg, is de eerste keer dat ze echt ziek is. Nou ik ga maar eens aan het ontbijt, eens kijken wat deze dag ons brengt.....
@ Doortje; Ik ken timmy niet (als los filmpje dan), maar vind shaun super dus ik ga meteen op zoek . Kan me voorstellen dat jullie wat onderzocht willen hebben, je wilt toch weten waarom dit nu is gebeurt. Heel veel sterkte daar ook mee, lijkt me heftig allemaal. hihi leuk dat ze het kaartje zo leuk vindt . @ Chicken; wat een mooie slee! Ideaal, hij zit ook wat hoger dat is ook een stuk minder koud. Leuke spam! Agussie, wat sneu dat hij ziekjes is. @ Gimena; ronde 5 al weer, hoop dat je snel zwanger mag worden. Kan me je gevoel wel voorstellen, dikke knuffel! @ doorverwijzen; verschilt ook erg per huisarts. Als je zelf graag een verwijzing wilt moet je daar soms zelf op aandringen helaas. @ Chiquita; wat fijn dat hij geen pijn heeft! Kan me voorstellen dat je blij bent met zijn gezicht, hopelijk komt zijn buikje ook helemaal goed. @ Dretjuh; om moedeloos van te worden de situatie met je stiefzoon, sterkte voor jullie! @ PSje; Allemachtig, daar sta je dan met je zieke kind . Arme meid, arme jij, hopelijk is ze snel beter! @ Caruli; Zou gek worden van al die onzekerheden, zo moeilijk als je moet afwachten. Echt knap hoe je het allemaal doet. @ Elmo; Wauw! jij schud de mooie taarten uit je mouw alsof je nooit anders hebt gedaan? @ Dees; Goed te horen dat je wat tot rust kan komen bij je ouders! Wat erg dat je zo gekneusd bent, klinkt ook erg pijnlijk. Het gaat allemaal goed komen in 2011, jij rust lekker uit, je zusje krijgt het huis, het kamertje wordt prachtig en zo voort : de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar dus . @ Collo; de laatste loodjes al weer! Hoe is het kamertje, mogen we al snel meegluren naar de vorderingen? Balen van je rug, rustig aan doen hoor het is al gesjouw genoeg met een baby in je buik.
@Lottie, maar dan zou ik morgen ongi moeten worden. Terwijl m'n banner aangeeft dat ik nu al een dag overtijd ben. Ben 2 december op een donderdag ongi geworden en dan verwacht ik vandaag weer ongi. Nou ja, ik snap het geloof ik niet zo..haha.
oh ja en hier gaat alles wel goed. Maura heeft het een beetje zwaar maar gelukkig heeft mijn man vakantie dus dat komt mooi uit met alle extra aandacht en de vele poepluiers die dat met zich meebrengt. Ik geniet lekker van de vrijheid, gisteren de hele dag naar mijn vriendinnetje in Den Haag geweest, heerlijk. Verder doen we rustig aan, lekker bijkomen en genieten . Het enige klussen wat hier ter sprake komt is het huis, de andere klussen hoeven niet gepland of besproken en als ik hier zo lees is dat best relaxt .